November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekker zitten

2. sappie

sappie Fanatiek lid

samen met mama kastelen bouwen

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Gewoon mooi

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Nu duik ik mn bedje in en ga slapen.

Tot morgen.

xx

5. Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het weer vandaag. Mooi weer om te bevallen LIS ;)

Daynah ligt weer op bed. We moeten vanmiddag naar een kinderfeestje. Dochter van mijn vriendin wordt 3 jaar. Het was wel een klus om Daynah in slaap te krijgen zeg. Ze ligt nu bij ons op bed. Ben al blij als ze een uurtje slaapt.

Sap: leuke foto's van Lieke in haar zandbak. Hier was het gisteren echt stralend weer. Bijna geen wolken. Vandaag ook. Ook vandaag weer lekker genieten van het zonnetje en de zandbak van Lieke.

Charissa: Jummie BBQ het is mooi weer ervoor. Veel plz. Wel balen van je maagzuur. Ik had een abb op rennies :)

AM: Wat een leuke foto's en filmpjes van Kyllian. Die door dat raampje is echt zo cute. Een geslaagde dag dus.

Robine: En en en hoe vonden ze de kruidenboter. Ik had hem gisteren ook weer gemaakt, maar hier was die best sterk. De knoflookteentjes waren best groot. Lekker pittig dus.
    Hoe gaat het met Jill. Slaapt ze al wat beter.
    Geloof me maar Daynah is af en toe ook om achter het behang te plakken. Niet normaal zeg. En vooral het niet luisteren vind ik zo erg. Hoop dat het snel over is.
    En het eten is hier ook zwaar kl*te.

Sensee: En is je buuf thuisgekomen met een beeb. Spannend hoor weer.
    Sem had nog wel een smsje gestuurd dat ze het hartsikke naar hun zin hadden.

Brennied: Zo zie je maar dat elk zwangerschap anders is, maar mss is het over een paar weekjes over en voel je je heel fit.

Fajah: Hoe was het op de kermis? Vast wel leuk.

Ik ga nog even lekker in het zonnetje zitten voordat Daynah wakker wordt.
    Daynah wil tegenwoordig alleen maar achter haar buggy lopen. Dat ding moet overal mee naar toe, zodra ze ziet dat we weggaan hup buggy en pop mee en ze staat al bij de deur en als je de buggy weghaalt word ze maar boos zeg.
    Ik heb van het weekend er maar nog eentje gekocht voor bij mijn moeder. Hoef ik hem niet elke keer mee te nemen.

Fijne zonnige dag vandaag.

Lfs kelly

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej meiden,

Daar ben ik ook weer, gisteravond teruggekomen van een paar heerlijke dagen camping. Hebben goed weer gehad, maar 1 klein buitje en verder veel zon. Jayna heeft genoten en loopt nu sinds we op de camping geweest zijn buiten overal zelf. Hele blokken om wilde ze steeds lopen. Ze was wel bek af na deze dagen, zoveel nieuwe indrukken, dus ook wel weer lekker in ons eigen huisje en dr eigen bedje!

Ik heb vol spanning op een sms met babynieuws zitten wachten LIS! Maar helaas....wie weet op deze mooie dag!

Heb net alles bijgelezen en heel veel leuke Jill, Lieke,Yorben, Daynah en Kyllian spam voorbij zien komen.
    Ga maar niet meer overal op reageren, maar klets vanaf nu weer lekker mee.
    En wat betreft lastige peuters....Jayna kan erg onvoorspelbaar zijn. De een dag geen kind aan en lekker spelen, goed eten en slapen, maar de andere dag kun je dr wel achter t behang plakken. Als ik met haar wandel en ze wil een andere kant op, gaat ze boos en krijsend op straat zitten. Ik loop dan gewoon verder en na 1 minuut staat ze op en wil mijn handje en loopt weer netjes mee. Helaas gebeurt het 5 minuten later weer....maar volhouden dus en hopen dat ze t ooit leert...haha!

Ga nu lekker van de zon genieten in ons tuintje die bijna klaar is...

liefs Sem

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaai,

Hier druk gehad met bezoek maar was zoals altijd erg gezellie! Gister bbq gedaan jummie.

Nog steeds geen babynieuws... :( .

De buren zijn vanochtend thuisgekomen met beeb. Heb ze nog niet gezien maar zag de slinger voor het raam hangen toen we net terugkwamen van kinderboerderij. Milou heet ze. Zo ff kaartje in de bus doen bij ze. Hoop dat de bevalling is meegevallen!

Nog over potjestraining, Jaime wilde vanochtend zelf op dr potje. Heb dr met luier aan erop gezet en toen deed ze psssss, daarna deed ik dr luier af omdat ik het wel erg serieuze poging vond van haar, was ie wel nat. Ik kijk nog ff hoe het gaat maar als ze echt zelf wil dan ga ik wel oefenen heh.

Nou kom later nog ff kijken. Ga ff de tuin in nu jaime op 1 oor ligt.

lfs

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ha meiden,

Ja, ik wou dat ik jullie al meer kon vertellen, maar helaas. Nog steeds geen nieuws. Ik heb al zo vaak gedacht nu gaat het beginnen maar was elke keer loos alarm. Nu geloof ik mezelf niet eens meer.
    Ik ga maar voor morgen. Heb ik er 1 van 11-11 en ik van 5-5. Das ook mooi. Maar niet 6 mei, want dan is de jongste van mijn zus jarig. Zou ik niet leuk vinden. Maar goed, datum maakt niet zoveel uit. ALS DIE BABY NU MAAR EENS KOMT.

Afijn, vandaag maar genoten van het mooie weer. Jesse is gister en vandaag lekker in het badje geweest. Moet ook weer eens foto's spammen he.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ach arme lis toch,gaat nu echt niet lang meer duren.

gister was de kermis erg leuk,we waren pas om 23u30 thuis.
    Zal morgen wel spammen ook van vandaag.
    Vandaag hebben we gefietst en nu gaan we BBQ-en.
    Zit met de laptop buiten en chris is het vlees aan het bakken.

Doeg.
    XXX

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah Lis wat balen zeg! Maar idd er is hoop en een van 11-11 en 5-5 klinkt heel goed!

Ik denk trouwens dat de buuf nog in het zkh ligt. Niet dat wij nou zo erg zijn hoor maar je ziet wel auto's etc staan. VAnochtend zag ik auto van buurman staan en hing het slingertje er. Maar toen we weggingen einde middag geen auto meer en toen we net thuiskwamen nog steeds geen autootje. Ik trek niet snel conclusies hoor maar ik denk misschien dat ze een ks heeft gehad ofzo? Nou ja we gaan het zien. Heb iig een kaartje in de bus gegooid met gefeliciteerd met Milou!

Wij gaan vanavond weer bbq-en rot heh? WAs nog wat sate over van gisteren en ook nog worstjes!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh lekker fajah jij ook bbq! Jummie!

En heerlijk toch met de laptop in de tuin!

12. Kwam even kijken voor babynieuws. Ik ga ook voor morgen LIS. Zet hem op!

Lfs Kelly

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lieke ook in de zandbak, leuk! Ze is net zo blond als Kyllian volgens mij ;)

Kelly: leuk kinderfeestje gehad? Hihi die Daynah achter dr buggy. Doet Kyllian ook af en toe, vind het wel erg schattig om te zien :D

Semmi: jullie hebben vast heerlijke dagen gehad daar met dit weer! Ow Jayna kan er dus ook af en toe wat van en ze lijkt zo zoet altijd ;)

Sens: gefeli met je nieuwe buurmeisje!

LIS: 5-5 zou idd een mooie datum zijn! Dan is hij later regelmatig vrij op zn verjaardag ;) Sterkte nog met wachten... En als je niet genoeg afleiding hebt kom ik je wel vermaken hoor ;) Of Jesse bezig houden :p

Fajah: heeft Yorben het tot half 12 uitgehouden op de kermis? Of was hij er niet bij?

Nou hier vanmorgen ook een stuk gefietst, met de veerpont naar Culemborg. In Culemborg wilden we ff op een terrasje wat drinken, bleek Kyllian 1 schoen verloren te zijn :( Een nieuwe schoen die hij dus nog maar een uurtje gedragen had :( We hebben een foto van op de pont en daar had ie ze nog aan, moet dus in Culemborg verloren zijn. We hebben de route een paar x heen en weer gefietst, maar niets gevonden. Waren wel dure schoenen (shoesme), dus vind het erg zonde. Maargoed er zijn natuurlijk ergere dingen ;)

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Lekker zonnig dagje he!
    Hier ook de BBQ lekker aan gezet...mmmmmm...

LIS: ik ga voor je duimen dat het morgen zover mag zijn....het kan nu nooit lang meer duren, spannend, zet m op!

Sensee: jullie ook al 2 dagen aan de BBQ, wij ook al. Is zo gezellig vind ik altijd en erg lekker natuurlijk...haha! Nog lekker in de tuin gezeten vanmiddag?

Fajah: heeft jullie BBQ ook gesmaakt? Handig he, zo'n laptop, kun je lekker in de tuin zitten.

AM: balen zeg van het schoentje! Er zijn idd toch ergere dingen, maar toch, net nieuw en dus amper kunnen dragen. Was het dagje weg verder wel gezellig? En Jayna kan bij vreemden heel zoet en aangepast zijn, maar als ze zich op dr gemak voelt komt ze los...haha!

Hier dus net de BBQ achter de rug. Vanmiddag lekker in de tuin gezeten en nog ff stukje gefietst door het bos en naar het dierenparkje. Lekker ijsje gehaald onderweg en toen weer terug.
    Morgen zand voor in de zandbak halen, dan kan Jayna ook lekker in haar eigen zandbak spelen.

Ga zo voetbalvrouwen kijken.....owwww....nu bijna dodenherdenking, was t haast vergeten...sssssssst

liefs Sem

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo weer geen babynieuws :( jammer. Hopelijk wordt bevrijdingsdag echt een bevrijding voor je LIS! Kan nu niet lang meer duren!

KYL en Lieke wat zien jullie er weer lief uit in de dierentuin en in de zandbak! Heerlijk he zo van die genietende kindjes met dit mooie weer. Kyl gaat ook goed van de glijbaan hahaha!
    Am: Balen van t schoentje! Zonde hoor. Ws heeft iemand em hoog neergelegd of opgehangen en hebben jullie em gemist! Balen!

Sens: Leuk een buurmeisje voor Jaime. Al is nu de leeftijd tussen beiden wel al groot he.

Fajah: Leuk geweest op de kermis?

Kel: Daynah ook zo hopeloos met eten!? Je kruidenboter is goed in de smaak gevallen! Hij was heerlijk. Thanks voor je receptje!

Brennied:Arme jij dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk kun je toch nog een b eetje meefeesten bij de dorpsfeesten! Ach t is voor een goed doel he ;)

Sem: lekker geweest op de camping dus. Jammer dat jullie net met t mooie weer vertrokken zijn! Spam je ook weer wat nieuwe Jayna foto's!?

Charissa: Krijgen we de naam voor de beeb te weten of moeten we wachten tot hij er is ?! ;) Eerste letter dan!?!..........

Wij hebben gisterenavond de buren te eten gehad. Was erg gezellig en laat( 230!) voor we erin lagen. Lekker gegourmet en verder gedronken en gelachen.

Vandaag redelijk laat eruit gegaan, 12 uur, Jill was ook goed gemutst en sliep ook nog een tijdje door na 9 uur dus om 12 uur waren we pas allemaal op.
    Zijn naar Scheveningen gegaan en hebben een uur in de file gestaan, ondanks dat we pas om 15 uur Scheveningen binnenreden,. Was dus echt druk. ff IJsje gegeten en op t strand gelopen. Althans Jill gedragen want die moet dus werkelijk niks van zand hebben. Ze tilde dr beentjes op als we dr in t zand zetten en durfde er geen stap in te maken. Ze vindt het zand echt vies. Ook de zandbak is nog geen succes al heb ik dr vanmiddag toch ff ingezet, hahaha. Ze klopt de hele dag dr handjes en voetjes af, eikel.
    Daarna lekker hapje gegeten op de boulevard, voor ons een pan mosselen en Jill 4 frietjes! Wow! Ze was in ieder geval superlief vandaag.

ga zo ff spammen. Ben trouwens toch gezwicht voor de Crocs.......toch wel erg handig in de zandbak en de tuin met water etc. Was nog een flinke zoektocht gisteren in de stad, want ze waren moeilijk te krijgen in de kleinste maat en waar ze waren waren de kleurtjes ook vaak niet die ik wilde. Uiteindelijk toch nog bij 1 zaak geslaagd en ondanks dat ik ze werkelijk spuuglelijk vindt staat t toch ook wel weer schattig aan die kleine voetjes.

ga nu ff spammen van vandaag

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Vamorgen in de tuin,plantjes water geven

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

mama heeft me in de zandbak gezet voor de foto;)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

nog 1 dan

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Onderweg met mama dr zonnebril spelen(die dus nu scheef is :()

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

File duurde lang, dus mama me losgemaakt en ik bij papa op schoot in de auto. Mocht zelfs ff sturen en papa's handen werden weggeduwd zo leuk vond ze het. Stouterd

Deel Deze Pagina