Sem: Wat is jullie tuin mooi geworden zeg en wat schattig dat picknicktafeltje voor Jayna! Erg mooi! Lief ook zo weer die trouwe Luca op de foto erbij, echt schattig. Brennied: Joehoe de echo is in zicht voor je. Spannend weer he! Milou eet dus nog wel lekker door.......goed zo! AM: Wat leuk dat Kyl zelf aangeeft hoe hij zich voelt al is t natuurlijk nu niet zo een leuk gevoel, toch is t wijzen en au zeggen wel lief. LIS: Sorry heb me een dagje vergist, dacht dat je donderdag naar de vk moest, maar nu staat me de datum van de 9e weer bij! t Weekend dan maar?!? 27 graden, mooie temp om te puffen Sens: Ben benieuwd naar je eethoek! Ennuh smeren ze op t KDV zonnebrand over dr zandlaagje heen of begreep ik t verkeerd?! Jaime eet nog wel lekker zo te lezen en toch is en blijft ze slank . Fijn dat je niet hoefde te werken vanavond! Fajah: Lief je twee knullen met de tuinslang spelende. Hahaha dan zijn 2 jongens ook wel erg leuk he! Lekker ravotten samen. SaP;Leuke foto trouwens die in je glitterfy hoekje. Zie ik op de achtergrond nog een schim van Jill , volgens mij wel he.........hahaha. Morgen genieten jij van je vrije dagje, jamer datt strand zo ver weg is voor jullie. Geen leuk meertje in de buurt? Panda; Heb je je huisje rond?!?!? En we willen wel weer eens Bastian spam zien joh! Ga zo slapen. Hebben film gekeken, black water. Wel spannend. 2 zussen en 1 zwager gaan bootje varen in een moeras met krokodillen. Bootje slaat om, klimmen in een boom en dan............krokodil wacht wel op ze...........spannend dus! 2 vd 3 gaan dood door de kroko, goede film! Morgen strand opzoeken, ben dr uit, Ga naar Katwijk aan zee, koelbox met drinken mee, 2 handdoekjes en zonnebrand en Jill dr schepje en emmertje en we amuseren ons wel.........hopelijk Ben benieuwd. Ga wel al om 9 uur rijden voo een beetje plekje, zal wel druk zijn. Weltrusten allemaal!
Fajah wat een lieve leuke foto's van je mannen, ze kunnen het best goed met elkaar vinden he? Leuk hoor!
Robine:Veel plezier op het strand morgen. Sape jongens kunnen het best goed vinden,al hebben ze geregeld ook ruzie hoor en speelgoed van elkaar afpakken,maarja dat hoort er bij he?
Even heel snel: huis is rond! En spullen gepakt, we vertrekken morgen om 6 uur. Hoop dat ik nog tijd heb om hier bij te kletsen voordat we zondag vliegen. Moet ik eerst het wachtwoord van de site ergens opduikelen. Zet 'm op LIS! Er volgt heel veel spam na Canada, beloofd!
Goedemorgen, Heb weer leuke foto's voorbij zien komen. Er wordt idd lekker veel gespamd altijd erg leuk van de kids. Iedereen die vrij is lekker genieten van het mooie weer. Ik ga vandaag weer keihard aan de arbeid. Ben alleen vandaag, dus zal wel druk worden met vanalles. Gaat de dag iig lekker snel voorbij. Fijne dag allemaal Lfs kelly
VAnaf mn werk! Lis is bevallen van Marijn! VAnochtend om kwart voor acht begon het en hij is om 8.54 geboren! WAs heftig en vk was net op tijd. Joooehooeee lis wes en jesse gefeliciteerd!
Lydia: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON. En jeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat snel zeg...........pfffffffff
LIS, Wes en Jesse van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marijn! Nu lekker genieten met zn viertjes!
Hoi allemaal, Panda: ben ik nog op tijd? Hahahaha. Zoals Sens al schrijft: vanmorgen om 7.45 uur begonnen de weeen. Wes is om 8 uur Jesse naar kdv gaan brengen en toen kreeg ik al persdrang. Wes heeft gelijk vk gebeld. Die was er om ongeveer 8.40 uur. En ik kon gelijk gaan persen. Om 8.54 geboren. Flinke kerel van 4040 gram en 53 cm. Nu genieten maar. Ben zo benieuwd hoe Jesse gaat reageren!
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH WOWIE WAT SNEL OPEENS! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marijn! Nu lekker genieten meid! Liefs Sap en Lieke
Proficiat LIS, Wes en Jesse met jullie zoontje en broertje!! Wow wat is het snel gegaan zeg.....voel je je goed LIS? Alweer aardig snel op het forum Jesse zal het heus super vinden! xx Brennie en Milou
LIS zo snel weer online hahaha ik denk post het ff voor je je zal wel ff niet online komen! Idd erg leuke naam! Ben benieuwd naar de kleine man en je verhaal. Ga nu weer verder werken hoor wil eerder weg vandaag. lfs
Hiep hiep hoera, Marijn is geboren!!!!! Van harte Lis, Wes en Jesse!!! Genieten van de kleine nieuwe knul!!! Super naam!! Liefs en een knuffel!
Wij zijn net terug van t strand, hebben lekker vanaf 10-1230 aan zee gelegen in Katwijk. Jill vond t eerst maar niks.......later durfde ze wel iets meer te stappen in dat smerige zand hahaha, Heb nog foto''s gemaakt, ff kijken of er nog wat bij zit. xxx