November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nee hoor Sem, niet stiekem bezig hier!
    Ach, heb ik langer verlof, denk ik maar. En dan plak ik er ook nog maar vakantie achteraan... Misschien begin ik dan pas wel in september. Ook lekker vooruitzicht.
    Maar zou liever die beeb vasthouden hoor!

Sens: leuke foto's hoor, van Jaime! En ik moest ook lachen om je haanverhaal. Maar niet leuk dat ie zo aanviel. Deed niemand iets? Zag iemand van die kinderboerderij het ook? DIe moeten dan toch iets doen zeg!
    En wat Robine en Sap zeggen: dat schilderen kan toch ook later nog wel? Hoewel het nu wel snel droogt he.

AM: ook weer geslaagd voor nieuwe schoenen voor Kyl? Wel balen zeg dat je er 1 kwijt was. Ik vind schoenen voor jongens ook een crime. Sandalen vind ik ook niets, maar om ze nu de hele zomer in dichte schoenen te laten lopen...
    Bij Prenatal hadden ze van die bootschoentjes, die vond Wes zo leuk dat Jesse die heeft gekregen. Worden wel stinkschoenen, maar ja... Ik vond ze ook wel grappig.
    Ik vond de croqs eerst ook spuuglelijk, maar ik ga misschien ook wel overstag. Toch wel handig voor in de tuin en het strand.

Sappie: Jij had ook nog van die leuke foto's met Lieke. Laat Lieke haar zonnebril op? Jesse niet hoor, die gaat huilen. Ja, de zonnebril van papa en mama zijn dan wel weer interessant. Die van mij is gister dan ook gesneuveld. Hij zat opeens met een brillepoot in zijn hand! Ach, het was maar een goedkope bril (die Wes laatst heeft teruggevonden, ik wist niet eens dat ik die bril had). Heb ik weer een goeie reden om een nieuwe te kopen he.
    En ga jij nu ook maar genieten van het mooie weer! Nu kan het nog!

Brennied: de dorpsfeesten ook weer overleefd? Fijn dat je je weer beter voelt. EN over 2 weekjes echo. Fijn als je dat ook weer gehad hebt. Wat gaat het toch snel, jij ook alweer 9 weken he.

Sem: dus lekker gehad op de camping? Vandaar dat Jayna niet zo lekker in haar vel zit. Die wil gewoon terug! Shop ze vanmiddag.
    En nu jij nog met een buikfoto he? Pas je je eigen kleding nog?

Robine: jij ook nog lekker een weekje vakantie he? Jesse mag vanmiddag ook weer in het badje hoor. HIj vermaakt zich er opperbest. Hij heeft van die stapelbekers gehad zaterdag en daar is hij uren zoet mee. EN jawel... hij bouwt er ook een toren mee. Dat moet hij nu toch kunnen volgens het cb?

Kel: ik heb met je te doen hoor... werken met dit weer. Maar na vandaag nog maar 2 daagjes deze week! Woensdag weer lekker vrij, dus dat valt best mee he!
    Wel balen dat Daynah niet in haar hum was. Dan zou ik ook naar huis gaan hoor, want dan is het niet leuk voor jezelf ook he.
    Werk ze nog vandaag!

En o ja... Jesse is af en toe ook vreselijk hoor! HIj slaapt wel goed, wij moeten er eigenlijk nooit uit 's nachts. En 's morgens kan hij nog lekker een uurtje tussen ons in liggen, tv kijken.
    Maar als hij iets niet mag... tjeetje mina, dan gaat die sirene af! Vooral bij apparatuur. Vanochtend liet hij de psp al vallen, koptelefoon van papa kapot.... En ga maar door. EN overdag gaat het eten wel redelijk, alleen 's avonds niet. Maar hij heeft een dik buikje, dus het zal wel gaan met hem.
    Vanavond bbq, wij gaan er ook maar mee beginnen!

TOt later!
    Liefs
    LIS

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Pfff... die banner! 4 dagen overtijd! Had ik echt niet op gerekend!

Deze baby zal trouwens ook zwaarder zijn dan Jesse. DIe was 3460 gram, maar deze schatte de vk vorige week al op 7,5 pond. De 2e is vaak wat zwaarder.
    Ik zie mezelf vrijdag nog wel naar vk gaan op deze manier. Dan word ik in ieder geval gestript. Gelukkig laten ze je niet zolang overtijd lopen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb nu ff pauze van schilderen. Moet echt beuren dames want anders komt het er nooit van. Ik sta wel vol in de zon met het schilderen voor, ik loop echt weg te zweten. Maar voor is nu klaar bovenkant kan ik niet bij dus dat doet chiel maar het weekend.
    Heb niet gevraagd verder aan buuf hoe of wat, ze zag er echt erg moe uit en ze wilden naar binnen volgens mij dus gewoon ff snel gespiekt bij milou. Komt wel straks als ze uit de 1e achtbaan weer met de voeten op de grond is geland heh.

AM vanavond dus bbq? Slaapt kyl ook meer met het mooie warme weer?

Sap hier altijd papa foto's want ik ben aaaaaltijd degene die de foto's maakt. Zeg soms wel eens nu jij anders denkt ze straks ben jij wel echt mn moeder..haha. Jij ook lekker in de tuin? Zou gewoon badje opzetten joh is toch zo gebeurd. Of waait het bij jullie in de tuin veel? Ff spammen hoor Lieke met zonnebril!

Semmi shopse heh in de stad. Succes met Jayna vervelend heh die peuterpuberteit...blehhh. Wat staat ons te wachten straks met echte pubertijd dan heh.

Robine ah lekker het badje opgezet! En Jill was idd ook een kleintje heh. Zit ze al in het badje? Volgende keer mooi weer zet ik m ook op voor Jaime. Hoe vaak smeer je Jill in trouwens? Ik vind het zo rap gaan met die kleintjes, Jaime dr gezichtje en armpjes zijn al wat verkleurd en ondanks tig keer smeren...beetje farmertan heeft ze nu..haha.

Hier is trouwns de poes ontsnapt. Grrr rotbeest ging er zo voor uit door het raam toen ik aan het schilderen was. Nou hij zoekt het maar uit, ga hem niet lopen zoeken...

Vanavond eten mn ouders hier. Asperges jummie. Ze komen uit duitsland net over de grens en zijn zooooooo enorm! 18 euro de kilo dus mag ook wel wat zijn dan.

tot later!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    He verdorie lis wat vervelend! Kunnen ze je niet eerder strippen? En flinke baby idd. Hoe vindt Wes het allemaal dat het zo lang duurt? En Jesse merkt zeker ook wel heh.
    Knuffel voor jullie.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    He daar is LIS weer ;)
    Haha Jesse ook zo dol op apparatuur! Hier nog 1! Ook met schroevendraaiers is hij al heel handig hehe. Een goede klusser in huis zal wel handig zijn :) Wel heerlijk voor je dat hij de nachten gewoon lekker doorslaapt! Kun je er nu niet bij hebben anders he. Ben zo benieuwd hoe Jesse gaat reageren op zn broertje. Kan het me hier nog helemaal niet voorstellen, maar lijkt me erg leuk om Kyllian met zo'n kleintje te zien :D
    Jullie ook al aan de bbq! Wie weet komt beebje er voor een bbq wel uit!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: hier ook nog genoeg te doen in huis, maar dat doe ik wel na deze mooie week ;) Hoop dat jullie snel klaar zijn!
    Kyllian slaapt niet echt meer met dit weer. Jaime wel dan? Kyllian slaapt zo ie zo de laatste periode al vrij lang voor zijn doen....overdag 2-3 uurtjes.
    Wow wat een prijs voor asperges. Als ze dan maar ook heel lekker smaken!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    chiel sms't net dat ie ws eerder thuiskomt kan hij mooi dat stukkie bovenaankozijn doen!
    ik ga nu ff het raam doen voor..lekker zonnen (heb echt al een kleur gekregen....)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja Jaime slaapt als een tierelier. Misschien toch door haar hart ofzo dat ie harder moet werken ofzo en ze daardoor meer slapat, zal het volgende keer wkz even vragen.

Ja duur heh die dingen. Had ze ook niet meegenomen hoor veels te duur. Begin seizoen is wel altijd duur dan maar ze zijn ook zoooooooooo groot.

nou ga echt weer ff schilderen!

9. meiden jullie maken me jaloers......................
    ik ga weer aan de slag. Net een bammetje gegeten.

Lfs Kelly

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Arme jij, nog niet aan t bevallen! Hopelijk komt ie nu echt snel hoor. Trek je t nog wel een beetje met de warmte? Jesse lekker in t badje buiten, spring er ff bij dan ;)

Sens: Goed zo, toch alles netjes geverfd! ben trots op je! Hahaha. Heb nog geen een keer met zonnebrand gesmeerd, maar ga t zo wel doen als ze t badje ingaat. ff Factor 40 erop! Beetje verkleuren mag wel hoor, ze is lijkbleek.

Sap: Ja das ook een idee, t oude babybadje vullen met water. Ik heb nog een Nijntje babybadje van vorig jaar. Heb de tuinslang er 5 min ingehangen en vol is ie. Kan ze lekker spetteren straks en na gebruik is ie ook zo weer leeg.

AM: Joepie je bent weer geslaagd in de stad. Kun je nu weer rustig slapen vannacht? Lekker aan de bbq vanavond! MMMMMMMMM. Ik ga maar pastasalade maken met tonijn en voor John een Oostenrijks pannetje met aardappels,ei,spekjes,kruidenboter en uien. Vindt ie heerlijk.

Ga jullie weer verlaten. Zometeen een collegaatje op bezoek om 1430. Komt ff teetje drinken. Jill zal ook zo wel wakker worden.

Laterz!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS je bent er nog.....zonder baby :( . Hoop echt voor je dat hij snel komt!

Meiden, jullie hebben me aangestoken.......... wij gaan vanavond ook bbq, haha :) , jummie en altijd erg gezellig!

Tot later,

Liefs Sap

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh lekker, pastasalade met tonijn Robine! Ga ik ook weer eens maken. Moet Wes maar een keer extra pizza bestellen ofzo. Want die houdt niet van vis :(

Normaal gesproken vind ik het heerlijk in de zon, maar nu duik ik af en toe toch de schaduw in omdat het te warm is hoor.

Sens: lekker dat Chiel wat eerder thuis komt om te schilderen!

AM: Ja, wij knijpen ook in onze handen hoor, dat Jesse toch wel makkelijk slaapt. Overdag is het nu zo'n 1,5 uur (thuis dan, op KDV korter). Maar gelukkig niet chagerijnig daardoor.

Ga ff boterhammetje maken voor Jesse!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: GA DAT BADJE NOU MAAR IN, HAHAHAHA EN ZORG DAT JE BEEBJE KOMT(KININE, ANANAS ETEN EN SEKS)Hhahahahah, dan moet ie wel komen toch!?;)

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Allemaal aan de BBQ, wij hier ook hoor whahaha heerlijk, de partytent staat op en Dennis kwam net onverwachts thuis (halve dag opgenomen)

Arme Lis...wat wachten he ;) ach straks kun je nog genoeg genieten hahaha.

Sappie, aangestoken hahaha, veel plezier met BBQ!
    En al zin gemaakt voor schoonmaken? hier ook nog wel hoor maar schuif het wel lekker op..misschien vanavond nog ff of zo.

Am, hehe je kunt weer opgelucht ademhalen nu je weer schoentjes heb voor Kyllian :p
    Lekker vrij dagje voor jou.

Robine, klinkt goed hoor die pastasalade mmhhh.
    De naam houden we nog ff geheim :p

Sens, weer druk aan het verven, je moet ook wel lekker genieten van weer he.
    Leuke foto's van Jaime.

Kelly, heb medelijden met je...met dit mooie weer werken maar ach blijft hele week nog zo toch.

Nou ga weer ff genieten van het weer...dennis is nog vlees aan het halen, had al wat gehaald maar wilde nog meer :confused: en kolen enz..
    Jayden ligt lekker op 1 oor.
    Hij is zo ontzettend lief, vanmorgen op sleeptouw geweest, eerst naar tuincentrum, daarna naar een andere, slager en supermarkt en hij is heel lief geweest!
    Ff samen met mijn zusje geweest (die ook zwanger is) en was erg gezellig.
    Straks samen verlof...en dit weer...heerlijk kan niet meer stuk!

Kom later nog wel..

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo raam is nu donkerblauw gedaan. Moet straks nog wel ff 1 keer, dekte niet in 1 keer. Alleen nu ff niet zo handig want die rotkatten willen steeds door het raam naar buiten, maar ze mogen niet voor en daarbij alles is geschilderd heb ik straks kattepootjes erop. Misschien sluit ik ze wel op in de achtertuin, kattenluik op slot :evil: .

Hoorde net op radio dat 21 graden is maar hier voor lijkt het wel veel hoger joh.

Hihi charissa ook aan de bbq! Schiet al op naar je verlof toe.Idd heerlijke tijd ervoor hoor! Maar wel hopen dat je je dan heel goed voelt nog zodat je dingen kan doen.

Lis groot gelijk heb je hoor ff in de schaduw. En idd hup ananassen eten!

Robine ja wel ff doen hoor als ze in het badje gaat. Zijn jij en john beide snel bruin of niet? Hier alleen chiel snel bruin, na 10 min net een turk. Hoop dat Jaime zijn huid heeft.

Nou ik ga nu ff in de achtertuin schilderen :D

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    had wel verwacht dat lis vandaag een beebje zou krijgen,maar nog niet?we wachten af....... :)

Kel:aaaah heb met je te doen hoor op je werk met dit stralende weer.
    Nog een paar uurtjes en dan kun je naar huis.

Sens:Lief die foto´s van Jaime.
    Chris is ook zo bruin,das niet leuk om op het strand naast te liggen hoor,die verkleurd waar je op staat te kijken.
    Yorben is ook snel bruin,hij heeft gister in de zon gespeeld en zn armen zijna al goed gebruind.

Brennie:Fijn dat je je nu al wat beter voelt.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Jelte zet Yorben in zn karretje vd tractor en rijd dan weg,vind Yorben niet leuk.....

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Op de kermis

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0