Hier nu ook Holland got talent aan het kijken. 17 jaar die griet die erop is.... lijkt wel jaar of 30
Oh jee zeg. Met je bil is het echt zo erg....was het even weer vergeten het hele zwanger gebeuren... . gaat het verder met je zw wel goed? Gaat ook wel snel heh, lis moet al bijna weer bevallen. weet nog dat zap een sms stuurde toen ik op vakanite was dat ze net zwanger was.
Ja ja voel hem nu best maar verder mag ik niet klagen hoor over de zwangerschap, voel me goed! Ja Lis al bijna aan het bevallen, het gaat zo snel Al ik eraan denk dat ik over kleine 4 maand alweer ligt te puffen en weer zo hummeltje in mijn armen heb, geloof het haast niet..
Iedereen laat het afweten hahaha, het komt op ons aan Sens Ja best suf mens...sommige denken echt talent te hebben whahaha
Oh Sens, ik heb er met verstand naar gekeken, oh wat ziet die eruit Wat zal die zich schamen, oma in de paal hahaah
Nog leuke plannen jullie het weekend? Hier morgen maar weer paar dingen in huis doen en naar tuincentrum. Zondag ga ik met Kyllian en zn vriendje + mama zwemmen. 's Middags naar de tuinbraderie hier.
Drama zo op sbs6 Oh jij hebt leuk weekend voor de boeg. Hier morgen beetje opruimen, zolder en schuur enz.. misschien nog ergens heen. Zondag s'morgens naar mijn moeder, die gaat op vakantie, daarna ff naar schoonouders en werken van 3 tot half10.