Zo allemaal klaar voor het weekendje meiden? Jammer dat wij niet meegaan. Ik ben weer helemaal beter . Heb alleen nog een stem als een ouwe doorrookte vent maar ja dat went wel. Staat ook wel sexy heh 8) . Sappie hihi nog pakken. Ik zou precies hetzelfde hebben. Pak je ook binnen 30 minuten? Hier wel, zelfs voor een week vakantie. En wat we niet meehebben....ach creditcard . Voelt lieke zich alweer wat beter? Ik hoop het wel. Robine geeft niet hoor het geklaag. Doet iedereen wel eens en is ook gewoon terecht. Achterlijk zeg dat hij dat soort dingen zegt. hoe lopen die lijntjes daar in die organisatie? En anders heeft hij gewoon een oostindisch geheugen, wat een lul zeg. Lis haha nog aan het werk. Wanneer begin je weer na de geboorte van de beeb . En lukt het een beetje met het kaartje en de naam? Sem al helemaal klaar knap hoor. Vroeg me nog af jij schreef toch dat jouw man die voetbalwedstrijden op internet keek, waar is dat? (zit er hier een die het graaaag wil zien). Kel jij al wat opgeknapt? Fajah wat een rotnieuws zeg en alles op 1 dag is ook niks. Waarom kan je er niet heen als yorben geopereerd is? Kan Chris niet een dag even thuis blijven? Om er voor Yorben te zijn? Of lukt dat niet met zn werk? Lijkt me wel vervelend voor je zeg. Hier goeie dag gehad vandaag op werk. Erg fijn compliment gekregen van mn wethouder. Doet een mens goed heh. Morgen echt vrij want de boodschappen zijn al gedaan en schoonmaak was ook alles goed door hanan. We hadden de box op op internet te koop aangeboden en daar komtmorgen iemand voor. De eethoek hadden we er ook opgezet en daar zijn zoveel reacties op. Ik wil een nieuwe heh. Heb mooie stoeltjes gezien iig. Wel 300 ps maar zooooooo moooooooooi. Lekker lang tafelen in die stoeltjes. Tafel had ik ook gezien superdesign ook erg mooi. Maar ja chiel zegt eerst maar deze verkopen....Ik zei nog vb van Robine dat het zo snel ging, maar mocht niet bestellen....nee eerst deze verkopen. Zitten we ws lang zonder eethoek...erg heh...nou ja we zien wel. lfs
hahaha, die AM, lekker spammen hoor, is altijd errug leuk! Thnx dat je ons een fijn weekend wenst! Charissa, jij bedankt voor het plezier wensen! Hoe is het verder met je? Nou, nu ga ik echt naar bed, doei!xxx
Ow zie net dat Sensee nog er nog ff was... dus nog heeeel ff dan... Fijn dat je je weer beter voelt. En een compliment op je werk is altijd errug fijn he! En jullie dus de box verkocht, bij een tweede een nieuwe dus? Leuk hoor nieuwe inrichting, ben benieuwd wat het gaat worden. Die voetbal kijkt Lenhard trouwens voor een heel weekend voor 4,50 euro, via www.planetvoetbal.nl.
Idd sem bij een tweede andere box hoor...hihi. Maar chiel is nog niet overtuigd. Dank voor dat internetadres. Hij gaat kijken dit weekend....haha.
Ik zie net trouwens sensee dat je het zondag dan pas kan aanvragen, omdat er alleen op die dag dit weekend wedstrijden zijn. Succes ermee!
Nou dat maakt niet uit hoor sem. Het gaat hem toch alleen om de wedstrijd psv vitesse. We eten er geen boterham minder om zullen we maar zeggen
Lin: Hopelijk hebben jullie ook snel succes via MP met het verkopen van de meubels. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent! Jaime ook? AM: Spam ze..........ennuh zelf commentaar geven is ook leuk toch!?!?
Sens: Fijn dat je weer opgeknapt bent! Heerlijk he alle in huis alweer klaar hebben voor het weekend! Ik moet morgen nog wel boodschappies doen, maar ach hebben we weer een uitje Meubels zijn vast zo verkocht via MP! Naja of het moet er heel beroerd uit zien Maar dat zal vast niet. Leuk hoor nieuwe meubels uitzoeken. Robine: moet ik wel foto's hebben het weekend om te spammen haha. Tja zelf commentaar geven is heel leuk.....'Dit sombere boefje mist duidelijk zijn vriendinnetjes'
Goeieavond nog even snel van mij....nogal drukjes hier maar met leuke dingen. Cursus EHBK en mijn zusje gaat het weekend in hun nieuwe huis dus deze week werden alle meubels, gordijnen e.d. geleverd. Dus moest ik ook natuurlijk ff spieken. Geen tijd gehad voor het forum Maaaarrrrrrr ik wil ook de meiden een heeel fijn weekend wensen!Hopelijk komen jullie nog online voor morgenvroeg..... Ik zeg maar zo: gezelliger als in het brabantse lukt bijna niet dus wordt een TOP weekend voor jullie! Geniet ervan! Verder hier alles zijn gangetje....morgen komt moeders voor moeders. Het weekend weer naar Huizen toe dus ik denk weinig tijd om hier te zijn. Ik haal het in...beloofd!
Brennie: jij ookal weekendje weg Veel plezier in Huizen! Ik wens alle meiden die niet naar CP gaan ook een heel fijn weekend hoor Kyllian en ik zitten aan het ontbijt. Zometeen boodschappen doen, zijn we daar ook weer vanaf. Moet mn camera maar meenemen he anders heb ik geen spam voor hier haha.
He he eindelijk doet mn internet het weer wat een gekut zeg! Nou meiden alsnog een fijn weekend in cp. Hoop dat het lekker weer wordt! En niet te veel roseetjes drinken heh. Zo hier vanochtend op zoek naar meubeline van hg. Er zaten een paar krasjes in de tafel en de afdelingssecretaresse gaf mij de tip dat meubeline werkt. Hier bij de studenten super de boer op de biltstraat hadden ze het niet. Bij de gamma heb ik het gevonden. Gelijk een beschermcoat gehaald voor de vloer in de gang. Ach hebben we wat te doen heh. De tafel net al gedaan en 1 krasje blijf je zien maar ja, is natuurlijk ook geen nieuwe tafel heh. Brennied fijn weekend in huizen! AM heb je al boodschappen gedaan? Robine ik weer ok alleen die roggelhoest nog. Bij Jaime loopt alles dr neus uit maar ja. Ik heb haar vandaag een setje aangedaan wat we in ny hadden gekocht. Ik vind het setje zelf errug leuk en zal zo ff spammen. lfs