Jill ook Am. Ze zitten nu echt prima, als ze staat wel bijna tegen de voorkant, maar ach......t is ook niet weken mooi weer hier in NL en als de 2e geen meisje wordt hebben we heel wat te verkopen Ga slapen, moet nog wat inhalen na vannacht 230 uur! Tot morgen Liefs
Rust lekker uit Robine! Hier ook maar vroeg naar bed denk ik. Djurre zit nog bij de overburen die een bbq hadden en nu nog wat aan het nadrinken zijn
Haha allemaal aan de crocs! Arme Jaime heeft ze maar die past ze nog lang niet heh. Lichtblauw met bloemen of zoiets. Ik vind ze erg leuk en wil ze nog halen voor haar voor de zomer. Tips waar ik ze kan halen zijn uiteraard welkom, zag wel een webwinkel verders niet. Fajah dacht ik later ook of een zware bevalling maar ze gingen volgens mij donderdagavond weg dat is dan wel heel lang heh of niet?Nou ja ik ben ook geen expert met bevallingen dus mij hoor je niet meer . Wat hadden jullie op de bbq? Am lekker boeien je tic! .Winkels zijn morgenin Utreg open hoor! Leuke foto's van Kyl op de pont. Sandalen voor jongens zijn ook minder mooi. Voor meisjes vind ik ander verhaal. Robine wat een leuke foto's van Jill! Dr ogen zijn soms echt als die van Jaime. Lieve strandfoto van jullie ook. BBQ hier was heeeeerlijk. maar zo aso wat buren hier verderop. 20 uur en ze lopen gewoon door te lullen ik werd echt pissig zeg. Vind dat echt not done hoor! Oh nog van vanochtend op de kinderboerderij. Jaime moet nog niks hebben van die varkens heh. Toen ook met Kyl en Jill dat die varkens weer ruzie gingen maken, nou dat doen ze altijd en ze is echt bang van ze. Maar goed gingen we dus maar naar de kippen en de vlaamse reuzen of hazen whatever. Was er dus een agressieve haan, die ging Chiel aanvallen en Chiel werd pissig dus schopte hem weg, wel 2 meter. Was ie geland kwam ie weer terug met hoop gekakel en weer pikken. Echt tot 5 keer toe zo heh. Ik schaamde me rot dat Chiel die haan een schop gaf maar aan de andere kant dat beest was vet agressief. Maar ergste nog...JAime ging heeeeel hard lachen om het wegschoppen van die haan . Nou ja kut beest was het ook hoor, hij was zo klein maar dan zoooooo agressief. Zal nog ff spammen van vanmiddag! Kus van ons
Gezellige foto's Sens! Lief zo dr jurkje aan zonder maillotje.......blote pootjes eroonder, hahaha. Moest wel lachen om t haan verhaal, arm beest maar je tot 5x toe pikken is ook niet tof. En Jaime maar lachen, hahaha. Boef! Welke mt Crocs heeft Jaime nu dan? Je kan ze overal kopen bij grotere sportzaken als Perry, Intersport, DAKA etc. Verder zo nu en dan ook in de wat kleinere winkels, maar das goed zoeken. De kleine maatjes zijn zowieso lastig te vinden. AM: Djurre nog laat en bezopen thuis gekomen?!?!? Ga ff krant lezen, ontbijten en aankleden en strijken, Jill vraagt ook om aandacht. Tot later! Fijne en mooie dag toegewenst! Liefs LIS: Kom op he! Laat deze dag voor jou een bevrijdingsdag zijn!
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, WAT BAAL IK ZEG, DAT IK MET DIT WEER MOET GAAN WERKEN. ZIT IK HIER! Robine: Wat een leuke foto's van Jill weer zeg. En toch voor de croqc gegaan. Ik ben benieuwd of dat ik er ook voor ga, denk het niet, maar je weet maar nooit. En een gezellig avondje met de buren gehad. Gelukkig dat Jill ook nog verder ging slapen. AM: Wat zonde van zijn schoentje zeg. En gelijk maar weer nieuwe gekocht als troost Sensee: leuke foto's van Jaime die op de draaimolen is erg leuk. Verder weet ik het niet meer Kinderfeestje ging wel. Daynah was niet echt in haar hum, dus ze was gewoon strontvervelend. Ben ook maar op tijd weggegaan, want ik had het helemaal gehad. Ik ga er van door. Mss tot laterrrr. Lfs Kelly
Goeiemorgen, Kleine LIS waar zit je toch................... Weer leuke zomerfoto's voorbij zien komen! Lief idd zo van die blote beentjes . AM, wat zonde zeg idd....maarja je doet er niets meer aan! En dan 2 verkeerde paren terugkopen 8) Volgens mij zijn de winkels gewoon open hoor. Robine, Jill geen favoriet van de zandbak dus....komt vanzelf wel. Fijn zeg dat jullie zo ff naar het strand kunnen gaan. Crocs zijn ook niet mijn dingen maar wel hendig idd. Sens: proficiat met je buurmeisje...leuke naam Ik heb een gewone bevalling gehad en heb ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen dus het kan best. Kelly, balen zeg dat je moet werken De dorpsfeesten zitten er weer op.....en ik moet zeggen dat ik me al 2 dagen stukken beter voel Milou is nu nog bij mijn ouders...strakjes ophalen. Ze heeft het heel goed gedaan. Gister had ik haar meegenomen naar het sporten, vond ze super natuurlijk. Deze week lekker vakantie...heerlijk met dit weer! Woensdag krijg ik een verwijskaart van de vk voor een echo. Ik denk pas over ruim 2 weken.
WAt een weer zeg. Ben aan het schilderen voor maar loop weg te zweten! Buren kwamen net thuis met Milou. heb even snel bij haar gekeken, buuf zag er erg moe uit. Maar wat een prachtig kindje zeg! Lief klein neusje. Ik vond het alleen wel een flinke beeb! Jaime was echt een flink stuk kleiner. Brennied fijn dat je je wat beter voelt! En geniet van je vakantie deze week het wordt mooi weer! Kel ah vervelend dat daynah nite in dr hum was. Robine lief heh die blote pootjes..hihi. Ga nog ff schilderen wil achterkant beneden ook doen lfs
Zo t badje in de tuin staat er maar vast om op te warmen, straks nog een paar emmers heet water erbij en dan kan Jill ff pootje baden........lol. Ze brulde net al toen ik dr weg haalde en naar bed bracht, ze had t liefst nu al in t badje gelegen volgens mij, maar nu ze net op bed ligt viel ze ook als een blok in slaap. Goede keuze dus van mama Sens: Hou op met dat schilderen, ga lekker genieten van de zon! Waarom had je buuf langer in t zkh gelegen? Ks? Lief weer zo klein he. Ik vind trouwens ook de beebs die na Jill geboren zijn meestal een stukkie groter dan dat Jill was(48cm en 3070 gram is ook wel klein natuurlijk). De meeste kindjes zijn toch een stukkie zwaarder en groter bij de geboorte. Nou ik ga ff broodje eten en genieten van de zon in de tuin. Liefs
Brennied: Spannend weer he de eerste echo. Je gaat alweer snel, 9 weken zie ik op je banner. Time flies. Heb je Milou gemist de afgelopen 2 nachtjes? Of ook wel weer eens lekker een beetje langer slapen!?!?
Heeej meiden, Wat een heerlijk weertje zeg, kan hier zo van genieten! Robine: haha...Jill toch npg aan de croqs! Jayna heeft die neppers van de dolcis, voor 15 euro en die zijn prima. Daar hadden ze juist wel kleine maten en was 21 veel te klein voor Jayna. Klopt niks van dus. Ze heeft nu 23, maar vraag me af of ze de zomer er mee doorkomt. Ach voor die 15 euro maar wee nieuwe halen dan...haha! En superleuke strandfoto's trouwens! Lief die van jou en Jill samen! Sensee: jij ook al zulke leuke spam. Schattig setje zo van Jaime met rokje en shirtje. Handig die sandaaltjes trouwens, moe ik ook nog ff naar op zoek gaan. AM: hihi....de kleding en schoenen tic komt me bekend voor, maar heb t wel iets minder als jou. Het blijft gewoon zo verslavend he! Kel: balen dat je eerder weg moest van de verjaardag. Kan me voorstellen dat t vermoeiend is meid, als Daynah niet in dr hum is. En dan ook nog werken vandaag....hoop dat de dag snel voorbij is voor je! Trouwens, nog ff over die 17 kilo......je bent geweldig! Brennie: jammer dat je pas over 2 weken voor een echo kan, maar ja,dan ben je ook al mooi in de buurt van de 12 weken en zie je wel veel meer op de echo. Hoe voel je je nu verder? Misselijkheid al iets minder? LIS: waar blijft die lieve kleine beeb? Of ben je nu stiekem bezig? Ik hoop het zo voor je! Hier vanmorgen al lekker in de tuin gezetem. Jayna zit alleen niet zo lekker in dr vel. Eet bijna niks, snel aan t jammeren en drammen. Pffff.....leuk he die peuterpuberteit! Nu slaapt ze, dat gaat gelukkig wel goed, ook de nachten. Als ze wakker is ff de stad in, zomer rompers, slaapzak en pyama halen, was nog niet helemaal op dit mooie weer voorbereid kwam ik achter! Tot later! Liefs Sem
He meiden, Sem; het mooie weer kwam er ook wel heel plotseling aan he! Ach ja, shoppen is ook niet erg toch . Wedden dat je met meer thuiskomt dan de bedoeling is . Robine; hmmmm jij hebt het badje dus al klaar staan? Ik twijfel een beetje al is het natuurlijk prachtig weer. Misschien pak ik straks wel ff haar "oude babybadje" kan ze daar ff lekker in poedelen. Sens; nu niet schilderen joh! Lekker genieten van de zon! Aaaaah lief weer zo'n babytje he? Was ze nou natuurlijk bevallen of middels een keizersnee? Leuke foto's van Jaime met papa! We zien hier niet zo heel vaak papafoto's, is ook best leuk! Brennied; fijn dat het weer beter met je gaat! Ooooh en wat lekker een week vakantie! Ik ben zooooooo jaloers! Moet deze week gewoon 3 dagen werken, bah. Nog ff geduld dus voor de echo. Ach 2 weken is zo voorbij. Kelly; kan me voorstellen dat je baalt! Nu op je werk is niet leuk. Veel te mooi weer voor. Hahaha, Daynah strontvervelend op het kinderfeestje? Ach ja, was je ook lekker op tijd weer thuis. Vanochtend ben ik even met Lieke naar de kinderboerderij gefietst,gespeeld in de speeltuin en ff bij de Zeeman 2 t-shirts 2 korte broeken en een jurkjegekocht voor 23,-, geen geld toch en lekker makkelijk want alles kan nu bijna maar een halve dag aan. Ook nog ff een zonnebrilletje gekocht, ze maakt nu helemaal de blits, en mama ligt in een deuk. Zo grappig. Nou ik heb net stofgezuigd, gedweild en moet eigenlijk nu even het toilet en de badkamer doen, MAAR HEB GEEN ZIN! Ik ga mezelf nu dwingen, hahahahaha, Doei meiden, Fijne dag nog en tot later. Liefs Sap
Sens wat een leuke foto's! Ook schattig zeg zo'n rokje. Robine: ook lekker vrij vandaag! Vermaak je je een btje met al die vrije dagen? Djurre kwam iets na twaalf uur thuis, hij mag wel moeite om er vanmorgen uit te komen. Hij moest gewoon werken, bij ons is het een feestdag Kelly: agos jij wel werken Brennie: oww wat fijn dat je je alweer beter voelt! Of komt het door het feesten Semmi: hihi ja de winterspullen kunnen nu wel de kast uit he Eindelijk! Shopse! Ik ben alweer terug uit de stad. Geslaagd voor schoenen in een maat groter. Ook nog bbq spul gehaald, kreeg toch ook wel zin in een bbq Ik ga Kyllian nu naar bed brengen en dan komt vanmiddag nog zn vriendje spelen. De mama's kunnen dan ff zonnen
Hihi Lieke ook een mooie zonnebril, stoer hoor Hoezo kan ze alles maar een halve dag aan? Soms is zn kleding hier ook wel snel vies, maar meestal pas eind van de dag. Alhoewel nu met de zandbak wel vaker he