laatste weekend van september kan ik niet m'n vriend wordt 30 en daar moet natuurlijk een knalfeest voor komen Sens; zal idd de spanning zijn voor Jaime. Komt vast allemaal goed met d'r! En jullie lekker genieten daar! AM; leuke foto's zeg en mooie filmpjes...waterrat die Kyllian Kelly; spannend zeg....wanneer ga je meer horen? Wat een pokkeweer het regent hier al de hele dag.....
Zou nog wel kunnen denk ik maar weet niet zeker wnat mn schoonvader wordt 65 en wil een weekend weg. Weet alleen nog niet wanneer. WEekend van 13e kan ik niet en weekend daarna is het denk ik vieren van Jaime haar verjaardag. Leuke foto's van het zwemmen annemonique.In welk bad was dat? Fajah ik zal zo ff stemmen op Yorben. Hadden ze dat vorige keer maar gedaan 1 keer per dag stemmen. Jaime was 3e geworden. Nou wat ik net had. Wil ik weggaan op mn werk start mn auto niet. Tig keer sleutel omgedraaid. Lampjes en alles deden het radio ging aan en lichten deden het. Hebben twee collega's gekeken. Wisten ook niet wat het was dus geprobeerd aan te duwen..in de parkeergarage (vet krap ding). Doodeng zeg, maar hij ging wel aan. Kom ik net thuis zet ik m uit en weer aan en deed ie het wel. Michiel denkt dat het de sleutel is, dan werkt de startonderbreker niet goed ofzo. Afijn maandag maar garage. Ik ga spullen inpakken nu. Tot later
Sens: was in Merwestein, Nieuwegein dus In Houten hebben ze geen peuterbadje. Irritant zeg van je auto, idd maar even langs de garage anders sta je straks weer ergens stil. Suc6 met inpakken!
sens balen van je auto.ik weet ook niet waarom je nu elke dag een keer kan stemmen,maar hij kan het tochnooit meer winnen want er zijn er al bij die over de 100 stemmen hebben
6/7 oktober kan ik ook wel. Tjeetje, dan zitten we idd bijna bij de verjaardagen van de kids. Fajah: ik zal even stemmen op Yorben hoor. AM: wat een leuke foto's van Kyllian. Ik zal zo even filmpje kijken hoor.
Hallooo, Fajah; ik heb zonet ook op Yorben gestemd ! LIS: goed van je dat je op tijd naar bed bent gegaan en zo lief van Jesse dat hij je vanochtend lekker heeft laten slapen . Sens; hoe gaat het nu met je? Kloten zeg dat je je nu ziek voelt. Misschien idd wat spanning om Jaime achter te laten bij je schoonouders. Maar komt vast goed meid, lekker van dit leuke en toch wel bijzondere weekend genieten ! Balen zeg dat je auto het even niet meer deed . Maandag dan maar idd even naar laten kijken. Kelly; jij alweer aan het werk ? Heb je maar 2 weken vakantie gehad? Gelukkig hebben ze nog wel wat werk voor je bewaard . Ben benieuwd of het wat is die vacature, spannend hoor ! Annemonique; wat een leuke foto's en filmpjes van Kyllian. En wat knap dat hij zijn hoofdje zo boven water houd en op zn handjes leunt. Volgens mij zou Lieke wel gaan waterhappen . Brennied; leuk je vriend 30 . Moet goed gevierd worden. Ik was afgelopen jaar ook flink aan de beurt. Huis vol spandoeken en ballonnen, haha. Hier is het wel droog maar niet echt gezellig buiten, helaas Robine; weer lekker aan het shoppen geweest? Nog leuke dingen gekocht? Volgens mij heb ik iedereen gehad. Vanochtend naar mijn zusje geweest op de boerderij. Wij natuurlijk stom het fototoestel vergeten. Maar Lieke heeft wel ff schaapgereden hoor op sophietje, hahahaahahaha. Volgende keer dan maar foto's maken. Ga zo mss nog wel ff foto's spammen van zonet thuis, gewoon zomaar leuk (om de pagina's op te fleuren en op te vullen, hahaa ) Tot later, Liefs Sap
Ach wat lief dat filmpje van Kyllian in het water! Hij is echt al aan het zwemmen! Ik denk dat Jesse ook alleen maar water zou gaan happen...
Ik kan 6 oktober niet, mama wordt dan 65! Shit he daar gaan we weer met al die data.........irritant. Kunnen we t niet op korte termijn plannen, anders gaat t ook niks worden denk ik. Gewoon t eerste weekend van september ofzo!? daarn komen we allemaal al te dicht bij de verjaardagen van de beebs. Is maar een idee hoor!?! Leuke foto's AM! Kylhad t weer eens naar zn zin zo te zien. Sap: Shit he weer geen Sophietjes rijdende Lieke, spam dan de boel maar vol met thuis foto's Sens: Nogmaals heel veel plezier t weekend en met Jaime komt t heus wel goed bij je schoonouders. Kel: Hopleijk wordt die nieuwe baan t voor je en zul je meer plezier hebben dadelijk met werken. Heb niks geshopt, we gingen voor een nieuwe telefoon voor John, maar hebben em uiteindelijk via internet besteld. hahaha, lekker snugger he. Wel gezellig met zn 3en thee gedronken en taart gegeten in de stad. Ook leuk toch. En eens moet t shoppen stoppen. Tot later
Eerste weekend van sept zijn wij met vakantie. Maargoed er kan altijd wel iemand niet, dus dan ben ik er helaas niet bij Robine: ja je kunt niet blijven shoppen he Gezellig ergens wat drinken is ook leuk!
Hihi lachen foto's sap. En schaaprijden..hihi. Ik kan het eerste weekend van sept ook niet. Chiel heeft gister net geboekt vanaf 30/8. Volgende week zou evt kunnen. Ik wilde eigenlijk met Chiel gaan eten bij het michelin rest in Maarssen maar dat heb ik nog niet geregeld dus staat nog open. Ben nu een overzicht aan het maken voor schoonouders voor wanneer het eten en wat etc. Irritant.