Leuke badfoto's en leuk dat ze zo'n lol samen hebben op dat filmpje Jelte kan trouwens al goed fotograferen! Zonse!
Echt lachen het filmpje! En de foto's zijn ook lief. tof dat die glijbaan zo in het badje uitkomt. Ik vind trouwens dat je kids echt op jou lijken fajah, vooral Jelte. Ah AM wat sneu voor je. Maar morgen wel gezellig met je ouders. Ikzelf vier eigenlijk bijna nooit mn verjaardag. Komen wel mensen langs maar verspreidt en dan ook nog, meestal zijn wij op vakantie heh. Chiel is de 18e jarig en ik de 16e. Nou we dachten kijken het nog 5 minuten aan met slapen en is ze als een blok in slaap gevallen we zitten nu met alles klaar voor vertrek maar ze blijft maar slapen......
Fajah: Wat een lief filmpje zeg en die Yorben ligt maar in een deuk om zn grote broer! hahaha, echt lief!Foto's zijn ook prachtig, wat hebben jullie toch een heerlijk grote tuin! AM: Wat lief een taart bezorgd door je broertje! Heerlijk! Ga je em lekker alleen opeten ? Fijne bbq! Sens: Goed van Jaime, toch 3 uur dr staartjes ingehad! Hahaha, staat dr ook erg lief! Heb ook nog wat spam van vanmiddag in onze tuin in t zwembad. Jill heeft niet geslapen alleen de hele middag gespeeld in t zwembad en ze vond t geweldig. Kwam ws ook omdat mama er de hele middag bij heeft gezeten The Pool!
Robine:Jullie hebben ook best een grote tuin toch? Mooi zwembad,twas echt weer om erin te liggen. Ik heb ook de hele middag in de tuin gezeten,tja je kan ze geen moment alleen laten bij dat zwembad he.Jill haar blauwe oogje valt niet meer zo op!
Wow dat is wel een superzwembad om erbij te gaan zitten! Kyllian was vandaag alweer snel uitgekeken op het zwembad. Wat ziet het water er trouwens bij jullie schoon uit! Hier zitten er al heel snel zand, gras en beestjes bij Tja alle speeltjes uit de tuin worden er hier door Kyllian ingegooid. Mn andere broer en vriendin kwamen toch ook nog langs, dus waren nog iets meer mensen dan verwacht Ze zijn net allemaal weg, wel lekker want konden we nog ff alle zooi opruimen. Kyllian ligt ook pas net op bed, die had het goed volgehouden na vanmiddag bijna 3,5 uur geslapen te hebben!
Hoe zou het met Lydia en Marijn gaan?Gebroken nachten natuurlijk dat is het mindere van een baby Am:Heerlijk dat je nog even de zooi kon opruimen want als je dat s´avonds laat nog moet doen is dat niet leuk. Wat heb je trouwens allemaal voor je verjaardag gekregen?
Fajah: gisteren kreeg ik nog een sms van Lydia dat de eerste nacht wel zwaar was. Idd die gebroken nachten pfffff. Hoop voor dr dat hij snel een lekker ritme krijgt. Ik heb van Djurre een zilveren ketting en armband gekregen. Verder nog een luchtje, bodylotion, plantje, bloemen, Douglasbon, oorbellen en geld. Kreeg ook nog voor moederdag een bloemstuk met vaas van Kyllian, konden de mannen moeilijk verstoppen Jij nog heerlijk van de zon genoten?