November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wanneer moet Kyl naar cb?

Oh chiel komt terug van de buurman ff horen hoe het is. BRB

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Thuis :)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian moet pas 23 mei naar het cb.

En hoe was het met de buurman?

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lieke ook alweer 1,5...gefeli!

Las iets over koninginnedag. We willen hier wel ff narr Utrecht gaan, maar als het megadruk is zijn we zo weer thuis ;)

Het slapen bij opa en oma is goed gegaan. Oma had hm alleen even om 5 uur gehoord toen riep hij 'mama'. Daarna sliep hij tot 7.15.

Ben hier een btje chaggie, gewoon moeheid denk ik. Hoop echt zo dat er dit weekend geen crisis komt. Mn collega moest van de week wel 's avonds laat naar een cliënt die een overdosis had genomen. Om 3 uur 's nachts was ze pas weer thuis. Tja en voordat je dan slaapt.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej meiden,

LIS; wowie wat spannend, ik kom ook tussendoor af en toe even spieken. Ben benieuwd of het door gaat zetten. Heb er ook geen ervaring mee, zou niet weten hoe een wee voelt.

Sens; fijn dat Jaime zich zo voorbeeldig heeft gedragen tijdens de presentatie. Kan me voorstellen dat die "stijve" mensen het leuk vonden een swingend dametje te zien.
    Bah, een dode man in huis daar zit je niet op te wachten. Lief van jullie dat jullie je zo om hem bekommeren.

Robine; is het gelukt met de zandbak? Ben benieuwd naar de foto's van Jill in de zandbak die zandtaartjes aan het bakken is. Ook veel beterschap voor jou!

Kelly; he meid, wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn. Zo sneu voor Daynah dat ze zelfs bij AH moest overgeven. Enne....je zeurt echt niet hoor. Dikke knuffel.

Brennied; zo Milou was lekker vroeg wakker zeg en jullie zaten lekker op tijd beneden, haha. Lieffff dat opa met Milou wilde pronken, trotse opa.
    Geniet van jullie weekend!

Fajah; wat een verhaal van je vader zeg, klinkt behoorlijk heftig. Gelukkig kreeg je nog wel een lach van hem.
    Fijn dat het met Yorben zo voorspoedig gaat. Wel balen zeg vanmiddag dat je auto niet wilde starten :evil: . Kan me voorstellen dat je flink baalde. De cornflakes reclame ken ik niet, maar klinkt schattig.

Charissa; kom eens op met die buikfoto, we zien veel te weinig foto;s van jullie!

Panda; weet niet meer of ik je al gefeliciteerd heb met de aankoop van jullie woning, maar bij deze Van Harte Gefeliciteerd !

Verder weet ik het niet meer.

Mijn nichtje is vanochtend bevallen van een zoontje. Het kindje zag er puntgaaf uit. Ze gaan wel onderzoeken wat de oorzaak van overlijden kan zijn maar wellicht heeft ze "gewoon" pech gehad.

Hier verder alles goed. Morgen wordt de tweeling van mn nichtje 2 dus hebben we een feestje. S'avonds op bezoek naar de buren. Zondag lekker niets, heerlijk relaxen.

Fijne avond nog en tot later,

Liefs Sap

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaa inderdaad, Lieke is vandaag alweer 1,5 jaar. Waar is de tijd gebleven...

26 mei pas naar het cb, ik heb vandaag zelf maar eens gebeld, ze waren me geloof ik vergeten.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou niet best met de buurman, was iets in zn hoofd, met zn vaten, hebben ze dicht gemaakt oid. We hebben ook gezegd als we wat voor hem moeten halen aan boodschappen oid. dat hij het dan moet zeggen.
    Echt bizar want voor hetzelfde was het vat stukgegaan en had hij echt dood in huis gelegen. Hij was iig blij met onze bemoeienis (lees oplettendheid van linda )

en 23 mei pas dat duurt nog ff zeg.

Ga je met kyl naar utreg? Lief dat kyl mama riep zo in de nacht.

en client met overdosis...jek...

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: ook niet netjes van ze dat ze jullie zomaar vergeten. Hier moeten we als we er zijn steeds een nieuwe afspraak maken, maar het is zo megavol dat er amper plek is.
    Jeetje zeg lijkt me zo erg om je kindje levenloos op de wereld te zien komen :(

Sens: goed van je die oplettendheid! maarja je kan niet alles in de gaten houden...
    Hoop dat alles goed blijft gaan met hm.
    Ja we gaan denk ik 's ochtends even met Kyllian erheen. Zal ie vast wel leuk vinden. Jullie gaan met zn 2-en toch?

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Weet iemand waar ze nu die houten zandbakken met zitjes aan de zijkanten hebben? We willen er morgen 1 gaan halen.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Volgens mij bij praxis en bij de Welkoop! Succes.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee sap ik zag je bericht helemaal niet net. Wat rot voor je nichtje een puntgaaf kindje en toch overleden :cry: . En de buurman is gewoon een goeie kerel woont alleen sinds 2 jaar omdat zn moeder ziek werd (ook een lief mens zo'n echte utregse). Ben je nog vrij volgende week of gewoon werken?

AM ik weet niets van zandbakken..haha. Idd wat sap zegt misschien praxis.

wij gaan ff filmpje kijken. Morgen komen die mensen trouwens eethoek halen..dus morgen maar ff op jacht naar nieuwe eethoek heh.

lfs

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; ik moet alleen dinsdag werken, verder de gehele week vrij, lekkerrrr.

Meiden, wij kruipen ons nestje in. Tot morgen.

xx

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:vreselijk voor je nichtje zeg,echt zielig. :(

ik ga ook mn bedje in ,
    weltrusten.xxx

14. sappie

sappie Fanatiek lid

ff checken of er al babynieuws is, maar helaas.....

Kom later nog weer ff checken :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja lis waar blijft ie nou ;).
    Het is mooi weer vandaag dus perfecte dag om geboren te worden! :))

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar mei-kindjes zijn nog veeeel leuker he ;)

We zijn vanmorgen naar de Welkoop, praxis en Hornbach geweest....nergens meer een zandbak met zitjes. Wel een tuinslang meegenomen en nog wat plantjes. Zometeen met de hoge drukreiniger de meubels en stenen schoner zien te krijgen.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nog geen baby nieuws,maar mss is lydia wel bezig ;)

Wat een heerlijk weer vandaag.
    Heb vanmorgen tot 10 uur in mn bed gelegen en Yorben ook :oops:
    Denk dat ik dat even nodig had na die stress week.
    Jelte en chris waren al om boodschapjes geweest,en ik heb helemaal niks gehoord,erg he?
    Als Yorben niet was wakker geworden had ik er nog in gelegen.
    Maar nu voel ik me weer fit. :)
    En zeker met zulk stralend weer.
    Straks ga ik naar mn vader om 15 uur.
    Hij ligt nog steeds op de IC,Hij had koorts en had last van zn longen,komt wss door de druk hadden ze gezegt.
    Maar hij mag nog niet op een gewone kamer jammergenoeg.
    Die tijden zijn zo kort,als je op een gewone kamer ligt,mag je er van 14 uur tot 20 uur bij,maar nu dus maar 2x een half uurtje. :(
    Maargoed tis voor zn eigen bestwil natuurlijk.

Ik ga nu nog even vd zon genieten.

Doeg xxx

Ps:De accu vd auto is trouwens kapot,weer 150 euro kosten GRrrrrrrr....

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Is idd kort he een bezoekje aan je vader. Hoop dat hij snel van de IC af kan.
    Wel heerlijk zeg dat je tot 10 uur hebt uitgeslapen.
    Hier ook heerlijk uitgeslapen voor mijn doen. Kyllian werd om half 7 wakker maar heeft na een fles nog tot half 9 doorgeslapen.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi hoi,

LIS: Aan t bevallen?!?!? Zou leuk zijn....

AM: Gamma heeft die zandbakken met zitjes! Daar heb je nog niet gekeken he!?
    Hier hebben we em vandaag opgezet. Jill is er alleen nog niet ingeweest, want toen ie eindelijk klaar was was ze zo moe dat ze naar bed wilde en daar ligt ze nu nog in.

We gaan Jill zo wegbrengen naar mn schoonouders, want vanavond ijskarten dus. Ben benieuwd. Mn maag heeft er in ieder geval nog geen zin in, dus zal een feest worden ;(
    Vanmiddag had John vrij dus hebben we ff een wandeling gemaakt naar t winkelcentrum waar ook kermis was. Ben ff met Jill in de vliegtuigjes geweest en ze vond t prachtig! Later wonnen we nog een Lollifant van Winnie The Pooh, uit die grijpkraanbakken. Verder heeft ze eendjes gehengeld wat wel al prima zelf ging en mocht ze een cadeautje uitzoeken. t Is een vishengetjes geworden met visjes met magneetjes die je dan eruit kan hengelen. Toen s middags de zandbak opgezet en nu ligt ze al heerlijk op 1 oor vanaf 16 uur.

Ga me ff omkleden voor vanavond. Morgen tennis weer de hele dag.
    Spreek jullie gauw weer!

Enjoy the good weather!

Liefs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: en nu baal ik dat ik toch niet langs de Gamma geweest ben. Zat er om de hoek...
    Heb ff op de gamma site gespiekt, in Utrecht zijn ze morgen wel open. En anders gaan we er donderdag maar kijken. Thnx :)
    Leuk de kermis! Veel plezier vanavond! Slaapt Jill dan vanavond wel weer als ze zo laat op de dag slaapt?

Deel Deze Pagina