Nee! Ik meld me ff hoor. Ik kon Jesse al om 10 uur op bed leggen en ben zelf ook ff gegaan. Toen de tuin in en Jesse in badje. Ga zo maar even boodschapjes halen, is Jesse er ook even uit. AM: aggosie, Kyl de waterpokken... Maar liever nu dan als hij wat groter is. Fajah: Yorben weer koorts? He bah. Ik hoop dat het niets met amandelen te maken heeft. Het zegt ook niet dat hij dan nooit meer ziek is he. Robine: lekker, morgen naar het strand! Je hebt heerlijk weer in je vakantie. Bofkont! Brennied: fijn dat je het hartje hebt gehoord joh! Altijd een geruststelling he. Hoop dat je da vrouwke voor de echo inmiddels hebt gesproken! Lieve foto's van Milou hoor! Hier dus alles rustig. Denk dat ik vrijdag gewoon naar vk kan om gestript te worden. Heeft iemand van jullie dat gehad? Ik zit ook met Jesse vrijdag (had hier gee rekening mee gehouden) en weet niet of het handig is dat hij dan erbij is of dat ik Wes mee moet vragen.
Lis:Mij hebben ze gestript,doet geen pijn en is ook zo gebeurd. 2 dagen na het strippen was Yorben er. Toen hij ging strippen had ik al 3 cm,dus toen ging het vrij vlot.
LIS: Nog niks en jij maar denken vorige week dat je de donderdag(morgen) niet zou halen naar de VK.........hahaha. Zo zie je maar weer, een kind laat zich niet dwingen. Fajah: Met 2 kids naar t strand lijkt me idd lastig, nu zit ik al in dubio hoe ik alles met Jill moet regelen en wat er allemaal mee moet.......mss blijven we toch maar thuis morgen , lekker makkelijk. AM: Heeft Kyllian al jeuk? Balen zeg voor hem en dan uitgerekend met deze mooie broeierige dagen. Hier een relaxed dagje gehad in de tuin, boodschapjes gedaan en vanavond ge bbq ed. Heerlijk. Jill eet nogsteeds over de hele dag alleen 2 flesjes melk, 1 toetje, een cracker en als t meezit 3 happen avondeten. Moet ik me al zorgen gaan maken? Duurt nu al 3 mnd, ondanks dat ze vol genoeg blijft qua uiterlijk. Heel af en toe trouwens ook een stukje banaan of een tucje.........meer niet. Gisteren is t arme schaap tegen de butlertray gelopen en dan dus tegen de punt ervan. Gevolg gisteren, een bloederige snee boven dr oogje en vandaag dus een dik en blauw oog. Kind ziet er niet uit. Zal t zo laten zien op een foto al is ie niet zo duidelijk. Meiden wij gaan Black Water kijken, spannende gehuurde dvd. Tot morgen allemaal Liefs 1,5jr oud en dan toch zooooooooooooo lief slapen met opgetrokken beentjes............smelt
Ach arme Jill met haar blauwe oog. Het is net alsof ze oogschaduw op heeft. Ik denk dat Jill ook wel eens wat gaat breken Robine, ze durft zoveel en ziet gewoon het gevaar niet. Jullie kunnen echt je lol op. Abbonement op het zkh dadelijk. Op die foto dat ze lacht lijkt ze veel ouder zeg. En die slaapfoto is zo lief. Daynah slaap ook nog weleens zo. Ik zou me niet al te zorgen maken om het eten. Daynah eet echt niet veel meer hoor. Vanavond ook happen op en vanmiddag halve boterham en vanmorgen een flesje en nog een liga....meer niet. Als ze maar genoeg drinken toch? LIS: Ik heb het zo met je te doen meid. Echt waar. Maar geniet nog even van de rust dadelijk heb je weer gebroken nachten en dat duurt echt niet lang meer. Brennied: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. En wat een lieve foto's van Milou. En jummie dat ijsje. Verder kan ik niet meer teruglezen. Vandaag dus lekker naar het strandje gegaan en Daynah heeft een zandfobie Er mocht echt geen zand op haar strandlaken komen. Ze ging er ook echt totaal niet af. Lopen naar het water............ho maar. Ik moest haar dragen. Wilde ik haar neerzetten helemaal in paniek want er kwam zand op haar voeten. Heb ik weer hoor. Nou zei mijn moeder dat ik dat ook had toen ik klein was. Echt een kind van mij dus Ik zal even een foto spammen van Daynah op haar strandlaken Lfs Kelly
O jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vergeet het allerbelangrijkste te vertellen. De laatste nov beeb 2006 is nu echt begonnen met alleen los lopen.................joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee Werd tijd zeg. Maar goed zal niet te snel juichen, maar vandaag heeft ze vanaf balkon tot aan de keuken los gelopen en dat 2 x en op balkon loopt ze ook los. Dus een trotse mama zit hier. Lfs Kelly
Joehoe Kel wat knap van Daynah! Eindelijk ook aan de wandel, ach viel toch nog allemaal wel mee, net voor dr 1,5jr! Prima toch! Lieve stranfoto's ennuh hier dus ook zo een zand fobie he zoals je weet...........beentjes optillen en niet op t zand durven lopen en handjes en voetjes afkloppen, hahaha sukkels zijn het! Was t druk bij de plas?
Ja was super druk op het strand. Ik ben bij dat nieuwe strand geweest in Nesseland. Veel groter, schoner en leuker. Shirtje is nog van vorig jaar. Toen was het te groot en nu past ie goed is maatje 74/80 valt dus erg groot. Oow ja dat is waar Jill heeft ook een zandfobie. Rare kinderen toch!
Ziet er wel heerlijk uit Kel, zo aan het water. Ik was ook zo'n kind met een zandfobie, kwam ook echt mijn laken niet af hoor! En nog vind ik zand eigenlijk helemaal niet leuk. Vooral niet als je naar huis gaat, dan zit alles onder het zand! En JOEPIEDEPOEPIE! Daynah ook aan de wandel. Hartstikke goed hoor! Robine: ach gos, die Jill met haar blauwe oog. Ze kan in ieder geval nog lachen. MOest ze hard huilen? Jesse viel zondag met zijn voorhoofd op de tegels in de tuin. Wes en ik schrikken joh... Jesse ging gewoon verder zijn gang, de bikkel! En Jesse eet ook niet zoveel hoor. Ik las vorige week in Kinderen dat dat van 1,5 tot 2,5 jaar zo is. Ze verbranden niet zoveel en groeien niet zoveel meer natuurlijk. Vandaag heeft Jesse een fles pap, halve boterham, halve banaan, 4 plakjes worst en bakje yoghurt op. De worst en kaas uit het vuistje gaan geweldig, dus die geef ik dan maar af en toe hoor. En yoghurt voordat hij naar bed gaat, dat is ook nooit een probleem. Ach, hij ziet er gezond uit, dus ik maak me er maar niet druk om. Drinken doet hij ook goed. Fajah: thanks voor de info. Nou, als ze dus vrijdag (ik moet vrijdag naar vk Robine) gaat strippen, moet ik maar uiterlijk zondag bevallen. Hahaha. Hoe is het met Yorben. Koorts al gezakt? AM: hoe is het met Kyllian zijn waterpokken? Al aan het uitdrogen? Gelukkig is het maandag Pinksteren (of ben je niet vrij, misschien Djurre wel?), want als ze nog niet ingedroogd zijn, mag hij niet niet kdv. Of misschien dat jullie dan nog 1 van de oma's kunnen opschakelen. Hier verder lekker middagje gehad. Ik zou boodschapjes gaan halen, maar toen stonden net mijn schoonouders voor de deur. Wel gezellig, breekt de dag voor mij ook. Daarna even naar de winkel gelopen met mijn schoonmoeder, want die moest ook nog wat halen. En heerlijk pastasalade gemaakt. Je had me op een idee gebracht Robine! Heerlijk! Er is nog over voor morgen ook. Verder nog even contact gehad met mijn werk. Mijn moeder wordt ook regelmatig gebeld hoe het nu is. Dat is wel weer lief. Ik geloof dat ik het vorige week erger vond hoor. Ik was er zo van uitgegaan dat deze wel weer rond de uitgerekende datum zou komen... En nu de zon schijnt, ga ik lekker in de tuin zitten. Mijn gezicht en armen zijn al lekker gekleurd. Alleen jammer dat ik wel weer vocht in mijn benen vasthou. Zelfs mijn slippers zitten retestrak. Tot later ladies! Liefs LIS
Goedenavond meiden, Zo, ik heb ook ff tijd om weer te reageren... LIS: nog steeds het beebje in je buik dus. Denk idd dat het nu wel strippen zal worden bij de VK. Ik ben er niet bekend mee, maar hoop voor je dat het daarna in ieder geval vlot gaat. Hou je het een beetje uit met dit weer? Lekker hoor dat je al verekleurd bent. Kel:jippieeeee, Daynah aan de wandel, hardstikke goed zeg van dr! Leuke foto's op het strand. Hihi...het is wat met het zandfobie van die kindjes, Jayna vorige vakantie ook, ben benieuwd hoe ze dat nu gaat vinden. AM: ach, arme Kylian onder de waterpokken, en nog steeds blijft het een heerlijk ventje! En maar blijven lachen he, leuke foto's weer. Fajah: hoe is het nu met Yorben? Ziek aan het worden, of toch gewoon last van het weer? Robine: wat ene super mooie foto van ene lachende Jill zeg, knappe meid dat het is! En ze lijkt idd echt ouder op die foto. Zielig hoor dr blauwe oog, heeft ze er veel pijn aan gehad? Brennie: wat super zeg dat jullie het hartje al hebben kunnen horen. Wat zullen jullie opgelucht zijn. Nu snel de echo om jullie kleintje te bewonderen. Lieve Milou spam trouwens! Verder weet ik t ff niet meer.... Hier een leuke dag op mn werk gehad. Draaien meivakantierooster en dus leuke activiteiten met de kids gedaan.Morgen naar aqua zoo, een dierenpark met waterdieren en grote speeltuin. Lekker in t zonnetje zitten...haha! Ik ben nu ff foto's aan het uploaden, want hoog tijd om weer es Jayna foto's te spammen! Doe ook meteen foto's van de tuin die klaar is. Fijne avond, liefs Sem