November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Even dat gekke beest een kusje geven:

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het zand vloog de lucht in, maar lol hadden ze wel ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian moest daarna wel even het zand van Stan afkloppen, want dat was bahh:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Daarna weer schoon worden in het badje:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En de kleine mannen aten natuurlijk ook mee van de bbq:

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lieve fotos monique,ikheb ook heerlijk vd zon genoten

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zooo wij zijn vanmiddag nog wel weggeweest.Net nadat ik postte dat ze zo lang sliep werd ze wakker. gelukkig maar. Het was heerlijk zal zo ff spammen.

AM ziet er gezellie uit bij jou in de tuin! Het badje is echt leuk heh, baal dat onze tuin zo klein is. Leuke taart van je broer en grappig kado ook. Hebben de mannetjes genoten van de bbq? Je plantjes staan er mooi bij trouwens.

Robine wow dat is echt een superzwembad zeg. Ik zie wat fajah zegt ook bijna niks meer van Jill dr blauwe oog.

En verder kan ik niet lezen door spam.
    Maar waar is iedereen Kel, sap? Waar zijn jullie?
    Panda is al op vakantie toch.
    En Lis als je dit leest we leven met je mee hoor, die eerste nachten zijn gewoon zooo zwaar. Geef je bv trouwens?

Nou hier dus goeie dag gehad. Jaime vond het strandje geweldig, wel vermoeiend hoor want ze wil alleen maar in het water en zand, even zonnen is er niet bij. Vanavond bbq gedaan, tenminste wat vis erop gegooid, helemaal super net een buitenkeuken..hihi.

Ik zal ff spammen van dr bad en het strandje vanmiddag.

lfs

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dit was gister. Ze heeft een kralenketting en dat ding moet steeds om...haha. Tuttebel is het.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog een keer met ketting..hij moet zelfs mee naar kdv heh het ding...dan pak ik m stiekem af anders raakt ie zoek.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Natuurlijk ging ze weer vrienden maken, maar jongetje op de achtergrond moest ze niks van hebben..michiel vond het terecht en was er blij mee.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    High five, en ze liep dus zonder blikken of blozen het water in, terwijl ik het kouuuuud vond...brrrr.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zap en Kel...zandfobie heeft ook zn voordelen hoor. Jaime maakt er zoooo eeen kliederzooi van...zit helemaal onder. Van fobie hier geen sprake in tegendeel...

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met papa in het zwembadje in de tuin

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En wederom tuttebellie met dr emmertje als tasje....

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahahah sens die Jaime kleine tuttebel ;) ,wel schattig hoor die fotos.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Uhhhhhh wil je t echt weten?Ik spoel Jill dr voetjes steeds af als ze t badje instapt.........juist om gras etc te voorkomen, aangezien t 2 uur duurt voor dr water inzit, dus ff verversen lukt niet zo makkelijk!
    Je bent lekker verwend voor je verjaardag! Leuke cadeautjes en mooie taart! Lief van je broer! Stan en Kyl vermaken zich wel samen he!

Sens: Hahaha die Jaime zo t water in en dan zie je Bumba ook nog ergens in t zand liggen, krijg al de kriebels als ik dat zie, kan daar echt niet tegen, hahaha, maar wel superleuke foto's! Een echt meisje die Jaime! Lief jurkje heeft ze aan! Staat dr supergoed! En ze kan lekker spelen en kliederen zo te zien!

LIS: We zijn benieuwd naar je...........kom je weer gauw!?! We willen meer horen en zien van Marijn!

Fajah: Ja wij hebben ook wel een lekkere tuin hoor en ook nog 2 balkons dus er is altijd wel ergens een lekker plekje om in de zon te zitten!

Fijne moederdag allemaal. Ik kreeg vanmorgen een lekker ontbijtje en een luchtje van Davidoff plus bloemen! Erg lief en verwend dus. vanmiddag ff naar mn moeder toe en vanavond met John zn ouders wokken!

Tot snel!

Liefs

17. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Robine; wow wat een lekker zwembad hebben jullie zeg, en inderdaad zeer steriel :) :) :) .
    Lekker verwend door John en Jill voor moederdag, lief hoor.

Sens; wat een leuke foto's van Jaime samen met papa spelend in het zand en lekker samen badderen. We willen de volgende keer spam van Jaime met mama ;) .
    Die Jaime met dr ketting, Lieke heeft dr ook zo eentje en die moet ook regelmatig om :) .

Fajah; aaaah wat lief dat Jelte zei dat hij met je wilde trouwen later omdat je zo lief bent *smelt*. Daar doe je het dan toch allemaal voor he!

AM; zag weer leuke Kyllian spam in een bekend zwembadje :) .
    Hoe gaat het nu met zn pokken?
    Je bent lekker verwend voor je verjaardag, leuk!

LIS; hoe gaat het bij jullie? Zag een prachtige foto van Marijn op de site van Jesse. Kom je snel je verhaal vertellen? Ben erg benieuwd.

Hier gaat alles prima, ik heb gisteren ook het zwembad van het kruidvat gekocht, dezelfde als Milou en Kyllian, kon het niet laten, haha, vond hem zo leuk! Heb er gisteren heerlijk de hele middag met Lieke in liggen badderen.

Vandaag hebben we familiedag, fietstocht is al begonnen maar we hebben gezegd dat we niet meegaan. We komen wel om 16.00 op het eindpunt om gezellig mee te borrelen en een hapje te eten.
    Straks even langs mn schoonmoeder voor moederdag.

Gisterenavond vrienden op bezoek gehad om samen Twente-Ajax te kijken. Was erg gezellig, helemaal toen Twente won. Hebben we er nog maar een extra borrel op gedronken :) .

Kreeg vanochtend van Lieke mn moederdagkadootje, een mooie tekening en een theepot van papier (beplakt met de labeltjes van de theezakjes) en natuurlijk bungelde er een echt theezakje aan. Zo lief...gemaakt op het kdv.
    Van Rick kreeg ik een geurtje van Diesel en de tafel was buiten heerlijk gedekt met warme broodjes en croissantjes, jummie.

Fijne moederdag allemaal en geniet van zonnetje.

Tot later,

Liefs Sap

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: wat een lief jurkje heeft Jaime aan! Ziet er lekker uit daar bij de plas. Gaan we ook maar een x naartoe. Waren toch de maarseveense plassen? Ow en hier ook een tuttenbel die mama's carnavalskettingen (kralenketingen) om doet :D

Robine: whaaaahh jij bent echt erg he hihi. En als er een vliegje in het water vliegt haal je die er ook uit? ;) Ik zou het voorheen ook zo gedaan hebben, maar ik merk dat ik wel iets minder precies en netjes ben sinds Kyllian er is. Tja kan niet continu met een veger en doekje achter hm aan blijven lopen. Maar zoals die Bumba bij Jaime op het strand, tja dat zou ik dan weer niet doen haha, ookal wordt hij boos dat Bumba niet mee mag ;)
    Lekker verwend jij vanmorgen!

Sappie: hihi Lieke ook het bekende badje gekregen ;) Ook leuk voor mama dus haha.
    Jij ook al zo verwend! Origineel cadeautje had Lieke op het kdv gemaakt :)
    Veel plezier vandaag op de familiedag! Mooie dag is er voor uitgekozen.
    Het gaat heel goed met de waterpokken, ze zijn al een stuk minder en de korstjes moeten nu eraf gaan tot je niets meer ziet ;) De besmettelijkheid is als het goed is weg, dat scheelt...zijn we weer wat mobieler.

Wij hebben vanmorgen een stukje gefietst. Wilde eigenlijk naar het meertje, maar had Djurre geen zin in. We hebben er wel ff een pitstop gemaakt. Eind van de middag komen mn schoonouders en gaan we weer bbq-en.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian heeft zn toekomstige huisje weer gezien, naja toekomstige grond :D Daar om de hoek is dit heerlijke meertje met strand en gras.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hij liep zo het water in:

Deel Deze Pagina