November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    ...en ook de mama's bleven niet droog...

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Samen nog een paar minuten in het badje geweest, toen was het alweer genoeg voor ze.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Chippies delen:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En Kyllians nieuwe sandalen...die nog wel aan de grote kant zijn.....blijkbaar heeft hij een tussenmaat.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ff snel, Len is naar de voetbal met de buurman en daarna komen de buren straks hier Ajax Heerenveen op de laptop live kijken...

LIS ZET M OP MEID, HOPELIJK HEB JE VANDAAG JE TWEEDE HUMMELTJE NOG IN JE ARMEN!

Robine: Jill lekker in t badje gedobberd, heerlijk hoor. Wij hebben vandaag ook een nieuw badje voor Jayna gehaald, blijft tm pinksteren mooi weer, dus komt dan goed van pas.

Sap: mmmmmm BBQ! Heeft het gesmaakt? Lekker goedkoop geshopt dus, me too, idd erg handig om wat extra te hebben nu zo zomaar vies zijn.

Fajah: leuke spam van de 2 jongens. Spelen ze veel samen? Lekkere bumba ijsjes zie ik voorbij komen. heb ze vanavond ook gehaald!

AM: lief hoor die 2 jongens samen! Leuk dat ze zo leuk samen kunnen spelen! Leuke nieuwe schoenen ook van Kyllian.

Lis: buikfoto volgt snel, heb er net van de week weer 1 gemaakt. Ik pas nix meer van mn eigen kleding en ben nu echt duidelijk zwanger...haha!

Kel: dagje beetje goed doorgekomen? Hoe ist nu met Daynah?

Sensee: jullie nog steeds druk in t huis bezig, is t einde al in zicht?

Sorry, verder weet ik t ff niet meer. Ga nog ff wat speelgoed opruimen van Jayna, voordat de visite komt.
    Vanmiddag nog goed geslaagd voor zomer slaapzak, 2 pyama's, 4 t shirtjes, 3 korte broekjes en een broek/rokje.......flink geshopt dus, maar ook leuke prijsjes bij action/wibra en c&a.....lijk wel een arme sloeber....hihi....maar wat Sap zegt, ze zijn nu zomaar vies dus wat extra komt goed van pas.

Nou fijne avond meiden en ik kom nog wel ff spieken voor babynieuws!

Liefs Sem

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wow spannend nu hoor,denk dat het nu geen vals alarm is bij lis,want we horen haar niet meer terug.
    Ben zoooooo benieuwd.

Am:Leuke sandalen van Kyllian,waar heb je ze gekocht.
    Ik heb ook best een schoenentic,heb ook nog 2 paar gekocht voor Yorben,nu heeft hij 5 paar voor de zomer :oops:
    Grappige foto´s van Kyllian met zn vriendje,maar wat een flinke boy is Stan zeg!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: wauw Jayna dr kast is weer vol haha. Dus vanavond geen pc voor je beschikbaar? Naja je wordt vast wel via sms op de hoogte gebracht ;)

Fajah: schoenen zijn van de scapino. Wilde niet weer van die dure kopen voor het geval hij er weer 1 kwijt raakt ;) Maar ze zijn van Dr. Visser en die zouden als beste uit de test gekomen zijn hoorde ik. Zo nou dan heeft Yorben meer schoenen dan Kyllian hoor :D Allemaal in dezelfde maat? Kyllian heeft nu allstars, k-swiss, leren schoenen en zn open schoenen. Die nep-crocs maar ff niet meegerekend ;)
    Stan is idd een flinke jongen. Hij is bijna 2 maandjes jonger dan Kyllian.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Am: jawel, pc wel beschikbaar, laat zw pagina gewoon ook aan staan en kom af en toe ff spieken...hihi!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja veel te spannend he :D
    Heb mn telefoon voor de zekerheid ook naast me, je weet niet of ze nu nog wel kan posten he.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Oooooh meiden vind het zo spannend van/voor LIS, en natuurlijk ook een beetje voor ons. Vind het heel bijzonder, weer een babytje in onze groep.

Sem; jij dus ook lekker voordelig geshopt, lekker toch, altijd makkelijk om een voorraadje shirtjes en rokjes/broekjes te hebben.
    Ben benieuwd of Ajax het gaat winnen vanavond. Komen ze Twente weer tegen ;) :) .

AM; leuke nieuwe sandalen voor Kyllian! Wow dat jongetjes is 2 maanden jonger dan Kyllian :confused: , jeetje wat een flinkert zeg!

Mirandao; fijn dat de zaken zo goed gaan! Veel beterschap voor Romira!

Robine; fijn dat Jill zo lekker heeft gebadderd vanmiddag. Foto's?

Fajah; wat een leuke foto's van je kids zag ik voorbijkomen. En 5 paar schoenen voor Yorben :confused: , idd een schoenentic :D .

Wij hebben net heerlijk gebbq, jummie, Lieke heeft lekker meegesmikkeld. Zal zo ff wat foto's spammen van Lieke met dr nieuwe brillie.

Ik ben er vanavond waarschijnlijk nog wel regelmatig ;) ;) ;) , zoals meerdere van jullie :) :) :) , hoezo nieuwsgierig, haha.

Tot straks,

Liefs Sap

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke met haar brillie

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekker tuinieren

14. sappie

sappie Fanatiek lid

De bril net als mama staat best cool 8)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

En de laatste

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh ja, had vanmiddag toch iets smerigs..

Een tijdje geleden heeft er waarschijnlijk een vogel in onze schuur gezeten want veel spullen zaten helemaal onder de vogelpoep.

Nu dacht ik vanmiddag de schuur eens wat op te ruimen. Vind ik achter een paar dozen een dode, half verteerde vogel, helemaal onder de maden :confused: . Het rook ook al eigenaardig in de schuur, maar nooit bij stilgestaan dat er wel eens een vogel kon liggen. Vond het wel heel erg zielig, wat een nare dood heeft dat beestje gehad :cry: .

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lieke wat een mooie zonnebrik heb je! Je straalt helemaal! Superschattig tuinjurkje! Ik wil ook een meisje! (alleen maar om de kleertjes hoor, want jongetjes zijn heeeel leuk ;))

Bahh Sappie wat smerig een dode vogel in de schuur. Heb je hm begraven ;)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Uhhhhhh hij ligt in de groenbak :oops:

19. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ben de dag doorgekomen, wel flink gebaald, maar goed er moet nu eenmaal gewerkt worden.

Ik had al gehoopt op een leuk berichtje van LIS. Ik vind het zo spannend weer. Het lijkt weer okt/nov 2006 :D

Lieke wat ben je mooi met je roze zonnebril. Laat ze hem wel zitten Sap. Daynah kreeg gisteren een prinsenssenkroontje op. Liet ze echt niet zetten hoor. Ze deed hem wel zelf op haar hoofd zetten dus ik deed hem dan goed en hopla zij haalt het er weer eraf.

Kyllian ook lekker aan het spelen geweest met zijn vriendje. Leuke nieuwe sandalen ook AM.

Sem: Lekker gewinkeld dus en ach de prijs maakt toch niet uit. Als het maar leuk is en wat je zegt het is zo vies of er zit een gat in. Veel plz met voetballen vanavond.

Mirandao: Heh vervelend zeg voor Romira komt vast wel goed allemaal.

Robine: Jill dus heerlijk genoten van het badje. Echt een waterrat is het volgens mij.

Fajah: Leuke foto's zeg van de kids en arme Yorben op de 1ste foto en Jelte maar doorgaan ;)

Sensee: Hoe staat jullie huisje ervoor. Is het schilderen bijna klaar? Wel lekker dat Chiel eerder naar huis toekomt.

Zo ik ga lekker op de bank zitten en heb een ontzettende trek in een chippie, mmmmm wel slecht heh, maar ik ga er toch een paar nemen. Morgen weer wegen, maar denk na vorige week dat ik wel ben aangekomen. We zien het wel.

Kom later nog even.

Lfs

20. AM: kan je niet stiekem een smsje naar LIS sturen en kijken hoe het ervoor staat of is dat opdringerig. Ik ben nl. zooooooooooooooo benieuwd.

Deel Deze Pagina