Wil iemand nog een lastige peuter? Slaapt al weken niet, komt 4-6x per nacht, eet niet, krijst als ze dr zin niet krijgt en kan af en toe ook wel erg lief zijn, al is dat momenteel ver te zoeken TEAB! Oja en ze heet Jill en is bijna 18 mnd! Pfffffff wat is ons kind lastig zeg momenteel, alleen mar driftig bij dr zin niet krijgen, waar ze eerst nog 3 happen at eet ze er nu geen een meer........etc etc. Hopelijk gaat dit snel weer over. ga ff koken, kom later wel ff reageren....... LIS: Kom op he! We worden zeker ongeduldig! Kel: Thanks voor je recept, ga t morgen uittesten en bereiden.........zal vast een succes worden! Sens: Ook zo een gezellig kind die Jaime die de schommel niet uit wil...........hier nog een. Kel: Leuke foto's van je mama! Ze lijkt idd op jou, of jij op haar, hoe je t maar wil bekijken he Liefs
Ah arme Robine....weet precies hoe je je voelt. Maar misschien zit Jill ook in én een sprong én de start van peuterpuberteit... Knuffel voor jou want 4-6 keer per nacht is niet niks..
Oh hier geslaagd voor een tafel. Ook bij trendhopper..haha. Maar mooi ding. Volgende week kunnen we mn halen. Teak is ie, ik ben helemaal happy. We hebben ook nog een gas bbq gescoord bij de praxis, vandaag en morgen 15% korting. Veel korting maar al met al even snel op een dag 1500 euro uitgegeven..naja daar werken we hard voor niet waar. lfs
Hmmm nog geen babynieuws. Jammer. LIS: Nog wel lekker bij kunnen slapen? Sensee: Ben benieuwd naar je stoelen. En Jaime dus bewust nee zeggen. Herken het helemaal. Tis echt de peuterpuberteit waar ze in zitten. En Teak is idd erg mooi. Gaan wij ook voor in ons nieuwe huis. Lekker dat Jaime zo heeft geslapen. Ben jaloers. Robine: Heh meid ik vind het echt vervelend voor jullie, maar een troost Daynah is momenteel ook onhandelbaar. Af en toe pfffffff. Ben benieuwd hoe de buren het vinden het receptje. Moeten ze wel lekker zijn. Ga het van het weekend ook maar weer maken. Sap: Is je huisje weer lekker schoon? AM: Ahhh wat goed dat jullie geslaagd zijn. Lekker gewinkeld dus ook. Veel plz morgen in de dierentuin. Het wordt mooi weer dus moet wel lukken. Zo wij zijn ook heel de dag op pad geweest. Lekker wezen winkelen. Iedereen heeft weer nieuwe kleding. Ook nog een leuke koffer gekocht voor Daynah bij de V&D, een roze met vlinders erop, zo schattig. Sabino heeft 4 nieuwe shirts en een broek gekocht. Ik 2 korte broeken, linnenbroek en 4 shirts en Daynah een rokje, broek en nachtjapon. Veel te veel gewinkeld dus Ga Daynah nog even vla geven en dan lekker naar bedje brengen. Fijn weekend allemaal. Lfs Kelly
Wow Kel, je hebt weer lekker geshopt zo te lezen! Sens ook al met dr nieuwe meubels! Leuk toch! Spammen als alles staat he! Ben benieuwd Ga ff filmpje van buikglijder Jill erop zetten
http://www.youtube.com/watch?v=CTGLk1HcDqk hier dus.............gek kind en dan dat handjes afkloppen en bah zeggen nadat ze de grond heeft geraakt he.....doet ze tig keer per dag.........ze heeft net als ons een tic van viezigheid, lol.
Robine:Erg leuk filmpje van Jill,ze durft echt veel. Ik heb erg met je te doen met Jill die onhandelbaar is. Maar geloof dat er nog meerdere zijn die lastige peuters hebben. Hier nml 2 kids die absoluut NIET luisteren ,alleen maar hun eigen zin doen ,en vanalles doen wat niet mag.Grrrrr word er soms ook moedeloos van. Heb vd week de deur dichtgedaan en ben naar boven gegaan,dacht bij mezelf:zoek het maar uit stelletje Hooligans Kel:Heerlijk geshopt jullie,je hebt het vast nodig ook,want denk dat je de meeste kleren niet meer past nu je zoveel bent afgevallen?
Oja en goed nieuws nog,mn pa mag morgenmiddag naar huis. Ben zo blij voor hem.Dan is hij weer lekker bij mn moeder. Ze zijn al bijna 40 jaar getrouwd en zijn nog zo lief tegen elkaar en kunnen echt niet zonder elkaar. Zo grappig om te zien.
Zo ben ik ook nog even...druk druk druk hihi De carport is bijna klaar...nog 1 keer erover heen en het is mooi creme. Het staat in elk geval supermooi (beter dan die lelijke kleur groen 2 verschillende ook nog) Net even planten gehaald voor achter in de tuin. En voor voor wat op de inrit/carport. FF wat reacties, Sappie, je huis lekker schoon? Fajah, oh super zeg dat je vader weer naar huis mag..heerlijk toch dat ze na 40 jaar nog zo gelukkig met elkaar zijn! Lief hoor. Robine, Arme jij en arme Jill zo vaak wakker. Hier ook wel een driftige peuter als hij ze zin niet krijgt... momenteel is alles ZELF DOEN! zelf eten maar daar in tegen is hij wel heel lief en knuffelig mmhhh. SUCCES! Kelly, zo jullie hebben lekker geshopt zeg! lekker is dat dan he. Het is allemaal ook zo leuk weer en vooral nu je afgevallen bent is het natuurlijk nog leuker haha en goed excuus hihihi Leuk dat je je moeder zo verrast hebt en Gefeliciteerd nog. Sens, Joepie lekker geslaagd voor een eettafel en stoelen, ben benieuwd! Am, ah Kyllian weer verwent door Papa Veel plezier morgen in de dierentuin! Zo weet niet of ik iemand ben vergeten..... Ga ff bankhangen..morgen werken van 17.30 tot 21.30. Zondag van 14.00 tot 18.00 en dan weer 3 daagjes vrij! Fijn weekend
Hoi hoi, LIS; we worden zeker ongeduldig. Je houdt ons vreselijk in spanning! Ik denk aan je . Fajah; meid wat fijn dat je vader morgen naar huis mag! En wat lief, al bijna 40jaar getrouwd en dan ook nog eens stapelgek op elkaar. Gelukkig bestaat dat ook nog! Fijne dag morgen! AM; jullie alweer aan het shoppen geweest, nu een heerlijke boxspring. Veel plezier morgen in de dierentuin! Gratis kaartjes, altijd leuk! Panda; wat erg dat je zo vreselijk ziek bent geweest. Als je dat ook 9 maanden hebt kan ik me voorstellen dat er wel wat twijfels zijn om aan een tweede kindje te beginnen. Maar wel leuk een broertje of zusje voor Bastian. Sens; leuk een hele nieuwe eethoek! Kunnen jullie lekker lang natafelen met vrienden. Ben erg benieuwd naar de spam! Kelly; wat een leuke foto's van je moeder haar verjaardag. En wat fijn om te lezen dat ze helemaal ontroerd was. Vind het ook een superlief kado wat jullie dr hebben gegeven. Robine; hahahahaha, ik lig weer in een deuk om je bericht. Arme Jill, ik wil dr wel van je overnemen. Heeft Lieke er gelijk een zusje bij. Leuk filmpje ook, jammer alleen van die tic die ze van dr papa en mama heeft meegekregen . Brennied; waar zit je? Alles goed? Verder kan ik niet teruglezen. Hier gaat alles zn gangetje. Vandaag ook voor Lieke een zandbak gekocht. Het is de Libelle van de Toysrus geworden, leuke emmertjes en schepjes erbij en Lieke is helemaal happy! Verder vandaag niet veel gedaan, lekker gefietst, ijsje gekocht, even door het park gewandeld, geschommeld en van de glijbaan geweest met mn meisje. Was al met al een leuke dag. Morgen lekker genieten van het prachtige weer! Voor iedereen een heel fijn weekend met veel zonneschijn! Veel liefs Sap
Haa lieve meiden, Nou spannend hier want zag aan begin van de avond onze buuf vertrekken...met drie tasjes man keek heeeel serieus en buuf zat tig keer te zuchten...hier morgen een beeb in de straat....whoooeeehooeee! Is hun eerste dus ben zoooooo benieuwd. Sap jullie ook een zandbak! Vindt lieke de bak leuk? Hoe gaat het met je nichtje? Charissa nog druk bezig zo te horen.Fijn altijd om te zien dat het zoveel opknapt heh. Kan me voorstellen eerst twee soorten groen en nu creme dat het superverbetering is. Hoe gaat het met Jayden en met de beeb. Hebben jullie al een naam voor de beeb? fajah dat is nog sneller toch dat je paps naar huis mag?Heerlijk hoor. Hoe gaat het verder met yorben? Robine die film van jill..hahaha en dat handen vegen..whaahaa. Wel herkenbaar hoor maar bij ons heeft ze het niet van ons maar van oma...whaahaa. Zegt ze ook bah als ze veize handen heeft. Kel flink geshopt ook zeg! Voelt daynah zich al wat beter? EN dan ze vla eet joh jaime eet dat niet. Morgen komen zwager en schoonzus langs. Gezellig! ws even met de waterfiets door de gracht en dan zeker weten avond bbq-en. lfs
ik verveel me vreselijk chris is pas na 23 u thuis pfff en niks op de tv. Sens:spannend met de buuf,zal niet zo heel lang meer duren voor je het weet Met Yorben gaat het wel hoor,beetje stout he met vlagen
Sens, spannend hoor je buuf. Ja wij hebben al een naam , lijkt hier wel nesteldrang met het werk allemaal en Dennis doet leuk mee hihihi. Wil gewoon graag dingetjes af hebben in huis voordat de beeb komt en dat is dan mooi een timing om na te streven...dan zijn we ook gedrevener Fajah, ah wat ongezellig zeg dat chris zo laat weer komt. Dennis is film aan het kijken en ik forummen Maar ga zo slapen...kan mijn ogen niet meer open houden