Ja ken ik wel, maar nooit geweest eigenlijk De plas bij Ngein industrieterrein/ Lunetten/ Houten schijnt ook open te gaan. Weet niet of dat iets is, zal er als ik er langs rij eens op letten.
Hmmmzzz weet niet of ik bij een plas wil bij een industrieterrein...haha. maar maarsseveense plassen moet je maar eens heengaan, want die is echt best leuk! Nog 2 uurtjes AM en je bent 29! Ik ben precies een week later jarig en word 31 dat klinkt niet leuk nu ik het opschrijf...boohoeee
Haha en ik voel me al zo oud met mn bijna 29! Ze noemen het industrieterrein, maar die industrie valt wel mee hoor Zit achter de Makro/ Gamma enzo.
Ik ga het computertje uitzetten lekker slapen morgen nieuw badje halen voor muppet..en dan zonnen.....
Hiep hiep hoera voor Monique!!! Gefeliciteerd meid, 29 jaar,. valt nog mee toch?!?! Fijne dag! Sap: Lief die Lieke in dr ballenbadje Hihih, grappig modelletje hoor, met van die ballen erbij en kikkerkleur. Hahaha. Sens: Wow, staartjes staan Jaime geweldig! ff Wennen dat ze ze de eerste paar dagen wel eruit zal trekken, maar op een gegeven moment laten ze ze wel zitten. Gewoon kammetje mee waar je heen gaat, kun je ze bijwerken . Jullie eethoek is ook supermooi en je vakantiebungalow ook! Mss hou ik die wel in gedachten...........voor t naseizoen. Heb je em nu pas geboekt dat ie zo goedkoop is?! Dacht dat t al vaststond! In ieder geval zal t vast weer een heerlijke vakantie worden!
Hoi, AM: PROFICIAT!!!! EEN FIJNE DAG VANDAAG!! Hier vanochtend ook maar een ander zwembadje aangeschaft....die van vorige jaar was wel heeeeel klein Bij de kruidvat heb ik hem gehaald, eigenlijk 15 euries..bij de kassa nog 50% eraf Geen geld dus. Zal zo wel een foto spammen van Miloutje in d'r batttt zoals zelf zegt Zometeen komt een oud collega'tje met d'r dochter van 10 mnd, kunnen ze lekker badderen! Mooie eethoek Sens! En gelukt voor Jaime een badje? Leuk die staartjes....kon het hier ook maar En wat een niet normaal super vakantiehuis. Gaan jullie er met z'n drieën naartoe? Je zal elkaar vast een keer kwijt zijn Robine, Jill vond het dus wel lekker op het strand...leuke fotos! Ik zou ook willen zo dicht bij water te wonen. Hoelang is het voor jouw rijden? Lieke zag ik nog lekker badderen in d'r ballenzwembad Leuk! Kelly, was het leuk bij het water vandaag? En durfde Daynah van d'r handdoek af Wat goed trouwens dat ze zelf loopt! Hieperdepiephoera! Hier zo grappig...Milou zegt echt veel woordjes en je begrijpt haar dan ook echt. Heel erg makkelijk vinden we en ook errug grappig Als wij 1, 2 zeggen roept zij 'hoplakee' erachteraan En 'opa is een beetje.....' KEK zegt Milou dan En lachen dat ze doet! Ik ben zo verliefd op d'r .....soms denk ik nu weleens of ik ook zoveel van ons 2e hummeltje kan houden beetje gekke gedachte heh? Ik zal ff foto's erop zetten en spammen.......
Goedenmiddag meiden! Monique gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele gezelloge dag, wat een geweldig weer heb je toch zeg! 8) Kel: lekker hoor ff naar een strandje toe. Ik ben ooit ook wel es bij die zevenhuizenplas geweest met Len, toen we net verkering hadden. Hoe gaat het verder met t lopen van Daynah? De smaak nu goed te pakken? Lis: hoe is het met jullie kleine mannetje? Hoe heeft Jesse gereageerd? Ging de eerste nacht een beetje goed? Ben erg benieuwd naar foto's, maar doe maar lekker rustig aan, we hebben geduld ! Sensee: geweldig zeg die staartjes van Jaime, staan haar erg goed! Ben je dr al uit naar welk strandje jullie gaan? Veel plezier samen! Wat het douchen op de camping betreft gaat dat prima. Mijn ouders hebben een caravan, nu nog zonder douche, maar volgend seizoen, andere caravan me douche. Maar in de washokken heb je hele mooie kinderhokken, met bad en ruimte om aan te kleden. Jayna vindt het badderen op de camping geweldig. Zaph: leuke strandfoto's zeg! Is dat ver bij jullie vandaan? Lekker hoor dat je zo voor ene paar uurtjes ff naar het strand kunt.....zitten wij helaas te ver bij vandaan. Geniet van het mooie weer met je meissie! Sap: leuk zeg dat badje met ballen voor Lieke! Ze heeft er een hoop plezier van he! Zo grappig die zonnebril op...hihi....coole meid! Jij vandaag werken toch? Hoop dat de dag snel om is voor je! Fajah: jouw jongens zullen zich vast ook prima vermaken met dit mooie weer in jullie grote tuin. En jullie lekker dichtbij zee....ben een beetje jaloers hoor! Brennie: super gaaf bad voor Milou zeg! Leuk he dat ze nu steeds meer gaan praten! En die gedachte van jou is helemaal niet gek hoor.....ik ben ook zo trots en gek op mijn kleine meid, dat het haast onvoorstelbaar lijkt dat we dat bij een tweede weer kunnen hebben. Maar toch is het zo....dus nog meer genieten, geweldig toch! Hoe voel je je verder trouwens? Verder kan ik door het vele gespam niet eer teruglezen. Vanmorgen ff vroeg al de stad in geweest. Slippers voor mijzelf gekocht en nog wat zomer positiekleding. Jayna haar croqs worden al wat krapper en met haar hoge wreef gaan ze wat knellen met blote voeten. Heb nu hele leuke nike sandaaltjes, roze/paars gekocht. Ook van soort rubber, dus kan ook nat worden en dr teentjes lekker vrij, wel zo lekker met dit weer. Ze vindt ze zelf geweldig en loopt er zo op weg. Vanmorgen is ze ook al in badje geweest en daar krijgt ze geen genoeg van. Nu knock out een uur op bed. Straks komt een vriendin langs, gezellig. Vanvond met de buren naar een voetbal toernooi met allemaal bekende buitenlandse clubs tot 21 jaar. Is in het abe lenstra stadion, dus mooi dichtbij en altijd wel gezelig. Nu ik ga de zon in, fijne zonnige dag allemaal! Liefs Sem
Wow die is wel heel leuk brennied. Nu baal ik als een tiet want kon het geduld nit opbrengen in hitte en drukte (niet normaal wat een mensen in de winkels) ik heb dus een tamelijk saai geel bad, zonder dingen frutsels of niks...
Nou Jaimerdepeem ging vanochtend met dr verkeerde been uit bed... . Wilde weer niks, geen schoenen aan, geen kleren aan etc. Ben dus later naar de winkel gegaan als verwacht en wat ik schreef hte was zooooooo druk. Voor mijzelf nog ff wat rokken en shirts gehaald. Zo maar eens badje opzetten al heeft Jaime een powernap gedaan in de auto net dus die zal niet meer slapen,(zit nu wel in dr bed hoor...half huilen beetje zeuren zeg maar). Klinkt gezellig Sem vanavond en hoe ver is het strand dan van jullie? Heeft Friesland geen strandjes? (ik kom er eigenlijk nooit wel eilanden). Ff spammen de sandaaltjes! Brennied ja we gaan met zn drie daarheen. Haha voor Jaime verstoppertje spelen want de tuin van dat huis is 2000 m2..haha. Nogmaals ik vind het badje van Milou echt supertof zeg, ben jaloers! Veel plezier vanmiddag met je collega. Lief dat Milou trouwens ook zo aan de klets is..Hier ook hoor dat gevoel, is niet gek toch? Alleen maar goed, stel het was andersom...... Robine je moet gewoon ff kijken joh prijs valt echt best mee. Bij die Duitse site heb je in naseizoen nog vaak 2 weken 1 betalen etc. Heb evt nog wat andere sites voor je van een collega van mij, die is ook spaanse huizen fan geworden..haha. Wij hadden tickets al geboekt. Die huizen staan in voorseizoen zo vaak leeg. Ik ga niet dan een huis paar maanden eerder boeken terwijl het mij 25% scheelt, mag ik een zuinige hollander zijn, maar die 25% kunnen we lekker een auto van huren. Zo komt jan splinter door de winter . nou ik ga ff dat lelijke bad opzetten laterzzzzzz lfs ps hoorde vanochtend de buuf in discussie met haar kraamhulp zo wat kwam dat bekend voor zeg, bv maffia...iiieeeeeks als ik er nog aan terugdenk, had dat mens wel een klap voor dr kop willen geven..grrr
Brennied, dat is nou precies ook wel vaak bij ons de gedachten hoor om aan een 2e te beginnen ja of nee..........je kan je gewoon inet voorstellen dat je 2e of 10e kindje nog een keer zoveel voor je kan betekenen. Geen gekke gedachte........vind t heel normaal! Supergezellige foto trouwens van Milou in dr badje. Ook al zo een fleurig ding, ik moet toch ook echt een andere halen, deze is voor baby's die Jill heeft........
Sens: Zit je ook lekker binnen achter de laptop, hahaha. Vond t vanmorgen ook al retedruk bij de winkels, vooral met bejaarden en demente lui....... Ga toch ff ook naar de Kruidvat zo denk ik, Milou dr badje is wel erg hip.........Vind het zielig anders voor Jill, die kan niet spelen in dat Nijntje badje met een doorsnede van 20cm, hahaha. Moet ik dr eerst ff wakker maken..........ze slaapt tegenwoordig erg veel tussen de middag, nu al vanal 1130! Nu s nachts nog
WAt een sufkut benik ook...niet ff kijken op dat bad...moet tot 80% worden gevuld en gaat 440 liter water in dan...zucht. Kan dus zo weer terug. Ik wil gewoon een bad van een meter of 110 doorsnede niet te groot...ik word gek hiervan kut bad. Robine dat bad van JIll leek niet zo klein, zal eens een foto maken van die van de hema, daar kan dr kont in en verder niks..
Sens:Wat een geklungel bij julie om het juiste badje te vinden. Heb je er inmiddels eentje gevonden? Tis overal druk he,snap niet wat die mensen allemaal in de winkels doen met zulk weer. Brennie:Ik begrijp je gevoel over het gevoel of je wel genoeg van een 2de kindje kan houden. Toen ik zwanger was van Yorben had ik zo vaak datzelfde gevoel,kon me niet voorstellen dat ik net zoveel vd baby zou houden als van Jelte. Ik had in het begin ook niet zo ´n band zeg maar met mn buikje,dat had ik van Jelte veel meer. Maar naarmate de baby begon te schoppen werd dat gevoel sterker. En toen Yorben er eenmaal was ,was dat houden van er wel gelijk hoor,alleen hou je er dan van 2. Gekke gedachten hebben we toch he?
Haaai, Was bij kruidvat geweest maar het badje van milou past hier echt niet is te groot. Uiteindelijk na tig winkels afgelopen te zijn allemaal uitverkocht gevonden bij de zeeman . Maar leuk ding 122 doorsnee met vissen en zeebeesten erop. Fajah jij hebt dat soort spullen natuurlijk allemaal al. Hebben de jongens al in badje gezeten met zn twee? En hoe is het nu met je paps? Robine is het bij jou nog gelukt met een bad? Jij hebt wel meer ruimte heh in je tuin dat is wel lekker hoor. Heeft Jill nog lang geslapen? Misschien door het weer ofzo? Wel vervelende tijd 11.30 wanneer eet ze dr bam dan? Ik ga nog ff de tuin is! lfs
Hahahah ja sens ik heb al die buitenspullen al,Ik heb zo ùn zwembad met afdak en ballen erbij,die heb ik een keer bij de C1000 gespaard. Kids hebben er nog niet ingezeten,is zo´n groot ding dat moet Chris maar een keer opzetten hoor als hij thuis is Trouwens de kids vermaken zich met de tuinslang ook wel Met mn pa gaat het redelijk goed,de draadjes zijn eruit,hij had 20 hechtingen. Hij is nog veel moe dus rust nog veel,erg lief dat je ernaar vraagt. Jelte is bij de buren aan het spelen en hoorde hem net zeggen tegen het buurmeisje: Ik wil later met mama trouwen ,omdat ik haar zo lief vind. *SMELT* Das toch erg leuk als je je kind zoiets hoort zeggen over jezelf Grappig om te horen wat ze dan allemaal tegen elkaar zeggen als je er niet bij bent (maar ik hoor het wel natuurlijk vanachter de schutting ) Ga nu aan het eten beginnen. Prei-rolletjes in ham gewikkeld met ham/kaassaus en Puree.
Thnx allemaal voor de felicitties! Brennie: leuk badje heeft Milou! Hier nog steeds neen eenvoudig badje, maar jullie brengen me op een idee Leuk dat hoplakee van Milou Semmi: jammer dat de crocs nu al iets te klein zijn. Veel plezier vanavond! Sens: pfff moet er nu ook niet aan denken om met zulk weer de stad in te gaan. Gelukkig heb je een badje gevonden! Robine: zal wel aan het weer liggen dat ze zo lang slapen, Kyllian sliep ook bijna 3 uurtjes vandaag en als ik hm niet wakker had gemaakt (per ongeluk) sliep hij nog wel langer. Fajah: wat fijn dagt het goed gaat met je vader! En wat super lief dat Jelte dat zei. Eet smakelijk Hier vanmorgen een hoop boodschappen gedaan (bbq-zooi). Vanmiddag kwam mn vriendin en Kyllian heeft zich heerlijk in de tuin en in zijn babybadje vermaakt