Voor degene die erg nieuwsgierig zijn naar kleine Marijn,kijk dan op de site van Jesse ,daar staat een foto van de kleine pruts op zag ik. Erg mooi kindje Lis.....
Oh ik heb marijn ook gezien, wat een lieffie zeg! Hij lijkt op lydia of niet? AM bbq's, wij gaan m vanavond ook maar weer eens aanzetten..uitkomst zo'n gasding met plaatje, je kan gewoon buiten koken..haha. lfs
HIEPERDEPIEP HOERA VOOR ANNEMONINQUE Ik heb toevallig vandaag ook dat zwembadje voor Daynah gekocht bij de Kruidvat. 7,50 is ie. Geen geld toch. Hij is erg leuk. Lopen van Daynah gaat steeds beter. Zou het dan toch gaan gebeuren? Ze kruipt ook nog wel hoor en dan weer even staan en een paar passen doen. Helemaal geweldig vindt ze het. Vandaag dus lekker weer naar het strandje geweest. Was superdruk, dus zijn ook niet zo lang geweest 2 uurtjes. Maar nog niet op het zand hoor. Wel nu op haar eigen handdoek, dus we zijn een stap verder AM: Veel plz met de bbq en fijne avond. Fajah: Wat lief dat Jelte met je wilt trouwen. Tuurlijk smelt je hart dan. Sensee: Ook jij dus nog geslaagd voor een badje. Kan Jaime lekker gaan spetteren. Robine: En heb je het badje ook gehaald. Heb trouwens vandaag je cd's gekregen. Ga ze zo even bekijken, maar zullen ongetwijld leuk zijn. Sem: Lekker gewinkeld dus vandaag. Ik heb ook nog sandaaltjes gekocht voor Daynah. Ze zijn zo leuk die kleine dingen. Veel plz vanavond, zal ongetwijfeld gezellig worden. Ik ga nog ff wat in huis doen. Morgen heel de dag naar Almere naar schoonzus, gaan we bbq, dus zal wel gezellig worden. Sabino is nog met Daynah op pad die moest nog wat halen, dus kon ik mooi ff gaan stofzuigen en dweilen. Ga nu maar vast de badkamer doen. Vanavond lekker dvdje kijken. Fijn weekend allemaal. Lfs Kelly
Heb ook een badje gehaald, bij Kruidvat. Die van Milou was uitverkocht dus ben ik weer aan een groot bad gegaan van 220 bij 110cm. Een vierkant. Jill is er vanmiddag al ingeweest en wij kunnen er ook makkelijk nog bij. Morgen spammen. Heb Jill om 1430 wakker gemaakt maar t liefst had ze nog een uurtje of wat geslapen, strontchagrijnig dus. Sens; Jill eet geen bam.........dus hoef geen rekening te houden met slaap en eet tijden. Ze eet uberhaupt niks! Ga zo ff op de site van Jesse spieken! Kel: Ben blij dat de cd's gearriveerd zijn, de jouwe vandaag ook, heb alleen nog niet gekeken. Meiden fijne avond, Liefs
Fajah: Hahaha dat denk ik ook..............vraag me af wat hier zondag verschijnt. Vorig jaar kreeg ik een mama fiets en dat jaar daarvoor een auto........als t deze keer bloemen zijn ben ik zwaar teleurgesteld , hahaha
Wow Marijn lijkt precies op Jesse! Wat een lief klein mannetje weer he, smelt en dan weer zo een mutsje op zn bolletje............LIEF!
FajahL Wat vreselijk lief trouwens dat Jelte dat zei bij de buren dat ie met jou wil trouwen, hahaha. Onschuldig en lief he die kindjes van die leeftijd! Spelen ze nog weleens op t klimtoestel? Of is t nieuwe er al weer vanaf?
Owwww Marijn echt sprekend Jesse Mooi mannetje! Word zelf ook wel heel nieuwsgierig hoe een broertje of zusje van Kyllian eruit zal zien haha.
Hier vanavond geen bbq gehad hoor, morgen en maandag gaan we aan de bbq Lekker groot badje Robine, heb vanavond ook nog ff hier in het centrum gekeken, maar zag niets.
Kyllian's pokken zijn echt heel snel al gaan indrogen! Toch een voordeel zulk mooi weer want door de buitenlucht komen er al snel korstjes op! Lol in het badje met mama's vriendin Sabine:
Am:Ziet er al een beetje opgedroogt uit die pokjes bij kyl. En jij krijgt volgens mij de kriebels voor een broertje/zusje voor Kyllian Robine:Ja lief he van Jelte,ik kreeg er een enorme glimlach van op mn gezicht,ondanks dat hij geregeld een keer de volle laag van me krijgt als hij stout is,vind hij me toch lief Ben ook benieuwd wat jij krijgt voor moederdag,jij krijgt super kado´s joh,dat kan bijna niks meer overtreffen hihihi. Ik heb al iets gekregen wat Jelte op school heeft gemaakt,een groot hart met een spiegeltje voor de liefste mama hahaha,wel lief. Verder weet ik niet wat ze in petto hebben,word weer uren in bed blijven liggen denk ik tot ze klaar zijn beneden
Leruk he fajah die moederdag cadeautjes van de kids. Lijkt me vooral leuk als ze zelf gaan begrijpen dat het voor mama is. Kyllian had op het kdv een tegeltje met zijn handjes erop gemaakt. Hier vanmorgen ook het favoriete Milou badje gekocht Leuk ding voor een leuk prijsje! Er werd vanmorgen trouwens ook een taart bezorgd....van mn broertje hehe...echt iets voor hem. Zal er vanmiddag een foto van maken. Allemaal alvast een fijne moederdag en heerlijke zonnige pinksterdagen!
leuke foto's AM! En heerlijk twee dagen aan de bbq...jummie! Ga je nog wat doen vandaag? Fajah echt lief van Jelte. En Jelte kan natuurlijk al helpenmet ontbijtje. Robine wow dat is echt een flink bad zeg heeeeerlijk! Jij wordt wel verwend zeg met moederdag. Geen bam eten is met dat soort dingen dan wel handig . VAnochtend ff naar overvecht geweest ff wat spulletjes gehaald boodschappen gedaan en chiel naar de kapper. Jaime heeft vandaag twee staartjes in. 1 ervan trok ze er net uit in de auto , maar dat ding heeft er toch 3 uur ingezeten . De kapsters vonden het geweldig haar haartjes. Wij willen zo ff naar maarssen gaan bij de plassen. Jaime net op bed gelegd maar die wil niet slapen...zucht. Ik spam vanavond wel ff van het badje, ze vond het geweldig gisteren, zat ze daar met chiel in het bad..haha. lfs
Sens: die staartjes zijn ook super leuk! Veel plezier bij de plas! Doen jullie nog iets met moederdag? Strakkies komen er vriendin met hun kindje (Stan) en mn broertje komt. Wilde het maar klein 'vieren' en had expres geen familie (tantes, ooms, nichtjes e.d.) uitgenodigd....en nu blijkt bijna iedereen die ik wel uitgenodigd had (aantal vrienden en vriendinnen) niet te kunnen...snik snik. Maar ach heb ik het ook lekker rustig met dit weer Morgen komen mn schoonouders hier bbq-en, die zijn nu nog met vakantie. Ook mn vader belde gisteren dat hij in Frankrijk in hun huissie zaten. Tja vakantieperiode he.
am:Veel plezier met bbq Sens:Lief hoor die staartjes bij Jaime. Hier zijn we weer lekker aan het genieten van de zon,kids zitten in het zwembadje. Die van vorig jaar is lek met dat afdakje dus dan maar een anderen opgezet die we ook nog liggen hadden.