November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hmmmm.... had vanmiddag stuk geschreven, maar dat is niet goed gegaan. Vannacht goed geslapen en alles rustig hoor. Mijn moeder was er vandaag omdat mijn vader met zijn zus naar zanggebeuren in jaarbeurs was. Heeft ze de ramen gezeemd en is lekker wezen wandelen met Jesse.
    Wes heeft gordijn voor kamer van Jesse opgehaald en opgehangen. Nu even lekker op de bank hangen. Wat een heerlijk weer he. Morgen weer.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: ....je had dus gewoon nog gepost vanmiddag...en iedereen hier maar in spanning hihi ;) Als ik naar je banner kijk krijg ik echt steeds kriebels haha.
    Alles nu helemaal op orde thuis?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ik krijg ook de kriebels als ik naar banner van Lis kijk maar dan ook weer niet want heb het nooi meegemaakt heh...bij mij staakte de banner op 38 weken en 2 dagen..haha.

Maar lis geen voortekenen oid? Ik wil een kleine beeb zien hoor!
    Als hij er is komen we langs hoor als je het goed vindt. Neem ik wel Chiel en Jaime mee als dat ok is, misschien ben ik dan een stapje dichterbij heh..hahah.

AM heb je al een zandbak? En is Utrecht open morgen ik weet van niks. Wilde nog naar meubelboulevard maar zag dat die dicht was.

Robine moet John dan normaal op zaterdag werken? DAt isook vervelend zeg. Leuk van de kermis. Bizar eigenlijk dat ze dat soort dingen nu al leuk vinden en dat ook doen enzo. Succes vanavond met ijskarten en ook morgen met tennis.
    Oh en wat ik nog dacht, dat Jill ook langer is hoor. Jaime is gemeten in het houten bakkie....niet staand tegen de muur. Stom heh dat het overal anders is op cb. Kwakzalvers zijn het heh..haha.

FAjah altijd kort heh die bezoekjes ic maar is niet zonder een reden.Hebben ze wel een idee wanneer hij weer op zaal mag?

Hier vandaag hele dag in de tuin gezeten en heb zelfs een kleurtje gekregen. In vergelijking bij Chiel niks hoor, die wordt altijd zwart van de zon, niet normaal.Ik ben lichthuid heh..haha.
    Jaime heeft vandaag alleen maar buiten gespeeld zo lief. Enmaar met het water in de weer heh. Echt schattig.
    Vanavond heerlijk asperges gegeten met eitje, ham en gebakken aardappeltjes. Ze heeft zitten smullen.
    Eet nu zelf met het lepeltje (en gaat echt best goed, wel beetje geknoei maar niet zo erg) en drinkt ook zelf uit een beker (dat doet ze netjes alleen het vasthouden in 1 handje is niks, dan houdt ze m scheef en giet ze alles eruit...)

lfs

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik wou ook ff kijken of er babynieuws was :)
    Spannend hoor LIS... als ik eraan denk om weer te bevallen krijg ik al kriebels.

Sappie, wat erg van je nichtje, moet je ook nog normaal bevallen..dit hoop je nooit mee te maken toch

Robine, tennis ze morgen!

AM, ik kan je ook niet helpen voor die zandbak..

Vandaag lekker gewinkeld met mijn schoonzus en Jayden...heerlijk.
    Ik was al zolang niet meer in de stad geweest.
    Nog leuk jurkje, witte gymschoenen (heb nog nooit gymschoenen gekocht :confused: ), 2 shirtjes gekocht.
    Voor Jayden nog leuk wit blousje.

Morgen ff naar de Pasar Malam, is een indische markt hier in Expohal.
    MMhhh lekker eten en erg gezellig altijd.

Nou ga ff film kijken met chakie chan.

Fijne avond.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: er zijn morgen 4 Gamma filialen open in Utrecht. Weet jij welke de grootste is? Die bij de DE en in het centrum zijn niet zo groot. Ik denk dat ik dan de meeste kans in Overvecht heb?
    Heerlijk eh dat ze zo kunenn genieten van het buiten spelen :) Kyllian zat onder de modder en was zeiknat nadat we met de hoge drukreiniger aan de slag geweest waren :p De tuin is hier al bijna bbq klaar ;)

Charissa: gezellig geshopt en ook nog goed geslaagd hihi. Veel plezier morgen op de pasar malam!

Wij hebben morgenmiddag een verjaardag van de vriend van mn moeder. Moeten we naar Ettenleur. Heb er eerlijk gezegd niet zoveel zin in, lijkt me lekkerder om van het mooie weer te genieten :p

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Am dan zijn jullie verder dan wij. Tuin op het noorden hier wat een troep op die tegels zeg..bleh. Vandaag weer met schoonmaakazijn aan de slag geweest maar schiet niet op. Denk ook maar hogedruk reiniger ofzo. Maar zo balen dat je dan weer die voegjes moet vullen met zand....

Centrum gamma is niks, die bij oudenoord bedoel je toch of niet? Die is iig erg klein. Overvecht is een erg grote met ook een erg grote buitenafdeling. Voordeel daar denk ik voor jullie is dat de zandbakken ws niet zoveel worden verkocht omdat het toch veel flats zijn daar.

Hier ook een kind onder de troep (het groene spul wat we eraf probeerden te krijgen) en ze was zeiknat maar dat boeit niet, leert ze van.

Charissa klinkt goed die indische markt zeg!
    Hoe gaat het verder met jou? Voel je je nog goed?

lfs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: ow dan ga ik naar Overvecht...thnx :D
    Rotwerkje he die algenzooi, maar gaat met een hogedrukreiniger prima. Gelukkig hier niet zo heel veel aanslag, aangezien de tegels er pas sinds vorig jaar liggen...en wij hebben een tuin op het Zuiden.
    Ja idd die voegen moeten we ook nog ff vullen, maar ach we hadden toch nog voegzand over. Het gras moet hier nog wel gemaaid worden, zou Djurre morgen gaan doen terwijl ik naar de Gamme ga :p

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmzz ik zou zo vergeten dat ik wel bereikbaarheidsdienst heb tot morgen 11 uur. Daarna pas weer vanaf 19.00 uur. Naja vanaf overvecht ben ik er ook zo ;) (moet binnen 45 minuten op lokatie in Ngein of Houten zijn).

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar nadeel van die voegen vind ik dat je alles zo naar binnen loopt...en niet alleen wij ook de poezen..die gaan weer lopen rollen in het zand etc.

Die gamma aan de snelweg is trouwens nog groter maar is wel houten heh en die is ws dicht of niet?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De Gamma in Houten is er niet meer (zit nu een nieuwe woonwinkel. LEEF). Die in Ngein is dicht.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die winkel langs de snelweg? Daar waar makro zit en die grote karwei?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat is Ngein ;) Die is er dus nog! En kwam ik vanmiddag langs, had ik dus toen toch moeten gaan :(

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga naar bed, truste! Allemaal weer een fijne zonnige dag morgen :)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Onze auto is nog niet gemaakt.
    Er zat een nood-accu in,want er is pas maandag weer een winkel open he.
    Nu wou chris vanmorgen dus naar de bakker en slager gaan (want we gaan bbq-en)
    start de auto dus weer niet :evil:
    Nou toen zijn we maar op de fiets gegaan,tis 10 km ,dus heb er al 20 km op zitten vandaag Zo heerlijk smorgens vroeg op de fiets,lekker stil.
    :)

Ga nu lekker weer de zon in.XXX

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: balen van de auto zeg. Maar wow is het 10 km naar de dichtsbijzijnde bakker en slager? Wel lekker bbq-en!

Hier wederom geen zandbak :( Bij de Gamma hadden ze hm niet en bij tuincentrum Overvecht waren ze uitverkocht. Ze komen er over ongeveer 2 weken weer binnen, maar reserveren kon niet.
    Verjaardag van de vriend van mn moeder gaat niet door, verschoven naar andere x. Lekker middagje in de tuin dus :)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS je hebt wel iedere dag meldplicht he! ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaa,

Hier ook ff naar overvecht geweest. Gingen voor wat kleine dingen maar zijn met een achterbak vol teruggekomen :oops: . Jaime kan ook weer tuinieren want heb extra potjes en zaadjes gehaald voor dr. Nog een slaapzakje, stoepkrijt, jip janneke emmertje.
    Hier vanavond ook bbq! Eindelijk de eerste keer van dit jaar zeg...
    Morgen toch werken das achteraf wel balen maar ja. Had liever vanvaond lekker lang in de tuin gezeten. Chiel had ook nog een champy gehaald maar dat gaat dus niet door vanavond..
    Oh heb voor Jaime nog een rietenstoeltje gehaald bij xenos, met houten leuning leuk ding. Is voor in de tuin, dan heeft ze daar ook een eigen stoel :D

LIS zit het beebje nog op zn plekkie?

Fajah was je naar Sluis geweest? Die zijn toch altijd open op zondag, echt leuke plek daar.

AM balen dat ze ook daar geen zandbak hadden. Je had nog kunnen proberen bij de minstroom tuincentrum, dat zit iets verder dan tc overvecht, richting a2 zeg maar. Die is ook vaak veeeel goedkoper dan tc overvecht.

Jaime ligt nu ff te slapen. Wel grappig net hoor en maar lopen bij de gamma.

Ik ga nog ff de tuin in.

Lfs

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:nee we waren niet naar sluis naar de slager hoor,die zijn pas om 10 uur open en om half 9 waren we al op de fiets weg.
    We zijn naar Maldegem (B) geweest.
    Lekker tuinieren jullie?Wij gaan nu beginnen aan de bbq Mmmmmmm

Am:Nee hahahha de dichtstbijzijnde slager is niet 10 km verder hoor,hier hebben we er ook eentje,maar die is op zondag niet open.
    Jullie nog een zandbak gevonden?

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja de tuin staat hier op zn kop. Ook net nog ff wat geschilderd aan de voorkant en in de tuin de teakmeubels ontgrijst.

Zag ik net de nieuwe buurvrouw, wij vonden haar al wat dik maar twijfelden steeds of ze nou zwanger was. Een keer heeft chiel zoiets gezegd of gevraagd aan iemand en die bleek niet zwanger dus dat vragen we niet meer. Maar zo ze had me een buik. Even gevraagd wanneer ze was uitgerekend en 30 april!

Nou ik kwam ff kijken of lis zich al 'gemeld' had maar nee.........

Ga weer ff de tuin in. Jaime ligt nog te pitten.

Oh was net ook weer handig want we gingen schilderen en zeg tegen chiel heb je je sleutels mee...ja die heb ik mee. Had ie ook wel mee maar gister was ie een biertje gaan drinken met een vriend en had de voordeursleutel van zn bos gehaald......kon ie weer muurtjes klimmen :confused: :(

20. Joehoeee ben er ook nog, alleen Daynah is nog zo ziek. Gisteren toch maar weer de dokter gebeld, omdat ik me toch zorgen ging maken omdat ze zoveel spuugde en diarree had en wat suffer ging worden. Uitgelegd wat er aan de hand was en we konden gelijk komen. Ze hebben haar helemaal na gekeken en gelukkig nog geen teken van uitdroging en daar was ik juist een beetje bang voor, omdat ze ook zo weinig drinkt.

We moeten het goed in de gaten houden. Gelukkig vandaag nog maar 2 diarree luiers gehad en ze heeft nog maar 2x gespuugd, daarbij is ze vandaag ook nog eens snot verkouden geworden. Drinken gaat ook wel weer wat beter, maar het is echt een zielig kindje nu. Hangt alleen maar op de bank voor de tv. Heel de dag Bumba, Teletubbies en smurfen en ze kijkt ze allemaal uit. Doet ze echt nooit.

Probeer vanavond een beetje bij te lezen. Morgen 1 dagje werken en dan een weekje vrij.
    Dinsdag verjaardag van me moeder en dan geven we het kado dat ze met ons 10 dagen naar Egypte gaat. Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Iedereen nog lekker genieten van het weer. Hier is inmiddels de zon weg en het lijkt wel een onweerslucht wat er aan komt.

Ik kom gauw weer. Ga weer lekker bij Daynah op de bank hangen.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina