Hahaha, die Jaime, lekker uitgewaaid langs strand en lekker smerig Erg leuke foto's Sens. Ja klinkt dat raar he zondag werken...ben al zo gewend. Am, hier nog 1 die niet dol is op asperges, als ik ze al ruik begin ik te overgeven Kyllian lekker aan de appelmoes hihi. Ja nu ik Jayden/gezin heb mis ik die regelmaat echt wel. Gewoon de vaste dagen om te werken maar ga na mijn verlof op zoek naar wat anders... Panda, beterschap! Fajah, nog 2 daagjes..spannend hoor. Zo hier het werken erop zitten, wel lekker gewerkt maar erg vermoeiend. Nu weer lekker 2 daagjes vrij \/ Dinsdag weer naar de VK en daarna met vriendin en zoontje en Jayden en ik zwemmen...erg veel zin aan. Morgen rommeldagje, strijkwerk, beetje opruimen enz.. genieten van weer hoop ik Zo ik ga slapen, kan mijn ogen niet meer open houden. Trusten
Beterschap Panda. En geen mooi weer? Hier was het gister schitterend weer en vandaag ook weer een stralend zonnetje. Heerlijk. Wes is de tuintegels aan het schoonspuiten met de hogedruk, is dat ook weer gebeurd voor de zomer. Jesse is net uit bed en staat er nu bij te schreeuwen, op zijn kaplaarsjes. Hihi. AM: Geen asperges lusten? Oh, heerlijk joh! Heb 1 keer uit een potje gegeten, maar vond die ook echt niet te eten hoor. Bij mijn ouders eten we die wel regelmatig. THuis koop ik die ook niet zo snel, want Wes lust ze ook niet... Jammer. Sens: leuke foto's van het strand gister! Lekker dat ze een beetje zelfstandig zijn he? En fijn dat de eettafel verkocht is. Wanneer ga je de nieuwe bestellen? Ben benieuwd hoelang dat gaat duren! Fajah: wat een vreselijk nieuws van jullie kennis zeg. En dan moet dat kindje nog geboren worden ook. Dat lijkt me zo erg! Nog 2 daagjes en hopelijk heb je dan een heel andere Yorben. De kleindochter van een vriend van mijn ouders krijgt binnenkort ook buisjes en moet voor haar neusamandelen. Hij zag er zo tegenop en de ouders ook. Mijn vader heeft even doorverwezen naar de site van Jesse, want hoewel ik er ook erg tegenop zag, viel het uiteindelijk allemaal zo mee. Maar jij ziet er niet zo tegenop toch? Alleen maar blij dat dat het eindelijk zover is he. Charissa: Morgen ook naar de VK? Ik ook! Vandaag hier ook een heerlijk dagje hoor. Wes is thuis (ouderschapsverlof), dus ik zit nu lekker even achter de pc. Zo boterham eten en dan tuincentrum. Lekker plantjes halen voor in de tuin. Heerlijke tijd voor verlof. En verder begin ik me wel weer af te vragen wanneer de baby gaat komen. Gisterochtend dacht ik werkelijk dat het ging beginnen. Had buikkrampen, maar ging uiteindelijk toch weer over. Dus toen naar de doop geweest. Jesse was eerst wat raar aan het kijken en uiteindelijk is hij maar door de kerk gaan lopen (het was niet tijdens een dienst met vreemden hoor). Anders blijft ie toch niet stilzitten op schoot en zolang hij niemand tot last was... Daarna heeft ie zich enorm vermaakt met de andere kinderen. Hij rende er constant achteraan en had geen idee wat iedereen nu aan het doen was. Maar hij gilde en gierde de hele tijd. Om 14.30 uur weer thuis, hij was natuurlijk in de auto in slaap gevallen, maar thuis weer wakker. Uiteindelijk om 15.45 uur in bed, tijdje liggen brabbelen en van 16 tot 18 uur geslapen in bed. Had Wes hem in slaapzak uit bed gehaald, kwam beneden, legt hem op de bank, gaat meneertje nog een uur liggen slapen! We hebben hem maar laten slapen, want hij was helemaal kapot. DUs gisteravond gingen we gelijk met hem naar bed, om 21.30 uur. Konden wij mooi nog even Medium kijken. Zo, nu weer even lekker surfen. Ben benieuwd naar de foto's van het meidenweekendje. LIefs LIS
Hallo allemaal, Zo wij zijn weer thuis van een geweldig weekendje CP met Sap, Robine, Sem, Lieke, Jill en Jayna. Het was supergezellig. Wel druk met 4 kleine kids maar ze deden keurig hun middagslaapje en 's-avonds ook op tijd naar bed. Daynah had niet altijd zin om 's-avonds te gaan slapen, maar als ze sliep sliep ze ook. De mama's hebben het ook erg naar hun zin gehad. Mooi weer geweest dus ook lekker van het zonnetje genoten en 's-avonds lekker aan een wijntje. Binnenkort zal ik de foto's spammen en denk Robine, Sem en Sap ook, dus dat worden er een heel wat pagina's bij. Ik zal later bij lezen zo te zien hebben jullie het ook erg gezellig gehad. Nu wat wasjes etc draaien, Daynah bammetje geven en naar bed brengen. Tot laterrrrrrrrr. Lfs kelly
Joehoe hier ook weer thuis dus! Alles uitgepakt en wasjes draaien. Zelfs globaal jullie pagina's bijgelezen dus we gaan weer gezellig met zn allen verder. Zoals Kel schreef superleuk weekend geweest! Lekker gezwommen, kinderboerderij bezocht, kindjes als indiaantjes laten schminken, roseetje voor de mama's(behalve Sem), gekletst, gelachen en al met al een geslaagd weekend. Ga nu de foto's op de pc zetten en de leukste spammen., ff kijken of er al een paar gaan lukken. Sens, Panda en Am, lekker gespamd jullie! Lieve foto's allemaal en leuk omBastian weer ff gezien te hebben. Blij dat jullie gewoon lekker hebben doorgeforumd en gespamd! Ga vanaf hier weer op iedereen reageren Liefs