Ik stop ermee, ga afsluiten en Jesse ophalen. Ben benieuwd of ie wakker is, dinsdag sliep hij nog. Vanochtend was het weer huilen toen papa wegging. Mijn vriendin is nu nog steeds niet bevallen. Had ik dat gezegd? Haar schoonzusje is 20 juli bevallen (uitgerekend 14 juli) van dochter Senna. Haar zus is vannacht bevallen (uitgerekend 28 juli) van zoontje Jesse (jaja!), en zij was afgelopen zaterdag uitgerekend. Ik denk dat zij dochter krijgt. Schoonzus en zus had ik in ieder geval goed gegokt
Wat een bevallingen hihi. Leuk zeg nog een Jesse erbij. Mijn collega is deze week ook bevallen...van een zoon Yessin! Lijkt ook op Jesse haha.
Hihi al die kleine nieuwe wurmpjes. Zo ongecoördineerd nog...lief hoor. Heb ook maar ff in Jaime haar 'gebruiksaanwijzing' gezet dat ze bij de pap en de nutrixfles de drie standen speen moeten gebruiken...anders lurkt ze dr een uur aan..hahah.
Was de meeting trouwens ook voor de papa's? Ik zei tegen mn vriend op msn dat hij volgende week zaterdag ws een papavrij dagje had, maar hij moest toch werken (normaal niet op zaterdag). Kan dus helaas niet de lease-auto meenemen, maarja heb zelf gelukkig ook nog wel een autotje.
Deze papa is toch wel vrij volgende week, maar als er geen andere papa's mee gaan blijft ie maar lekker thuis
Ik vind ook alle bestemmingen prima hoor, van Apenheul tot weet ik t!? Maar nogsteeds dus alles onder voorbehoud. Wie gaan er nu dus mee dan tot zover? - Annemonique - Lydia - Sens - Sap - Robine( onder voorbehoud) - Brennied? - Kelly? - Charissa? - Fajah? - Panda? - Semmi? - Wie vergeet ik nou?..................
ik kan helaas de 18de niet en utrecht is voor mij een heel eind weg. jammer volgende keer maar weer dan.
Ahhhhhhhh echt niet Fajah? Jammer hoor. En als we t meer in jou buurt doen? Is dat een idee?Of kun je zowieso niet?!
ik kan de 18 de zoiezo niet robine jammergenoeg,had jullie graag nu eens in het echie gezien,maar kijk niet naar mij joh.
Zie je wel ik miste al iemand......... Wie gaan er nu dus mee dan tot zover? - Annemonique - Lydia - Sens - Sap - Robine( onder voorbehoud) - Brennied? - Kelly? - Charissa? - Fajah niet - Panda? - Semmi? - Mirandao? - Wie vergeet ik nou?..................
Oja en hier zijn nieuwe boventanden in aantocht. Ik zie ze zitten! Met een week zijn er volgens mij 4 door! ben benieuwd. Dat verklaart alle spuitluiers de afgelopen weken......
komen jullie allemaal richting zeeland? (of een andere keer ) dan spreken we hier af www.toversluis.nl
aaaaaaajjj de 18e gaat niet lukken voor mij. Mijn broer is jarig en we hebben gisteren afgesproken dat we met de family gaan uiteten Vind het echt jammer...maar wat AM ook zegt; er is altijd wel iemand die niet meekan klote
Whaaahaaa die ken ik! Chiel en ik hebben er toen in Sluis een avond rondgehangen en maar spelen daar. Geweldig!
Meiden ik ga jullile gedag zeggen. Schoonouders komen zo daarna door naar mijn ouders daar slapen en morgen LONDON here we come. Tot maandag. Liefs