November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oh nog geen babynieuws :(
    Lis ben je er nog?

Hier vanmorgen de voorkant, garagedeuren geschilderd, ja ik niet maar dennis en zijn pa.
    Hij is nu aan het douchen en dan gaan we naar de pasar malam.

Fijne zonnige middag

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi Sens ook naar wc overvecht geweest, hier ook. Ook wat dingetjes gehaald, blouse voor mezelf, voor Kyllian nep-crocs, emmertje. Nog plantjes voor op de tuintafel. Jullie ook al aan de bbq...en wij moeten het maar doen met broccoli ;)
    Leuk zo'n rietenstoeltje! Ik ben ook op zoek naar een stoeltje, misschien met tafeltje erbij.

Fajah: zozo helemaal naar Belgie gefietst...dat klinkt heel ver weg :p ;) Bbq-se!

Kelly: zielig zo'n zieke Daynah :( Beterschap. Hoop dat het dinsdag op de verjaardag van je moeder weer wat beter met dr gaat.

Charissa: zozo jullie ook aan het klussen. Nationale klusdag hier vandaag ;)

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik meld me weer! Zonder baby hoor.
    Elke keer ff kort, want doe dit mijn telefoon en dat tikt niet zo snel.
    Vandaag lekker in de tuin gezeten en zojuist ijsje gaan eten.
    Nog geen tekenen hoor!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: Heel goed dat je je komt melden, ondanks dat het zonder beebje is ;) Geef Wes maar instructies hoe hij ons op de hoogte kan stellen als beebje er is :p

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb je nummer ook AM. Dus je hoort ervan hoor!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    *Telefoon vanaf nu altijd bij zich heeft* ;)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lis je bent er nog! En geen tekenen...

Charissa veel plezier vanavond en smakelijk!

AM toch geen bbq we waren te laat thuis. Wachten nu op de bestel....fajitas..jummie.

Kel wat vervelend joh dat dat Daynah nog zo ziek is. Geef dr maar een dikke knuffel vanons en idd goed proberen te drinken.

Jaime telt :confused: . Met de schelpjes bij mn ouders in de tuin...zegt ze een, daarnaa tee, dan die dan vie. En per keer pakt ze een schelpje en legt ze naast elkaar of geeft ze aan je. Lief!

lfs

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel; Arme Daynah, zo ziek! Hoop dat ze snel weer opknapt, zoveel spugen en diarree kan niet goed zijn! Knuffel vanuit Leiderdorp!

AM: Nog geen zandbak! Balen he! Heb je er nu een besteld voor over 2 weekjes? Hopelijk heb je snel een bakkie in de tuin.

Sen: Ook lekker aan t tuinieren geslagen zo te lezen en Jaime weer verwend met een Jip en Janneke emmertje en stoepkrijt! Hahaha. Lief

Fajah: Zo hey, lekkere fietstocht erop zitten! Knap hoor zo een eind! Doe t je niet na.

LIS: Nog 3 daagjes, spannend hoor ;) Hou ons op de hoogte!

Hier gisterenavond ge-ijskart. Was erg leuk, alleen was ik met nog 5 mannen als enige ''dame'' van t groepje dus dat was minder. Na de eerste heat van 10 minuten hadden we een pauze van 1,5 uur. Om half elf de 2e heat gereden en toen had ik de smaak te pakken. Werd 10e van de 15 :) Allemaal mannen op de baan achter me gelaten en gewonnen van John die ook wel enorme pech had met een rot kartje. In ieder geval erg leuk om een keer gedaan te hebben.

Vandaag hele dag getennisd in de zon dus weer lekker kleurtje opgedaan.Jill heeft ook de halve dag meegekeken en gespeeld op de tennisbaan, erg gezellig. Thuis viel ze als een blok in slaap. We hebben alle wedstrijden gewonnen ondanks mn zieke toestand die ook maar niet over lijkt te gaan. Ben inmiddels ruim 4 kg kwijt! Hahaha mn trouwgewicht komt in zicht. Meteen goede basis om daarna nog verder te lijnen en onder de 67 te komen. Ben benieuwd of t gaat lukken. Nogsteeds diapoep en geen eetlust hier. Duurt al bijna een week.

Gaan ff film kijken die nieuwe met Will Smith, I am Legend. Weet niet of t wat is, gaat over mutanten etc,,,,,,,maar ja krijgt goede recensies. Jullie horen t nog wel ;)

Tot morgen!

Liefs

9. Zo Daynah ligt op bed, dus even tijd om te reageren.

Robine: Goed gedaan om 10de te worden. En ook nog lekker getennisd vandaag was idd goed weer. En jij ook geen eetlust nog. Hier ook nog niet echt. Komt wel weer. Gelijk een goede basis om verder te gaan. Ik vond I am Legend wel goed. Veel kijk plezier.

Sensee: Wow Jaime al tellen. Wat goed zeg. En lekker in de tuin bezig geweest. Volgens mij krijgt iedereen wel kriebels met dit weer om alles op te knappen.

LIS: Ahhh nog geen babynieuws. Je houdt ons wel in spanning zeg.
    Zal je zien dat het op 30 april zich gaat aankondigen.

Fajah: Vandaag lekker wezen fietsen. Wel makkelijk als je zo dicht bij de grens van Belgie woont.

AM: Lekker wezen winkelen dus vandaag. Wat voor kleur zijn die crocs. Is het een leuk wc overvecht? Mss voor ons ook een idee om te gaan winkelen?

Verder kan ik niet lezen.

Wij gaan ook zo naar een film kijken The Mist. Tenminste na het voetballen dan. Sabino kijkt nog naar Feijenoord en ze doen het goed tot nu toe.

Fijne avond en tot gauw.

Lfs Kelly

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:Beterschap voor Daynah,dikke knuffel vanuit Zeeland :)
    Proberen haar toch zoveel mogelijk te laten drinken.

Robine:Nog steeds niet beter,ook voor jou een dikke knuf.XXX

En nog steeds geen baby nieuws,wat worden we ongeduldig nu he?
    Het voelt weer een beetje als November 2006 nu LIS op knappen staat,steeds kijken en F5-en hahahahah....... ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: wat is Fajitas? :D Wow Jaime al tellen? Wat knap zeg :D Weet ze ook echt wat het betekend of zegt ze het na?

Robine: ahh wat lief dat Jill mee kwam kijken bij tennis! Die zal vast trots op je zijn en denken 'dat is mijn mama'. Ook voor jou nog beterschap.
    Die zandbak kon ik niet eens bestellen :( Ik moest over 1,5 maar eens bellen. Wat kostte die van de Gamma? Er was nl bij het tc wel nog een zandbak met zitjes voor 150,-....vond ik nogal een prijsverschil met die andere voor 59,-.

Kelly: wc Overvecht is wel een leuk winkelcentrum, maar ik zou er niet voor vanuit Capelle naartoe gaan :D Zo groot is het niet ;)
    Ow en de nep-crocs zijn zwart, was de enige kleur waar ze nog de allerkleinste maat in hadden. Vond het voor weer zoals vandaag erg handig in de tuin. Wil ook de lichtblauwe echte crocs voor hm gaan bestellen, maar ff nog voor de zekerheid in de winkel passen.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah voor Yorben dat kleertje?

AM ja ik weet niet of ze het doorheeft. maar iig vanmiddag ging ze schelpen pakken bij mijn ouders. Dan pakt ze de eerste en brengt die naar mijn vader en zegt ze een, loopt ze terug pakt en nieuwe brengt die weer en zegt twee etc.
    Met bekers stapelen doet ze het ook vier bekers en dan tot vier zo stapelen en weer afstapelen natuurlijk..haha. Blijft maar doorgaan.
    Moet zeggen dat ze met het liedje van de manenschijn dan zeggen ze toch ook en dat is een en dat is twee. Bij een doet ze dr beide wijsvingers omhoog en twee wil ze dr middelvingers erbij doen maar dat vindt ze nog lastig, zit ze vet te proberen...hahah.

Fajitas is van de taco mundo mexicaanse bestel en was heeeeerlijk :) .

Kel wat AM schrijft overvecht is leuk maar om vanuit capelle er heen te gaan ....Is wel leuk wc hoor zeker wel.

Michiel heeft vanmiddag een zwaar biertje genomen bij mn ouders...zoooo die is irritant nu zeg...

lfs

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ik meld me ook weer ff, heb een druk weekend achter de rug, met logees, druk aan de slag in de tuin en weinig slaap. Ben nu bek af, maar de tuin wordt mooi. Schuttingen staan, picknicktafeltje voor Jayna in elkaar gezet en nu nog wat plantjes en de zandbak en wij zijn klaar. AM, wij zoeken dezelfde als jullie, gaan morgen ff bij welkoop, praxis en gamma kijken.

Ff wat korte reacties voor zover ik t weet, ga zo voetbalvrouwen kijken en mn bedje in...

LIS: je houdt ons wel in spanning hoor, lekker rustig aan doen en ik denk toch 30 april!

Sap: verschrikkelijk voor je nichtje zeg, ben er echt ff stil van. Hoe is het verder met jullie?

Sensee: heeft de bbq gesmaakt? Lief dat Jaime zich zo in de tuin heeft vermaakt.

AM: dus nog best lastig die zandbak vinden. Is wel handig he met van die zitjes, succes met verder zoeken!

Kelly: heel veel beterschap voor Daynah, arm meisje. Hopelijk knapt ze snel weer wat op!

Robine: weer lekker bijgekleurd op de tennisbaan dus, goed hoor dat jullie alles gewonnen hebben! En die Jill zich dus goed vermaakt, de schat!

Verder weet ik t ff niet meer, ga lekker op bed tv kijken, trusten!

Liefs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah ik kan niets zien onder die linkjes, krijg de beginpagina van baby-walz.

Nou Semmi ik hoop dat jullie sneller slagen voor die zandbak dan ons :D Het Noorden zijn vast midner kids en meer zandbakken over he ;)
    Jullie ook flink in de tuin bezog geweest! Hier moet de schutting nog gelakt worden en het tuinhuisje verfen...dan zijn wij ook wel zo goed als Funda klaar ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873