Bij oma heb ik nu ook een po om af en toe op te oefenen. De plas en poepgeluiden kan ik al na doen, nu de rest nog
Ik ben er ook weer. Heb buikgriep gehad, zo beroerd! Was blij dat mijn vriend thuis was want had echt niet voor Bastian kunnen zorgen. Afschuwelijk veel overgegeven en nu heftige twijfels of we ooit wel voor een 2e gaan. Nog geen nieuw beebje voor LIS, zie ik. Spannend! Dat wordt weer F5-en... Ik ga naar bed, morgen weer een drukke dag. Hoop geregel is dat zeg, een huis kopen, op vakantie gaan, twee keer verhuizen. Ben jullie dus even aan het verwaarlozen.
Hoi Hoi Ben ik ook weer . Vond het niet zo lekker weer gister in de stad. Soms wel de zon maar die wind was zo koud zeg....brrrr. Het was wel heel gezellig over de vrijmarkt gelopen, maar idd wat een ouwe meuk zeggen willen mensen verkopen..hahah. We hebben na het wandelen door de stad lekker gegeten bij mejuffrouw Jansen en daarna zijn we naar huis gegaan. Kregen nog ruzie met een of andere lul. Of eignelijk twee criminele jongetjes (verder zeg ik niks). Echt zo stom, een van die gasten stootte michiel aan en michiel zn biertje viel op de grond. Nou Michiel die zegt daar dus wat van, kwamen die gasten terug. Michiel een klap gekregen en ik sprong ertussen, van nou kom joh loop gewoon door, hij vond het niet leuk dat je hem stootte en jij vond het niet leuk dat hij je uit ging schelden. Nou fijn want ik kreeg ook een klap van die klootzak en hij draaide mn arm zowat uit de kom. Kwam er een marokkaanse jongen (ws met invloed voor die twee jongetjes ofzo hij was iig een stuk ouder en wijzer) en die heeft ze weggestuurd. Jammer dat dan zo'n leuk dagje zo moet eindigen heh. Panda jij hebt ook pech met ziekzijn zeg. Waarom twijfels of je voor tweede wil gaan? Was jij zo erg misselijk tijdens je zwschap? AM haha boekje lezen op de po...hihi. heeft kyl al in zn zandbak gespeeld? Sap jee dat vind ik echt heel knap van Lieke zo lang. Heeft ze ook langer geslapen vanochtend? (wel lekker voor jullie). Robine die ouwe troep stinkt ook heh? En huis verkopen echt niet meteen hoor. Maar dit is gewoon wel noodzakelijk onderhoud dat voor de komende vijf jaar dan klaar is. WEet niet hoe lang we hier nog wonen. Wordt echt moe van dat parkeren en reizen naar mn werk. Lfs
tjeetje Sens, wat lopen er een eikels rond op de wereld! Jammer hoor. Mejuffrouw Janse is leuk he, ga ik ook weleens eten. Iedereen leuke dag gehad gister? Ik kijk altijd naar de koning op tv. Was pas laat gedoucht en toen naar verjaardag. Dat was gezellig, heb lekker een wit wijntje gedronken. Dat sm
ging niet helemaal goed met posten.... Wijn smaakte me goed dus! Maar nog steeds geen beeb in aantocht! En ik durf ook niet meer te zeggen dat ik denk dat er iets gaat gebeuren want dat heb ik al 3 keer gedaan. Dus we blijven maar weer afwachten! Hopelijk duurt het niet lang meer, want nu het de uitgerekende datum is, word ik wel ongeduldig en wat chagerijnig hoor! Liefs LIS
Panda: dat is geen pretje buikgriep he. Niet gaan twijfelen aan een 2e hoor, je kunt er toch niets aan doen als je te ziek bent om voor ze te zorgen. Is vast altijd wel een oplossing voor. Sens: wat vervelend zeg zulke jongens. Daarom hoeft voor mij koninginnenacht bijv. niet meer De zandbak hebben we net in elkaar gezet en Kyllian heeft er al heel ff in kunnen spelen. Hij werd boos toen het begon te regenen en hij eruit moest. Is dus nu al geslaagd LIS: ow ja zeg vandaag de uitgerekende datum! Lijkt me een apart gevoel Binnen nu en 2 weken is hij er! Ik ga nog steeds voor 3 mei! Zit je je al een voorstelling te maken van hoe hij eruit zal zien?
Goedemiddag allemaal ben er ook weer. Iedereen een leuke Koninginnedag gehad? Ik heb leuke foto's van Kyllian en Yorben voorbij zien komen. Leuke schoentjes Fajah van Yorben. Sap: Wat goed dat Lieke het zo lang heeft volgehouden. En ze is echt een lieve meid heh. Leuk dat iedereen zo dol op haar is. Kan natuurlijk ook niet anders. LIS: Ben je nou nog niet aan het puffen Schiet eens op. Kan me voorstellen dat je het een beetje zat bent, maar binnen 2 weken heb je echt je kleine man in je armen. Sensee: Nou ja zeg wat een idioten heb je toch heh. Ik vind het zo jammer dat tegenwoordig iedereen zo snel boos wordt en gelijk ruzie gaat zoeken. En willen jullie verhuizen? Waarheen? Of heb ik het verkeerd begrepen. Robine: Heel veel plz vandaag in de speeltuin. Kan Jill weer lekker uit haar dak gaan. Bij jullie ook een natte Koninginnedag. Hier ook hoor. Niks aan zo. Was de film nog leuk? Ik vind The Mist ook wel spannender dan I am Legend hoor. Panda: Beterschap. Ik herken het helemaal ik ben nog niet helemaal in orde. Zo hier zijn de drukke dagen een beetje voorbij, alhoewel er ook een druk weekend weer voor de deur staat Mijn moeder was echt super verrast dinsdag. Ze werd er echt emotioneel van. Ze zei ook echt dit is echt het mooiste kado wat ze heeft gekregen. Wel leuk om te zien hoor. Eerst had ze het helemaal niet door volgens mij en moest het even goed doordringen. Ik was ook nog even tussendoor naar de WW geweest en was 3 kilo afgevallen in een week . Ik zei ook dat ik een soort buikgriep had, dus ws is het ook daarvan, maar goed was wel leuk om te zien. Kon dus lekker een groot stuk taart eten. Ben nu 17 kilo kwijt. Jipppppie! Denk wel als me eetlust weer goed terug is dat die 3 kilo er weer aan zit. We zien het dinsdag wel weer. Hier was Koninginnedag ook erg gezellig. We zijn eerst hier in Capelle geweest met Daynah en even naar de Kermis. Om 14.00 uur hebben we Daynah naar mijn moeder gebracht en zijn papa en mama Rotterdam in geweest. Lekker wezen eten met vrienden (alhoewel ik niet veel, want heb nog geen eetlust en was misselijk) daarna weer terug naar Stadhuisplein om verder te feesten. We waren om 9.30 uur weer thuis. Lang zat, sfeer werd ook wat minder. ME moest ook een paar keer optreden nou dan heb ik het gauw gehad. Ik begrijp ook niet dat je met je kindje op het stadhuisplein bent in Rotterdam. Heb zelf kleine baby's gezien. Het was echt super druk en als er wat gebeurt kan je gewoon geen kant op en er waren een paar vechtpartijen en dat gaat er niet zacht aan toe als de ME komt. Sabino is nu zijn moeder aan het helpen in de tuin. Daynah is daar ook en heb nog niet gezien. Wel raar hoor. Zo stil in huis. Ze mag nu wel weer komen Ga maar weer even verder met opruimen. Heb ik nu mooi de tijd voor. Probeer later even foto's te plaatsen van mijn blije moeder Lfs Kelly
Kelly: wauwww 17 kilo eraf....echt supergoed meis! Leuk dat je moeder zo heeft genoten op dr verjaardag Jullie ook een leuke koninginnedag gehad dus, ondanks het optreden van de ME. Nee dan zou ik er ook niet met een klein kind naartoe gaan. Dat dit soort dingen gebeuren op zo'n dag he.
Kyllian heeft al een paar Bumba's versleten, want hij bijt de neus er steeds af. Hij is er nooit helemaal afgegaan hoor, maar als hij er half afhangt vind ik het al te eng worden. Zo ligt hij dus ook vaak met Bumba's neus in zn mond te slapen. Misschien toch maar proberen een andere favo knuffel te laten krijgen?
Ah Kyllian is echt blij met zn zandbak! Wat lief! Haha en de bumba al een paar versleten. Die foto is wel echt lachen! Je zei het al toen je hierwas en hij aan de haal ging met de bumba van Jaime...hihi. Heeft hij ook zo'n lapje van bumba? Of alleen het poppie? Kel jezus zoveel afgevallen echt knap. Idd erg als je je kind dan meeneemt naar zo'n plek. Wij zagen het ook gister hierzo, en die ouders maar aan het bier met zn allen. Ik zou het echt niet doen. Mn ouders komen zo hierheen. Heb al lekker een pan soep gemaakt. Dan ff naar speeltuin met ze en Jaime. Vanavond gaan we eten bij de Portugees of de Griek. lfs
Leuke foto's van Kyllian hij is idd erg blij met zijn zandbak. Van het weekend wordt het weer mooi weer, dus kan hij er lekker van genieten. Sensee: Veel plz met je ouders vanmiddag en vanavond met het eten. Zou lekker voor de Griek gaan.
Sens: ja zo'n tutlapje heeft hij ook gehad, maar daar is de neus dus ook vanaf gegaan (nog sneller dan de andere Bumba's). Volgende x ga ik maar proberen een rood lapje eraan te naaien ipv de neus, Ben alleen bang dat hij daar niet in trapt in boos wordt. Veel plezier met je ouders in de speeltuin! En lekker uit eten, het is geen zondag hoor
Wow Kel, 17 kg! Doe normaal! Geweldig! Fijn dat je mama zo verrast was......en heeft ze zin in de vakantie!?!? Vast wel he! ben benieuwd naar de foto's van een blije mama! Sens: Jeetje gezellig zo een vechtpartij. Wat een vreselijke eikels heb je toch af en toe die gewoon uit zijn op ruzie maken op een feestdag. Je had ze meteen de gracht in moeten duwen! Eikels! Wij hebben ook eens gegeten bij Mevr Jansen, lekkere tent idd! Panda: Ook al aan de buikgriep, t heerst wel zeg. Geeft niet dat je ons ff verwaarloosd hoor, denk maar ff aan jezelf. Sap: Knappe Lieke die het zo lang heeft volgehouden gisteren! Hihih, en maar steeds aan t handje mee naar de fontein, geweldig! Heeft ze vanmorgen nog lekker uitgeslapen!? Am: Die Kyl heeft t wel naar zn zin zo te zien in de zandbak. Schepje erbij en zand in zn emmertje doen. Lief hoor. LIS: Jeetje meid, vandaag uitgerekend. Spannend, t kan nu niet lang meer gaan duren he! Zo wij zijn naar de Linneaushof geweest en Jill vond het GEWELDIG! Ze heeft twee uur onafgebroken gespeeld in alle attracties. Ook erg leuk voor kindjes van onze leeftijd hoor, echt veel te doen voor ze. Toen t donker werd gingen we richting auto, want er kwam me toch een regenbui aan echt niet normaal. Een hoosbui. Waren net op tijd bij de auto dus t was weer mooi uitgekiend. Na die bui was t ook nooit meer leuk geweest in de speeltuin, alles nat en modderig. Zal ff wat fotootjes spammen van vanmorgen. Jil glijdt trouwens niet meer keurig op dr billen van de glijbaan maar gaat tegenwoordig op dr buik. Gaat stuk sneller hahaha. Hebben dr ook filmpje van, moet alleen nog ff op de pc zetten. Volgt dus later. Liefs