hihihihiihihihihihi die Jill op haar buik. Stoere meid hoor. Waar zat die speeltuin ook alweer. Haarlem? Mijn moeder heeft zeker zin in de vakantie. Gelukkig maar. Wij trouwens ook hoor. Ons huisje is weer stralend schoon. Sabino komt zo naar huis met Daynah. Eindelijk, wil even lekker knuffelen met mijn meisje. Lfs Kelly
Die Jill zo van de glijbaan. Jaime doet dat niet die gaat janken. Echt leuke foto's robine. Was het niet koud? Ben benieuwd naar het filmpje! Kel lekker geknuffeld met je meisje vanmiddag? AM zou het gewoon proberen met die neus. Wel beetje eng want voor hetzelfde slikt ie m in. Zo was heel gzellig vandaag. Alleen Jaime had weer gepowernapd in de auto van mn ouders dus die wilde niet meer slapen daarna. ff bij de kinderboerderij geweest. Dat varkenshok wil ze dus echt niet meer in ze vindt ze zooo eng en zijn ook rare beesten en hebben vaak ruzie. Nijnen weer geaaid, en delammetjes, die zijn zoooo zacht. Daarna ff geborreld in parkrestaurant. Toen ff naar huis en bij de griek gaan eten. Portugees ging pas om 18 uur open en met hun tempo serveren zag ik de bui al hangen met een humeurige slaperige jaime. Ze heeft gewoon met ons meegegeten heeft zitten smullen van de tzaziki. Daarna nog ff een ijsje gehaald die ze ook helemaal opat. Weet niet waar ze het laa.t lfs
Robine: leuke foto's! Wat een lef zeg zo van de glijbaan Net als Jaime zou Kyllian dat echt niet doen Maar dus wel een speeltuin die aan te raden is! Kelly: heerlijk dat je meissie weer terug is he Sens: owjee weer zo'n powernap! Naja ze is toch wel gezellig gebleven
Zo dit was mijn spam voor vandaag. Daynah kan soms echt boos worden als ze iets niet krijgt, gaat ze op de grond liggen en huilen joh! Als ze dat dadelijk maar niet in de supermarkt gaat doen hoor. Schaam me dood dan! Wel weer heerlijk dat ze weer thuis is. Je kan echt het verschil merken als ze er niet is. Zo stil dan in huis. Morgen gaan we even de stad in. Moet een nieuwe telefoon hebben. Ik ben namelijk niet zo slim geweest van het weekend toen ik ging wassen. Mijn telefoon zat nog in me broek en werd dus ook gewassen. Die doet het dus niet meer. Had gelukkig nog wel mijn oude telefoon, maar mis nu alleen een aantal telefoonnummers. Kom ik wel weer achter. Sensee: Griek was dus geslaagd. Lekker hoor. En Jaime dus ook lekker genoten van het eten. Ik ga even mijn koelkast verder schoonmaken. Vriezer moest even ontdooid worden en is bijna klaar. Lfs
Jeetje Kelly je hebt echt een jonge moeder zeg! Leuk gedaan die vakantie-uitnodging! En arme Daynah die geen chippies mag voor het slapen gaan Ojee wat balen van je telefoon zeg!
Kyllian doet dat trouwens ook....op de grond gaan liggen en heel boos worden als hij iets niet mag. Of hij gaat stamvoeten. De kleine driftkikker Gelukkig gebeurd het hier nog niet in winkels, voor en bij anderen doet ie meestal alsof hij altijd heel lief is
Leuke fotos allemaal en Kelly zeker een jonge moeder heb je zeg. Ze was erg blij geloof ik he? Wij hebben vandaag een nieuw bankstel gekocht. Een grote draaibank (of hoe zeg je zoiets) In ieder geval een 2+3 zits aan elkaar vast. Hij moet nog gemaakt worden en dat duurt 12 tot 16 weken,dus kunnen we mooi nog even sparen En weer geen baby voor Lis vandaag. Maar niet getreurd lydia,het kan ineens vlug gaan. Toen ik van Yorben moest bevallen had ik de avond en nacht voordien nergens last/pijn en toch was hij de volgende ochtend al geboren dus blijven hopen. Het is idd vervelend om overtijd te lopen (vertel mij wat ) Word je chaggie van he? Verder niet veel te melden hier. Mn vader mag mss maandag of dinsdag naar huis. We zijn er vanavond nog even op bezoek geweest. Toen bij de Mac nog even wat gegeten. Doeg XXX