oh robine gelukkig dat de spuitluiers te verklaren waren! 2 in een keer en 4 in zo'n korte tijd is ook erg veel. fajah jammer dat je niet meekan. wil jou nou ook wel eens zien. brennied jij ook niet..booohoooo. ik hoor maandag wel wat het is geworden! doeiiii
Brennied en Fajah; wat jammer dat jullie niet kunnen. Ik had jullie graag eens in real life willen ontmoeten . Maar idd, het blijft moeilijk een datum te vinden waarop iedereen kan.
Zo jullie hebben het gezellig gehad vanmiddag. Wat betreft de meeting. Ik kom denk ik niet. Sabino is ook jarig dat weekend. We vieren het wel niet, dus zal nog wel even kijken wat ik doe.
Het is ook zo moeilijk om een datum te vinden waarop iedereen kan he!? Wel jammer hoor, maar ook logisch natuurlijk. Als er nou maar 4 overblijven zullen we t dan toch maar verzetten naar een andere datum waarop er meerdere kunnen? Desnoods later in t jaar. Dat toverland lijkt me wel wat ( leuker voor ons dan de kleintjes denk ik ) Liefs Z p.s. Vanavond ene leuke film op tv, althans aan de voorstukjes te zien. Win a Date with Tad Hamilton! Net 5 half negen!
Wie gaan er nu dus mee dan tot zover? - Annemonique - Lydia - Sens - Sap - Robine( onder voorbehoud) - Brennied niet - Kelly weet nog niet - Charissa? - Fajah niet - Panda? - Semmi? - Mirandao? - Wie vergeet ik nou?..................
Sens: heel veel plezier Als er idd zoveel niet kunnen dan toch maar een andere datum? Maar straks zit je idd met alle verjaardagen enzo, dus dan zal het wel december worden. Kan ik wel nog vrij vragen Tussen sinterklaas en kerst misschien? Weekend van 15/16 dec. Is nog wel ver weg, maja dan hebben we straks iig iets staan.
Ik heb liever op korte termijn Ben best benieuwd naar iedereen. Maja als het niet anders kan Jaime en Sens zie ik gelukkig volgende week vrijdag, dan gaan we baby-zwemmen!
Jezus ben me rot geschrokken zojuist. Ging net ff bij Jill kijken die ligt te slapen, ligt ze op dr rug, omgekeerd in bed met dr hoofd onder dr dekentje! Haalde ik haar eruit, helemaal nat van t zweet!dr Haartjes plakken op dr bolletje vast. Gadverdamme..........waarom draaien die kleintjes ook zo en kunnen ze niet rustig blijven liggen? Heb hartslag van >200! Ze had wel kunnen stikken zoals ze lag! Maar heb wel t beste dekentje voor haar gekeurd door de wiegendood stichting, en die schijnt mee te ademen en zich aan de lichaamstemp. aan te passen. Al met al niet leuk dus ! lang leve t dekentje!( Dat lag trouwens over dr achterkant van dr bedje geslagen, maar heeft ze natuurlijk naar beneden getrokken en is toen op dr gevallen!
Jeetje Robine wat eng. Gelukkig heb je wel een goede deken, maar misschien toch de deken helemaal weghalen in de zomer? Kyllian ligt in slaapzak en onder een lakentje. Als ik de kamer binnenloop en hij ligt daar zo heel stil dan krijg ik het ook altijd heel warm. Ben dan echt bang dat er iets is, terwijl hij gewoon heerlijk ligt te slapen. Gelukkig heb ik die gedachtes nu wel minder dan in het begin.
Robine, wat zul je geschrokken zijn. Bah moet je maar niet teveel over nadenken. De slaapzak van Lieke is zo lang dat ik de achterkant altijd onder haar matras sla, ze kan zo nooit uit bed klimmen en andersom gaan liggen. Knuf voor Jill en voor haar mama . Annemo; he, leuk zwemmen met Sens en Jaime. Alvast heeeeeel veeeel plezier ! . Liefs Sap
Slaapzak onder het matras doen deed ik ook weleens, maar mocht niet meer van het cb. Ze zouden zich zo klem kunnen draaien zeiden ze. Meestal slaapt hij op zn zij of buik, maar voordat ik naar bed ga draai ik hm altijd weer terug op zn rug.
Ik heb t dekentje meteen weggehaald. Maar nu ben ik bang dat ze t vannacht weer koud krijgt, meestal sla ik die over dr heen als wij ook gaan slapen. Ze heeft een shortama aan(korte pyama) en een slaapzakje. Is dat dan genoeg? Krijgt ze zo geen koude knuistjes? Ben nogsteeds erg bezorgd hoor. Elke nacht droom ik ook dat ze naast me op de grond ligt en zit ik weer rechtop in bed te lullen en moet John me weer neerleggen. Echt elke nacht opnieuw, word er gek van! Of ik droom dat haar wat overkomt. Hebben jullie dat ook?
Robine: Hier slaapt hij in de zomer ook in shortama en slaapzak. Wel nog een lakentje erover maar die trapt ie toch weg. Hij voelt altijd warm genoeg aan. Ik droom er niet vaak over dat er iets gebeurd, maar denk er wel regelmatig aan. Niet alleen aan wiegendood, maar bijv ook als ik in de auto zit en ik zie dat er een ongeluk is gebeurd.
Hahaha we draaien ze dus allemaal weer terug naar rug. Ik vind dat buikslapen ook maar niks hoor, laat ze nou maar lekker baby achtig met dr handjes langs dr hoofd op dr ruggetje slapen, das prima. Maar nee hoor, mevrouw moet altijd op dr speen en op dr buik liggen............. Leuk ,zwemmen met Sens en Jaime en Kyllian, zal vast gezellig worden. Babyzwemmen of vrij?
Babyzwemmen. Hoop dat we daarna nog even vrij kunnen gaan zwemmen, want het babyzwemmen duurt maar 20 minuten.
Jeetje Robine ik zou me ook rot schrikken. Gelukkig alles in orde nu. Daynah heeft ook een kort pyjamaatje aan en ik leg haar in een slaapzak. Ik doe dan geen lakentje ermeer overheen en ze voelt altijd lekker warm aan. Heb zelf nog de luikjes van haar raam open. Nou heeft Daynah het altijd wel snel warm hoor. En van die dromen dat heb ik ook wel. Ik denk dat we dat altijd wel zullen houden. AM: Heb net je filmpjes gekeken.......ben jaloers hoor dat Kyllian al zo aan kruipen is en dat in het water. Daynah blijft zitten en komt niet meer van haar billen af. Ik vind het ook erg leuk om jullie weer een keer te zien en natuurlijk jullie kindjes. Baal er wel een beetje van dat ik mss niet kom, maar daar moet het niet van afhangen er zijn altijd wel mensen die niet kunnen. lfs
jeetje robine je zult wel geschrokken zijn zeg.ik droom ook vaak dat er wat is met de kids of dat ik ze kwijt ben ofzo heel gek. op vakantie had ik dat heel erg.we hadden een duplex kamer en wij sliepen boven en de kids beneden,ik droomde dan dat de kids weggenomen werden beneden en dat we dat niet hadden gehoord zo eng,maar gelukkig maar een droom. en die toversluis is wel in zeeland hoor,maar als je zin hebt om een keertje te komen naar me mag dat hoor(net als de rest natuurlijk )