Ja die stoelen zitten echt heerlijk. we hebben er zes maar zolang jaime nog in kinderstoel zit staat de zesde boven. En idd gekocht om lang te kunnen natafelen, vinden we fijn Die ander zat gewoon te hard.
Datis echt een diva foto sap..echt lief. Zit er bij jullie zwembad een glijbaan ofzo? Hij is wel lekker ruim! Ik had een zwembadje gekocht bij de hema, nou daar kan ze met dr dikke billen inzitten en dan is ie vol. Morgen dus maar ff een nieuwe halen. Iemand tips waar je leuke kunt halen?
Oh en we hebben huis geboekt voor spanje, aanbieding..haha. Maar leuk huis weer hoor. www.topictravel.nl en dan costa blanca, nummer ebl.02
Nee geen glijbaan, er zit een gedeelte bij (kikkerkop) wat omhoog kan staan als een soort scherm tegen de zon. Maar ik vind dat niet zo handig, klap het gewoon naar achter. Badje is ruim genoeg. Vanochtend gekocht bij Bart Smit, in de aanbieding, van 25,- voor 9,-. Zit ook een zak met 50 ballen bij, haha .
Jeetje LIS wat ben je idd snel online zeg En wat een supersnelle bevalling! Ben echt heel nieuwsgierig naar hoe Marijn eruit ziet...lijkt hij op Jesse? We komen snel kijken als je er aan toe bent, maar eerst maar ff de waterpokken helemaal over laten zijn.
Zag een lieve Jaime met staartjes voorbij komen! Schattig hoor En mooie eethoek Sens! En die Lieke zo stralend in dr badje! Die ballen doen het goed op de foto Maar Lieke blijft natuurlijk ook een mooi modelletje! Jill lekker naar het strand geweest, heerlijk! Zand is toch niet bahh Oww en Sens leuke vakantie geboekt! Mogen we mee?
De pokken beginnen hier al grotendeels in te drogen. De jeuk lijkt nog steeds mee te vallen. Heeft vannacht wel wat gespookt, maar vandaag overdag was hij weer supergezellig (vertelden Djurre en oma want ik was werken). Morgen ben ik vrij omdat we geen oppas hebben. Ben morgen ook jarig, maar komt alleen 1 vriendin langs. Wilde het eerst niet 'vieren', maar bedacht me van de week dat een bbq wel gezellig is en had dus nog wat mensen gemaild of ze zaterdag kwamen. Heb tot nu toe bijna allemaal afzeggingen, maar had ik kunnen verwachten zo vlak van te voren
Joehoeeee lekker lang weekendje nu voor mij. Heerlijk hoor. Morgen maar weer even naar het strandje denk ik. Denk dat ik maar mijn shirtje aanhoud want mijn rug is van woensdag flink verbrand en doet echt zeer. Ook niet ingesmeerd natuurlijk, maar dacht dat ik ook niet echt met mijn rug in de zond had gezeten. Nou ja hebben we het iig weer gehad een verbrande rug. Vandaag drukke dag op mijn werk geweest was helemaal alleen Zo saai vind ik dat. Sap en Sensee: leuke foto's van de kids. Een blije Lieke in het bad en Jaime met mooie staartjes. Sensee: Mooie eettafel. Wij willen dat dadelijk ook een beetje teak meubels. Ziet er lekker uit het huisje. Robine: Jij ook heerlijk genoten op het strand. Jill durfde toch iets meer dan Daynah dus. Ben benieuwd hoe ze morgen reageert Daynah als we weer gaan. Mss een kwestie van wennen ofzo. AM: Lekker toch een rustige verjaardag voor de boeg. En anders lekker bbq met het gezin. Ook leuk toch en een lekker lang weekendje. LIS: Nogmaals van harte gefeliciteerd. Snel een foto spammen hoor van de kleine Marijn. En hoe vindt Jesse het? Ik ga ff online shoppen. Heb te weinig zomerkleding. Lfs Kelly
Heeeej meiden, Joepieeeee LIS bevallen! Lydia, Wes en Jesse, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marijn! Ik kon niet eerder online komen en ben nu dus helemaal verrast! Wat een supersnelle bevaling zeg! En zo snel weer online! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, geniet er van samen! Mooie naam ook trouwens! Ik heb heel veel leuke spam van alle kindjes genietend van het mooie weer voorbij zien komen! Ga nu lekker douchen en op bed dvdtje kijken. Was om half 7 thuis van mn werk, daarna eten, boodschappen doen en opruimen. En toen kwam ik de post tegen met een super leuke center parcs dvd....thnx Robine! Foto´s zijn ook erg leuk, Sap en Robine! Morgen lekker vrij, Jayna badderen en ik lekker van t zonnetje genieten! Kom morgen weer ff reageren! Liefs Sem
Kel welk strandje ga je altijd dan? Strand strand of strandje bij een meertje? Michiel neemt misschien morgenmiddag vrij vandaar, wilden naar strand gaan, jaime vindt het supertof. Heerlijk heh weer een lang weekend! AM hij had het wel erg zeg zag ik op de foto's die waterpokkies. Wel fijn dat hij verder weinig last heeft. Mag hij niet naar kdv met de pokkies? Beter als ze het nu hebben heh, vriendin van mij heeft het nog nooit gehad, die heeft een zoontje van 1...wordt wat straks als hij het krijgt, krijgt zij het ook zeker. Jammer van je verjaardag, ik heb morgen nog dingen te doen anders was ik wel ff een bakkie komen doen. Ga ff harry potter kijken! lfs
Ik ga altijd naar een strandje bij een meertje hier in de buurt. In de wijk Nesselande. Erg leuk is het daar en lekker in de buurt. Geen file rijden iig. Sem: geniet lekker van je weekend.
Semmi: fijne vrije dag morgen! Sens:Lekker dat Michiel misschien morgenmiddag vrij is! Schijnt morgen nog warmer te worden. Het verschilt volgens mij per KDV of ze wel of niet met pokken er heen mogen. Geen idee of het hier mag, maarf hoeft ik me niet druk om te maken aangezien het over 1,5 week toch wel weer over is Ja als haar zoontje het krijgt kan ze het dus ook krijgen....
Sens: Henschotermeer is leuk, gingen we vroeger vaak heen Sinds we hier in Houten vlakbij een meertje hebben gaan we hier heen.
Valt onder Maarn geloof ik. Bij de afslag Doorn/Maarn bij het kruispunt rechts (links ga je naar Austerlitz). Het parkeergeld voor de auto is wel duur geworden, maar ach ben je gewend he
Nouuuuuuu voor het strand... Nee maar we hebben hier ook maarsseveense plassen heh is best dichtbij, met strandje meertje enzo en met zwembad nog. Ken jij die niet?