Robine: toch maar wel weer aan het werk? Het is ook maar een paar uurtjes he Hihi 250 foto's. Tja dat gaat snel he Kyllian is weer helemaal opgeknapt. Alhoewel het nare hoestje nog een klein btje blijft. Nu heeft ie alleen verbrande oortjes. Heeft vandaag veel buiten gespeeld op het kdv. Tja en dat met de huid van mama Kelly: Daynah ook weer lekker gaan slapen, gelukkig maar. Oost west thuis best he
Sap:Wat schattig dat Lieke zo blij was om papa te zien,Rick ook blij dat jullie terug zijn? Hoe is het nu eigenlijk met die tante van Rick? Robine:succes op je werk morgen,laat je niet kisten. Enne spammen ,hoe meer hoe beter
Wat rustig vandaag. Maar de meesten zullen weer druk aan het werk zijn. Sap: gossie, wat een lieve reactie van Lieke zeg! Dan had ze haar papa wel gemist he. Robine: en... hoe was het op je werk vandaag? Je directeur nog gezien/gesproken? AM: hoe ging het met Kyllian gister op het kdv? Heeft ie zich wel lekker vermaakt? Charissa en Sem: hoe was het bij de vk? Fajah: sterkte morgen hoor, zowel met je vader als Yorben. Kan me zo goed voorstellen dat je er tegenop ziet, maar je zult zien dat het donderdag al zo anders is! EN ijsjes kopen he! Ik ben vanochtend ook weer naar de vk geweest. Ben nu 38w 5d, en begin het nu wel weer beetje beu te raken hoor. Bloeddruk was prima 110/62 en alles zag er prima uit. Ze denkt dat het kindje lang is (dan lijkt ie op zijn vader). Gewicht schatte ze op zo'n 7/1,5 pond, bij de geboorte dan. Maar geen 8 pond, dan vind ik het wel best. Als ie maar niet zo zwaar is. Verder daarna gelijk doorgereden naar de meubelboulevard. Toch nog maar wat nieuwe kleertjes gekocht voor de baby en ook voor Jesse nog 2 shirtjes. Ja, nu ik niets te doen heb, ga ik maar geld uitgeven Ga nog maar even een wasje draaien en me daarna maar in de tuin installeren.
Zeker rustig hier! Zal wel aan t mooie weer liggen, of omdat iedereen aan t werk is mss. LIS: Nog fftjes rekken tot koninginnedag joh! Hahaha, leuke datum toch?
Lijkt me helemaal niets, op Koninginnedag met een verjaardag van je kind zitten. Jij wel? Bovendien... dan hebben we al een jarige, zoontje van de neef van Wes die we regelmatig zien. Dus dat kan weer niet. Ik ga nu echt maar poging doen om te strijken, wassen en me in de tuin installeren. Voordat ik Jesse weer kan gaan ophalen.
Erg leuke foto's van de meiden naar CP, erg lief hoor en het ziet er erg gezellig uit Robine, toch maar weer aan het werk.. lukt het wel als het je zo tegen staat? LIS, haha ja geloof best dat de beeb nu wel mag komen...lang genoeg geduurd hihihi. Hoop ook niet dat ik overtijd loop... gewoon 39 of 40 weken haha. Succes met strijken en wassen, wel lekker als het allemaal weg is. Hier was vanmorgen alles goed bij de VK, ons beebje groeide heel goed. Mijn baarmoeder is nu net iets boven mijn navel en moet met 25 weken gelijk aan de navel zitten, dus keurig Kwam ik mijn zusje nog tegen hahaha, ook een afspraak maar wisten we niet van elkaar. Enne lekker gezwommen met een vriendin en zoontje....heerlijk alleen Jayden was beetje bang en is de laatste dagen erg aanhankelijk, steeds bij me hangen ja ik vind het niet erg hahaha. Oh ik hoor mijn manneke, eindelijk wakker We gaan zo ff naar tuincentrum na daar gisteren met ruzie (dennis en ik) weggelopen te zijn hahaha, weer nieuwe poging
Helleu, Vandaag thuisgewerkt omdat kdv dicht was. Nou dat schiet nu echt niet meer op hoor met zo weinig slaapjes. Even dvd'tje kijken maar daarna wil ze gewoon spelen. Neem wel een halve dag vrij. Volgende week ook vrij, heeeerlijk! 5 mei is voor mij ook een vrije dag dus zijn korte weken zo. Leuke foto's van het weekendje cp! charissa altijd weer fijn toch als het goed is bij de vk! Jullie zwemmen best vaak heh of niet? Lis nee niet k'dag hoor! Dat is zielig voor de beeb. zijn jullie het al eens wat betreft de naam? En hoe zit het met je kaartje? Anders kun je niets versturen heh. Kan me voorstellen dat je denk kom maar beeb. Maar nog max 3 weken toch? AM moeten jullie de beebs niet insmeren voor ze naar kdv gaan? Hier wel nl. En tussentijds smeren ze nog extra. Vervelend dat ie nog dat nare hoestje heeft maar als ie er zelf maar geen last van heeft heh. Sap wat lief van Lieke gewoon huilen omdat ze dr papa weer zag. Zie ik Jaime niet doen. Maar gelijk heb je dat je een traantje meelaat hoor! Kel arme sabino saai weekend gehad. Idd maar gelukkig. fajah alvast succes voor morgen en sterkte voor je vader. Zo ik had wel mazzel dat ik vandaag thuis werkte want de kleertjes uit vs werden bezorgd en wat zijn ze leuk zeg! Ben helemaal blij. Had ook die sandaaltjes nog besteld. Die van chiel waren maat 6 en had nu 4 besteld en die zit perfect! Verder niet veel te melden eigenlijk. Gaat zn gang hierzo. lfs
Ben weer terug van het wegen en er is 1 kilo af Ongelofelijk eigenlijk na zo'n weekendje met gourmet, pizza, sate met patat en chips. Moet vaker weggaan Ben nu 14 kilo kwijt. Nog 4 kilo te gaan en ik zit op mijn streefgewicht. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag op ziekenbezoek geweest bij een collega. Ben samen met een andere collega gegaan en we waren pas om 15.30 uur weer terug, dus de dag is lekker snel gegaan. Morgen de taart voor me moeder bestellen. Ik moet alleen nog een leuke tekst verzinnen. Hier is het wel rustig geweest vandaag. Iedereen lekker genoten van het mooie weer? Sensee: Lijkt mij ook wel lastiger worden om thuis te werken als Jaime minder slaapt, maar goed je heb iig wel wat kunnen doen. Ga je de kleding nog spammen uit de VS? Fajah: Hoe is het gegaan met Yorben en je vader? Charissa: Alles weer goed bij de vk. Mooi zo. Is alles goed gegaan bij het tuincentrum, geen ruzie gehad? LIS: Het wordt echt spannend zeg voor je. Probeer wel even te laten weten wanneer het gaat beginnen. Ben wel erg benieuwd wanneer de beeb komt. Robine: Hoe is het gegaan op je werk? Deden ze een beetje normaal tegen je? Zo ik ga even douchen. Misschien tot later even. Lfs Kelly
Nou alles ligt klaar voor het ziekenhuis morgen,heb best de zenuwen nu,Yorben ligt heerlijk te slapen,Geen besef wat hem te wachten staat morgen. Mn vader is vanmiddag opgenomen en word morgen in de loop vd dag ook geopereerd. Yorben moet er om Half 12 zijn en om Half 1 gaan ze hem opereren. Denken jullie eens aan hem op die tijd Liefs xxx kel:Goed zo weer een kilo eraf,gaat echt goed.
Ooww ik dacht dat het vandaag de 23ste was, maar dat is pas morgen. Stom van me. Nou in ieder geval nogmaals suc6
Jezus Kel dat is echt knap weer een kilo. Blijft niks van je over joh! En zo snel heh ik dacht nog is echt veel kilo's maar je bent al ver over de helft. Fajah mag Yorben wel eten morgenochtend? Zo nee dan lijkt het mij wel heel lastig zeg. Nogmaals veel sterkte. Hier is muppetje morgen precies anderhalf. Ik spam later wel ff die kleding uit vs. Maar echt zo leuk en kost geen drol zeg . Ik ga ff tv kijken. Lfs
Wow, Kel, 14 kilo! Knap dat er alweer een kilo af is! Idd vaker weggaan. En een lekker dagje gehad, dat je er even uit geweest bent. Al was het op bezoek bij een zieke collega. Sens: Ja, is nu wel lastig thuiswerken he. Als er iemand bij ons maar even achter de laptop zit, wordt Jesse errug vervelend, want die wil dan ook op alle knopjes drukken. Dus thuiswerken gaat dan ook echt niet hoor. Ik werk ook weleens thuis, maar dan als Jesse op het kdv is. Hoezo was het kdv dicht bij jullie? TOch geen speciale dag vandaag? Ben benieuwd naar de kleding van Jaime hoor. Ik denk trouwens dat Yorben alleen een licht ontbijtje mag... beschuitje met slappe thee ofzo. Althans, dat was bij Jesse, maar die wilde dus geen beschuit. Heeft toen niets gegeten. Dat is ook wel beter, omdat ze dan minder last hebben van de narcose. Maar dan is 11.30 uur best een rottijd (moetsten wij ook in het ziekenhuis zijn). Jesse kwam om 10 uur zelf met potjes fruithap en een lepel aanwandelen toen. Fajah: sterkte hoor, morgen. We horen wel hoe het geweest is. Er staat trouwens nog een erg grappig filmpje op de site van Jesse, www.jesseschrier.nl van zondagavond achter de pc met papa. Als hij nu zichzelf op de pc ziet, blijft hij zwaaien. Zo lief! O ja Fajah. Tuurlijk probeer ik even te laten weten als het zover is, maar bij Jesse ging het zo snel. En als het nu nog sneller gaat... Maar ik hou jullie op de hoogte! Nu maar even labels maken voor de geboortekaartjes. Het kaartje hebben we NOG STEEDS NIET uitgezocht (ik word er nu zo langzamerhand ook gek van hoor). De naam zijn we denk ik wel uit, alleen blijft Wes de naam noemen die hij leuk vindt. Maar dat is meer om mij te pesten (DENK IK). Anders hebben we echt een probleem. TOt later. Liefs LIS
Kelly, Jij bent goed op dreef zeg Nee hier geen ruzie meer gehad hihihii. Sens, ja dat lijkt me rottig thuis werken als je een kleintje er hebt lopen.. Ben benieuwd naar je kleertjes Fajah, SUCCES morgen, ik zal aan jullie denken LIS, en...welke naam hebben jullie of vertel je het liever niet? Nog steeds rustig daar? Zo hier naar tuincentrum geweest, wat plantjes voor in huis gekocht. Daar even gegeten, wat een vies eten zeg en een aso mens wat ons hielp, het was gewoon onbeschoft hoe ze deed Zo ik ga lekker slapen...Trusten
Mmm, heerlijk die zon! Wat goed Kelly, weer een kilo! Dat ga je toch halen dus, voor de zomer. Echt heel knap! Sens: lastig he, thuis werken met een kind. Hier ook hoor, Bastian zit steeds op de compu te rammen als ik zit te tikken. Of hij gooit er duplo op. Ik werk meestal 's avonds, wel zo rustig. LIS: haha, ik had bij het begin van de bevalling ook de compu aangezet om te forummen maar kreeg daar helemaal geen kans voor zo snel ging het. En de 2e gaat vaak nog sneller he. Ben benieuwd! Fijn dat jullie min of meer uit de naam zijn. Charissa: eten bij tuincentra enzo is meestal vies vind ik. Gaat goed met je buikje dus. Wat leuk om je zusje dan tegen te komen. Robine: toch weer een dagje aan het werk? Naja, niet lang meer. Annemonique: ach gos, rode oortjes. Idd misschien voortaan insmeren voordat je hem heenbrengt. Hij zal wel vaker buiten spelen met dit weer. Moet ik bij Bastian ook maar 's gaan doen, heb daar nooit aan gedacht. Hier alles z'n gangetje. We wachten op telefoon van de makelaar, de prijs is nog steed niet rond.
Goedemorgen allemaal, Het is idd weer een heerlijk weertje vandaag. Net weer terug van de AH. Daynah ligt weer in bed. Die dacht vanmorgen om 6.15 uur dat het al tijd was om op de staan, dus een vroegetje vandaag hier. Sabino is vanmiddag vrij, dus gaan we vanmiddag even naar het Alexandrium. Slingers en balonnen kopen voor me moeder, taart bestellen. Vanavond lekker uiteten, tapas.....jummie. Panda: Spannend hoor. Wanneer zou je wat horen van de makelaar? Charissa: Gelukkig is alles goed gegaan in het tuincentrum. LIS: Ik kan het filmpje niet openen. Probeer het later nog wel even. Enne je mag nu echt gaan opschieten hoor met de geboortekaartjes. Sensee: Nou er blijft nog genoeg van me over hoor Ben zelf echt wel trots. Heb nu ook zoiets van als het nu moeilijker gaat dan ben ik nu ook tevreden en dan stop ik met het gaan naar de WW en ga thuis verder dan. Scheelt me weer 40 euro in de maand. Goh en Jaime vandaag alweer 1,5 jaar. Nog plannen voor een 2de? Of wil Chiel nog niet? Zo ik ga weer even naar het zonnetje toe. Misschien tot later en anders morgen. Lfs Kelly
Kom ff kort reageren aangezien ik ziek ben sinds gisteren. Begon gisterenochtend al met diarree en s middags om 17 uur heb ik mn maag geleegd boven de wc. Vannacht ook nog een kee rof 6 overgegeven dus toch een buikgriepje te pakken denk ik. Mss komen hier dan ook die 10kg nog eens van mn lijf af ..... Gaat vandaag wel weer redelijk, maar bij teveel inspanning weer erg flauw, duizelig en misselijk. NEE IK BEN NIET ZWANGER>>>>>>>denk ik Fajah: Sterkte vandaag met Yorben, ik denk aan hem, hij ligt nu 10 min op de operatietafel! Knuffel voor je mannetje. Hopelijk komt ie weer als een herboren en blij kindje thuis LIS: Joehoe, eindelijk een naam! Ben zo benieuwd! Charissa: t Schiet bij jou ook alweer op he, alweer 25 weken! Pfff time flies. Sens: Feli met Jaime dr 1,5 jaar! Wat een mijlpaal! Kel: Ben trots op je, weer een kilo eraf! Joehoe, komt van alle lage wandelingen in t park..... Ga dr weer vandoor meiden, sorry ff bijtanken. Nu wel lekker 2,5 week vakantie dus genieten met Jill. Liefs
Goeiemiddag! Leuke fotos zeg van de meiden in CP! Jullie hebben je goed vermaakt, mooi! Fajah; wat een pech zeg dat je pa op dezelfde dag geopereerd wordt als Yorben. Sterkte voor allebei. Als je LIS mag geloven gaat het morgen alweer stukken beter met je mannetje, gelukkig! AM, ach Kyl met zn rode oortjes ik heb er ook niet aan gedacht Milou in te smeren. Gaat het nu goed met wegbrengen bij hem of moet ie nog huilen? Leuke fotos heb je ook gespamd! Panda, spannend zeg met het huis. Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar wat doe je voor werk? Wat voor bedrijf hebben jullie? Bijna de grote reis maken .vind je het al spannend? LIS: nog lekker van het zonnetje kunnen genieten? Krijg je geen last van pigmentvlekken, had ik bij Milou best erg. Het wordt nu echt ook heel spannend voor jullie .was het zo snel gegaan bij Jesse dan? Sens, ben ook benieuwd naar de kleertjes. Dat thuiswerken is dus geen optie meer .waarom was het kdv dicht dan? Charissa, gelukkig was het weer allemaal goed bij de vk. Kelly, goed zeg van je dat je alweer 14 kg kwijt bent. Echt heel knap! Veel plezier vanmiddag! Robine, beterschap! Ben je nog wel wezen werken? Sappie, wat lief zeg van Lieke .dan heeft ze hem echt erg gemist ik zou ook mee huilen hoor! Gisteren hebben we de laatste les gehad van kinder EHBO, en we zijn geslaagd! Afgelopen weekend was heel leuk .Milou had het shirtje aan en ff bij de meeste langs geweest. s Avonds lekker gesteengrild met vrienden. Alle 3 zijn we nu zwanger, leuk heh! Iedereen reageerde heel leuk, de meeste hadden het nog niet verwacht. Het shirtje vond iedereen wel heel leuk en origineel. Tis ook een leuke manier van vertellen, we deden dr jas uit en lieten dr rondlopen en kijken wanneer ze het zagen .. Later bij mijn schoonouders geslapen en zondags weer naar huis. Met dit mooie weer gaan ze bij Milou op het kdv ook veel naar buiten, gelukkig. Dat vindt ze echt super in de grote zandbak en op de glijbaan. Na vandaag nog 2 daagjes werken volgende week en dan lekker vakantie tot na Pinksteren heerlijk!
heej meiden, Sorry dat ik dr nog niet aan toe gekomen ben om te reageren, heb het super druk op mn werk en thuis met de nieuwe kamer van Jayna. Kom vanavond echt ff kijken en dan ook nog spammen. Bij de VK alles prima, hartje gehoord, weer zoooo bijzonder! Tot later! Liefs Sem, vanaf t werk