November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik doe mee met het volspammen van de pagina's. ;)

btw: we zitten bijna op 700.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi!

Leuke foto's van Bastian, al een tijd niet gezien! Milou vindt die stapelblokken ook helemaal leuk.

AM, Kyllian lekker mee boodschappen gedaan, hihi. Ik denk dat ie op tijd uit z'n bed was of nie? Milou slaapt ook al vanaf 13 uur....nu is GErard d'r maar eruit halen. Ze logeert vannacht bij opa en oma, wij hebben en verjaardag. Ook weleens lekker.

Leuke foto's ook van Jaime...die met die telefoon is echt te super! Wat is ze ook al wijs :)
    Milou heeft ook van die dunne beentjes...zo schattig als ze in d'r blootje is. Dunne beentjes met een lekker dik buikje...grrrr om op te eten :)

LIS, ben benieuwd naar de foto's! Jammie...appelbol....Ik vond de test van mvm ook spannend, gelukkig kwam er snel een dikke streep :) Tis idd een kleine moeite en voor een heel goed doel...alhoewel als ik nu die flessen weer zie staan...'bah'.

Jullie ook uiteraard een heel fijn weekend! Ik ga vast koken, we hebben honger! Eindelijk morgen ook aan m'n schoonfamilie vertellen en dan mag echt iedereen het weten. Ik ben echt NIET van het geheim houden....:oops:

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha veel plezier Brennie, met het vertellen. Lijkt mij ook moeilijk om het geheim te houden.

Bastian heeft juist korte mollige beentjes. Niet dik ofzo maar totaal niet zoals Jaime. Met van die lekkere kuiten. :D

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi sinds vandaag noemen we dr Mick Jagger...hahah.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha en Milou ook van die dunne beentjes. Moet zeggen in dat broekje lijkt het nog wat erger maar dik zijn ze iig niet meer.
    Bij Jaime ook wat jij zegt zo'n dikke buikje, zo lief idd als ze in hun blootje lopen naar de badkamer.
    Jaime heeft wel dikke onderarmpjes met echt wel spekkie. Net of er een elastiekje om haar pols zit en die heeeel strak zit. Dr bovenarmpjes zijn wel dunnetje.
    En niet erg toch dat je het niet voor je kan houden. Is toch ook mooi om te delen dat je zwanger bent!

Panda wat is Bastiaan veranderd :confused: En wat een schatje is hij zeg. Zijn haar is lichter geworden of lijkt dat zo?

De mensen voor de tafel zijn geweest. Ze vonden hem erg mooi maar te groot :( . Tenminste zij niet maar hij wel. Waren wel aardige fatima en hassan. Maar ja jammer dat ze of misschien hij, niet goed heeft gelezen afmetingen stonden in de advertentie. Man van de box is niet op komen dagen. Nou goed morgen zouden er nog meer komen voor tafel als deze m niet wilden hebben.

VAn de week trouwens gelachen met jaime. Ze ging haar schoenen aandoen bij de poes en ze wilde ook zn tanden gaan poetsen :) .

Lis ik ben benieuwd naar je foto's!

AM nog wat kunnen doen vanmiddag? Te lang slapen is ook lastig heh.

Ik ga ff koken kom vanavond nog wel ff kijken!

lfs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: ja Kyllian was nog net op tijd wakker om naar City te gaan haha. Ff nog een uurtje geshopt. Het kinderkledingwinkeltje tegenover de halfords gaat weg en heetf flinke uitverkoop. Was wel nog weinig in Kyllians maat. Heb alleen een winterjas van Eager Beaver gescoord, van 59,95 voor nu maar 13,50 :D
    Ben heel benieuwd naar de foto's, zijn snel klaar trouwens!

Bastian wat superleuk om jou weer eens te zien! Knap ventje ben je!

Brennie: Milou ook zo heerlijk lang geslapen! Veel plezier morgen met het vertellen!

Sens: Kyllian heeft ook slanke benen, met ene dikke buik erboven :p
    Zo nu al kijkers voor de box en tafel, gaat snel he!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier komt nog meer spam, kijk uit :p

Kyllian heeft vanmiddag nog ff lekker in de tuin gespeeld....zn nieuwe zonnebril bleef al die tijd op :D (let niet op het stickertje op de bril, die heb ik er ondertussen al afgehaald ;))

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jaaa, meer spam!
    Wat goed dat hij die bril ophoudt! Hoe doe je dat? Brillen, petjes en hoedjes blijven hier niet langer dan een paar seconden op het hoofd. :(

Sens: hij is idd veranderd. En toch ook weer niet, ligt er ook aan hoe hij kijkt. Zijn haar is wel lichter geworden, door de zon. Ik wil hem steeds een pet opzetten want ben zo bang dat zijn hoofdje verbrand (hij heeft van die dunne haartjes) maar die trekt ie meteen weer af.
    Hihi, de poes z'n tanden poetsen. :)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Uhm nou hij hield hm zelf op, stond ik ook versteld van :p Petjes gingen hier ook altijd meteen af! Nu al ff niet meer geprobeerd hier, dus binnenkort maar nieuwe poging wagen ;)
    Misschien dat hij de bril nu erg interessant vond en hem de volgende x ook niet meer op wil.....

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha ok, was dus misschien gewoon geluk. Bastian houdt petjes alleen op als ik hem voor de spiegel zet. Maar ja, da's buiten niet echt handig.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tja hier ook van die dunne haartjes...en ook nog een lichte huid. Is idd uitkijken met verbranden dan. Ik had vroeger zonneallergie, hoop niet dat Kyllian dat gaat krijgen.
    Nou vooralsnog is het nog geen hete zon ;)

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, Leuke spam van je meisje :D , nou gaat dat babyvet snel he haha hier ook hoor.

Am, erg leuk de foto's van Kyllian, stoer hoor met die bril 8)

Panda, ja ik vind Bastian ook veranderd, leuk je spam, kom maar op! hihihi

Ik zal ook keer weer proberen te spammen, krijg het gewoon niet voor elkaar.
    Goeie deal gemaakt op het werk whahaha, ze belde gister op of ik vanmorgen wilde werken van 7-11 en zaterdag van 7-1 vrij?
    Ja dan is de keuze niet moeilijk haha.
    Zit nu lekker all you need is love aan het kijken, dennis is poolen.

Kom later nog wel ff weer

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha Charissa dat zou ook ook gedaan hebben hoor, ben je morgen lekker vrij!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh gaan we nog ff de 700halen vanavond?
    hier naar holland got talent aan het kijken :)

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik ga maar slapen, kerels :evil: ik ga maar 2uurtjes poolen zegt hij dan... :( is ondertussen al 4 uur weg!
    En kan niet meer zitten, zeurende pijn in mijn rechterbil :oops:

Deel Deze Pagina