November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime is trouwens woensdag 18 maanden precies. Wat gaat het snel heh? Vrijdag moet ik naar het cb. Ben echt benieuwd hoe lang ze is en wat ze weegt (overige maak ik me geen zorgen over). We hadden dus zelf gewogen, stond ze op dat ding woog ze 11,4 kg en met het meten was ze 82 cm.

Bij mn collega haar dochtertje gingen ze wel meten in dat bakkie, niet staand...we gaan het zien.
    Vrijdag is bij wijkverpleegkundige, zij is aardig. Die arts bij ons is een muts, maar vind ik ook omdat zij niks hoorde van die hartruis van Jaime.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ja alweer bijna 18 maanden....het gaat zo snel. Kyllian is de week erna 1.5 jaar (1,5 jaar klinkt nog ouder).
    Kyllian ging vanmorgen zelf op de weegschaal staan. Tja hij doet alles na ;) Hij woog met schoenen en joggingpak aan 11,9 kg, zal dus ook wel zo rond de 11,4 zijn.
    Wij hebben heir steeds weer een andere arts (door ziekte e.d.). Maar tot nu toe weing feedback van allemaal gehoord, blijkbaar gaat alles goed :) Ben benieuwd wie we volgende x weer krijgen....

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow en sens...verpleegkundigen zijn ook veel leuker dan artsen he ;) :p

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die artsen mogen ze wat mij betreft door de plee spoelen! Ik vind het drie keer niks. Als ik vergelijk hoe ze daar een kind onderzoeken in vergelijking met zkh, dat stelt echt niks voor.
    Die wijkverpleegkundige is gewoon wel aardig, zij was toen Jaime net geboren was ook hier thuis geweest.

Oh nieuwtje...we hebben onze eethoek verkocht! Volgende week komen ze m halen. De vraagprijs.
    Maar nu moeten we dus snel nieuwe halen. Tafel is volgens mij snel te regelen, maar stoelen hebben we gezien en die hebben een besteltijd van 8 weken...zucht.
    Ik dacht eerst we doen 4 stoelen maar werd vannacht wakker en dacht nee we moeten er zes, wat als we verhuizen en meer ruimte hebben.... Uur wakker gelegen en vanochtend bij ontbijt op bed met chiel besproken maar die wil ook 6stoelen bij nader inzien.
    Kost echt best aardig wat maar ja doe je ook weer een tijd mee heh.

De stoelen die we gezien hebben zijn echt super.Echt fauteuiltje zeg maar. Echt precies goed voor uren tafelen :D

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vind ik ook :D :) !

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:wat een ontzettend schattige fotos van jaime op het strand.
    Lekker ravotten kan ze daar. ;)
    Die kennis is idd heel ongelukkig terecht gekomen precies op haar buik gevallen,beebje leefde nog even,maar niet lang meer helaas,de val was toch teveel.Heel erg triest he?

Am:Hahahaha dat aan die bloemen ruiken doet Yorben precies hetzelfde als Kyllian.
    We hebben de terrassen in de tuin met de hoge druk afgespoten en onkruid eruit gehaald,dus binnenkort de tuinmeubelen naar buiten en dan mag van mij de zon blijven schijnen :)

We zijn een eind wezen fietsen Belgie in en dan weer terug en onderweg een pannenkoek gegeten en bij de lammetjes op de kinderboerderij rondgelopen.
    Yorben zegt tegen ieder beestje dat hij ziet whoewhoe hahaha zo grappig.
    En hij is lekker in de geitenkeutels gevallen ;)
    Onderweg nog asperges gekocht bij een kwekerij en dat vanavond gegeten.Mmmmm heerlijk.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    FAJAH WAT FLIK JE ME NOU!
    Asperges bij de boer gehaald en gegeten!

Dat is NIET eerlijk

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahahahaha sens hebben ze in utrecht geen asperges mss?

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nog 2 dgn en dan word Yorben geopereerd :(

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hou die asperges maar daar ;) Sorry ben er niet dol op :p

Sens: dat is mooi dat de eethoek al verkocht is! Ik zou ook voor 6 stoelen gaan. Weet je zeker dat de tafel al snel binnen kan zijn? Meubels hebben meestal toch een lange levertijd.

Fajah: klinkt als een leuk dagje vandaag :) handig zo'n hoge drukreiniger, zouden we hier ook wel kunnen gebruiken voor de tegels! Naja volgende x maar lekker de tegels boenen hier hehe.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Spannend Fajah! Maar gaat vast goedkomen.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb gekeken in de supermarkt maar kon ze niet vinden en dan nog...die zijn altijd zo uitgedroogd heh. Ik heb ze liever van de boer.

Maar goed twee collega's van mij komen in limburg in het weekend. 1 die er woont en de ander is getrouwd en zijn vrouw woont in limburg dus ga ik die straks vragen of ze meenemen voor me.
    Jaime is ook gek op asperges..met een eitje en ham. Vorig jaar at ze bij die vrienden van ons (een van die collega's) een flinke bak asperges weg met ham en ei...heerlijk vond ze het.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Asperges hebben ze hier toch vast wel op 1 van de boerderijen. Wij halen hier in de zomer ook weleens fruit bij de boer. Zal eens voor je opletten waar ze asperges hebben ;)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah ja op dag dat jaime 18 mnd is. Maar het gaat vast goed en daarna voelt hij zich ws gewoon veeel beter!
    En je vader natuurlijk ook de operatie... Jullie hebben idd vaak dingen op dezelfde dag heh.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Geen asperges AM? Lekker joh met watmayo en sausje met ei etc.

Die tafel gaat wel lukken aanbod is groot, gewoon net zo'n tafel als we nu hebben alleen andere kleur. Heb nog 3 stoelen boven staan dus die kunnen er dan aan.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tja heb ze eerlijk gezegd ook nog maar 1x gegeten :oops: En vorige week had Kyllian een asperge met ham bij mn opa van tafel gepakt. Hij at hm niet op en toen heb ik hm 'verplicht' geprobeerd. Die was toch wel zo smerig...maar ook wel uit pot vermoed ik ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee maar die uit de pot zijn niet zo lekker. Gewoon lekker vers (en niet die uitgedroogde van de supermarkt,moet je nathouden die asperges) lekker ff koken (wij hebben zo'n pan voor die dingen) en heeeerlijk.
    Ik had vorig jaar nog eens geroerbakte asperges met gamba's gegeten....jummie heeeerlijk!

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ah, ik heb de 700-mijlpaal gemist :) Leuke foto's!
    Ik spam ook gauw weer, ben nu ziek en heb geen puf.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owjee....beterschap Panda! En dat met dit mooie weer :(

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006