November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah wat heerlijk dat je vader snel naar huis mag! En wat duurt dag lang heh een bank. Levertijd is volgens mij altijd minstens 12 weken. Echt achterlijk!

Kel Daynah is ook echte meid heh. Krengen kunnen het zijn die meiden. Misschien komt Daynah ook wel in peuterpuberteit. Jaime gaat ook janken als ik zeg nee dat mag niet. Raar toch.
    Ik vind je moeder ook jong zeg. En volgens mij lijk jij ook echt op je moeder heh met het gezicht. Je moeder heeft dezelfde naam als mijn moeder...hihi. Ook precies zo qua spelling. Wij noemen mn moeder alleen altijd marjan.

Leuke foto's hoor van Daynah blijf jaloers op dr haar.

Mn zwager en zn vriendin mailden. Die komen ws dit weekend over uit Duitsland. Gezellig maar schilderen zal m niet meer worden dan. Maarja maakt niet uit. Volgens mij wordt het warm heh dit weekend en volgende week.

Oh wat ik nog vergat...robine ik vind de foto van Jill in de avater erg leuk!

lfs

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime gaat niet liggen maar die blijft staan of gaat soms zitten, maar ze wordt gewoon heel boos. Heel hard roepen die die die en zoooo hard janken.

Vanmiddag ging ze weer schommelen wil ze er niet uit, zit al een fucking uur in die schommel. Vragen we wil je eruit...kijkt ze je aan zegt ze njeeeee eerst lief en zachtjes maar als je die ogen dan ziet...is gewoon vuur heh.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: ik was vreselijk misselijk tijdens de zwangerschap. Weleens met buikgriep in een achtbaan gezeten? Zoiets. Liever niet weer dus. Maar ja...
    Ow, erg die vuurspugende ogen. En dan zo'n lief stemmetje, jaja. Meisjes zijn dan misschien nog wel erger dan jongens.

Annemonique: dat ik dan niet voor Bastian kan zorgen daar maak ik me niet zo druk om :) dan moet mijn vriend maar vrij nemen. Heb gewoon geen zin om me weer zo lang zo beroerd te voelen.
    Wat leuk dat de zandbak zo'n succes is! En die Kyllian, hihi, met Bumbas neus...schattig!

Kelly: haha, leuk he dat de kilo's er zo af vliegen als je een tijdje ziek bent. Is het tenminste nog ergens goed voor. Jammer dat een groot deel vocht is. Jouw moeder is echt nog jong. Cadeau dus geslaagd, goed zo!

Robine: wat leuk dat Jill zo genoten heeft. En wat kan ze al goed glijden! Bastian is echt een schijterd wat dat betreft. Hij vindt de draaimolen ook niet leuk. :rolleyes:

Fajah: het gaat dus goed met je vader? Jeetje, wat duurt dat lang zeg voor zo'n bank binnen is. Wel iets om naar uit te kijken. Klinkt lekker groot.

Bastian begint nu ook met heel hard janken als hij zijn zin niet krijgt. Nog niet in de supermarkt maar daar is hij wel toe in staat als we nu niet heel consequent zijn. :rolleyes: Af en toe wel lastig hoor, heb niet altijd zin in dat gebrul maar ja, we moeten juist nu doorzetten anders wordt 't een kleine dictator.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier nog een klein driftkikkertje,hij pakt nu steeds zelf Liga´s uit de kast en komt ermee naar mij,ik leg ze dan terug,want hij kan niet steeds die koeken eten he,hij word dan heel boos op me. :)

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :)
    Dan zal dit wel het begin zijn van die peuterpubertijd, of niet?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat is de peuterpubertijd. ... :(
    Ik dacht eerst ook het njee is gewoon om het njee zeggen, maar als je dan vraagt wil je een koekje gaat ze lachen en zegt ze ja. Het is dus echt een bewuste nee...grrr.

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hmm...dan zit Bastian er misschien nog niet echt in want die zegt alleen nee als hij iets doet wat niet mag, niet als hij iets niet wil.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

hmmmmm nog altijd geen babynieuws ;) .

Ik kom later nog, nu eerst ff poetsen in huis!

xx

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha, beginnen jullie ook ongeduldig te worden?
    Hier alles rustig. Ik lig weer even in bed. Vanochtend al om half 6 wakker dus maar even bijslapen.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Slaap lekker LIS, kan nu nog. ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    *Ook ff spieken kwam*

Geen nieuws nog dus...gaan we verder afwachten ;) Rust nog ff lekker uit LIS!

Wordt trouwens super weer he komende week! Morgen gaan we naar de dierentuin, hadden nog gratis kaartjes.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuk naar de dierentuin AM,welke ga je?
    En hoe kom jij aan gratis kaartjes ;)

Lis:Rust lekker uit,kun je krachten opdoen voor de bevalling ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: Ouwehands in Rhenen....van die super de boer actie he ;)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zijn wij ook eens geweest in Rhenen.Leuke dierentuin hoor.
    Veel plezier. :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Rhenen is leuk am wij hebben daar een abonnement. Maar is echt best groot hoor, je kan er echt hele dag rondlopen.

Heh verdorie LIS! Ook nog geen tekenen?

Wij zijn vanachtend gaan kijken voor stoelen en....GEVONDEN! Mooi hoor. We hadden ze al gezien bij trendhopper. Dus gelijk naar die stoelen bleken ze in de aanbieding. Voorheen 209 nu 149. Nou dat scheelt heh. Daarbij kregen we nog eens 25% extra korting als we de showmodellen mee zouden nemen. Even gekeken maar die zagen er zo goed uit. Deal dus. Anders waren we voor de zes stoelen bijna 1300 kwijt en nu iets meer dan 600. Nu nog een tafel scoren. Stoelen staan hier al in huis. Erg mooi.

Jaime ligt nu te slapen en als ze wakker wordt gaan we nog even kijken voor een tafel!
    Dit weekend wordt mooi weer heh. Moet ff zwembroekje voor de uk halen kan ze in het badje.

Ze heeft trouwens vanochtend tot 10 uur geslapen :confused: . Maar kwam denk ik doordat ze gister geen middagslaap had.

Hoe is het eigenlijk met brennied, al even niks gehoord!

lfs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zo he Jaime weer heerlijk uitgeslapen! Wat zijn het voor stoelen geworden? Wel fijn dat jullie geslaagd zijn voor zo'n leuk prijsje!
    Wij waren gister nog even op het meubelboulevard )op zoek naar een bed) en toen zag ik bij Hartog wonen mooie stoelen, 209,- per stuk...dus met 6 stoelen nog best prijzig. Doen we dan wel in het nieuwe huis ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goed geslaagd dus voor stoelen sens?
    Maak eens een foto ervan.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Maak wel ff foto als de tafel erbij staat dat is mooier. Het zijn vrij strakke fauteuiltjes dus met armleuning. Afneembare hoezen ook erg handig want de kleur is ecru...haha.

AM bij trendhopper hebben ze vandaag en morgen nog veeeeeel korting.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Klinkt leuk de stoelbeschrijving ;)
    Ja van die korting weet ik, we hebben er gisteren een overtrekset gekocht met 20% korting :)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier vanmiddag onverwachts toch nog geslaagd voor een boxspring :D Djurre kwam al vroeg thuis, dus we zijn ff naar Utrecht geweest. Verder voor Kyllian nog een kledingsetje gekocht....dit keer van papa gekregen ;)

Deel Deze Pagina