JOEPIE, 25 WEKEN AlWEER! Robine, beterschap, lekker rustig aan doen joh en opknappen. Ik moet werken met konningedag, ook nog late dienst
Heeej meiden, Zo hier hebben we ook lekker anderhalve week vakantie, als het weer nou ook zo mooi blijft, wordt t echt genieten! Robine: heel veel beterschap meid, je hebt het flink te pakken zeg!Wat voor zandbak hebben jullie voor Jill gekocht? Fajah: fijn dat het goed gaat met Yorben en je vader. Nu nog herstellen en dan hebben jullie het hopelijk voorlopig weer ff achter de rug met de zh bezoeken. Sensee: mooie cijfertjes voor Jaime toch! Lange slanke dame! En dus vroeg in de peuter puberteit, hopen dat ze er dan ook eerder uit is...haha.. AM: Kyllian ook al het zand uit de bloempotten aan t halen dus....Jayna kan er ook wat van, leuk zo'n setje van nijntje voor buiten. Ik heb bij de intertoys hier trouwens wel kinderbezempjes gezien. Kelly: haha....jij gaat dus weer lekker shoppen, leuk he die zomercollectie weer! Werkse nog ff maandag, en dan lekker genieten van je vrije dagen. LIS: ik vind het zo spannend voor je, die laatste loodjes! Ben je bij Jesse eerder of later bevallen dan uitegerekend? Wie weet toch nog op koninginnedag! Hier aardig wat energie en weinig klachten, buikje groeit nu wel hard ineens. Charissa: jeetje jij alweer 25 weken, gaat snel joh! En maar ff lekker rustig aan doen met je rugpijn. Voel je het kindje vaak druk bewegen? verder kan ik ff niet teruglezen... Hier vanmorgen heerlijk 2 uurtjes in de tuin gezeten, en Jayna buiten gespeeld. Die was echt zwart van de modder....oeps...bloemen plukken is nu erg favoriet, en onkruid tussen de tegels vandaan halen, dus het ziet er alweer aardig netjes uit...haha... Nu ligt ze moe van het spelen lekker op bed. Dit weekend komen Lenhard's broer en vriendin en gaan Len en zn broer de schuttingen eindelijk zetten. Nou, zal ff wat in huis gaan doen nu Jayna slaapt. Vanmiddag ff vast wat nieuwe bloemetjes voor in de tuin halen. Tot later! Liefs Sem
Semmi wat lief het bloemetjes plukken! Anders voor Jayna die dingetjes halen bij de hema, hebben wij ook en jaime vindt het super. dr eigen schepje, gieter en plantjes! Charissa al 25 weken je bent gewoon vet over de helft! Hoe had je moeder het gehad in barca? Lekker weer zeker? Robine ja maar probeer maar eens die broek aan te trekken dan. Wil ze niet luisteren dan voelt ze het wel. Jij nog steeds ziek dat schiet niet op zeg. Hier de stad in met k'dag. Fajah wat klinkt het eng zeg met je vader en wat een gedoe. Hoop dat hij snel weer beter is hoor.Waar is jelte heen met schoolreis? Jaime ligt nu te slapen en als ze wakker is gaan we naar amstelsveen. Uitreiking nieuwe theaterbrochure van de schouwburg. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Als het niet gaat rij ik gewoon weer naar huis toe. lfs
Oh en hier doet ze trouwens mee met liedje in de manenschijn...haha al die bewegingen etc, echtlief om te zien. Zal eens kijken dit weekend of ik het kan filmen dna zet ik het op dr site.
Robine:Aaaah ,nog steeds ziekjes? Ik ga hier met k´dag in de buurt eens kijken ,er is van alles voor kindjes te doen en 6-kamp enzo. En jullie?Met yorben gaat het wel goed,hij maakt niet meer van die stikgeluiden ,denk dat het hem enorme verlichting geeft in zn keeltje. Hij is vrolijk,eet en drinkt,dus hij is er echt van opgeknapt. Sens:Jelte is niet ver geweest op schoolreis hoor,paar kilometer verderop naar een boerderij met beestjes geweest. Na de vakantie gaan ze naar Knokke naar de Vlintertuin. Charis:Jeetje alweer 25 weken,schiet echt al op. Nog even en je hebt ook 2 mannetjes net als ik En Lis ook hihiihhi. Sem:Heerlijk weer vandaag he?Jayna plukt ook de bloemetjes,schattig hoor. Hebben jullie die reclame al eens gezien van Kellogs,dat jongetje gaat dan met een cornflakes ringetje naar zn mama en vraagt´´wil je met me trouwen´´ Dat vind ik zo´n schattige reclame. Jelte zou zoiets ook kunnen zeggen,kan ook weleens zulke onverwachte dingen zeggen. Als hij groot is wil hij met mama trouwen en dan moet papa maar met Yorben trouwen hahahah Kinderlogica he. Verder een kutmiddag eigenlijk,ging jelte op school halen even vlug met de auto,want wil met Yorben nog een beetje oppassen met wind enzo voor zn keel. Wil ik weer naar huis rijden start die verdomde auto niet meer. Alle lampjes flikkeren en hij deed niks meer. Denk dat het de accu is. Gelukkig is mn schoonvader monteur,die komt hem vanavond aan jelte zn school aanstarten.Ben toen te voet naar huis gegaan he,zat niks anders op
zo ff stad in geweest en koninginnedagshirtje voor Jill gescoord. Oranje met een zilveren tekst bij Name It. Erg schattig. Verder zandbak in elkaar geschroefd, maar nu zit er helemaal geen bodem in! Hoort dat? t Is zeg maar alleen de omheinig van een vierkant van 1.20 bij 1.20 met een deksel. Mss zeil onderin leggen? Geen idee. Ga zo eens googlen en zandbaktips zoeken. Vandaag weer alleen een mini bakje muesli op en een half banaantje.........krijg er echt niks in , maar ja, wel goed voor de lijn Sem: Hihi die Jayna de bloemenplukster. Hahaha, zie t helemaal voor me. Charissa: t Schiet al op he met je 25 weekjes! Wow, wat gaat t bij iedereen snel! FajahL Gelukkig dat Yorben weer wat beter lijkt, hopelijk blijft t zo! Ga weer ff verder, kom zo nog wel ff loeren
Goeiemiddag! Fajah, gelukkig kon je vader weer wat lachen....hopelijk is ie er snel bovenop! En yorben doet het goed zo te lezen, mooi! Wat een klote auto's heh...onze auto moest gekeurd worden, moeten er 4 nieuwe banden op Robine, Milou vindt het echt heel leuk in de zandbak en speelt er echt in. Het klopt dat er geen bodem in zit, bij ons ook niet. En ik zou er geen zeil onderin leggen want dat gaat verstikken, vertelde ons pap. Gewoon zo zand erin gooien...succes en beterschap Sens, wow zo lang is Jaime! En 11,2 is een goed gewicht, maar snap je wel ivm de operatie. En wat goed dat ze zo blokken stapelde en weer netjes afbrak.... zonder broek naar huis. charissa, gaat hard zeg alweer 25 weken! Krijgen we van jouw een buikfoto? Semmi, lekker heh met dit weer in de tuin Fijn dat de schutting dit weekend wordt gezet. Blijven zij dan ook slapen bij jullie? Milou was vanochtend om 6.30 uur wakker nooit meegemaakt zo vroeg....uit uit uit riep ze maar dus het had geen zin haar bij me in bed te leggen. Dus om 7 uur zaten we beneden te eten Ze heeft vroeg geslapen en is vanmiddag met mijn ouders en zus met lenn naar ons pap zijn school gegaan. Opa wilde toch echt ff pronken zo vlak voor de vakantie. Ik ben thuis gebleven want ik was zoooo moe....ff tukkie gedaane en ik ben net wakker. We blijven lekker hier eten en milou blijft logeren. Wij gaan vanavond naar vrienden toe. Het weekend lekker helemaal niks gepland... ! Wij gaan wss met koninginnendag naar de camping als het mooi weer is. Ik moet de 6e mei met MIlou naar het cb. Kreeg ik vandeweek een vragenlijst die ik in moet vullen en mee moet nemen. Ff een vraagje: is de fontanel bij die van jullie al helemaal dicht? Bij Milou is ie nog een klein stukje open, nou had ze ook wel een hele grote/duidelijke maar toch. Nou toedels
Ow Brennied thanks voor de tip, was al aan t googlen en kwam idd soortgelijke verhalen tegen over de bodembedekking. Dus gewoon neerzetten en in de bak op de tegels zand gieten?!
4 zakken a 25kg per stuk. Volgens mij zijn 2 zakken genoeg. Hoeveel zand hebben jullie erin? Jullie hebben ook wel een veel grotere zandbak dan wij volgens mij, deze is 1.20 bij 1.20
hoi hoi, Ben er maar heel even. Tis hier een ziekenboegje. Daynah begon dinsdag met diarree, maar nog niet zo erg, maar sinds gisteren is het gewoon water. Niet normaal meer. Vandaag ook nog overgegeven in de AH Jeetje ik voelde me gewoon schuldig dat ik daar liep. Ze houdt echt niks binnen. Heb toch nog even de ha gebeld aangezien het weekend voor de deur staat. Heb Domperidon gekregen. Hoop dat het snel over is zeg. Het heerst nogal zei hij, vooral onder de kindjes. De luiers gaan iig als een treinvaart. Stuk of 12 met diarree al gehad. Ikzelf voel me ook al niet zo lekker. Vanmorgen ook erg last van me buik gehad en ontzettend last van me rug. Ik zou alleen maar willen liggen. Sabino kwam vanmiddag ook al ziek thuis, dus erg gezellig hier in huis. Ik kom een andere keer weer reageren. Sorry voor het gezeur. Lfs Kelly
Kel vindt ook niet dat je zeurt hoort in tegendeel! Is gewoon kut een ziekenboeg en spugen in de AH is ook helemaal niet leuk. Wist niet dat het heersde bij de kindjes. Jaime heeft nog nergens last van volgens mij. Robine 2 zakken zand voor zo'n zandbak . Ik denk wel dat je meer nodig hebt hoor. Vaak lijkt het veel maar valt het mee als je het erin stopt. Hoe gaat het met de banen? Wil je niet nog wat voor jezelf beginnen? Leuk zo'n k'dag shirtje voor Jill. Ik had gezien van Rainbowbabies maar niet gedaan. Ze heeft wel al oranje shirt krijgt ze dat aan. Brennied wanneer moet jij weer naar cb dan? WAnt volgens mij is Milou nog langer dan Jaime hoor als ik zo die foto's zie. En jee zeg zo vroeg wakker. Ben je niet gewend heh. Gaat het beetje met je zwangerschap? Volgende week ook vrij of niet? Fajah wat fijn dat je nu al verbetering ziet bij Yorben! En nu al weer eten en drinken...dat is echt snel. Ik kon op mn 21e met die amandelen na 1,5 week pas eten. Balen zeg van je auto! Had je wel buggy bij je voor Yorben? Ik was vanmiddag met Jaime naar de schouwburg in Amstelveen. Presentatie brochure volgend theaterseizoen. Jaime was het enige kind daar...erg heh maar had het wel verwacht hoor. Kon gewoon niet anders. Ze was echt heel lief en rustig. Maar goed na 40 min speeches ging ze lol trappen, zat te lachen en te doen. Toen wilde ze uit de buggy dus heb dr maar laten lopen. Al die mensen vonden dr geweldig. Na speeches was er een concert in de foyer. Pianist Randal Corson die de edison jazz award heeft gewonnen. Nu ging Jaime toch dansen daar en klappen in dr handen. Iedereen vond het geweldig...Ik ook hoor, was gewoon heel lief tussen die redelijk stijve mensen dan zo'n kleine muppet die aan het swingen is, en was gewoon goeie muziek dus smaak heeft ze. Lfs
Hoihoi, Ben er nog hoor. Ik dacht vannacht dat de baby zich aankondigde. Heb paar uur wakker gelegen met buikpijn. Uiteindelijk in slaap gevallen tegen half 6. Na half uur werd Jesse wakker. Die lag ook al sinds gister 17.30 uur te slapen. Zonder eten op bed gelegd, want hij had niet geslapen op kdv en was doodop. Wes moest eigenlijk naar Roermond voor zijn werk, maar ik had om half 8 weer zulke krampen! Dus hij heeft uiteindelijk een collega gevraagd en hij is thuis gebleven. En toen gebeurde er dus niets meer! Ben doodop nu. Heb nog wel geslapen overdag hoor. Maar goed, tot zover. Zandbak doet het bij Jesse ook goed hoor. Ik laat hem nog maar even lekker op het kdv in het zand spelen. Sens: lief hoor dat Jaime met dat liedje meedoet. Jesse heeft ook weer een nieuw spelletje. Als we na het eten nog aan tafel zitten, moeten we hem nadoen. Doet ie zijn armpjes over elkaar, dan weer langs zijn lichaam, dan weer in de lucht of handjes voor zijn ogen. En als je niet meedoet, wijst ie naar en zegt he. Nu lekker op de bank. Heb weer krampen.... Ik hou jullie op de hoogte! Liefs LIS
Lis ben blij dat ik je bericht nu zie want zat in dubio zal ik je sms'en of het is begonnen...maar dacht toen je krijgt ws zoveel sms'en en mails of het al is begonnen. Maar dacht check nog ff en toen zag ik je bericht. Ik denk dat het niet lang meer duurt of wel dat je nu al krampen hebt (hier geen ervaring dus weet het echt niet maar hoe ging het bij jesse?) Lief het spelletje van Jesse. Schattig heh die armpjes over elkaar...haha. Het ziet er zo gek uit! Tenminste hier wel. Michiel is even naar de buurman om te vragen of alles goed is. Had dus hartoperatie gehad afgelopen week. Denk dat hij nog ff daar is. Eigenlijk best bizar want volgens mij was ik de enige in de straat die doorhad dat er iets niet klopte bij hem. Ik ga natuurlijk ook vaak vroeg weg, maar de buurman normaal altijd voor mij en omdat mijn auto meestal hier voor de deur staat zie ik dan als hij weg is de gordijnen open. Naja ben blij dat we weten hoe of wat. Chiel gaat even onze tel.nrs geven dat als er iets is met hem hij ons kan bellen, wij zijn er snel omdat we ernaast wonen heh. Ben iig blij dat hij niet dood in huis lag, want dat dachtik nog ff..
Ik spiek ook af en toe of er al nieuws is van beebje hihi. Voor de meiden en kids die ziek zijn...beterschap! En Sens: wat lang is Jaime zeg! Word des te nieuwschieriger naar Kyllian's cb bezoekje.