Fajah: ben benieuwd hoe het vandaag met Yorben gaat. Ik had net wel tranen in mijn ogen bij je verhaal hoor. Precies zoals bij Jesse. Dat huilen en bloed en infuusje eruit trekken (bij Jesse lukte het niet, hebben ze nog een keer extra tape overheen geplakt). Nu waren het bij Jesse alleen neusamandelen, geen keelamandelen. Hoop dat het vandaag weer een stuk beter gaat! Hij zal misschien nog wel veel slapen, maar dat is alleen maar goed. En je vader... Tjonge, was gister heftige dag voor je. Hoop dat dat nu allemaal goed mag gaan met je vader. Wordt hij dan morgen uit zijn slaap gehaald? Sterkte hoor. En dan je vriendin. Hoe is het met haar. Ik zou het ook niet willen zien denk ik. Sap: bij jouw nichtje ook al zo akelig. Vijf maanden, dan ben je al zover. Met het kamertje bezig enzo... Wel gelukkig dat ze al 2 gezonde kindjes hebben, maar toch. Sem: leuke foto's van Jayna. Jij ook alweer bijna op de helft! Nog lekker veel energie? Ben benieuwd naar de kamer van Jayna. Sens: oh, ik heb dat ook. Ik kan echt nachten wakker liggen als ik een foutje heb gemaakt op mijn werk of iets ben vergeten. En dat komt altijd weer goed hoor! Er zijn veel ergere dingen! Jaime nog lekker vrolijk? Robine: hoe is het met jou? Nog wat gegeten gister of och maar overgesalgen? Panda: gefeliciteerd met jullie huis! Het is zo augustus hoor! Hoewel... ik hoop dat het dat wel even duurt, want dan moet ik alweer aan het werk! En aan het water wonen... Idd maar goed afzetten voordat Bastian erin valt! AM: oh, lekker he in de tuin! Of heb je dan ook de neiging om nog even weg te moeten? Leuke foto's van jullie! Jesse heeft gister heerlijk 3 uur liggen slapen. Ik dus ook 1,5 uur en daarna lekker in het zonnetje gezeten. Heb gewoon een kleurtje gekregen. Vandaag rustig, Jesse is naar kdv. Ik ga lekker even surfen, strijken en me dan op de bank installeren met een dvd. Heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad. EN ja.... WACHTEN!
hey meiden De nacht is erg goed gegaan,Yorben heeft goed geslapen ,heb hem niet gehoord en gelukkig heeft hij geen na-bloedingen gehad,dat vond ik best eng.In zkhuis zeiden ze dat je regelmatig moest gaan kijken naar hem voor dat bloeden he. Gelukkig is alles goed gegaan. Hij werd wakker om 7 uur en heeft nog even bij mij in bed gelegen,hij klemt zich wel als een aapje aan mij de hele tijd,beetje verlatingsangst ofzo na gister? Had Jesse dat ook lydia?Verder eet hij best goed en hij drinkt enorm veel. Hij heeft al een eierkoek en een wit puntje en een liga op,dus best goed voor de eerst dag. In het zkhuis zeiden ze dat hij 4 dgn vloeibaar moet eten,maar dat wil hij niet.Zolang hij het opeet kan het geen kwaad denk ik,het zijn allemaal best zachte dingen dat hij eet. Met mn vader gaat het ook best goed naar omstandigheden,hij is vanmorgen al uit zn slaap gehaald,hij heeft wel veel pijn,maar dat is logisch na zo´n operatie he. Hij heeft zo apparaatje en als hij veel pijn heeft kan hij zelf dat medicijn toedienen. Hij was tijdens de operatie onderkoeld geweest,door het lange blootliggen ,hij moest eerst weer op temperatuur komen gisteravond. Mn ma was langsgeweest en ze zei dat het maar goed is dat we niet geweest waren bij hem,want hij was erg wit/grijs en voelde ijskoud aan,hij leek net dood zei ze. Vanmorgen heeft ze gebeld en ze kan er straks weer even naartoe,tis maar een half uurtje en vanavond ook maar een half uurtje. Mn vader had het wel moeilijk vanmorgen,hij huilde,wil ons zien natuurlijk. Tis ook niet niks zo operatie. Maar ben blij dat alles nu voorbij is en ze kunnen opknappen allebei.
Op zich is dat wel een goed teken toch Fajah? Dat ze je vader al uit zijn slaap hebben gehaald? Kan me voorstellen dat hij emotioneel is hoor. Jesse had dat volgens mij ook wel een beetje, die eerste veel bij me willen zitten. En als Yorben geen vloeibaar eten wil, maar wel zachte dingen zal het vast geen kwaad kunnen. Ik ga eerst eens een afspraak maken voor de controle van Jesse, want dat vergeet ik steeds! Even telefoonnummer opzoeken!
robine:Hoe voel je je vandaag? Wat ik me nu laatst afvroeg?Hoe is het nu met Jill?Moet ze nog voor controles eigenlijk?Of moet je niet meer terug?
hoi hoi, Wat een prachtig weer zeg. Ben jaloers op diegene die vrij zijn. Nog een middagje en dan weer weekend. Volgende week alleen maar de maandag werken en dan een weekje vrij. Ook erg lekker. Hoop dat het volgende week ook lekker weer is. Fajah: Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en lijkt mij ook een goed teken dat Yorben toch een broodje etc kan eten toch. Mijn amandelen zijn er ook uitgehaald alleen ik was 20 jaar en dat is echt geen pretje als je ouder ben. Ik kon echt 2 weken niet eten. Wel goed voor de lijn toen Kan me ook goed voorstellen dat je vader emo is hoor. Het is niet niks zeg. Hoop dat ie weer snel is opgeknapt. Zielige foto's hoor van Yorben. En wat eng dat hij met ogen open slaapt. Doet ie dat altijd? LIS: Heerlijk toch dat je van het zonnetje kan genieten. En idd je banner staat nog op 7 dagen. Geniet lekker van je dag vandaag. Robine: Hoe is het met je vandaag. Heerlijk dat je nu vakantie heb. Panda: Jippie jullie hebben een huis gekocht. Voor je het weet is het augustus. Spannend hoor. Sensee: Ben nu wel benieuwd naar de kleertjes hoor. AM: Leuke foto's van Kyllian in de tuin. Hij is echt een buitenmens heh? Sap: Gatver zeg wat een vervelend berichtje van je nichtje. Moet je toch niet aandenken als je zover bent al. Sem: Ben nu wel benieuwd naar het kamertje hoor. Vond jij het niet te roze? Ik ga nog even surfen en daarna weer aan de slag. O ja ik zag trouwens dat ze dit weekend 20% korting hebben bij Prenatal op bijna de gehele collectie. Ik ga wel even kijken en shoppen. Nu met dit weer vind ik het wel leuk dat Daynah weer wat nieuwe zomerse kleding kan gaan dragen. Weg met dat donkere spul. Lfs Kelly
O ja Brennied. Leuke reacties gehad dus? Altijd weer fijn dat je 't verteld hebt he, hoef je niet meer zo geheimzinnig te doen! Wie wordt de volgende? Kel: ja, ik ben ook toe aan nieuwe kleren voor Jesse. En voor mezelf. Maar ja... maar even wachten, hoop dat ik na de bevalling uberhaupt iets pas van mijn eigen kleren... Zal wel niet hoor.
kel:Jeetje jij nog zo laat je amandelen eruit laten halen,had je voordien veel keelpijn dan?Meestal begint dat zo toch? Yorben slaapt niet met zn ogen open normaal hoor,maar kwam door de narcose denk ik.Hij was erg afwezig en was aan het staren,heel eng.
Hoi allemaal! Fajah; Gelukkig dat alles voor je vader en Yorben weer achter de rug is. Nu nog een tijdje herstellen en hopelijk zijn ze dan beiden weer snel de oude . Beterschap voor al je mannen om je heen! Ennuh wat een naar verhaal van dat buikvallen en kindje verliezen, brrrrr je moet er niet aan denken. Slaap Yorben altijd met zn ogen open> Nee toch zeker? Sem: Leuke foto's heb je gespamd, we hebben er bij elkaar echt veel he. Ben benieuwd nar Jayna dr kamertje! Sap: Arm nichtje, ook al zo een naar verhaal over een kindje verliezen. Erg hoor, t zal je maar overkomen. Panda; Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanstaande woning! Leuk midden in Groningen. Leuke stad! Brennied: Lachen hoor Milou zo met t shirtje aan laten rondlopen en afwachten tot iemand t ziet. Was net in de Praxis en daar was ook een meisje met een shirtje hiephiep hoera ik krijg een broertje of een zusje. Speelt Milou trouwens graag in de zandbak? Ik heb er net ook 1 gehaald maar nog niet opgezet. Weet niet of ze t al leuk vinden!? LIS: Elke dag ben ik benieuwd als ik op mn tel kijk of er al nieuws van jou is.........spannend.......ben je zelf al zenuwachtig? Na hoeveel dagen was Jesse er? Alles in huis? Ik hou t op 30 april! AM: Lief weer de foto's van Kyllian, ennuh weet jij een leuke winkel voor schepjes, emmertjes en andere speeltjes voor in een zandbak? Hier inmiddels 3 kg eraf sinds zondagavond. Ben nogsteeds ziek al komt er gelukkig niks meer uit, de eetlust is ook ver te zoeken. Nou ja, prima toch, althans ik zou me liever weer wat fitter voelen momenteel. Ziek in de vakantie is ook niet leuk. Net zandbak en zand gehaald bij de Praxis. t Weekend maar eens opzetten dan kan Jill kledderen in de tuin, al ben ik erg benieuwd of dat lukt met zand spelen. Hahaha. Vanavond nichtje van John op bezoek om hun huwelijk door te nemen, John is nl ceremoniemeester(vind ie niks aan overigens), maar ja t schijnt een eer te zijn als je gevraagd wordt........uhum. Verder komend weekend op zaterdagavond ijskarten(geen idee hoe dat gaat!) en tennissen op zondag. ga ff naar de sirene in bed Liefs
LIS: ik moet nu maar overdag ook op mn werk stiekem hier gaan kijken of er al nieuws van je is hihi. Wordt nu echt spannend! Alhoewel het natuurlijk ook nog 3 weken kan duren....lijkt me zo vervelend dat wachten. Uhmm neuhh als het lekker weer is en Kyllian in de tuin zich vermaakt heb ik niet de neiging om er ff tussenuit te gaan hoor Heb ik alleen bij de hele dag binnen ' hangen'. Of bedoelde je dat niet? Fajah: wat fijn dat alles goed gaat met zowel Yorben als je vader! Voel je je zelf ook wat meer ontspannen? Kelly: en al bij de Prenatal geweest? Ik ben er vanmiddag na mn werk even heen gegaan. Helaas de leuke kleding alweer uitverkocht in de juiste maat. Heb alleen een zomerslaapzak en zwembroek gekocht. Robine: nog steeds niet lekker, vervelend zeg Leuk dat Jill nu ook in de zandbak kan! e moeten die hier ook echt snel aanschaffen, want de hele plantenbakken worden zometeen nog leeggehaald door Kyllian Kyllian heeft een schepje, hark e.d. van nijntje, gehaald bij tuincentrum overvecht. Maar die hebben ze bij de Bart Smit ook. Verder heeft hij nog wt vormpjes, gieter en een kiepauto van de Blokker. Ik ben op zoek naar een kleine bezem, want hij pakt steeds die van ons en als wij vegen wil hij ook vegen.
Kyllian heb ik vanmorgen naar oma gebracht en hij blijft daar ook slapen. Morgen na mn werk ga ik hm weer ophalen. Mis hm nu al wel, hij gaat zelden ergens logeren. Maar het is wel weer ff lekker rustig
ben er nu ff. rare dag gehad. AM slaap Kyl nooit bij opa en oma? Ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind de zondagavond..Mis dr wel hoor en ga ook altijd nog ff haar kamertje op om alleen al te ruiken. robine zo veel afgevallen zeg..niet normaal dat gaat echt snel bij je! En ijskarten wat is dat in godsnaam? Spelen met zand gaat jill vast wel lukken..haha. Wees blij dat je de ruimte hebt voor een zandbak. Hoop dat je je snel weer helemaal ok voelt. Fajah arme yorben een aapie. Kan me voor stellen dat hij gewoon lekker wilde hangen. Je voelt je gewoon niet ok na het amandelen verhaal. Wat ik zei als hij straks maar beter is. Bij mij is mn neusamandel eruit gehaald toen ik 3 was. Maar die groeien weer aan heh. Dus toen ik 21 was (net als kel) had ik weer zo'n last. tig keer angina etc dat ze toen keel amandelen weghaalden en ook de neus nog een keer weg hebben gehaald. Beter nu hoor als yorben nog klein is. Fijn dat je vader uit de slaap is gehaald. Kel ga wel spammen hoor ff wachten. ben je volgende week hele week vrij of niet? LIS wow nog 7 dagen..pff het gaat te snel hoor. Weet nog de sms die ik van zap kreeg dat je had gemaild dat je zwanger was...Wel voor controle gaan hoor met jesse. En de naam is dus redelijk rond?haha. Hoop je snel weer te zien iig. Morgen met Jaime naar cb. Bizarre deze week was de buurman.Hij woont alleen. Met een strak ritme. Zag al drie weken terug steeds zn autoop dezelfde plek staan. Chiel erop af gestuurd. En bleek dat hij ziek was. Maar laatste 5 dagen klopte het niet....dus vanavond gebeld eerst gezocht hoor naar zn broer maar daarna gebeld. Buurman ligt in zkh met zn hart. hij komt morgen thuis als het goed is. Ff bloemen halen en evt boodschappen alshij dat wil. Nou ja heel verhaal. Ik ga lekker slapen morgen om 9.10 op cb.Chiel gaat mee. lfs
Zoo Jaime is weer goedgekeurd. Ze is nu 11,2 kg jammergenoeg iets minder dan we hadden gedacht. En lengte is 84,5 cm. gewicht dus onder gemiddelde en lengte een stuk erboven. Had ik niet verwacht. Ging keurig blokjes stapelen, niet de toren omgooien maar blokje voor blokje weer klein maken. Praten gaat erg goed zei de arts. We hebben nog gevraagd voor het potje maar ze zei dat ze pas controle krijgen over die spier vanaf dat ze 2 zijn. Wij gaan dus deze zomer niet beginnen met potje training. We moeten wel meer met links trainen. Omdat ze alles met rechts doet. Dus meer dingen links aangeven. Al zei ze ook dat kinderen soms fasen hebben dat ze meer met 1 hand doen. Verder was het wel grappig want we waren klaar en wilden haar aankleden en die arts stond nog in de algemene ruimte een tijdje. Wilde ze haar broek weer eens niet aan...zucht. Njee njee. Ze is vroeg met peuterpuberteit...Ze zei dat we nu echt consequent moeten blijven dan plukken we daar straks vruchten van. Nou goed zijn we al mee bezig. We hebben haar dus ook zonder broek mee naar buiten genomen...hahaha. En ben ik de eerste vandaag... Ik ga ff spelen met Jaime kom straks nog wel ff lfs
sens:Toch een mooi gewicht van Jaime,Yorben woog vd week in zkhuis maar 10,2 . Komt wel goed hoor,de een is nu eenmaal zwaarder dan de ander.Jelte was op deze leeftijd al 3 kilo zwaarder dan Yorben dus maak je niet druk. Gister bij mn vader langsgeweest in ziekenhuis. Het ging wel bij,hij was nog erg moe en zwak,maar kon al lachen,dat deed wel zeer aan de wond natuurlijk. Er ligt een plaat op zn buik om de ingewanden weer op zn plek te krijgen. En 3 keer per dag word zn bed helemaal achterover gekanteld naar beneden zodat hij zeg maar met hoofd naar beneden ligt,ook om alles op zn plaats te krijgen. Er hangen heel veel zakjes met infuus en wondvocht en weet ik veel nog allemaal. Hij mag nog zeker een week niks eten of drinken,de maag moet echt al genezen zijn. Ik had een boekje met fotos laten maken via internet van de kindjes,dat heb ik hem gegeven,was hij erg blij mee. Ik was erg blij om hem te zien en mn pa was ook erg blij.Ben met mn ma en broer geweest. We mogen er normaal maar een halfuurtje bij,maar het was meer dan een uur geworden,ze zeiden niks dus we bleven zolang mogelijk. Om 20 uur werd zn wond weer verzorgt en zijn we weggegaan. Zo Jelte is op schoolreisje,naar de lammetjes hihiihi. En dan is het 2 weken vakantie. Na de vakantie gaat hij nog een keer op schoolreisje naar een Vlindertuin en dan een speeltuin en frietjes eten. _________________
Fajah: Gelukkig dat t weer iets beter gaat met je vader, al zal de herstelperiode nog wel een tijd gaan duren. Hoe gaat het nu met Yorben? Slaapt hij nog zoveel? Of wordt ie al wat vrolijker inmiddels? Sens: Mooie cijfertjes toch voor Jaime, en wat is ze lang zeg! Wow! Bijna 85cm! Vreemd dat jullie wel blokjes moesten stapelen.......die dingen zijn ook in elke gemeente anders he. En Jaime in dr blote benen mee naar buiten genomen>>! Hahaha. Arm kind. LIS: Al aan t puffen? Kan niet meer teruglezen. Ben ook nogsteeds ziek. Al 4 dgn niks gegeten, beh! Moet t karten op ijs morgen nog gaan zien, als ik me zo voel ga ik echt niet. Banen zoeken lukt ook niet. Heb dr geen zin in ook. Stomme rot werk, bah. Wat doen jullie met de koninginnedag?! Liefs
Sens, Jaime weer goedgekeurd hahah Lekker he zo'n eigen willetje Lis, nog rustig daar? Fajah, heb je verhaal nog niet gelezen, doe ik vandaag nog ff.. Maar beterschap voor Yorben Zo ik ga ff slapen, mijn moeder is net geweest voor de koffie, kwamen van vakantie barcelona weer. Barst van de rugpijn dus vandaag ff rustig aan doen, makkelijk gezegd hihihi hele huis al stofgezogen en druk met de was bezig. Tot later