November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Jeeeetje Lis, 3.5 uur! Ik ben wel benieuwd, foto foto foto! :) .
    Hihi, die beeb, lekker aan het trappelen, foei toch.
    Oh jee, Jesse een kindje gebeten, zal er allemaal wel bij horen, komt vast goed joh!

Lieke wil nog steeds niet echt eten en als ze al wil eten dan wil ze het zelf doen! Heeeeel erg irritant want dan wordt het een grote smeerbende. Als ik dan zeg dat ik haar ga helpen dat wordt ze vreselijk boos en hoeft ze niet meer :confused: . Hoop dat dit snel over is want het is absoluut niet gezellig.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, komt ook omdat ze de kleur van de highlights niet helemaal goed kregen hoor, dus is opnieuw gedaan. En er waren 2 stagiaires ofzo, kregen ook regelmatig op hun sodemieter.

Herkenbaar wat Lieke heeft. Zelf willen eten en geen hulp willen. jesse kan dan zo zijn hoofd omdraaien omdat ie boos is. Meestal laat ik hem dan 2 minuutjes huilen en dan is het wel weer goed. Maar smeerboel is het hier ook vaak (vooral als je net hebt schoongemaakt he).

Wel vervelend trouwens voor je ouders, maar ja... dat hoort er ook bij.

Fajah: ook leuke foto's van je jongens trouwens. Ik vind Yorben zijn haar echt stoer, zo kort!

Kel: wow, al 5 jaar niet ziek thuis gebleven van je werk. Ik ben ook wel zo opgevoed van: als het ECHT niet gaat, kom je maar naar huis, maar probeer het maar gewoon. Maar ja... als je ziek bent, ben je ziek hoor!
    En dit weekend wil je er toch bijzijn, met de meidenmeet. Ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben hoor!

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Stoute Jesse.......vervelend he dat ze juist nu ze zoveel snappen toch nog stoute dingen doen! Heb je PB beantwoord(t)?
    Haha leuke combi van Jill, t is net een kuikentje vandaag.......dr schoenen zijn echt voor in de tuin en nog een maat te groot, t is net een clowntje zo buiten.

Sap: Lieke ook lekker bezig met eten dus, hahaha. Eet ze nu niet meer zoveel ook als laatst? Hier ook een die t graag zelf doet, maar nog niet kan en dus hulp krijgt....lol.

Ben net weer wezen zonnen, zie dr inmiddels uit als Clarence Seedorf......hahaha, beetje te bruin hoofd inmiddels, mn lichaam valt wel mee.......das netjes bruin. Lekker hoor ff een kleurtje, scheelt ook weer een hoop make up....;)

Ga ff die stink geur van de zonnebank eraf douchen.

Liefs

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Yes, zag het. Thanks Robine.
    Ik vind het geel lekker vrolijk!
    En een lekker kleurtje voor je meeloopdagje morgen dus? Succes morgenochtend om uit bed te komen.

Sens: hoe is het met jou? Al wat beter en morgen dus weer werken?
    En hoe is het met Jaime? Al wat vrolijker?

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ga me weer eens richting afdeling geboortekaartjes begeven ;)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaai,

Robine haha clarence seedorf..Wel lekker warm onder de zonnebank. Heb je dr een of doe je zo'n kuur? Leuke foto's!

Lis lekker zeg zo lang bij de kapper en idd als je de tijd hebt. Ben je al zenuwachtig voor de bevalling? En hij ligt al helemaal starklaar?
    Jesse aan het bijten foei toch. Maar volgens mij hoort het erbij hoor.

Sap vervelend van het eten van lieke. Ook dat ze niet wil dat je helpt.

Jaime was vandaag wel gezellig en is minder verkouden gelukkig.
    Bij mij wordt het ook wat minder alleen nog knallende koppijn.

Zie nu even het nieuws maar het weer schiet echt niet op, vannacht weer nachtvorst :confused: . Niet normaal toch. Ik hoorde dat het zondag 19 graden zou worden maar geloof intussen niks meer.

lfs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens jij ook veel beterschap. Gefeliciteerd met je vrienden! Altijd leuk zulk nieuws!

LIS: vanavond hebben jullie een jongensnaam he! ;) Ik zag een paar namen bij Robine en vond Justin eigenlijk wel goed klinken bij Jesse :) Heb je wel een klein btje een idee? Dan kunnen we misschien mee stemmen :p
    Aihhh Jesse iemand gebeten. Lastig dan om duidelijk te maken dat dat au doet.
    Pff lang zeg 3,5 uur bij de kapper, maar als het resultaat er maar mag zijn he :D

Robine: jij zal idd vast veel te veel meenemen naar CP, maar ach het past toch in de auto ;)

Fajah: leuke Yorben en Jelte spam! Doe je ze weleens vaker dezelfde kleding aan?

Kelly: gelukkig dat je alweer iets beter met je gaat. Ziekjes zo'n leuk weekend in gaan is niet fijn.

Sappie: owjee Lieke ookal ziek :( Gaat lekker met iedereen he. Hoop dat ze vannacht niet hoeft te spugen.
    Balen die boete. Bereid je maar vast voor in CP mag je maar 15 km/uur ;) Of is het waar jullie naartoe gaan auto-vrij?

Robine: whaaah ja zeer herkenbaar helaas wat je beschrijft ;) Ben nu wel heel nieuwsgierig naar het jurkje :p Lekker fris staat dat geel trouwens bij Jill! Met bijpassende schoentjes zelfs hihi. Leuke soam hoor! Was het zulk lekker weer bij jullie dat ze geen jas aan hoefde?

Kyllian was vannacht veel wakker door zn gehoest. Steeds maar weer uit bed gehaald om bij osn tot rust te komen en daarna weer teruggelegd. Vanmorgen was hij ook nog niet lekker, heeft bij mn moeder 3 uur geslapen. Vanmiddag ging het wel weer iets beter. Dus maar ff afwachten nog en anders toch maar een x naar de ha.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, Justin vind ik ook wel leuk, maar mijn nicht heeft een zoontje die Justin heet dus valt die naam voor mij weer af.
    Ik ben nu wel steeds met Finn bezig tegen Wes, maar kweetnie of dat gaat lukken. Staat het wel bij de achternaam Schrier? Wat vinden jullie? Dat is allebei maar 1 lettergreep...
    In eerste instantie wilde ik ook niet weer een J als beginletter, maar ik vind Julian of Jochem ook wel leuk bij Jesse staan.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Robine: ons huis hoeft niet verkocht hoor, is een huurhuis. We hebben een bod gedaan op een woning (in Groningen), hebben een tegenbod gekregen en zelf weer een bod gedaan.
    Nee, tegen de reis naar Canada zie ik niet op. Is niet zo lang.

Annemonique: in 1 dag de prijs rond gekregen? Dat is lekker snel! Dat gaat bij ons veel langer duren denk ik, het gaat hier met 1 bod per dag.

Succes LIS met de geboortekaartjes en de naam. Moeilijk he.
    Lastig dat bijten van Jesse. Geen idee wat je daar aan moet doen. Als je er al iets aan kunt doen. Denk dat hij ooit toch wel zal begrijpen dat dat pijn doet.

Sens: gelukkig is Jaime weer wat gezelliger. Dat kun je er niet bij hebben als je zelf ziek bent.

Sappie: ow erg die bonnen, je zit zo snel op harder dan 30 km.

Kan niet verder teruglezen. Zag wel een hoop leuke spam. Binnenkort weer wat van bastian, moet nodig weer foto's maken.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: een naam met 2 lettergrepen is idd wat mooier bij Schier. Maar Finn kan op zich wel. Vind het heel leuk bij Jesse, dat wel. Julian is trouwens ook mooi. En dat kan wel heel goed bij Schier.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Zal morgen t jurkje wel ff spammen. En t was idd lekker weer vanmiddag in de tuin, dus t jasje werd binnengelaten. Arme Kyllian, zo ziekjes! beterschap voor hem!

LIS: Echt erg,als Jill een jongen was geweest had ze Jesse geheten en nu bij een eventueel 2e jongen zouden wij ook voor Finn gaan! Althans, weet eigenlijk niet echt wat John ervan vindt. Maar vind het wel grappig dat je dezelfde namen voor ogen hebt. Wat dacht je van Diego? Julian is ook mooi(ook een optie hier trouwens ;) )

Sens; Gelukkig dat Jaime zich weer wat beter voelt en minder verkouden is. Nu jou hoofdpijn nog weg! Hebben geen zonnebank, heb lekker een kuurtje gedaan, nu al 5x geweest en ook middagzonnetje op t balkon of in de tuin meegepakt, dat scheelt.

Panda: we willen zeker Bastian spam zien! Kom op meid!

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Waarom maak je niet een lijstje met paar namen die jullie of dan een van jullie leuk vinden. En dan als hij geboren is kijk je even naar hem en dan wat het beste bij hem past? :D . Misschien is het wel een echte Finn en denkt Wes er net zo over als de beeb is geboren :)

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wilde graag wat foto's oploaden maar lukt me weer niet :evil:

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: jeetje blijft dus spannend met het huis. Zitten jullie qua prijs nog ver uit elkaar of valt het mee?

Hier was Milan een 2e naamkeus geweest, maarja die nemen we nu niet meer aangezien mn achterneefje nu zo heet. Moet er niet aan denken om weer namen te bedenken ;) Naja meisjesnaam hebben we wel.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:heb je ook een pb terug gestuurd.
    Finn is een hele leuke naam,wij vonden Jesse ook een leuke naam toen ik zwanger was,maar is het dus niet geworden,mss bij een derde ooit ;)

Am:Ik kleed de kids eigenlijk nooit hetzelfde,maar vond het wel grappig voor een keertje,
    Arme kyllian,hou hem maar goed in de gaten hoor.

Sens:fijn dat het alweer wat beter gaat met je.

Robine:lekker door blijven spammen hoor,is altijd leuk. :)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: blijven proberen, we willen graag foto's zien :D

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, ik probeer niet meer :(
    Steeds plaatje te groot...jammer maar zal er keer voor gaan zitten.

Lis, Finn is een leuke naam, moeilijk is dat he en je hebt zo weinig tijd.. ik zou het niet kunnen hoor.

Sens, beterschap, hopen dat je morgen weer kunt werken.

Robine, leuke spam van Jill.

Sappie, beterschap met Lieke, erg he die eigenwijze gedoe he hier ook regelmatig hoor.

Ik heb het zo ontzettend in de rug, trekt gewoon door naar mijn bil... :rolleyes: denk dat ik maar ff therapie bel.
    Morgen nog 1 dagje werken en dan 2 vrij.

Trouwens mijn verlof begint al begin Juni :confused: heb er eerst vakantie voor...domme dozen daar, heb nog zo gezegd en nu kan er niets meer teruggedraaid worden :evil:
    Ik had het er liever achteraan gehad.

Nou ga slapen, mijn ogen vallen zowat dicht :oops:

TRUSTEN

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    dat is balen charissa dat je vakantie niet achter je verlof kan .heb je al gebeld naar de therapie?

Yorben is vanmorgen gevallen op het schoolplein bij jelte op school.
    Bloedneus en een schaafwond op zn hoofdje,krijsen natuurlijk.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: maar als ze op het werk die fout hebben gemaakt moeten zij het toch gewoon zien te herstellen?! Lijkt me ook lekkerder om vakantie er achteraan te hebben.
    Vervelend dat je rugpijn blijft houden. Loop je nog bij de fysio?

Fajah: ahh sneu voor Yorben zeg. Kyllian viel net ook weer op straat, maar hij weet er steeds zonder wonden vanaf te komen.

Kyllian hoest al iets minder, de nacht is ook goed gegaan en hij sliep tot 7 uur. Ik schrok me rot toen ik op mn klok keek, meestal is hij eerder wakker :D Maargoed ben toch vrij dus hij had niet vroeg eruit gehoeven.

20. Lieve meiden, ik hou jullie niet meer bij, niet zoveel kletsen hoor ;)
    Nee hoor grapje. Ik vind het gezellig als er zoveel gekletst wordt.

Ik voel me weer wat beter worden. Heb ook een goede nacht achter de rug. Daynah werd om 7.00 uur wakker, maar dat is normaal hoor. Heb ik haar lekker bij mij in bed gelegd, tv aangedaan en heb ik nog lekker tot 7.45 uur met haar in bed gelegd. Heerlijk hoor, daarna was het over en wilde ze eruit en spelen.

Heb d'r net wat boodschappen gehaald en nieuwe schoenen. Ik heb nu alleen maar hoge laarzen en dacht mss wel makkelijk van die ballerina's om mee te nemen naar CP.
    Verder voor Daynah alles in huis gehaald potjes, koekjes etc, dus daar ben ik klaar mee.

Gisteren weer wezen wegen en er was weer een pondje af. Ben benieuwd volgende week na het weekendje cp. Als er maar niks is bijgekomen.

Heb leuke foto's voorbij zien komen van Jill en Kyllian en lekker blijven spammen hoor. Ik moet eigenlijk ook weer een keer gaan spammen. Zal ik wel na het weekendje doen dan hebben we weer genoeg foto's.

Fajah: Ach arme Yorben wat zielig dat ie is gevallen. Hoe gaat het nu met hem. Heeft ie er veel last van?

Charissa: Wel lekker toch hoef je nog maar 1,5 maand te werken. Heb je al naar therapie gebeld?

LIS: En hebben we al een geboortekaartje en naam. Ik vind Julian een hele leuk naam en Milian en Sem of Sam of Lucas.

Robine: Hoe was het gegaan vandaag je hoeft nog maar een uurtje te werken nu. Ben benieuwd hoor.
    haahaahahhahaha Clarence Seedorf. Hoop het niet hoor, staat niet zo met je blonde haren ;)

Sensee: Hoe voel je je vandaag. Al wat beter en idd het weer mag nu wat beter worden hoor. Ik wil weer lekker zonder jas naar buiten gaan.

Ga even verder met inpakken voor het weekend. Morgen nog werken en dan weinig tijd ervoor. Vrijdagmorgen laatste boodschappen halen en dan gaan we richting de Kempervennen.

Kom later nog ff.

Lfs

Deel Deze Pagina