Haha, iedereen online vanmiddag? Volgende week doorde week moet ik werken, maar op vrijdag kan ik wel. Maar dan werken er volgens mij weer andere mensen?
de 19e kom ik niet meer, dat is op zondag en dan hebben we al afspraken staan. Zaterdag zou wat mij betreft nog wel kunnen, mits ik de finale van teniistoernooi haal
de 19e kom ik niet meer, dat is op zondag en dan hebben we al afspraken staan. Zaterdag zou wat mij betreft nog wel kunnen, mits ik de finale van tennistoernooi haal
Sap: Die van Lieke achter de poppenwagen is zeker stoer zeg! Zo lag ze er nog in en nu loopt ze er achter! Dat zie ik Jill voorlopig dus echt niet doen he!
Ok op de lijst staat nu: alle maaltijden tussendoortjes. slapen en in geval ze niet wil slapen . Het nachtgebeuren van de afgelopen dagen zet ik er maar niet bij. Ik dcht vanochtend eerst nog ik heb gedroomd..zei tegen chiel, ging ze nou wel of niet brullen vannacht...jawel...
Maar als ik de enige ben die niet kan op vrijdag en jullie willen meeten op vrijdag dan is dat prima hoor !