Zo dit was mijn bijdrage. Beetje veel geworden, maar ze zijn allemaal zo leuk geworden. Ook ik ga lekker vanaf nu weer meekletsen. Ga ff Daynah eten geven. Lfs
Vanmiddag nog bij mn pa langsgeweest om afscheid te nemen ,want zal hem nu niet meer zien tot na de operatie,hij moet morgen binnen. Hij was weer aan het huilen en we zijn bijna doodgeknuffeld allemaal,hij heeft het er erg moeilijk mee,ook mede doordat de operatie best zwaar is. Maargoed we duimen op een hele goede afloop.
Zo dat was een gezellig weekend zo te zien meiden! Leuke foto's allemaal hoor! Fajah: Alvast veel sterkte woensdag met Yorben en je vader. Semmi: hoe was het bij de vk?
Fajah, ik ga ook duimen dat t goed gaat komen met je vader! En overmorgen Yorben natuurlijk! Sterkte hoor! AM: Was zeker geslaagd, we hebben nog heel veel meer foto's, ik had er alleen al 250! En een stuk film dus kunnen als we willen nog uren spammen, maar dan is t ook niet leuk meer he! Hoe is t nu met Kyl? Weer helemaal gezond? Ga ff badderen en zo slapen. Morgen toch weer naar werk een uurtje en woe 2 uurtjes en dan is t weer meivakantie tot half mei Heerlijk. Laterz!
Fajah: Heel veel suc6 morgen met de operatie van Yorben en je vader. Komt allemaal wel weer goed. Sterkte. Sem: Hoe was het bij de vk? Daynah viel d'r net als een blok in slaap zonder moeite, dat was van het weekend wel anders. Vanmiddag nog lekker van het weertje genoten en zijn we lekker wezen wandelen met zijn 3tjes. Sabino was iig heeeeeeeeeeeel blij dat we er waren. Hoe vond het erg saai zonder ons. Gelukkig maar. Ga nu zelf ook even douchen en lekker op de bank hangen en vanavond lekker op tijd naar me bedje morgen weer werken lfs
Oh meiden ik heb net wel ff een traantje gelaten toen Rick thuiskwam. Ik stond buiten met Lieke op hem te wachten zodat ze hem tegemoet kan lopen. Ze zag hem, begon echt te rennen en stortte zich huilend in zijn armen....zo lief om en emotioneel om te zien, hahaha, watje ben ik toch maar was een prachtig moment.
Agos Sappie wat liefff...zou ik ook een traantje om moeten laten hoor. Zit nu al bijna mee te snikken