Nee dan doe we toch zaterdag? Hoop tenminste dat de rest dan ook kan. Anders wordt het met sinterklaas
za 18 aug proberen?beetje centraal dan?utrecht ofzo?althans onder voorbehoud dan voor mij, maar anders gewoon meeten hoor!
ja 18e is ok. wat gaan we doen? naar de zoo in amersfoort? annemonique weet jij nog leuke dingen voor kids hier in de buurt?
Hahaha, arme Sens, het komt echt goed hoor. Lijstje mee en dan redden ze zich vast en zeker prima. Lfs
Ballorig in Houten Maar zijn ze nog iets te klein voor denk ik. Dierentuin is wel leuk! Alleen moet het natuurlijk wel droog weer zijn.
dit was aan de costa brava bij barca. gelukkig niet in het zuiden. ze hebben daar wel gewoon 3 stranden afgesloten...je zal dr maar zitten.
Apenheul is leuk ja. Allemaal met de kinderwagen, haha. Ballorig heb ik ook goeie dingen over gehoord, maar moeten ze idd wel iet groter zijn. Doen we later.
O ja, Sens. Ik herken het zo wat je doet. Alles opschrijven, vooral voor schoonouders... Maar idd... komt heus wel goed. Ze hebben zelf ook een zoon opgevoed he?