Haha ik ben ook heeeeel nieuwsgierig.....maar ik wil ze niet storen We moeten maar ff in spanning blijven zitten hihi.
Nou, jullie kunnen weer rustig worden. Vanmiddag echt zitten timen, maar nu is het allemaal weer weg.... Baal ervan, maar ja... Volgende keer meld ik het gewoon niet meer. Hoeven jullie ook niet in spanning te zitten. SORRY!
Owneee jammer dat het toch niet doorgezet heeft LIS Maar dan kan het geen week meer duren! Zijn de weeen helemaal gestopt?
LISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ik was zo nieuwsgierig. Wel balen hoor. Laat hem maar snel komen. Misschien vannacht dan
Jee Lis dat meen je niet! Boohooo wat balen voor je. Ik zag tig pagina's erbij met einde bericht van jou... Hier wel meer info over beeb van de buren. Ze weegt ruim 8 pond! En ik dacht al een flinke heh. Alles is verder goed, normale bevalling, maar ze lekte al eerder vruchwater dus heeft ff in zkh moeten liggen.
Kel; Lieke laat de zonnebril wel redelijk lang zitten. Op haar hoofd is ook geen probleem, haha. gelukkig ben je de dag doorgekomen maar kan me voorstellen dat het wel balen is als je weet dat bijna iedereen (van het forum dan) vrij is. Ik moet nu ook weer 2 dagen werken . AM; oooh dat is een goed idee van die sms namens ons allemaal. Vind het zo spannend. Heb zonet op ebay een leuk jurkje voor Lieke gewonnen ! Joehoe, zal kijken of ik m kan spammen.
Ohhhh neeeeeeeeeeeeeee LIS, he shit man, mss begint het straks wel weer. Enne wel melden hoor! Die spanning is juist wel leuk!
Heh, jammer LIS....ik dacht, kom ff kijken in de rust, maar helaas! Geeft noet joh dat je het toch gemeld had, we leven met je mee! Sap: geweldig die Lieke met dr zonnebril. staat haar geweldig! Nou, ga gauw weer voetbal kijken.....tot later! Liefs Sem
Oh ik was ook al aan het meekijken Jammer Lis, hoop voor je dat de volgende keer wel doorzet! Heerlijk dit weer he, kan hier zo van genieten
Spannend LIS! Kan nu toch echt niet lang meer duren. Misschien vannacht. Leuke spam allemaal. Die blote beentjes te schattig! Heerlijk dat de zon weer schijnt! Niet echt tijd gehad om ervan te genieten maar dat komt nog wel. We hebben bijna alles ingepakt voor Canada, nu alleen nog afwachten wanneer we weg kunnen want we hebben nog steeds het voorlopig koopcontract niet getekend. Bastian is ook vreselijk jengelig en moeilijk en slaapt weer slecht. En even later is hij ineens weer heel erg lief.
Nog geen beeb , jammer............had t al zo gehoopt...nou ja, kom op LIS, vandaag is een nog mooiere datum, de 6e.........alhoewel, weer de datum van de dood van Pim Fortuyn, ook niet zo vrolijk dus. Sterkte! SAP: Lief jurkje! Was ie nieuw voor maar 2 euro? Ennuh die zonnebril staat Lieke cool!