Oh een buikfoto moet nog steeds gemaakt worden , we hebben kabeltje kwijt en mijn bluetooth ding ook.... Maar voordat ik beval heb ik hem hier geplaatst oke?
Fajah: Wat fijn dat je vader morgen naar huis mag! Toch nog best snel achteraf gezien he!? Fijn hoor, 40 jr samen en nog zo verliefd! Sens: Whoeha een beebje morgen bij jullie in de straat!Ga je nog versieren als verrassing? En weten ze al wat t wordt? Sem heeft t lekker op de camping, smste toevallig vamiddag! Charissa: Kom op met die buikfoto.........we willen em binnen een week zien hoor Je moest je schamen, je bent al ruim over de helft en nog geen buikfoto ennuh als je dan toch spamt, ook van de carpoort dan maar ff. SaP; Je had toch al een bloem voor Lieke gekocht als zandbak? Of was die voor bij opa en oma? Ben benieuwd of Lieke t spelen in zand leuk vindt.Jill vindt t uiteraard smerig maar de buurmeisjes vinden t wel leuk dus die zitten dadelijk de hele zomer in onze tuin.Ga ook lekker genieten jullie van de zon morgen en de komende dagen! Ik ga t badje van Jill wel opzetten als t echt warm is, kan ze lekker spetteren in de tuin Geloof trouwens dat al onze kindjes een beetje aan t puberen zijn of niet!?!? Welk kindje is nog voorbeeldig? Dus eet, slaapt en luistert goed?!?! Tot morgen! Ga slapen! Hopelijk Jill ook. Liefs
Ik weet niet of die baby ooit nog gaat komen hoor! Volgens mij blijf ik voor altijd dik met een baby in mijn buik. Bah!
Goeiemorgen............allemaal, Nog niets van LIS...spannend zeg! Hier de laatste dagen errug moe en lusteloos We hebben dit weekend ook nog dorpsfeesten wat 3 dagen duurt en eigenlijk 1 groot zuipfestijn is...maar helaas niet voor mij . Gisteren de quiz ervan gehad, vanavond optreden en morgen sporten. Gelukkig wordt het lekker weer. Milou slaapt 3 nachten bij mijn ouders en Lenn ook dus wordt leuk voor ze Milou trekt nu telkens bij Lenn zijn speen uit z'n mond en begint er dan op te zuigen niet te zuinig. Ziet er niet uit Milou is ook aan het doerakken maar valt nog best mee als ik het zo allemaal lees. Slaapt wel goed gelukkig. Eten als ze zin heeft (da's alleen het avondeten de rest weet ze niet hoe snel ze het binnen moet krijgen ) en luisteren is hier nu ook ver te zoeken. Als ze echt niet luistert en we worden boos of zetten haar op de bank gaan ze brullen en 1 minuut later hangt ze aan mijn broek. Heel lief komt ze dan knuffelen. Kelly, leuke foto's en idd een jonge moeder zeg. Lief van jullie die surprise-reis! En lekker geshopt...vooral als het zo'n lekker weer is wil je vanalles kopen, jij niet? Sens, goed bezig zeg....nieuwe tafel met stoelen! Spannend van je buurvrouw....kan je weer baby-knuffelen Sappie, klinkt als een hele gezellige dag met Lieke...lekker ijsjes eten jammie. Charissa, een goede reden toch om nu nog vanalles te doen. Wij willen ook dingen af VOOR de baby maar ik ben benieuwd..... AM: zo je hebt eindelijk ook je zandbak voor Kyl...heeft heel wat energie gekost Leuke foto's weer hoor van je mannetje. En hij heeft z'n haren zo leuk en zo blond heh! Knappe jongen hoor. Fajah: jongens samen stoeien ook veel of valt dat bij jouw nog mee? Succes met de bandieten Iedereen aan de zandbakken...leuk! Ze vinden het echt heel leuk heh? Milou kan er echt een uur onafgebroken in spelen, wel ff net zo rustig voor mama Bij ons weet iedereen nu dat we weer zwanger zijn. Alleen ik voel me veel anders dan bij Milou...misselijk en niet lekker gewoon. Ik moet soms gewoon huilen om niks hopelijk mogen we snel een echo maken, dan is het allemaal wat werkelijker. Nou ik ga ff wat eten...en zometeen weer generale repetitie voor de dorpsfeesten! Denk er morgenvroeg wel weer te zijn.....sowieso voor het baby-nieuws! Fijne dag allemaal!
LIS: haha tuurlijk komt hij er wel uit Begrijp helemaal dat je het nu wel zat bent....dat wachten. 9 mei zou trouwens wel een hele mooie dag zijn, maar hij komt vast al iets eerder. Jesse kwam rond de 40 weken toch? Brennie: vervelend voor je zeg dat je je niet lekker voelt Wanneer mag je naar de vk? Nou hoop dat je toch kunt genieten van de dorpsfeesten. Hier weer terug van de dierentuin, is idd een leuke dierentuin! Kyllian heeft Jill nagedaan, eerst ging hij op zn buik met hoofd naar voor naar beneden de glijbaan af. De 2e keer deed hij het maar andersom, beviel hm toch beter Heb ook een filmpje, zal vanavond wel weer ff spammen.
Robine: denk dat de meesten idd nu een eigen willetje krijgen. Tja hoort erbij he Kyllian eet wel goed trouwens, maar hij moet het wel zelf doen en mag niet geholpen worden.
Arme lis nog steeds niet verlost van je dikke buik,ik duim voor je dat het nu gauw gebeurd. Am:Leuke dierentuin he,vond kyllian het ook leuk? Wij gaan na het eten naar Brugge daar is het grote kermis.Die staat er de hele maand,zullen de kindjes wel weer leuk vinden. Ga nu eerst aan de Nasi met sateetjes beginnen. Wat een heerlijk weer vandaag he,heb lekker lui op mn ligstoel in de tuin liggen zonnen vanmiddag,zo lekker.
Fajah: veel plezier op de kermis! Heerlijk he zo'n zonnige luierdag Kyllian vond de dierentuin ook erg leuk. Hij heeft veel zelf gelopen en alles ontdekt. Maar het leukste vond hij nog wel de grote zandspeelplaats Hij was boos toen hij eruit moest. Maar die boosheid is meestal na 10 seconden wel weer over gelukkig
En nog 2 glijfilmpjes..... eerst net als Jill de glijbaan af, daarna maar andersom http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V03596.flv http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V03597.flv
Ff weer spieken voor babynieuws ... Zo werk er weer op zitten, lekker gedoucht en nu ff met de laptop in bed Brennied, ik heb deze zwangerschap ook heel anders als bij Jayden. Wel fijn als nu iedereen het weet he. Am, erg leuke foto's, Kyllian is zo fotogeniek Fajah, leuk gehad op de kermis? Zo ik ga nog ff surfen en dan pitten, heb last van maagzuur bah. Morgenmiddag werken en daarna naar mijn zusje BBQ...gezellie! Trusten
Ik kom ook nog ff spieken...maar alles rustig voor zover we weten . Charissa; balen van het maagzuur, erg vervelend. Veel plezier morgen met barbequen, gezellig. AM; wat een leuke filmpjes van Kyllian. Hij kan ook al zo goed zelf glijden. De foto door het "raampje" is erg lief idd. Fajah; was het gezellig op de kermis? De kids vonden het vast super. Brennied; fijn weer wat van je te horen! Jullie zijn zo te lezen flink aan het feesten, veel plezier nog! Hoop dat je je snel weer wat beter en zekerder voelt. Weet je al wanneer je een echo krijgt? Wij hebben vandaag lekker niets gedaan. In de tuin gezeten en genieten van het zonnnetje (al waren er best veel wolken hier). Ik zal zo nog ff spammen van Lieke in haar nieuwe zandbak. Tot morgen, Liefs Sap