jaaaaaaa de 700 gehaald. Ik heb all you need is love gekeken en singing bee,ook wel leuk hoor. Vandaag naar mn oma naar het zkhuis ,ze ligt er al een poosje maar ben nog steeds niet geweest,erg he?maar heb genoeg aan mn eigen de laatste tijd.
Fajah: en hoe was het met je oma? Hier vanmorgen naar het tuincentrum geweest. De tuin is al wat opgefrist Bij de Praxis nog wat klusspulletjes gehaald. Kyllian ligt net als de afgelopen dagen alweer een poosje te slapen.
Am, heerlijk was hier ook echt buitenweer Fajah, en bij je oma op bezoek geweest. Ik ga hier regelmatig bij mijn oma en opa, ze vinden geweldig als ik met Jayden kom, allebei 88 jaar. Zo de babykamer is bijna klaar Nog gordijnen kopen, beetje de aankleding nog en beeb mag komen hahahaihihihii. Verder ff naar mijn schoonouders geweest, word morgen ook niet zo druk. Lekker rotti meegekregen en nasi..mmmhhhh. Nou kom later wel ff weer....ga ff gouden kooi kijken en kopje thee zetten.
Charissa: wat een mooie leeftijd hebben je opa en oma samen al bereikt zeg! Mijn opa is ook 88, maar is ook de enige opa die ik nog heb, oma's heb ik niet meer. Jullie zijn er lekker op tijd bij met de babykamer hihi. Ga je (als het lukt) wel foto's spammen!
Zit te twijfelen of ik weer zal spammen, maar doe het toch Kunnen de meiden maandag weer flink spammen Rozijntjes eten voor de tv:
Bij het tuincentrum kreeg ik een ballon...die ik 'bal' noem. In de auto zei ik 'weg bal', want de ballon was uit mijn handen gevallen. Dit was gelijk de eerste keer dat ik 2 woordjes achter elkaar gebruikte
Jullie zijn lekker op tijd met de babykamer Charissa! Wel lekker hoor. Hier rustig weekend. Wes was gister uit eten met collega's. Had vannacht zo liggen malen dat hij niet had geslapen dus heeft ie vanaf 10 uur vanochtend wat bijgeslapen. Vanmiddag eve kadootjes gehaald voor morgen. Dochtertje van vriendin is gister 3 geworden en haar andere dochtertje wordt morgen gedoopt. Die is ook bijna anderhalf jaar. Dus morgen even naar Noord-Holland voor een doop. Verder denk ik lekker in de tuin rommelen. Mijn moeder is gisteravond weer weggegaan. Het was wel lekker hoor. Ik heb 3 dagen niet hoeven koken. Jesse is enorm verwend. Maar wel gezellig geweest. Jammer dat ze zo ver weg woont. O ja, lachen De kinderwagenbak staat ff beneden. Kruipt Jesse constant in die bak. Leuk speeltje voor hem. Moet ik eigenlijk niet toelaten he. Want zometeen mag het ook niet meer. Vanavond lekker vroeg naar bed en tv kijken. AM: Kyllian is toch niet ziek? Heeft hij gewoon wat meer slaap nodig nu? Liefs LIS
LIS: Hoe is het met Wes? Komt dat malen door zn werk? Is 1,5 jaar niet laat om te dopen? Heb er niet zoveel verstand van hoor. Veel plezier morgen. Zal vast ook wel lekker weer zijn om in de tuin te rommelen. Hihi Jesse in de kinderwagenbak, ziet er vast grappig uit. Maar idd beter om af te leren voordat zn broertje er in ligt Nee Kyllian is niet ziek, alleen nog een vervelende hoest. Geen idee waarom hij ineens langer slaapt. Misschien omdat hij actiever is overdag...
Ow en Kyllian klimt regelmatig op zn stoel en gaat er dan op zitten. Btje gevaarlijk om op het puntje van zn stoel. Zit te twijfelen of ik de beugel eraf zal halen, maar dan gaat ie misschien onder het eten continu erop en eraf....
Am:Lieve fotos van kyllian. En dopen kan altijd,leeftijd speelt geen rol hoor Met mn oma ging het wel ,ze mag dinsdag naar huis,maar moet toch binnenkort in en een bejaardentehuis,alleen wonen word te gevaarlijk nu,ze is dement en kan moeilijk lopen,ze word 80 jaar. Ik heb ook alleen nog een oma,dan heb ik ook niks meer Charis:Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de babykamer Lis:Heerlijk zeg dat je mams zoveel voor je heeft gedaan. Nog even volhouden en je kleintje is er. Ga nu een bakje thee drinken en een appelflap eten. Hoe zouden de meiden het hebben in CP? Doeg XXX
Zal vast een gezelige dolle boel zijn Ben helemaal niet jaloers..... Ik had gisteren Robine nog ff gesmst. Gisteravond wilden de kleine meiden alle 4 alleen niet slapen, allemaal tegelijk aan het huilen begreep ik. Hoop dat ze nu gewend zijn. Tja moeilijk lijkt me dat als je op een leeftijd komt dat je niet meer zelfstandig kan wonen.
Goeiemorgen, Am, hier kun je ook dopen wanneer je wilt, toen bij Jayden (hij was 3 maanden) zat er kindjes bij van 2/3 jaar... Dat vind ik zelf ook erg laat. Erg leuke spam, wel gevaarlijk dat hij er zelf opkruipt. Lis, haha die Jesse in de kinderwagenbak, hebben jullie geen duowagen? Of hoe doe je dat? Veel plezier met de doop vandaag. En lekker hulp gehad van je moeder...heerlijk hoor. Fajah, sneu hoor als oudere mensen dat naar een andere omgeving moeten he, veel inleveren. Maar ja als het niet meer verantwoord is. Als ik alles klaar heb (aankleding) maak ik zeker een foto Deze babykamer hadden we al toen ik nog niet zwanger was dus zodoende zijn we er snel mee Zo ga even kop koffie pakken en dennis zo wakker maken, zo ff bakkie doen bij mijn mams en man en daarna werken Fijne zondag
Akelig nieuws te horen gekregen vanmorgen. Kennis van ons was zwanger van haar derde kindje,ze was 20 weken. Ze is van de trap gevallen en de baby is dood,zo erg he. Nu zal vd week het kindje moeten geboren worden op natuurlijke wijze,want tis natuurlijk al een best grote baby. Zielig hoor.
Jeetje wat een rotnieuws Fajah Lijkt me vreselijk als dit je overkomt Charissa: daar hou ik je aan he...foto's als hij af is! Sterkte met werken. Hier vanmorgen wezen zwemmen met Kyllian en zn vriendje. Sinds dit weekend is het hier in het zwembad verplicht om alle kinderen zwembandjes om de armen te doen. Ze hebben zelf nog niet echt goed over het beleid nagedacht geloof ik, want er ontstond een hele discussie over wel of niet voor baby's. Na een paar uur hoorden we weer dat het veranderd was...vanaf dat je kunt kruipen of lopen moeten ze ze om. Heel goed dat ze willen zorgen voor veiligheid, maar die kleine armpjes kunnen amper bewegen in zo'n peuterbadje met die dingen om.
Oh Fajah, daar moet je toch niet aan denken zeg... Ik kan me niet voorstellen dat ik dit hummeltje moet missen Am, is wel goed voor de veiligheid, maar idd is het om die kleine babyarmtje niet te doen hahaha. Zo ik ga heen werken.... net even lekker uurtje geslapen anders hou ik het gewoon niet meer vol schaam schaam
stil geweest hier vandaag. Wij hebben in de tuin gewerkt en nog een heel eind gefietst,twas heerlijk weertje hier,bij jullie ook?
Haaai dames! Ik was er even niet! Lekker druk weekend gehad. En wat is het moppie weer goed gehumeurd . Nee zegt ze nog wel erg veel, maar nu ook ja's tussendoor en als nee nee is, krijgt ze geen brulbui meer . Charissa werkse, wat klinkt dat raar joh zo op zondagmiddag...bleh. AM welk zwembad was je? En bandjes om de armpjes . Is dat niet veels te groot? Die armpjes zijn zo kort. Wat eng joh dat Kyllian zo op zn stoel gaat zitten . Vervelend dat alle vier de meiden niet wilden slapen. Leuke spam! Fajah wat vreselijk nieuws zeg. Dan is ze echt ongelukkig rot gevallen. 20 weken al dat is al een hele baby. En dan nog gewoon moeten bevallen dat is afschuwelijk. Lis haha Jesse in de kinderwagenbak. Past hij daar nog wel in? Hier vandaag heerlijk naar het strand geweest, Bloemendaal. Eerst gelunched met zn drie en daarna het strand op. Jaime vond het heerlijk zo lief. Ze is wel met dr snuit in het water gevallen...even vond ze het irritant maar daarna ging ze hup weer terug. Ik zal zo ff spammen. Oh en psv kampioen heh!1 Chiel helemaal blij . Lfs