November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ben benieuwd hoe het met Yorben gegaan is!?

...en LIS eindelijk een naam....waarschijnlijk ;) Ben heel nieuwsgierig naar broertje van Jesse!

Kelly: wow 14 kilo, super zeg!

Panda al iets gehoord?

Robine veel beterschap! Wel lekker 2,5 week vakantie!

Brennie gefeli met je diploma! Dus nu weer iedereen dat Milou grote zus wordt?

Jaime alweer 1,5! Joepie gefeliciteerd!

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: en lukt het een beetje met Jayna's kamer? Rustig aan he met werken enzo.

Hier ook druk met werk. Gisteren hele avond bezig geweest met cursusopdrachten. Morgen en overmorgen nog werken, daarna bereikbaarheidsdienst tot maandagochtend, dus hoop dat het rustig blijft. Vanaf woensdag lekker t/m maandag vrij.
    Heerlijk dagje weer vandaag trouwens! Kyllian heeft veel buitengespeeld.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Was hier ook lekker weer, maar nu valt de regen met bakken uit de hemel........ AM, jij ook volgende week lekker veel daagjes vrij. Ga je nog wat leuks doen?

Fajah: Hoe is t gegaan?

Sem: Hoe is Jayna dr kamer geworden? Mooie kleurtjes op de muur? Ben benieuwd! Ook ff spammen hoor.

Voel me weer iets beter, al heb ik nog geen eetlust. Vanavond spaghetti op t menu, maar moet er nog ff niet aan denken bah.

Kom straks nog wel f fkijken.

Liefs

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: nee niet echt veel plannen eigenlijk volgende week. Jullie wel?
    Fijn dat het iets beter gaat.

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    De prijs is rond! Hoera, eindelijk een eigen plekje! :D

Beterschap Robine! Wel fijn dat je nu zo lang vakantie hebt. Geniet maar lekker van Jill.

Annemonique: lekker he, dat buiten spelen. Worden ze ook zo heerlijk moe van eind van de dag ;)

Semmi: oh, lijkt me ook zo bijzonder om weer een hartje te horen.

Brennie: haha, leuk om Milou gewoon met dat shirt te laten lopen en dan kijken hoe snel mensen het zien.
    Mijn vriend en ik maken modellen die prognoses maken maar doen ook ander ict-werk. Vooral de analyses er omheen zijn leuk (da's mijn afdeling).
    Spanning voor de reis is er nog niet, wel voor de chaotische periode die binnenkort begint met twee keer verhuizen er tussendoor.

Kelly: kan me voorstellen dat je nu al heel trots bent. Je kunt idd ook zelf verder gaan, je weet nu inmiddels wel hoe dat moet. Misschien als het eenmaal echt zomer is, dan is het makkelijker.

Ik ga even eten, we hebben Thais besteld.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepieee gefeliciteerd Panda :D Welke plaats was het ook al weer?

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Panda; joehoe gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wanneer is de overdracht? Inderdaad wel ff druk op het moment van verhuizen.

Robine; regen? Hier nog steeds heerlijk weer! Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Nog spaghetti gegeten? Ik heb nergens last van gehad, zal dan wel niet aan cp hebben gelegen.

AM: jij ook lekker vrij vanaf woensdag, ikke ook. Hoop voor je dat het rustig blijft. Lekker he om je mannetje zo fijn buiten te zien spelen.

Sem; hoe is de nieuwe kamer van Jayna geworden? Heeft Lenhard goed zn best gedaan? Ben erg benieuwd naar je foto's!
    Zo fijn dat alles weer goed was bij de VK.

Brennied; gefeliciteerd met je EHBO diploma! Leuk dat jullie het grote nieuws verder hebben verteld. Lijkt me erg leuk om die reacties van de mensen te zien wanneer ze het shirt van Milou lezen, haha.

Kelly; wowie weer een kilo eraf, is het vele wandelen op cp toch ergens goed voor geweest,hahaha. Kan me voorstellen dat je er straks zelf mee verder gaat, scheelt idd €40,- in de maand.

Charissa; gelukkig geen ruzie meer gehad in het tuincentrum, haha. Waar ben je geweest, in Overdinkel of ergens anders? Balen dat het eten niet lekker was.
    Spam je nog een keer een buikfoto? Ben erg benieuwd.

Fajah; hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Hoop dat je snel met positief nieuws komt.

LIS; eindelijk dan (bijna) een naam gevonden! Ben zo benieuwd.
    Wat een leuk filmpje van Jesse met papa achter de pc. Papa heeft er net zoveel lol in als Jesse, haha.

Sens; feli met Jaime dr 1,5 jaar! Ben ook erg benieuwd naar de kleding.
    Heb je de site nog een keer...kan ik ook nog ff kijken.

Verder weet ik het niet meer.

Kreeg net een telefoontje van mn zusje, mijn nichtje is 5 maanden zwanger en heeft te horen gekregen dat het hartje van de baby is gestopt met kloppen. Vind het zo zielig voor dr. De vorige keer ging het ook mis na 13 weken. Binnenkort worden de weeen opgewekt en moet ze gewoon bevallen. Moet er maar niet teveel aan denken. Gelukkig gaan de meeste zwangerschappen wel gewoon goed. Ze hebben gelukkig al wel 2 prachtige kindjes.

Verder geen nieuws, ik ga ff lekker bankhangen.

Tot later,

Liefs Sap

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww wat erg van je nichtje sap :( Ze was al zo'n eind op weg :(

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kom ik weer aan met tuinfoto's hoor....maarja daar brengt Kyllian de laatste week ook zowat al zijn vrije tijd door ;)

Mama handje bahhh! (en zo zijn we dus heel vaak handjes aan het wassen ;))

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Helemaal zelf willen bellenblazen, waardoor na 2 minuten het flesje al leeg is ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Op de tuinbraderie hebben we een konijntje meegenomen. Maar mama wil ook wel heel graag 2 echte konijntjes hebben :)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even samen gek doen....

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Een grasmaaier erover heen kan geen kwaad hoor mama!

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, het bed van Jayna staat in elkaar en de kamer wordt dus steeds een beetje meer af. Het roze kleurtje en de prinsessen behangrand staan erg leuk. Over 2 a 3 weken komen de kast en het dressoir, dan zal ik wel ff spammen....

Nu ff korte reacties voor zover ik het nu ff weet,

Panda: gefeliciteerd met jullie woning, super zeg!

Kel: whauw toch een kilo er af, moeten we vaker doen zo'n weekendje.....haha! Ben echt trots op je!

AM: nog ff drukke dagen dus voordat je vrij hebt straks, lekker genieten dus van die vrije dagen volgende week!

LIS: het wordt nu echt heel spannend zeg Kan me voorstellen dat je het al wel een beetje zat begint te raken. Laat die kleine maar komen!

Robine: hoe is het nu met je meid? Vervelend zeg die buikgriep. Gekukkig straks lekker meivakantie en lekker genieten met je meissie!

Sap: jeetje wat erg zeg van je nichtje, ik schrik er van! Helaas kan het dus ook zo gaan, zwaar hoor voor hun. En wat lieeeef het Lieke Papa momentje!

Charissa: fijn dat alles goed was bij de vk, grappig dat je je zus tegen kwam.

Fajah: hoe is het met Yorben gegaan? Heb nog wel aan jullie gedacht vandaag, en hoe is het met je vader?

Brennie: leuk hoor zoveel zwangeren in je omgeving. Hoe voel je je verder? Ook misselijk en moe? Nu uitkijken naar de eerste echo!

Sensee: hoe is het verder bij jullie? Jij volgende week ook een paar dagen vrij?

Nou, dat was t ff voor nu, zal ook nog ff wat cp foto's spammen.....alsof er al niet genoeg gespamd is....haha!
    Morgen nog werken en dan 11 dagen vrij, heerlijk!

Tot later!
    Liefs Sem

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Daynah en Jayna net aangekomen en wachten op hun vriendinnen...

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve Lieke...

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ondernemende Jill aan de wandel...

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jayna haar favo bezigheid....kijken naar de koe....

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieke en Jayna tandepoetsen...

Deel Deze Pagina