November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Zo, weer een nacht voorbij!
    Vandaag mag de beeb idd niet komen hoor. Floor wordt 5 jaar vandaag en dan zitten we elk jaar met een probleem! Vooral aangezien zij weer in Roermond wonen, dan moeten opa en oma gaan kiezen waar ze heengaan ;)

Nee, dan maar donderdag: 08-05-08. Zei mijn moeder vanochtend, dus nu ga ik me daar maar op richten, hahahaha!
    Rustig dagje vandaag. Wes is gaan werken, Jesse naar de opvang... Rond uur of 13 komt vriendin nog even langs. Die is dan onderweg van haar werk, van Nieuwegein naar A'dam. Moet kunnen he.

Echt lief dat jullie zo meeleven hoor!

Sap: lief jurkje voor Lieke!

Panda: wanneer gaan jullie ook alweer? Je hebt het al zo vaak moeten zeggen, maar ben het alweer vergeten!

Sens: ben bang dat deze baby op deze manier ook wel 8 pond gaat worden hoor! Hoop het niet natuurlijk hoor!

Zo, ga nu dan eindelijk de etiketten voor de kaartjes maar eens printen. En daarna in de tuin zitten. Dan maar een kleurtje opdoen, staat goed in het kraambed ;)

Tot later!

2. Daynah was ook 8 pond LIS (4305 gram) een flinke meid dus en ze is eruit gekomen. En als je nu kijk zit ze onder haar gewicht. Zo raar toch.

Geniet lekker van het zonnetje allemaal.

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja Kel, das waar. Dat vertelde ik laatst nog tegen mijn moeder.
    Flinke meid, maar nu zo slank als wat he.
    Maar ja... het moet er wel uit. Hopen maar dat zo'n 2e bevalling idd sneller en makkelijker gaat.

4. Komt helemaal goed LIS. Daynah is er bij mij ook uitgekomen.

Is iedereen aan het genieten van het mooie weertje of zijn jullie ook weer aan het werk ;)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Weet precies hoe je je voelt hoor,ik was 9 dagen overtijd en ze zouden de 10de me gaan inleiden,maar gelukkig besloot Yorben er de 9de uit te komen,die wou natuurlijk op Jelte zn verjaardag aanwezig zijn ;)
    Maar Yorben woog maar 3 kilo dus zegt ook niet altijd dat de beeb zwaarder is met overtijd lopen hoor.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nog niets LIS, je houdt 't wel spannend. ;) Wel voor zondag bevallen hoor (dan gaan we naar Canada), ik wil het niet missen. :)

Kelly: half aan het werk, half van de zon aan het genieten.

Het gewicht lijkt me trouwens niet zo heel veel uitmaken bij de bevalling. Het gaat om het hoofd he, dat is het grootst. De rest flubbert er meestal snel achteraan. Of heeft een zwaardere baby ook een groter hoofd?

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Spannend zeg LIS....gisteren dus echt goeie voortekenen? Hopelijk komt ie deze week. Bij Milou was ik 2 weken overtijd en werd toen ingeleid maar zover ga jij niet komen hoor. Ik voelde echt toen gewoon helemaal niets wat er op leek dat het zou gaan beginnen. Strippen helpt meestal wel veel als je al een cm ontsluiting hebt. Bij mijn zus ook. Succes!

Zo net bij het cb geweest met Milou. De weegschaal vond ze een ramp...uiteindeijk jankend erop gelegd en ze weegt 10,3 kg en is 83,5 cm lang. Ze ging daar ff op de tafel klimmen via de stoel en liet goed horen dat ze al heel wat woordjes kent :D . Alleen d'r fontanel is nog niet dicht, dus een verwijskaart naar de kinderarts. Verder alles picobello!

Leuke foto's van Lieke met zonnebril :)

Morgen naar de vk om 9.40 uur. Mss gaat ze proberen om naar het hartje te luisteren...spannend......
    En wat is het toch lekkerrrrrrrrrrr weerrrrrrrrrrr

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kwam ff snel baby-nieuws spieken, maar dus nog niet. Verder nog niet bijgelezen.
    Kom vanavond weer terug. Kyllian heeft de waterpokken. Gisteren had hij een paar pukkeltjes en twijfelde ik nog of het waterpokken waren, maar vandaag is er geen twijfel meer over nodig...hij zit helemaal onder ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Milou heeft dus goed laten zien wat ze kan :D Ook zo'n slanke lange dame die Milou! Voor wanneer zou de fontanel eigenlijk dicht moeten zitten? Zat net ff bij Kyl te voelen, maar die is wel gesloten.
    Suc6 morgen bij de vk! Krijg je dan ook al een echo?

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaallllooo
    Ik mag weer optreden vanavond dus zit aan een patatje mayo achter mn bureau. :( Vergadering begint om 19.30 uur.

Am heeft Kyl geen zonne/warmte bultjes of is echt waterpokkies?

Brennied fijn dat milou is goedgekeurd en ze echt slank idd! Hoe gingen ze dr meten in het bakkie? En op een weegschaal staan? Jaime vond het eerst ook niks. Ook raar ding toch? En vrouwengenen misschien gelijk al een hekel aan dat ding ;) .

Haha panda de rest flubbert er meestal snel achteraan..haha. Denk dat zwaarte van beeb soms niks met omvang hoofd te maken heeft. Kan me wel voorstellen dat echt lange beebs wel een groter hoofd hebben. spannend bijna koopcontract tekenen en dan on holiday!

Oh Kel idd Daynah was een flinkerd maar ze was toch ook zo lang? 52 cm toch of niet? En zeg maar gerust ruim 8 pond kel!

Lis arme jij loop je nog steeds met buik. Is nog een beetje uit te houden met die hitte? En waarom geen beeb op 7 mei?
    Ik was ook zo'n flinke beeb trouwens. 52 cm en woog 4100 gram ofzo.

Verders kan ik niet lezen. Bleh helemaal geen zin met dit weer werken is al kut maar dan ook nog de avond hier zitten...getverdegetver. Morgen moet ik misschien ook afhankelijk of wethouder mij erbij wil hebben. Duimen jullie mee dat hij denkt dat hij met info die ik heb aangeleverd alleen de discussie kan? Dan hoef ik nl. niet. Volgende week 13 mei ook weer avond. Nou ja had dus echt een lijst tot en metj uni gemaakt voor chiel wanneer ik muppetje niet kan halen, heen en weer rijden is ook zo zonde.
    Jaime is trouwens net als Jill bruin geworden wist niet wat ik zag vanochtend. Dr nekje was wel een beetje rood, maar verder bruin. Hopelijk heeft ze de huid van chiel, al ...we hebben wel gesmeerd met factor 40....

Nou groetjes maar weer heh van jullie die allen vrij zijn!

lfs lin

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: nee het zijn toch echt pokke hoor. Er komen nu steeds meer blaasjes bij. Zal strakkies ff foto posten, dan kun je zien dat het geen zonnebultjes zijn. Ze zitten overal, hij heeft ze zelfs op zn piemeltje...maar dat post ik maar niet ;)
    Ik duim met je mee voor morgen! Ik had vandaag ook weinig zin om te werken, maar ach morgen weer een dagje vrij. Heerlijk dat Jaime ook zo snel bruin wordt...ik ben jaloers :D

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga dan toch echt voor een 9 mei beebje :D

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We werden 2 weken geleden op het kdv al gewaarschuwd dat er waterpokken was geconstateerd....tja toch opgelopen van die 1 dag in de week dat hij erheen gaat.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en toch blijf ik vrolijk!

16. hoi hoi,

Ach arme Kyllian. Wel zielig hoor. Heeft ie er geen last van ofzo. Of jeukt het niet? Zo aan de foto's te zien heeft er niet veel last van.

Sensee: Heh gatver werken nog zo laat en dat met dit weer. Suc6 met de vergadering. Patatje is wel lekker ;)
    Idd Daynah was ruim 8 pond en 54 cm. En nu is het een slanke den ;)

Brennied: Milou weer goedgekeurd op 1 dingetje na. Ik zou eigenlijk ook niet weten wanneer het fontanelletje dicht moet zijn. Suc6 morgen bij de vk.

Panda: Lekker bijna vakantie voor jullie. Ik moet nog 2 maanden aan de bak en dan is het voor mij vakantie.

Zo net weer wezen wegen en er zaat 1.4 kilo erbij. Ik was natuurlijk vorige week 3 kilo kwijt door het ziek zijn, dus eigenlijk nog netjes als je zo bekijkt. Toch nog 1.6 kilo eraf in 2 weken. Morgen weer sporten dus gaan we er weer hard tegenaan. Als mijn rug mee wilt werken. Heb er weer zo last van. Ik word echt oud ga nu al gebreken krijgen ;) :)

Ga nog even lekker buiten zitten.

Fijne avond.

Lfs Kelly

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: vervelend dat je last van je rug hebt, hoop niet dat het dor ouderdom komt hoor ;) Ach dat je ff een xtje bent aangekomen is toch geen ramp idd, je hebt al zoveel bereikt.
    Kyllian leek er vandaag weinig last van te hebben. De jeuk komt denk ik ook iets later als de blaasjes open gaan en het gaat indrogen. Hij is nu trouwens wel weer wakker, dus hoop niet dat hij vanavond/ vannacht veel last gaat krijgen.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik lees net overal zowat dat de fontanel voor het 2e jaar dichtgegroeid 'moet' zijn. Bij veel kinderen is het pas tussen de 1,5-2 jaar dicht. Maargoed doorverwijzing kan natuurlijk nooit kwaad ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Nog geen babynieuws......we blijven vol spanning afwachten LIS!

Ff kort vandaag, lange studiedag achter de rug, net pas klaar met eten. Nu de boel nog opruimen en dan lekker naar bed en met dvd tje kijken met Len. We zijn met Prison Break seizoen 2 bezig en da´s erg verslavend...haha! :)

Morgen weer reacties....

Trusten vast!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Kyl, zo onder de pokkies.......lang leve t kdv he ;) Krijgen ze deze pokkies allemaal een keertje?!?! Zielig hoor! Kus voor Kyllian.

Kel: Jammer weer een kilo erbij, maar ach precies zoals je zelf al schreef, vorige week ziek geweest dus dat was gewoon die 3 kg! Je bent nogsteeds lekker bezig!

Sem: Ga maar lekker PB kijken. Deel 2 is wel spannend...........nu gaan ze vluchten he!>!> Hoe voel je je verder?

Sens: Arme jij, werken met dit mooie weer, succes meid! Ga duimen dat ie je morgen niet nodig heeft!

Brennied: Milou ook weer door Cb goedgekeurd. Moest ze nog liggen in zo een schaal? Geen staande weegschaal aanwezig!? Jill zou t ook niet tof meer vinden om te liggen en al helemaal niet in zo een meetbak........ Milou is wel lang al zeg! Enu dr fontanel, kan dat kwaad?

Hier weer een tuindagje gehad. Eerst ff schoongemaakt vanmorgen toen Jill sliep en daarna de tuin in samen.......ze had vandaag alleen niet zo een zin in t badje dus hebben we vanmiddag maar weer de fiets gepakt en zijn naar de kinderboerderij gefietst. Was ook leuk.

Zal zo nog ff een spammetje doen.

LIS: Kom op he, weer een dagje verder..........t komt steeds dichterbij!

Liefs

Deel Deze Pagina