November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh en daar was LIS weer :) 1 mei vind ik ook wel een leuke datum! Geniet nog ff van je dikke buik...voor je het weet is het zover!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sorry ben pissig want had een heel verhaal getikt en nu is het weg...grrrr. Mn internet verbinding ging eruit toen ik op verzenden/okdrukte...fijn heh NOT!

AM oranje voor jongens is toch ook heel leuk?Ben je ook vrij vanaf nu?

Robine wat een leuke foto's van Jill en AMber. Is amber wel een beetje te pruimen of net als je schoonzus?

Semmie leuk hoor zo'n zandbak. En lekker dat je ruimte hebt ervoor! Grappig zo'n shirtje!

Fajah wat fijn dat je vader van IC mag zeg en dat is best snel of niet? Hoe voelt hij zich nu? En weten ze al wanneer hij weer naar huis mag?
    Hoe is het met Yorben verder? VEel verschil na zn amandelen?

Sap getver wat eng die ballon. En arme lieke zo zielig op die foto idd papa ga niet weg.Vond Rick het wat?

En verder kan ik niet lezen alleen nog Rineke Dijkstra. Zij is een fotograaf. Maakt erg mooie foto's, portretten.
    Haar carriere is gaan rollen nadat ze na afronding van haar studie een kunstprijs in Amstelveen won. Als deal hebben wij toen 3 werken van haar gekocht. Daarna ging het haar dus voor de wind, wereldwijd. Destijds 2500 gulden oid voor 3 of 4 werken, nu per werk een slordige ca 10duizend. Mooie foto's maakt ze waar je vind ik, vaak een soort de ziel ziet van de mensen die ze portretteert.
    Nou ja maakt ook niet uit, foto Jaime vond ik erg mooi.
    Hier nu vakantie tot en met 5 mei,5 mei is voor overheid vrije dag heh dus 6 mei weer an die arbeit.

Lfs

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou Lis maar is de opperdag van de linksen, ik zou dan toch liever 30/4 doen maar ja hebt het niet voor het zeggen en ik ben nogal rechts, sociaal rechts dus misschien daarom mn reactie.
    Maar nee joh laat deze dan nog een dagje extra zitten ;) 2 mei is ook een mooie dag!

4. LIS: het wordt echt spannend zeg. We dachten allemaal dat je al bezig was. Wel weer fijn dat alles goed was bij de vk.

Brennied: Is toch niet erg als je even geen puf heb om te reageren. Logisch er gebeurt een hoop in je lichaam

AM: Nog steeds niet geslaagd voor een zandbak. Gelukkig is het weer er nu ook niet meer naar om in te spelen.

Robine: Leuke foto's van Jill en Amber. Gelukkig is het nog wel meegevallen vanmiddag. Echt een rare schoonzus heb je hoor dat ze niks zegt.
    Veel plz morgen met Sandra en Zoe.
    Is het jasje van Jill nieuw of is die nog van vorig jaar? Hij is iig erg leuk.

Sap: Ach gossie arme Lieke, wel zielig die foto dat ze papa zo weg ziet gaan. Ik zou het geloof ik ook niet durfen hoor op zo'n hoogte.

Sem: Heerlijk toch even een dutje doen op de bank. Heb je dat shirtje bij de Prenatal gekocht? Was er van het weekend ook nog even maar kon niet echt slagen voor leuke kleding nu.

Fajah: Wat goed dat je vader van de ic af mag. Goed teken iig.

Verder kan ik niet meer teruglezen.

Met Daynah gaat het wel weer wat beter. Er komt weer leven in haar. Gelukkig maar. Alleen heeft ze nog wel een beetje diarree. Niet meer zoveel als van het weekend. Vraag me toch af of dat wel goed is. Eten doet ze nauwelijks. Wel weer veel drinken. Zal wel weer komen. Als ze nog een paar dagen diarree heeft bel ik toch maar weer de ha. Of ben ik dan echt zo'n overbezorgde moeder?

Morgen een druk dagje voor de boeg met mijn moeder die 50 wordt. Zelf moet ze nog werken dus heb ik mooi de tijd om alles te versieren. Heb een taart besteld voor 40 personen en die komen ze ook morgenochtend langs brengen. Ben benieuwd.

Ga lekker op de bankhangen.

lfs Kelly

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Jasje had ik in CP ook bij me hoor, nieuwe collectie van dit jaar, van Name It.......
    Spannend om morgen je mama te gaan verrassen he! Leuk hoor. Ben blij dat Daynah weer iets opknapt!

LIS: We wachten geduldig af...........beeb komt wanneer hij zelf wil!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow hihi LIS is weer terecht! Op mijn verjaardag de volgende afspraak bij de vk, nee dat ga je niet redden :p Als we dan toch gaan gokken ga ik voor 3 mei!

Brennie: owjee de misselijkheid toegeslagen :( Vervelend zeg.

Sens: ow heerlijk nu een weekje vrij! Ik moet morgen nog werken, daarna ben ik ook t/m maandag vrij. Hier geen werk bij de overheid, maar ook bij ons is 5 mei een vrije dag ;) Was wel lastig mn cliëntenafspraken plannen in de komende weken zeg met al die vrije dagen. Week erna is het weer pinksteren.
    Tuurlijk kan oranje ook bij jongens hihi. Hij heeft wel een oranje met bruin t-shirt, maar wordt woensdag niet zulk lekker weer he.

Kelly: gelukkig al wat vooruitgang bij Daynah. Zolang ze goed blijft drinken niet teveel zorgen maken hoor. Heeft ze geen favoriet eten wat ze wel eet? Veel plezier morgen!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ben vanavond naar mn pa geweest,het ging weer een beetje beter,hij is vandaag voor het eerst uit bed gemoeten,want hij ligt nu al 1 week plat.
    Het deed wel wat pijn aan de wond.
    Hij heeft nu geen pijnstillers meer.
    Nu krijgt hij een zak infuus,lijkt wel melk zo wit,en als dat op is (duurt 24 uur) dan gaan ze beginnen met hem te laten eten,eerst wat slokjes water.
    Daarna iets vloeibaars om te eten,want dat moet hij weer helemaal opnieuw leren.Hij heeft van vorige week maandag niet meer gegeten.
    Hij gaat nu ook enorm afvallen door die verkleinde maag,maar er waren vandaag fotos gemaakt en alles zag er keurig uit vanbinnen,de maagzweer was succesvol weggehaald en de lymfeklieren ook.
    Mn moeder heeft de wond gezien en hij is enorm zei ze,maargoed dat zal nog wel een beetje bijtrekken denk ik.

Met Yorben prima,hij eet gewoon alles wat los en vast zit,maar dat mag ook wel he,hij weegt nog maar net 10 kilo.
    Hij is de schade aan het inhalen ;)
    Hij is nog wel heel aanhankelijk,hij mag me niet uit het oog verliezen of het is brullen.En toen we in het ziekenhuis kwamen bij mn pa en hij die ziekenhuisbedden zag werd hij erg onrustig en weer als een aapje aan me hangen,hoop dat dit wel overgaat hoor.

Nu heb ik ontstoken ogen,niet zo fijn.Kan mn contactlenzen niet verdragen.Heb druppeltjes bij de huisarts gehaald,ga dat zo eens erin druppelen,erg irritant van die prikkende vuurrode ogen.
    Ik zou mn ogen eruit krabben af en toe vd jeuk,hoe ik daar nu weer aankom,joost mag het weten

Zo nu eerst een bakje thee en dan ga ik mn bedje in,morgen werken en dan lekker een paar dagen vrij.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Robine; aaah wat een lieve foto's van Jill samen met Amber. Hahaha, Jill jaloers, schattig.

Kelly; alvast heel veel plezier morgen op de verjaardag van je mams en natuurlijk met het geven van het kado, ben erg benieuwd wat ze er van vindt. Nogmaals heel veel beterschap voor Daynah, en gewoon de dokter bellen hoor als je het niet vertrouwt.

AM; ik denk ook dat oranje Kyllian leuk zal staan !

Sens; oei, balen is dat altijd als je een lang verhaal hebt getypt en dat dan alles opeens weg is, grrrr.
    Rick vond het supergaaf in de ballon, hij zou zo weer gaan, haha.
    Die Rineke heeft het goed gedaan dan zeg ! Wou dat ik zo een talent had.

Brennied; fijn weer wat van je te horen. Doe het maar lekker rustig aan. wel shit dat je misselijk bent. Nog een paar weekjes dan wordt alles weer normaal ;) .

LIS; haaaai je bent er nog, uhhhhh ik ook maar ff gokken dan, ik denk 2 mei! We wachten af.....in spanning, haha :) .

Ik ga maar nog ff bankhangen,

Tot morgen,

Liefs Sap

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:idd 1 mei dag vd arbeid in Belgie,Chris heeft dan een feestdag ,maar jammergenoeg voor hem vallen er 2 feestdagen op 1 dag hahahah ook Hemelvaart in Belgie,maar hij krijgt er wel 2 doorbetaald,dus das ook fijn toch?

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; fijn te lezen dat je vader zo goed vooruit gaat, ook al heeft het natuurlijk nog een tijd nodig om helemaal te genezen. Veel beterschap voor je vader!
    En Yorben die het ook zo goed doet, fijn voor hem en voor jullie. Kan me best voorstellen dat hij even onrustig werd bij het zien van de ziekenhuisbedden.
    En nu jij weer aan het klungelen. Balen zeg van je ogen, hoop dat de druppels snel helpen.

xxx

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hebben jullie zaterdag ook naar groeten uit de rimboe gekeken?
    Wat een goorlappen zeg,zitten ze met stokjes in hun keel te duwen en dan samen kotsen bah bah bah

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!
    Ik zal jullie vandaag niet zolang in spanning laten zitten ;)
    Ik geniet idd nog maar even van die dikke buik. Zometeen ga ik 'em vast weer missen (kan ik me nu niet voorstellen hoor), maar het getrappel wel. Dat vind ik zo bijzonder.

VK gister zei weer dat het een lange baby is, en ongeveer 7,5 pond. Nou, laat maar komen dan hoor, want zwaarder hoeft echt niet. Een 2e schijnt vaak iets zwaarder te zijn. En die datum... ach, als het maar gezond is, toch? Dat is toch het belangrijkste.

Fajah: fijn dat het met Yorben zo goed gaat. Wij hadden het er gister ook nog over, dat Jesse sinds zijn operatie niet meer ziek is geweest. Ja, een week erna nog een loopoor, maar geen koorts meer en geen ooronsteking. Echt heel fijn. Hoop dat het bij Yorben ook zo gaat.
    En met je vader gaat het dus ook goed, naar omstandigheden. Gelukkig maar. Hoop dat hij snel opknapt.

Sappie: mooi, die foto's van het ballonvaren! Mijn moeder vond het ook zo'n geweldige ervaring, die zou ook zo weer gaan hoor! Wel zielig dat Lieke het niet leuk vond. Zo huilen. Is dat dan omdat ze bang is van de ballon omdat haar papa weggaat?
    Hoe is het met je nichtje?

AM: oh lekker, laatste dagje werken en dan lekker weekje vrij. Hopen dat het weer iets beter wordt he? Ik heb laatste een oranje shirtje met lange mouwen gekocht bij de Hema voor Jesse. Niet eens bewust, maar dat moet ie morgen maar aan! Als hier niets aan de hand is, gaan we maar eens kijken wat we 's morgens gaan doen. Om 15 uur nog een kinderverjaardag van een zoontje van de neef van Wes. Ja, die is Koninginnedag jarig!
    En Kyllian helpt lekker mee in de tuin! Jesse pakt ook altijd de bezem of veger en blik uit de schuur als de schuurdeur openstaat. Wel handig hoor! Zo'n tuinman!

Robine: hihi, je schoonzus geen woorden aan vuil maken. Als je broer maar gelukkig met haar is he. En er dan maar boven staan. En hopen dat Amber niet teveel van haar moeder heeft ;)
    Knap jij alweer een beetje op?

Kel: veel plezier vandaag met je moeder. Tjeetje, die wordt nog maar 50! Mijn moeder wordt 61 in juni! Ben benieuwd hoe je moeder reageert op haar kado. Zal ze vast erg leuk vinden.
    Hoe is het met Daynah? Als ze goed drinkt, is alleen maar goed. Kan me wel voorstellen dat je niet wilt dat ze zoveel afvalt, ze is al zo slank.
    En als je je zorgen maakt, moet je gewoon de dokter bellen. Beter een keer teveel dan een keer te weinig hoor!

Sens: oh, vanuit dat oogpunt snap ik je wel hoor Sens. Maar ik merk nooit iets van de dag van de arbeid. En ik heb besloten dat de datum me eigenlijk ook helemaal niets meer uitmaakt! Hoewel ik 4 mei dan ook weer niet leuk zou vinden. En 6 mei is de jongste van mijn zus jarig, dus dat wil ik ook niet.
    Pfff... ik heb wel eisen he?
    Balen dat je dan een tekst hebt getypt en alles weg is he? Had ik dus vrijdag! Want dat heb ik volgens mij daarna niet meer laten weten!
    Van donderdag op vrijdag ben ik paar uur wakker geweest met enorme krampen. Wes is zelfs niet naar zijn werk gegaan. Hij moest eigenlijk naar een klusje in Roermond, maar dat vond ik toch wel erg ver weg. Normaal gesproken zit hij in Culemborg en dan kan ie in ruim een kwartier thuis staan, maar anderhalf uur...
    Nou ja, hij had een collega naar Culemborg gebracht (die nam zijn klus over) en hij was om 9 uur thuis en toen was het weer stil natuurlijk.

Brennied: he, toch misselijk! En moe! Ja, het is wel wat zwaarder met Milou erbij of vind je dat niet? Nog paar weekjes en dan zal het wel weer beter gaan. En na vandaag even vakantie, kun je ook lekker rustig aan doen. Weten jullie vrienden ook al dat je weer zwanger bent?

Semmi: jullie dus ook zandbak gescoord voor Jayna? En vandaag naar je ouders op de camping toch? Geniet ervan. Maar dat zal vast wel lukken.
    Hoe is het nu eigenlijk met je schoonmoeder? Wordt er nog over haar bruiloft gesproken?

Ik heb Jesse vanochtend weer weggebracht naar kdv. Het is maar 1 dag van de week, omdat donderdag natuurlijk hemelvaart is. Ben benieuwd of er dan volgende week inmiddels al wel een baby is hoor.
    Zo lekker even in bad, want ik had vanochtend nog niet gedoucht. En maar dvd van Gooische Vrouwen kijken.

Tot later!
    Liefs LIS

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: gelukkig heb je je al gemeld! Spannend. Hoop voor je dat de baby niet te zwaar is. MAar ja, kan je nu ook niks meer aan doen. Gun je een makkelijke en rustige bevalling........ga je nog van thuis bevallen uit? Geniet lekker van je laatste vrije daagjes met de beeb in je buik!

Sens: Aha, dat is dus Rineke Dijkstra. Verbaas me elke keer weer over termen en kreten van je.......lijkt wel of je van alles wat af weet! Maaruh, ik vond t ook een mooie foto van Jaime hoor, al wordt t nu wel eens tijd voor een staartje of speldje in dr haren hoor ;)

Kel: Hoe kwam je nou aan de film The Mist? Illegale kopie? Wij zijn ook erg benieuwd. Vonden jullie em goed?!

Brennied: Trek je t nog een beetje? Of ben je erg misselijk en moe? Ach t is voor een goed doel he! Hopelijk voel je je snel weer fit.

Ben trouwens razend benieuwd wie de volgende zwangere is op dit forum........

Over een uurtje komt mn vriendin. Hopelijk blijft t droog dan kunnen we ff met de kids gaan wandelen. Afwachten maar met dat Hollandse weertje.

Jill is helemaal van slag de laatste dagen. Wil niks hebben van John en hangt de hele dag aan mij........vreemd kind. Ook t slapen is al weer weken klote. Meerdere malen per nacht wakker...grrrrrr wou dat ze weer eens lekker door zou slapen.

Ga ff krant lezen en thee drinken.

Tot later

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier gaat de zon net schijnen Robine! Hoop bij jullie ook. Kun je lekker even naar buiten met Jill en je vriendin.

En over het wachten... ik ga nu nog maar even genieten van de rust.

Vervelend dat Jill 's nachts weer zo vaak wakker is. Is het dan met een aai over haar bol weer over of moet je erbij blijven?
    Jesse is de laatste avonden heel erg aanhankelijk bij mij. Lijkt wel of hij wat voelt. Keihard huilen als ik hem in zijn bed leg. Gaat alleen maar met zijn armpjes op mijn nek hangen.
    Gister heeft ie echt asociaal veel geslapen overdag. 's Morgens 1,5 uur, 's middags even naar de ouders van Wes geweest en toen was ie daarna zo moe. Lag ie ook weer om 15.45 uur ook weer op bed. Tot 18.15 uur! Bijslapen voor kdv van vandaag zeker, hahaha.
    Om 20.30 uur weer op bed gelegd. GIng ik om 22 uur kijken toen ik naar bed ging, lag ie daar gewoon met zijn ogen open. Gelijk staan toen hij me zag. Heb ik hem maar lekker bij ons op bed gelegd. Daar is in slaap gevallen en konden we hem lekker in zijn eigen bed leggen. Het zal voor hem zometeen ook wel wennen zijn.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trouwens LIS, op de valreep heb ik zojuist een naam verzonnen voor jullie beeb!

WESLY, van Wessel en Lydia! Hey wat een ontdekking he! Dacht er opeens aan op de wc.....hahaha

Jill wil s nachts eigenlijk niks als ze wakker is. Dan zit of staat ze gewoon in dr bed, met neergelegd worden en slaapt na een kusje weer verder. Af en toe geven we dr een beetje melk als ze blijft jammeren..........meestal helpt dat wel, maar meerdere malen per nacht is wel vervelend.
    Heerlijk dat Jesse bij jullie in bed kan slapen, Jill gaat dan alleen maar staan

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha! Bedankt Robine.
    Maar Wes is al kort voor Wesley (hij heet geen Wessel). Toen wij net wat hadden, moesten we daar ook al zo om lachen... Hoeven we maar 1 naam op kerstkaarten en zo te schrijven... WES en LY.

Binnenkort zullen we er wel uit MOETEN zijn he?

He, wel vervelend als Jill echt helemaal niets wil 's nachts. Jesse wil uberhaupt geen melk (yoghurtdrink wel). Gisteravond was wel lachen. Ik had zo'n dorst, dus nam een glas water in bed. Jesse ligt naast me, gaat zitten, doet zijn speen uit en rukt dat glas echt uit mijn hand en gaat zelf drinken. Dus ik weer terug proberen af te pakken. Wes zei: jullie lijken wel een stelletje kleine kinderen zeg en dat om een glas water!
    Ach, moet je bijgeweest zijn ;)
    En als Jesse 's morgens wakker is, pakken we hem idd wel vaak en leggen hem dan nog tussen ons in (vanaf uurtje of 6/6.30 uur hoor, eerder niet, dan moet ie in zijn eigen bed), en dan kan ie rustig nog 2 uur zomaar lekker liggen (of we zetten de tv zachtjes aan, gaat ie tv liggen kijken, kunnen wij nog effe dutten).

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ff snel bericht en dan trek ik mn schilderkleren aan en ga schilderen. Chiel is al bezig. Jaime heeft vanochtend tot half negen uitgeslapen. Werd wakker van ik vermoed dr luier die weer helemaal doorgelekt was. Irritant die luiers. Hebben jullie nachtluiers?

Heb dr naar kdv gebracht en we zijn gaan lopen, heerlijk zeg zo door de stad in de ochtend! OP het kdv werkte ze in no-time 1 banaan en een halve appel weg :confused: dat doet ze hier dus niet. Ze loopt daar ook van de trap af schijnbaar :confused: . Ben weer teruggelopen en dus zo schilderen.

Lis jesse ook al uit glas drinken, ik vind het zo schattig. Gelukkig heb je je al gemeld vandaag! Ik dacht eerst oh het is begonnen vandaar dat je zo vroeg ging posten...haha.

Robine wat vervelend van Jill zo meerdere keren per nacht. Heb je nachtlampje ofzo? Of heeft ze favorieteknuffel bij dr in bed? En ik weet niet alles hoor..haha. Maar van kunst en cultuur natuurlijk meer door mijn werk, rineke dijkstra vind ik gewoon erg mooie foto's. Cobra kunst is ook mooi, maar als je mij vraagt naar briels zou ik je niks kunnen vertellen over die kerel..hahah.
    Tja en dat speldje ik heb het geprobeerd laatst, twee staartjes aan de zijkant, kan makkelijk, maar ze trekt het in no-time eruit, sneller dan ik die staartjes heb gezet :( . Nou twee keer staartjes zetten maar dan ben ik er ook wel klaar mee..haha.

Nou ik ga ff schilderen kom later vandaag nog even.
    Gaat iedereen leuke dingen doen met k'dag?

lfs

18. Goedemiddag allemaal,

Zo het huis van mijn moeder hebben we helemaal versierd. Schoonzus heeft geholpen. Taart hebben ze ook bezorgd en die ziet er ontzettend lekker uit. Ga vanavond echt wel zondigen hoor met al die lekkere hapjes. Eerst wegen natuurlijk.

Robine: The Mist is idd een illegale kopie. Hadden we te leen gekregen. Ik vond hem wel spannend moet ik zeggen. Hoe vond jij I am Legend? The Mist is ook wel zo soort film.
    Misschien is Jill ook wel niet zo lekker. Kan best natuurlijk. Of mss een sprongetje, maar die nachten breken je zeker weten op. Ik herken het helemaal. Daynah is nu sinds we terug zijn van CP ook iedere nacht een paar keer wakker. Ik word er gek van.

Sensee: Veel plz met schilderen. Zo en Jaime een appel en banaan op in het kdv. Knap hoor. Zie Daynah dat ook niet zo snel doen.

LIS: Geniet lekker van je rust. De beeb komt vanzelf. Ik denk toch deze week dat de beeb komt en nog steeds geen naam. Opschieten hoor.
    Ik miste mijn buik ook enorm hoor toen Daynah was geboren. Heerlijk dat getrappel in je buik.

Fajah: Ik heb de groeten uit de rimboe nog maar 1x gezien daarna waren we iedere keer niet thuis of kregen bezoek, maar ik had wel een voorstukje daarvan gezien. Idd rare mensen hoor. Gelukkig zijn wij hier geboren en opgegroeid.
    Echt fijn dat het met je vader beter gaat.

Zo ga hier een beetje opruimen en vast maar kleertje voor Daynah uitzoeken wat ze aan kan.

Morgen gaan wij hier even naar de kermis en de braderie op. Einde van de middag Daynah naar mijn moeder wegbrengen en dan gaan papa en mama uiteten met vrienden en daarna de stad in om te feesten ;) Donderdag hopen we te kunnen uitslapen. Zal je zien dat ik toch nog vroeg wakker ben als Daynah er niet is.

Fijne Koninginnedag morgen.

lfs kelly

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Kom nog gauw ff kijken tussen het spullen pakken door voor onze paar daagjes camping....

LIS: ik ben zo benieuwd wanneer die kleine zich nu gaat melden, hoop inderdaad voor je dat je niet meer tot de 9de hoeft te wachten! Ik ga voor je duimen en hoop dat je al bevallen bent als wij van t weekend terugkomen van de camping! Heel veel succes, ik zal aan je denken!
    Over de bruiloft van mn schoonmoeder wordt van onze kant niet zoveel gesproken, 4 juli komt wel steeds dichterbij, we zien er echt tegen op.

Fajah: gelukkig is Yorben weer goed te pas en eet hij goed. Nu jij weer met je ogen, heh het zit ook ff niet mee he!

Sensee: succes met schilderen! En Jaime op het kdv dus lekker aan t fruit, alleen maar goed toch!

Robine: veel plezier met je vriendin en Zoe, hier is het afwisselend bewolkt en zonnig na de hele morgen regen. Hoop dat jullie het droog houden!

AM: hopelijk slagen jullie ook snel voor een zandbak, of hadden jullie m nou besteld? Ik vind m in ieder geval erg mooi met die zitjes.

Kelly: gefeliciteerd met je mama! Een hele fijne avond toegewenst en lekker smullen van al t lekkers! Gelukkig is Daynah weer iets beter, maar gewoon bellen als je t niet vertrouwt! Veel pelzier ook morgenavond, lekker van genieten samen!

Brennie: heh bah, dus toch nog misselijk......meid nog ff en je energie is weer terug! Sterkte dr mee.

Verder kan ik ff niet teruglezen.
    Ik ga gauw verder met spullen pakken nu Jayna slaapt. Lenhard komt over anderhalf uur al thuis en dan auto volladen en meteen weg. Hoop dat we niet de hele dag regen hebben daar. Nah ja....laarsen voor Jayna mee en oude kleren, we zien t wel!
    Fijne koninginnedag allemaal!
    En zou iemand mij willen sms-en mocht LIS bevallen zijn? Wij zijn zaterdagavond pas weer terug, en ik ben wel heeeel nieuwsgierig!

Fijne dagen en tot zaterdag!

Liefs Sem

20. Sem heel veel plz op de camping. Volgens mij valt het wel mee met de regen.

En tuurlijk houden we je op de hoogte als LIS is bevallen.

Deel Deze Pagina