Kel: Ik vond I am Legend niet zo leuk. Hou niet zo van mutanten etc, en weet dat t in The Mist ook voorkomt, maar dat verhaal lijkt me wat leuker. Gefeliciteerd met je mama! Heel veel plezier vanavond op dr grote verrassingsavond! Wat zal ze opkijken! Ennuh lekker zondigen hoor vanavond, mag best, je bent al zo veel afgevallen! Sem: Heel veel plezier op de camping de komende dagen. Hoop ook op lekker weer voor jullie! Ik sms je wel als LIS bevallen is! LIS: OW jammer dat Wes al Wesley heet.........nou ja, t was leuk geprobeerd. Hou t dan maar op Finn Sens: Jaime naar KDV en jullie thuis?!?!? Barbaren! Wat ga je schilderen dan? Heb ik zeker gemist als je t verteld hebt. Ennuh dat staartjes trekken is ook vervelend ja, hier wordt t wel steeds minder gelukkig, losse haren voor dr ogen vindt Jill ook irritant en veegt ze steeds weg dus ik denk dat ze daarom tegenwoordig dr staartjes wel laat zitten Zo mn vriendin en Zoë zijn net weg. Was superleuk. Eerst had Zoë een poepluier door dr maillotje heen en moest ik dus iets van Jill in mt 56 tevoorschijn toveren.......en toen begon t wel weer te kriebelen hoor, toen ik al die kleine pakjes en truitjes weer van dr tegenkwam. Zoë weer in een hippe broek van Jill gehesen en toen zijn we lekker gaan wandelen en hebben we lekker gekletst. Toen we thuiskwamen had Jill een mega ransluier zo door dr maillotje en romper heen, dus ook die moest weer in t nieuw gestoken worden. Ik heb dus voor t eerst luiers gekocht van t ETOS merk, nou dat is dus ook meteen de laatste keer! Alles erdoorheen zowel aan de zijkant als voorkant! Nee ik hou t weer bij mn oude en vertrouwde Pampers Dry of Active. Dan maar weer 2 euro per pak meer betalen Nu ligt Jill te slapen, denk toch dat ze niet lekker is. Ze eet al dagen niks, alleen met moeite een flesje of 2 en een fruithapje. Zelfs de toetjes hoeft ze momenteel niet. Ga ff dweilen en opruimen. Morgen s ochtends naar de kermis en braderie, s middags loungen in t Park( is een hippe tent die zo heet)......alleen als t regent blijven we in bed Liefs
Trouwens, wat een verhaal weer in Oostenrijk he met die vader die zn dochter 24 jr verborgen heeft gehouden en 7 kinderen bij haar verwekt heeft! Bizar hoor, en zn vrouw wist van niks..........geloof er geen bal van, hoe kun je zo een kelder bouwen 4 kinderen van dochter en vader wel boven de grond laten opgroeien etc zonder vragen te stellen. Dat mens moet er echt wel vanaf geweten hebben. Wat een verhaal, brrrrrrrrrr vreselijk
Ja wij hebben ons er ook over verbaasd. Vieze ouwe gestoorde vent. Niet normaal. Arme Jill ziekjes jammer voor morgen! Hier ook altijd pampers hoor die andere zijn niks. Lekker twee van die ransluiertjes op een dag...blehhhh. Wij hebben alles boven geschilderd, in huis. Kun je Jaime niet bij hebben hoor..stinkt ook zo. Alle deuren en deurposten zijn gedaan en is weer een dubbeltje meer waard, het zag er niet uit. Beneden moet ook nog. Semmi veel plezier op de camping. Kan me voorstellen dat jullie opzien tegen 4 juli. Kel feli met je moeder! En die hapjes gewoon nemen joh! Nou ik ga nog ff paar kleine randjes doen. lfs
Nieuwe liedje van coldplay is errug goed trouwens. en die Amy MacDonald this is life ofzo is ook errug goed nummer. Beetje iers. Kennen jullie die? Nou ga weer verder doegie
Fajah: fijn dat het met je vader de goede kant op gaat. Yorben ook al aan de betere hand, gelukkig! Alleen nu jij weer wat....misschien ontstoken ogen door vuil wat er door je lenzen in kwam? Hoe gaat het vandaag? LIS: vandaag ook geen beebje dag dus. Jesse ook in het oranje morgen hihi. Ik heb vandaag nog even een bruin shirtje met lange mouw voor onder zn bruin/ oranje t-shirt met korte mouw gekocht....tja wordt geen warm weer morgen he Kan ie toch nog wat oranjes aan Robine: owjee Jill weer uit dr ritme Blijft vervelend he, ook aangezien je het niet van te voren weet. Kyllian werd vannacht ook weer een keer huilend wakker, terwijl hij de afgelopen weken door sliep. Jij ook een name it fan aan het worden Kyllian krijgt morgen ook een oranje shirtje van name it aan, maar is gene speciaal koninginnedag shirtje, hij heeft hm al een poosje. Leuk dagje gehad dus vandaag! Ondanks de poepluiers Ik was ook even afgeweken van de Pampers, we hadden huggies gehaald.....hier ook weer terug naar de pampers hoor. De huggies zijn eens stuk stugger. Sens: en en en hoe is het schilderen gegaan? Kelly: Gefeliciteerd met je moeder! Tuurlijk gewoon ff lekker zondigen vanavond hoor! Leuk dagje morgen dus....en hopelijk donderdag heerlijk uitslapen Semmi: ben te laat om je fijne dagen te wensen op de camping. Geniet ervan! Ik ben vandaag wat later begonnen op mn werk, want had vanavond ook nog een afspraak met een cliënt. Ben vanmorgen dus nog even naar winkelcentrum in Ngein geweest. Sta ik op de terugweg bij een stoplucht, belt Djurre. Dacht ach laat ik maar ff opnemen, misschien is er iets. Komt er een politieauto voor mn neus die ik meost volgen. Schrok me rot, ik ben normaal heel braaf Ben er vanaf gekomen met een waarschuweing gelukkig Pfff scheelt weer een hoop geld. Volgende x wacht ik toch maar met telefoon opnemen, dus de waarschuwing heeft geholpen Ben nu lekker vrij t/m maandag, heerlijk!
Wow Am, je hebt geluk gehad zeg, was een lieve agent blijkbaar! Hahaha, we leren t ook niet he om toch te bellen tijdens t autorijden. Kyl ook in t oranje morgen! Leuk! Huggies dus ook niet veel soeps? Twijfelde laatst om ze ook een keer te nemen, maar gelukkig dus niet gedaan. Zat net Jackass The Movie te kijken, die gasten zijn echt gestoord zeg! Soms wel hele leuke fimpjes hoor, maar meestal echt achterlijke acties. Ga zo maar slapen, ben moe. Morgen hopelijk een mooie dag! Liefs
Ja had ook echt een boete verwacht, maar denk ook wel dat hij dacht wat een lieve meid dan doen we haar maar niet aan Geloof dat het wel iets van 80 euro is zo'n bekeuring? Tja iemand anders die ik ken is weer tevreden over huggies, dus denk dat het persoonlijk is. Pampers tot nu toe iig de beste ervaringen mee. Truste en een fijne dag morgen!
Am: heb jij even geluk gehad met zo´n lieve agent. Lis:Nog geen weeen?Een tweede beeb is niet altijd zwaarder hoor,Yorben was 400 gr lichter en 3 cm korter dan Jelte bij de geboorte Kel:En vond je moeder het een leuk kadootje? Sem:Veel plezier op de camping. Iedereen een fijne dag morgen,ik ben alleen thuis met de kids,chris moet werken maar ach,eerst lekker uitslapen en dan de stad mss nog even in,moet nog een kadootje kopen voor mn tante,dus ga morgen maar eens shoppen. Doeg xxx
goedemorgen. Hier is het weer 3x niks,erg bewolkt en regenachtig Uitslapen is er niet van gekomen,Jelte stond om 7 uur al aan mn bed. Zal je altijd zien he,als je moet gaan werken dan moet je ze wakker maken en als je vrij bent dan zijn ze vroeg wakker Jelte is nu aan het kleuren en Yorben slaapt nog. Ik zit in bed met de laptop,nog even rekeningen betalen. Vandaag een baby voor LIS?
hey is iedereen koninginnedag aan het vieren? Ik heb vanmorgen schoentjes voor de kids gekocht. Nu hebben ze elk 3 paar schoenen voor vd zomer,lijkt me wel genoeg.En voor jongens heb je toch niet zoveel keuze vind ik.
Fajah: schoentjes op een braderie gekocht of zijn bij jullie de winkels gewoon open? Ja 3 paar moet genoeg zijn toch. Jammer dat Chris moet werken vandaag. Is hij morgen wel vrij? Wij zijn vanmorgen naar Utrecht geweest. Kyllian vond het erg leuk om met de tram en trein te gaan, alleen wilde hij daarna niet meer in de kinderwagen. Met veel gesjor toch gelukt. Ik vond het allemaal wat minder dan een paar jaar geleden. Ben niet zo van de rommelmarkten en voorheen had je nog een braderie en kermis, die waren er nu niet. Of iig hebben wij die niet gevonden. Kyllian heeft 3 poppen van de fabeltjeskrant gekregen. Stond een kraam met heel veel van die handpoppen (nieuw). Hij ligt nu te slapen en vanmiddag gaan we ws even naar mn moeder en vriend.
Am:Hier zijn de winkels gewoon open hoor,7 op 7. Dus de schoentjes heb ik gewoon in een winkel gekocht. Morgen is Chris wel vrij gelukkig,anders had ik het niet leuk gevonden hoor om op 2 feestdagen alleen te zitten.
Handig dat de winkels gewoon open zijn. Hier is alles dus dicht, behalve de supermarkt. Wat zijn het voor schoentjes geworden? Morgen nog wat leuks doen?
Hier alvast wat oranje-spam....betere foto's misschien vanavond...die staan op Djurres camera. Een kort ritje van 2 minuten in de tram:
AM:Aaaahhh wat lief die kyllian in de trein. En zn haar groeit hard zeg nu. Morgen gaan we kijken voor een nieuw bankstel. En tegen de avond nog even bij mn vader op bezoek in zkhuis. En jullie?