Semmi MOET gewoon komen, ondanks dat er nu nog steeds geen datum vast staat geloof ik Ik wil Jayna en Semmi ook een x irl zien!
Is het mss geen optie om een dag door de weeks te doen. Ik wil best een dagje vrij vragen hoor, maar kan me ook voorstellen dat sommige dat niet willen.
Doordeweeks is wat mij betreft ook prima! Nu zeker met nog 4 weken vakantie voor de boeg , sorry meiden..........zal jullie niet jaloers maken, hahaha.
Haha nou ik heb mn vakantie nog te goed dus mij maak je niet jaloers Ow en doordeweeks is voor mij ook prima, ben zo ie zo elke vrijdag vrij.
En anders toch maar met een wat kleiner clubje afspreken en dan een grotere meeting in december ofzo?
als het doordeweeks is komen jullie dan naar zeeland hihihi ik blijf zeuren hé? nee hoor meeten jullie maar hoor leuke foto's kel
Hahaha die Daynah, en Kel, die voorgevel..........John zou t fantastisch vinden als ik die ook had , helaas moet hij t met een schamele B cup doen. Lol. AM: Een kleiner clubbie is ook goed, maakt me nogmaals geen ....uit! Ennuh ik heb ook eens ff dat filmpje bekeken van Kyllian in t zwembad en idd wat knap zeg van hem. Net een zeehondje zo door t water heen,echt schattig! Doen jullie trouwens allemaal altijd een zwemluier om bij de kleine? Jill gaat altijd met dr blote bipsje in t broekje. Mss voor Spanje toch ff een pak zwemluiers aanschaffen!>!> Wat zouden jullie doen?
zou idd maar zwemluiers meenemen robine,yorben heeft ook de neiging om te poepen in het water dus doe ik altijd een luiertje om
Robine: hier in Houten bij babyzwemmen raadde ze aan om zonder lueir te doen, gewoon zwembroekje aan. dat beweegt lekkerder voor ze. Vandaag was ik in Ngein en daar heb ik hm wel een zwemluier aangedaan. Het verschilt volgens mij ook per zwembad, soms is een luier verplicht.
ja robine sluis ken je toch wel en kom maar op dan whahah,sens is al een keer in toversluis geweest zei ze. onderste eiland ja hihih
Voor mij was het geloof ik 2 uur rijden naar Fajah, behoorlijk endje dus Maar ben zelf ook niet veel gewend aangezien we hier wel heel centraal wonen
Ach de zure luiers zijn nu ff voorbij nu de boventandjes eraan komen dus wordt het poepritme mss ook weer wat normaler en dan weer gewoon keurig 1x s morgens ipv nu 7x per dag! Dan heb je idd wel een paar zwemluiers voor nodig. Hier in t zwembad doe ik ook altijd zonder hoor, maar wat je zegt mss voor Spanje wel handig om mee te nemen..........