Na de lunch het strand op, ze vond het heerlijk.Ze had dr schoenen nog aan... Ook lief zo'n kleine schaduw
Nu werd het toch best snel vloed dus we hadden haar al weggehaald bij het zandkasteel, maar daar was madam niet van gediend en dus liep ze vrolijk terug...en wij maar roepen Jaime Jaime kom je hierheen, het water komt dichterbij... NJEE
Maar goed om de grote berg zand was een gracht gegraven...alleen Jaime had dat toch niet helemaal door....oh oh (en dat zei ze toen ze viel) met daarna 1 brul en toen was het toch weer leuk (lekker dat zoute water om je mond aflikken..haha) En ze was dus echt ook op heel dr gezicht en haar nat met zand etc...haha.
Maar toch, weer terug want het water is wel heeeeeel erg leuk. Zo lief met die dikke voetjes in het water
Charissa: pfff nu nog een late dienst. Ben blij dat ik nu regelmaat in mn leven heb. Mis jij dat niet? Fajah: ja hier was het ook superweer! Ookal lekker in de tuin gewerkt jullie hihi. En de kids lekker buiten gespeeld zeker? Sens: oww gelukkig kan ze nu ook ja zeggen hihi. Heerlijk zeg naar het strand! Lieve foto's! Dr witte kleding was eind van de dag vast niet meer wit Ze is ook lekker aan de babbel zo te horen! We waren hier in Houten in het zwembad. Als we lekker vrij willen zwemmen zonder die bandjes gaan we dus voortaan naar Ngein Vanmiddag zijn we nog even naar de tuinbraderie geweest, weer planten erbij gehaald! ...en dus ook in de tuin bezig geweest. We hadden geen zin meer om te koken, dus zijn we maar naar de Bikkel Beer gegaan....dat vond Kyllian helemaal niet erg!
Lekker buiten in het zonnetje eten bij de Bikkel beer. Ik had mijn eigen menu: friet, kipnuggets, sla en appelmoes. De spareribs van papa vond ik ook wel erg lekker. Lekker aan dat bot knabbelen
Hihi ja he....hij begon uit zichzelf eraan te ruiken Jullie hebben geen uit eten avondje? Dat is zondags bij jullie meestal toch zo?
Ja meestal wel idd maar psv is kampioen heh en ik was zo slim om net te zeggen oh omroep Brabant laat vast wel wat zien van het feest... Maar goed zonder dat wilde hij ook kijken hoor....Nu nog omroep Brabant aan hierzo.