Goedemorgen ben de eerste vandaag. Zo het is echt lekker rustig op de weg. Zo moet het nou altijd zijn. Daynah bij me moeder gebracht. Ze is nog niet echt opgeknapt. Dat mag nu wel eens gaan gebeuren hoor. Volgens mij is ze ook flink wat afgevallen. Heb trouwens op een oproep voor het cb gekregen voor 30 mei. Ben benieuwd. Ik moest ook een lijst invullen. Hebben jullie dat ook? AM: Wat een leuke foto's van Kyllian. Volgens mij wordt hij hovenier....hihihihihi Sensee: Ach leuk foto's van Jaime. Ze wordt echt een stuk wijzer zeg. En jij bent idd aardig verkleurd. Sem: Ben benieuwd naar het picknicktafeltje van Jayna. Zal vast heel leuk staan. Wel even spammen hoor als het klaar is. Was jij nou ook vrij deze week? Zo verder kan ik niet meer teruglezen door het gespam. Ik ga zo maar eens aan de slag. Tot laterrrrr. Lfs Kelly
Goedenmorgen, Lekker rekax begin van de dag, had gisteravond nadat de logees weg waren nog de stofzuiger en dweil door thuis gehaald en Len boven ook, dus dat scheelt me vanmorgen weer. Jayna lekker tot half 9 geslapen, dus ik ook een lekker nachtje gemaakt. AM: aaaah geweldig zeg die Kyllian zo bezig in de tuin. Ik zag ook van de bezempjes op de markt, denk dat ik er ook 1 voor Jayna haal, die wil idd ook alles wat papa en mama doen! Sensee: haha, die Jaime lekker met water aan t knoeien. Dr haren groeien ook flink he, grote meid wordt het al hoor! Kelly: dat is dan wel weer lekker aan de vakantie, dat t niet zo druk op de weg is. Hopelijk is Daynah echt snel wat opgeknapt, dan hebben jullie ook nog wat aan je vrije dagen. Werkse nog vandaag! Als de tuin helemaal klaar is zal ik ff spammen, picknickbankje is echt leuk! Daynah ook bijna naar het CB. Jayna hoeft pas begin juli met 21 maanden, zo verschillend is dat he. LIS: nog geen babynieuws? Lekker geslapen? Ik ga hier zo boven nog ff schoonmaken en dan is het huisje weer helemaal netjes, heerlijk altijd! Als Jayna wakker is nog wat boodschapjes doen, want we gaan morgen na Len's werk richting mijn ouders op de camping. Helaas niet zulke goede weersvoorspellingen, misschien dan ook maar een dagje naar het overdekte Plopsa land in Hasselt. Tot later! Liefs Sem
Jayna zit nu trouwens met open mond vol verbazing in dr stoeltje naar de film van pippi langkous te kijken.......ze zal zichzelf wel af en toe herkennen, want Jayna is soms ook net een pippi...haha!
Kel: Is The Mist al in de videotheek? Die willen wij ook graag zien! Zeker weer een illegale kopie in huize van Campen!?! AM: Lief weer Kyl bezig in de tuin! Leuk die Crocs, gisteren had een meisje ze hier ook ook aan in minimaat en roze, was toch wel schattig, maar ik blijf ze spuuglelijk vinden! Sorry Kyl....... Sem: Tuintje bijna klaar? Spammen maar dan he! Nog een zandbak gevonden? Gamma heeft ze he, althans als ze niet uitverkocht zijn dan ! Sens: Who the Fuck is Rineke Dijkstra? Wel lieve foto's van Jaime........leuk die Jip en Janneke Pyama, had em ook al in mn handen in de HEMA. Staat dr schattig. Kel: Amre Daynah zo afgevallen. Eet ze nu weer wat beter en is t spugen afgelopen? Hier ook inmiddels al een week ellende hoor, althans bij mij dan dus geen eetlust en rommelende buik. Kan best nog wel ff duren ook bij Daynah. Kus voor dr! Zo komen mn broer en schoonzus(bah) stom wijf. Zie ik Amber ook weer eens. Is alweer een maand of anderhalf geleden dus wordt tijd. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is. Morgen komt een mn beste vriendin met Zoe, ook zo een lief poppie, dus lekker baby knuffelen hier. Ga ff wat doen. Laterz!
He hoi, Robine; balen zeg dat je nog steeds niet helemaal lekker bent. Hahahaha, stom wijf die schoonzus van je!?! Nou ja, wel leuk om Amber na zo'n tijd weer te zien. Ze zal flink gegroeid zijn. Veel plezier morgen met je vriendin en Zoë, gezellig. Semmi; haha die Jayna, ook naar Pippi aan het kijken, hebben wij ook gedaan. Pas maar op dat ze niet teveel streken van pippi overneemt . Ik hoop dat het weer meezit voor julle op de camping. Veel plezier alvast. Kelly; he meid wat balen zeg dat Daynah nog altijd niet lekker is, mag inderdaad nu wel een keer veranderen. Als ze maar goed blijft drinken. Ik moet 26 mei naar het cb, maar heb geen lijst. Heb er zelf naar toe gebeld, ze waren me volgens mij vergeten. Sens; ik ken die Rineke Dijkstra ook niet, maar ik vind de foto's wel erg mooi geworden! En wat goed dat Jaime al kan tellen! AM; ook van Kyllian zag ik weer leuke foto's voorbijkomen. En dat na-apen dat komt me idd bekend voor. Vinden ze leuk! Verder kan ik ook niet teruglezen.. Nog wel ff: Fajah; hoe gaat het met Yorben en met je vader? LIS: je houdt ons wel in spanning hoor! Naam nu definitief of nog altijd twijfels? Charissa; hoe was het in het expocenter? Lekker gegeten? Nu weet ik het echt niet meer. Zaterdag ging de ballonvaart van Rick eindelijk door. Lieke vond het helemaal niet leuk die grote ballonnen en al helemaal niet meer toen papa de lucht in ging. S'avond naar de buren geweest, was gezellig! Gisteren heerlijk genoten van het prachtige weer. We zijn wezen fietsen naar de oma van Rick en s'middags kwamen vrienden langs, die zijn gezellig blijven eten en daarna zijn we nog naar een ijssalon geweest, jummie jummie, was heerlijk. Lieke heeft weer 2 woordjes geleerd hoor, ze zegt nu bij alles wat ze goed doet "super" en hopakee kan ze ook . Gisteren wilden mijn vriendin en ik haar leren springen, haha wat lachen, ze gaat wel door de knieen en tilt dan 1 been op, haha . Vandaag geen leuke dag, bah vies rotweer. Morgen werken en dan lekker vrij! Ik zal zo nog ff wat foto's spammen. Liefs Sap