Sappie: wat erg voor je nicht. Hoe kan het dan toch misgaan he, na zoveel maanden. Wat je zegt, gelukkig gaan de meeste zwangerschappen goed. We kunnen pas 1 augustus in het huis dus moeten nog even wachten. Semmi: wat leuk dat Jaynas kamer bijna klaar is, ben benieuwd naar de spam. Annemonique: in Groningen, in een van de leukste buurten van de stad . Kyllian is echt graag in de tuin he, schattig. Hij lijkt op jou, ook idd zelfde huid.
Nou hier ben ik dan,duurde even voor ik tijd had. Alles is goed verlopen,Yorben is zo flink geweest,maar oooow wat is hij zielig,hij heeft echt de hele dag op mn buik gelegen. Om half 1 stipt werd hij gehaald,toverzalf op zn pols voor het infuusje. Bij de operatiekamer moest ik zo´n groen pak en muts en slofjes aan hahaha en mocht ik mee in de operatie kamer. Chris moest buiten wachten er mag maar 1 ouder mee. Ik moest hem op de operatietafel leggen en toen deden ze een kapje op zn mond en was hij echt ertegen aan het vechten,maar hij was zo in slaap. Toen moest ik weg,was echt rot,moest huilen,wat een watje ben ik he? 10 minuten later mocht ik weer mee om hem te halen en ik hoorde hem al krijsen,hij zat rechtop in dat bedje en onder het bloed,aaaah ik vond dat zo zonde. Hij deed echt zn armpjes open toen hij me zag en heb hem tot aan zn kamer gedragen,hij was zo boos op die verplegers ,echt driftig gewoon. Hij heeft een halfuurtje gehuild,en trok zn infuus eruit.Bloed spoot in een boogje over mij heen,ik zag er heel charmant uit met bloedvlekken Toen is hij in mn armen in slaap gevallen. Tot 16 uur heeft hij geslapen ongeveer. Toen nog moeten wachten tot de dokter nog een keer kwam kijken of alles goed was en we konden toen eindelijk naar huis. Met mn vader zijn ze 5 uur bezig geweest met opereren Alles is goed gegaan en hij ligt op de IC. Mn moeder is er even naartoe geweest,maar ze houden hem een dag of 2 in slaap voor de pijn. Mn moeder ook erg emotioneel natuurlijk,mn vader lag aan allerlei slangetjes en beademing enzo.Maargoed alles is dus goed afgelopen gelukkig,een pak van mn hart. Ik heb echt in de zenuwen gezeten,ben nu ook doodop. Zal zo nog een paar fotos van vanmiddag plaatsen.
Helleu, Panda wat fijn dat jullie een huis hebben! yoooeeehooeee. Moet er nog veel gebeuren of alleen schilderen en dat soort dingen? Sem leuke spam hoor. Jij ook vrij volgende week? Ik hoef alleen morgen nog te werken en dan vrij tot 6 mei. Al overweeg ik om toch maandag nog even een paar uur te gaan werken, hetis erg druk. Fijn dat de spullen snel komen, heb je dat ook maar klaar heh. Ben benieuwd naar Jayna dr nieuwe kamer. AM ook leuke spam. Vind ook dat kyl op jou lijkt. En verder kan ik niet teruglezen weet nog wel sap: wat vervelend voor je nicht zeg vijf maanden is al zo'n end. Robine voel je je al wat beter? Nog spaghetti gegeten? Hier stomme fout gemaakt maar komt door drukte. Denk dat ik er niet van kan slapen vannacht maar proberen maar ff van me af te zetten. Dacht eraan in de auto. Gewoon iets vergeten en dan word je ingehaald door de tijd. Naja morgen weer een dag. lfs
Semmi ook nog leuke cp foto's! Owja Panda Grün was het Ik ken Groningen helemaal niet, nooit geweest. Zo ie zo nog maar weinig in het Noorden geweest Zit je dichtbij het centrum of een buitenwijk?
Jeetje Fajah dat is toch nog best heftig. Ik kreeg je sms en dacht oh gelukkig alles goed gegaan maar dan op deze manier dat is niet leuk! Knuffel voor Yorben. Heftig hoor dat ze je vader twee dagen slapende houden. Bij mn schoonvader hebben ze dat ook ff gedaan, niet fijn.
sap:wat vreselijk voor je nichtje zeg,dat gun je niemand. Had het vorige week ook gepost over een kennis van ons(weet niet of je het gelezen hebt,toen waren jullie in CP) Ze was 20 weken en is vd trap gevallen plat op dr buik,kindje was ook dood. Ze is moeten bevallen vd week ,ze kon het niet en ze hebben de baby onder narcose weggehaald,ze heeft het niet gezien ,en de dokters hadden gezegt dat ze beter ook niet weten wat het geslacht was,te erg voor woorden.Ik zou die baby willen zien hoor.Brrrrr ik krijg er de koude rillingen van.
Fajah: dat klinkt als een heftig dagje voor je. Gelukkig is het achter de rug. Ik hoop dat Yorben deze dag snel weer vergeten is en nu extra (zonder pijn) kan genieten. Sterkte nog met je vader. Hoop ook dat bij hem de pijn niet al te lang gaat aanhouden. Sens: stomme fout gemaakt? Op je werk?
Oh en sap website is www.gymboree.com ze hebben nu 50% sale. Je moet wel ff kijken watleuk is want sommige dingen zijn echt lelijk. Schoentjes zijn wel helemaal te gek. Omgerekend is het nu natuurlijkhelemaal niks. Je moet alleen wel 20 dollar shipping betalen. Het was er redelijk snel 1 week. Ik zal vrijdag ff spammen van de kleren.
Fajah: gelukkig dat het achter de rug is. Wat een toestand zeg, arme Yorben. Nu hopen dat hij goed slaapt vannacht en morgen alles weer vergeten is. Zou fijn zijn he. Sens: rot is dat als je fouten maakt. Kan gebeuren maar wel lastig om dan niet eraan te blijven denken. Er hoeft niet veel te gebeuren in het huis, we moeten alleen wel wat aan de tuin doen want zitten dan aan het water en Bastian moet natuurlijk niet erin springen. Dus dat moet dicht. Annemonique: we zitten dan ongeveer tien minuten lopen van het centrum.