Net even de Gamma in Ngein gebeld. Ze hebben daar nog wel de zandbakken, dus ik ga daar ff snel naartoe Hier morgen nog geen plannen.
En zojuist samen aan het kleuren( in oranje shirtjes ) Yorben wil alles rond zn nek hangen tegenwoordig.
Joepie hier eindelijk een zandbak! Zelfde als Jill en Jayna denk ik Nu was het speelzand alleen op, maargoed dat hebben ze wel in meerdere winkels. Fajah: jij ook oranje-boys hihi. Lief dat hij alles om zn hoofd doet En stevige stappers! Ik vind schoenen voor jongens ook lastig shoppen.
Haai, Nou hier geen k'dag aan het vierne hoor. Schuren de kozijnen buiten van het voorraam en bij de voordeur. We hadden houtrot kwamen we achter heel stuk weg moeten halen op 2 plekken . Vulsel gekocht en deels gevuld. Ik ben benieuwd. Jaime is er vandaag niet heh en dat scheelt wel met klussen. voel me alleen wel schuldig. Maar ja hoorde net al van opa en oma dat ze een supergrote oranje koninginnebol helemaal had opgegeten . Morgen of overmorgen schilderne dan doen we dat wel als ze slaapt. En ik ben maandag nog vrij. Dus dan zal alles wel klaar zijn kunnen we er weer ff tegenaan. Wil ik alleen hier beneden binnen nog schilderen, de muren met latex en de deuren en deurposten. En dan is alles klaar en gaan we het huis verkopen . AM was dus niet veel in de stad wel jammer. En je hebt een zandbak ! Yeeeehaha. Alle gamma's waren open heh vandaag. Wij waren vanmorgen nog in overvecht gamma. Leuke foto's van Kyl FAjah leuke schoenen en drie paar lijkt mij meer dan genoeg! Haha Yorben met die speld in zn haar. Nou ik ga ff douchen en dan gaan we nog ff de stad in. Morgen op tijd er weer uit om te schilderen.... lfs
En nog geen melding van LIS . Zou het toch? Zag net nog mn buuf. Vandaag uitgerekend. Ging ff stukje lopen in de hoop dat het wat zou opwekken..arme meid. Ze is zoooo dik
ja ik heb ook sterk het vermoeden dat lis bezig is te bevallen,ze heeft nog niet gepost,tis zooooo spannend,maar ze kan ook koninginnedag aan het vieren zijn he?
Haha duurde lang, had de pc al afgesloten maar kreeg net bericht. Het is nog rustig, beeb zit nog op zn plek... WAt een stel aagjes zijn wij zeg... Ben ook zo benieuwd naar beeb van de buren, ga nog ff kinderkunstje maken voor die beeb als die er is. Nou nu gaan we echt weg hoor! Tot vanavond!
Zo wij zijn ook weer klaar met koninginnedag. Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 8 uur toen genikst tot 13 uur en toen ff naar mn schoonouders geweest om een oranje tompouce te eten. Daarna ff over de rommelmarkt in t dorp gelopen( niks aan al die oude troep, bah) en toen weer huiswaarts. Vanmiddag in de namiddag ff biertje gehapt in de hoofdstraat van t dorp en nu gaan we vanavond lekker uitgeteld op de bank hangen. Vond t maar koud en nat vandaag, bah, geen vrolijke koninginnedag qua weer. Morgen ff dagje naar de Linnaeushof speeltuin met Jill, althans als t weer een beetje lekker is. Sens: Druk aan t verven. Ga je echt t huis verkopen als je klaar bent!? AM: Lief de foto's van Kyl.......genoten van alle rommelop de braderie? Wij hebben een andere zandbak hoor, gewoon met 2 planken erop om af te sluiten. Wel van hout, maar niet met die wegklapbare bankjes. LIS: Toch geen koninginnedagbaby?!? Jammer Kan nog wel, moet nu alleen dan wel heel snel gaan/ Fajah: Leuke schoentjes geshopt voor de jongens en lief hoe ze zo samen aan t kleuren zijN! Morgen Chris weer thuis, heeft ie t wel naar zn zin bij zn nieuwe werkgever? Liefs
Sens: he wat jullie toch het huis verkopen? Sorry heb ff iets gemist geloof ik Drukke klusdag gehad dus. Jaime had het vast wel naar dr zin! Robine: haha ik wilde het niet zeggen al die oude troep. Was Jill vandaag mee? Linnaeushof zijn we toen we klein waren ook weleens geweest. Zal Jill vast wel leuk vinden. Nu dus hopen op goed weer. Of uitstellen tot het weekend, dan wordt het echt lekker weer! Hier vanmiddag nog even in het dorp wezen kijken, de markt was al weg maar Kyllian heeft nog wel op muziek staan dansen en in de plassen (van de waterspuiten die er staan) staan stampen. Daarna naar mn moeder en vriend gegaan en daar wat gegeten. Kyllian lag pas om 8 uur op bed, dus hopelijk slaapt hij ook een uurtje langer
He meiden, Wij zijn net terug van onze koninginnedag, en wow wat zijn we trots op ons meisje. We waren om 15.30 in de stad en Lieke ligt net 1 minuut op bed. We waren met een groep vrienden, en ze waren allemaal even gek met Lieke. Om de beurt moesten ze ff mee naar de waterfontijn, haha, zo schattig. Net met zn allen naar de mexicaan geweest en heerlijk gegeten. Lieke is echt de hele middag supervrolijk geweest. Hier gelukkig geen natte koninginnedag gehad maar redelijk wat zon afgewisseld met wolken, maar geen regen! Nu dan ff wat reacties: Robine; zo te horen hebben jullie ook een geslaagde koninginnedag gehad, alleen jammer dat het weer bij jullie niet echt meezat. Ik las dat je een leuke dag hebt gehad met Sandra en Zoe. Zoe zal ook alweer flink gegroeid zijn, niet? Sens; hahahahaha wel fijn dat je ons ff op de hoogte houdt. Ik keek net ook gelijk toen we thuiskwamen, ben erg benieuwd naar babynieuws. Jullie zijn flink druk met jullie woning zeg, alsmaar klussen. Was het nog gezellig in de stad? Fajah; leuke schoentjes heb je voor de kids gekocht. Bij jullie vanochtend dus ook klote weer. Is het vanmiddag nog beter geworden? Hihihi, die foto van Yorben met je haarknip in zn haren, grappig! Am; joehoe eindelijk een zandbak gevonden. Nu alleen nog speelzand of heb je dat inmiddels ook kunnen vinden? Leuke foto's van Kyllian in de tram en trein! Kelly; hoe was het feest van je moeder? Nog gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe ze reageerde op haar kado! Hoe gaat het nu met Daynah? Helemaal opgeknapt. Verder kan ik niet teruglezen. Ga nu lekker niets doen en straks nog ff genieten van de gebakjes welke we vanochtend hebben gekocht. Veel liefs Sap
Sappie: zo dat is zeker goed van dr zo'n hele middag en avond volgehouden! Dan voel je je trots he als ze zo vrolijk zijn Gelukkig ook nog droog gebleven. Hier eigenlijk ook een mooie dag geweest, even 10 minuutjes wat regen gehad maar daarna weer zon. We hebben vanmiddag nog speelzand gehaald, bij de Hornbach. Morgen kunnen we de zandbak dus op gaan zetten!
Hier echt regelmatig flinke hoosbuien hoor,absoluut geen weer om naar buiten te gaan. Hebben we dus ook niet gedaan. Sap:Wat goed van Lieke dat ze zo vrolijk was en lief.Ze zal vast god slapen vannacht. Robine:Ik vind rommelmarkten ook niks aan ,al die ouwe troep van een ander,een enkele keer zit er eens wat leuks bij,maar meestal niet he? Chris vind het erg leuk bij zn nieuwe werkgever. Alleen vandaag heeft hij een blauw oog ,kreeg zn deur van zn vrachtauto tegen zn oog,die waaide hard open.Zn oog is superdik en blauw.Schrok me rot toen hij thuis kwam. We hebben alleen maar pech lijkt het..... sens:Uitgeklust?
Jammer van de hoosbuien daar in Zeeland Owjee blauw oog...je zal wel ged8 hebben wat heb jij nou gedaan!