Lis:Als ze vrijdag gaan strippen gaat het zeker niet lang meer duren ,begin volgende week heb je je beebje in je handen. Ik duim voor je dat hij toch nog morgen komt Mss nog eens een buikfoto op de valreep? Sem:Lekker morgen in het zonnetje zitten tijdens het werk Yorben zn koorts is weer gezakt,maar hij eet ook zo weinig net als de andere kindjes. Kel:Was erg leuk vandaag zo te zien,met Daynah die niet op het zand wou lopen hihihihi Robine:Aaaaah arm Jill met haar blauwe oog.Lief die slaapfoto. Ze was gister alweer 1,5 jr.Gaat snel he?John nog geen kriebels voor een 2de beeb?Jij wel he? Nou hier dus nog een kindje die zo weinig eet, Over de hele dag: -1 Liga -1 droog biscuitje -Halve eierkoek -2 danoontjes Thats it,snap niet dat ze er op kunnen leven. Maar weet nog wel dat Jelte ook zo´n periode had toen hij die leeftijd had,dat heeft een hele tijd geduurd,maar is weer goed gekomen hoor,dus een schrale troost voor jullie meiden,het komt goed!
Lieve Jaynaspam en wat is de tuin mooi! Veel plezier morgen bij aqua zoo Sem. En tjeetje... jij ook alweer 19 weken? Zag ik dat goed? Wat gaat dat toch snel. Zeggen we elke keer, maar het is toch zo? Enne... ik hou het nu best vol hoor. Lekker in het zonnetje zitten en als dat te warm is, in de schaduw. Vanmiddag lekker met mijn voeten in het badje van Jesse gegooid, voor zover hij dat toelaat... Hij houdt er niet van als mensen met hun voeten op tafel zitten ook. Gek kind.
Ow ja, ook nog ff buikfoto in mn album gezet... Fajah: gelukkig de koorts van Yorben weer gezakt. Hier ook een slechte eter momenteel. Halve fles pap, halve boterham, paar happen fruit en warm eten en toetje. LIS: gelukkig houd je het wel een beetje uit. Het gaat idd heeeel snel he! Ik dus ook al bijna op de helft. Succes met de laatste loodjes meid! Geniet nog ff van je buik.
LIS: beebje weet het daar wel goed uit te houden he Gaan ze zeker weten vrijdag strippen? Zegt natuurlijk niet zoveel, bij de 1 gaat het dan snel en bij de ander helpt het niets. Maandag ben ik gelukkig wel vrij. Had ik me ookal bedacht dat het wel goed uit kwam dat hij nu waterpokken heeft Maar Kyllian kan Jesse's broertje pas zien als het helemaal over is he...dus laat hm toch nog maar ff blijven zitten Robine: Jill eet idd niet veel. Kyllian ook niet de laatste dagen, maar dat zal wel door zn pokken komen. Verder eet hij de ene dag heel goed en de andere dag bijna niets. Maakt me er niet zo druk om eigenlijk. Jill ziet er gezond uit! Is dat het setje van vorig jaar? Leuk setje idd, Otto toch? Zielig het blauwe oogje. Kelly: Joepieeee Daynah wat goed dat je ook loopt! lol daynah een zandfobie. Wel handig...hoef je dr niet steeds achterna Ik zou geen 1 minuut rustig kunnen blijven zitten met Kyllian denk ik haha. Vandaag hebben we elkaar voeten begraven in de zandbak en de grootste lol dat hij had. Maar ook hij vindt alles verder bah als hij iets op zn hand heeft. Voeten maakt niets uit bij hm Leuke foto's! Semmi: leuk die uitjes met je werk! Wat een fleurige foto's met de stralende Jayna! En mooie tuin hoor! Kyllian heeft nu wel last van de pokken. Hij kon vanavond niet in slaap komen. Stroopt zn mauw op en zegt dan wijzend naar een pok 'auw'. Morgen ff wat tegen de jeuk halen. Durfde vandaag niet weg met hm, bang iemand aan te steken.
Jaaaahh Semmi krijgt een zwangerbuikje! Wel nog heel bescheiden Zie nu dat je al weer bijna op d ehelft bent,....wat gaat dat snel!
Jee zeg wat hebben jullie lopen lullen! Maar waar is Sap in al de berichten? Ik ga proberen op alles te reageren maar weet niet of dat lukt hoor! Lis zit ie er nou nog steeds?!?!?! . Ws dus strippen vrijdag. Fajah kan me voorstellen dat je ogen in jekont moet hebben dan maar ik lag wel in een deuk hoe je het zei..whaahaaa. Semmi leuke foto's van Jayna hoor. Tuin ziet er netjes uit. Is dat wat zo met beeb in deochtend naar de douche lopen op de camping en hebben jullie caravan ofzo? Jayna is ook een slanke dame heh. Kel wow daynah is ook aan de wandel! Jooohoeeeeee. Maar is prima op tijd toch? Gemiddelde is 16 maanden heh. Leuke foto's van haar op het strand, maar wel jammer van de zandfobie. Speelt ze er in de zandbak wel mee? Brennied fijn voor jullie dat jullie zo'n goed gevoel hebben na bezoek vk. Lag je placenta vorige keer voor? AM nee dat zijn idd geen zonnebultjes, maar wat heeft hij er erge last van dan zeg..jee hee, zn hele ruggetje onder. Echt sneu. Heeft hij veel jeuk al? en alle kindjes die zo weinig eten, hoe houden ze dat vol zeg? Hier wat Jaime eet: 200cc pap ochtend, minstens 1 stuk fruit in de ochtend, ca 2 bammen, 2 koekjes, maaltijdje avond van minstens een potje (potje minder vers meer) met danoontje en dan dr flesje melk a 170cc. Maar goed is uitzonderlijk volgens mij want hoor steeds op het kdv dat Jaime zo'n 'lekkere' eter is. Ik hoefde niet te werken vanavond, maar was hele dag bezig info te verzamelen en stuk te schrijven. Jaime speelt erg graag op kdv in zandbak (zou er bijna 1 halen zo leuk vindt ze het). GEvolg is wel dat ze thuiskomt zonnebrandje gesmeerd met zand tussen dr vetplooitjes. Hanan was vandaag geweest maar mag morgen wel weer komen . Verder eigenlijk alles prima hier. Tafel is er dus spam vrijdag wel ff de eethoek. wij zijn iig zeeeeeer tevreden. liefs van ons
Oh en hier ook nog veel kleertjes van vorig jaar die ze nog past, met name mexx maat 80 mexx valt echt best groot.
LIS: ze hebben mij ook proberen te strippen met 41 weken maar alles zat nog dicht dus ging niet. Reken er niet teveel op zou ik zeggen.... Robine, acherum Jill met d'r blauw oogje....ziet er idd erg uit. Leuke lach foto van d'r. Zoveel hoef je toch niet mee te nemen morgen naar het strand..niet te moeilijk doen. En als je het zat bent met d'r weer lekker naar huis. Is wel heel lekker hoor ff uitwaaien! Ze krijgt vast honger van de zeelucht Milou eet best goed als ik dat zo lees: bordje pap, fruit, peperkoek, boterham, koekje, warm eten en een toetje erachteraan. Warm eten meestal niet zoveel hoor. Je doet er toch niets aan, dwingen werkt alleen maar averechts en ze ziet er hartstikke gezond uit dus geen zorgen maken! Kelly, haha moest wel lachen, daynah die niet van d'r laken afkomt. Tja ik weet niet wat milou zou doen, ik zie haar niet langer dan 10 minuten stilzitten Wel lekker rustig voor jouw! AM: zielig zeg dat ie het zelf ook helemaal in de gaten heeft van de pokken...mss dat mentholpoeder verzacht. Succes! Semmi, mooi buikje hoor! En ook nog een mooie tuin Ziet er errug opgeruimd uit kunnen wij wat van leren En zo'n mooie krullenbol die Jayna van jullie! Hoe gaat het nu met je rug? Vanmiddag het vrouwke nog te pakken gekregen en volgende week vrijdag de echo om 9.15 uur! Jippie!
Hoi hoi, LIS; nog altijd geen baby in je armen. Duurt mij ook te lang . Hoop dat ze je vrijdag strippen en dat dat dan ook nog eens gaat helpen. Geniet nog maar ff lekker van de zon. Brennied; joehoe eindelijk een afspraak voor de echo. En wat fijn dat jullie het hartje konden horen, geweldig! Wat zullen jullie blij zijn. Geniet ervan! Ik zag ook nog geweldige Milou spam! Lief zo dromerig naar buiten kijken. Sem; wowie wat is jullie tuin mooi geworden! En wat een leuke foto's van Jayna. Ze heeft al best bruine beentjes of niet? En je kan nu goed zien dat je zwanger bent hoor! Mooie buikfoto. Sens; nou wat houdt je tegen...gauw een zandbak kopen voor Jaime! Ben erg benieuwd naar de spam van jullie eethoek! AM; aaaaaaaah wat zielig voor Kyllian, de waterpokken. Hij heeft ze dan maar alvast gehad. Drogen ze met dit warme weer ook sneller in? Lijkt me wel. Hoop dat je morgen een zalfje kan krijgen tegen de jeuk, zielig vind ik het. Fajah; he bah Yorben weer niet lekker..gelukkig is de koorts weer gezakt. Beterschap. Ben wel jaloers op jullie, zo lekker dicht bij het strand wonen. Robine; ach die arme Jill, een blauw oog...dikke knuf van ons. Leuke foto;s van dr in haar pooltje. Jummie, jullie ook lekker gebbq, heerlijk en gezellig! Kelly; JOEHOE Daynah loopt ook! Prima hoor! Ook leuke foto's op het strand van je meisje. Hahahaaha een zandfobie, hoor het wel vaker bij kindjes. Grasfobie komt ook regelmatig voor geloof ik. Panda; en is het voorlopig koopcontract getekend? Alvast gefeliciteerd ! Verder weet ik het niet meer, Hier alles goed, heb er weer 2 dagen werken opzitten dus morgen weer lekker vrij. Zonet alle boodschappen al gedaan dus morgen lekker relaxen. Zwembadje voor Lieke opzetten en mama lekker met de voetjes in het badje, haha. De juf van Lieke op het kdv (die een drieling kreeg maar waarvan 1 kindje met 22 weken is overleden) is gisteren bevallen van een jongen en een meisje, Teun en Sanne, erg leuk! Kreeg vandaag ook een moederdagkadootje mee van het kdv, maar mag het niet openmaken. Lieke had er nog meer moeite mee dan ik, haha, Lieke wil ook altijd een "dootje". Nou meiden, ik ga ff verder. Tot later, Liefs Sap