November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik wil weer terug naar het water! (bad noemt Kyl het):

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lieve meiden!

Ben ik weer even hoor. Alles gaat goed! Jesse is zo lief voor Marijn, wil alleen maar knuffelen en kusjes geven en dat gaat soms een beetje te hard. Snel proberen af te leren.
    Marijn was gister wel veel afgevallen, woog nog 3670 gram. Ik heb 13 jaar geleden een borstverkleining gehad dus het is dan even afwachten of de bv goed gaat. Ik ga er niet om stressen. Lukt het wel, prima. Zo niet, dan flesvoeding. Maar gister dus gaan bijvoeden en vanochtend was hij weer een ons aangekomen. BV lijkt wel goed te gaan komen.
    Gister zijn mijn ouders geweest. Mams heeft weer heerlijk gekookt (asperges) en ik kan gewoon blijven zitten. Vrijdag waren ze er ook en bleven dus 2 nachten in hotel slapen. Gistermiddag is mijn zus ook geweest. Die kwamen net terug van Rhodos. Jesse heeft zich erg vermaakt met mijn nichtjes. Schoonouders ook nog even geweest. Ben blij dat het vandaag niet zo druk is hoor. Kraamzorg is erg aardig, dus ben daar heel blij mee. Net boterhammetje gekregen en nu even rusten. Jesse zit lekker met papa in het zwembad.
    O ja, die nachten is wel beetje wennen maar aan de andere kant ben je daar ook wel op ingesteld.
    Foto hebben jullie gezien las ik. Soms vind ik Marijn erg op Jesse lijken, maar soms helemaal niet. Hij heeft in ieder geval niet zoveel haar! Maar met die warmte niet erg. Gehannes met kruiken scheelt ook!

Website voor Marijn is in de maak, dus dan ook meer foto's hoor.

Liefs LIS

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaai,

AM wat lekker dat dat strandje daar zo dichtbij is. Wij waren idd bij Maarsseveenseplassen geweest. Hihi Kyl ook kettingen om. Was lekker op de fiets heh vanochtend. BBQ'se voor vanavond!

Sap ja zo'n groot bad kan je er gewoon bij heh. Goed heh van Twente, ik vind beter twente dan ajax hoor. Hoe lang was het fietsen de fietstocht? Is lekker op de fiets nu. En wat leuk dat ze op kdv altijd wat maken voor moederdag, hier is dat niet :( .

Robine hahah Jill dr voetjes afspoelen voor ze het water ingaat. Maar goed uren vullen is ook niks dat ververs je idd niet zomaar. Lekker heh die bumba in het zand. Ah ze wilde dat bumba ook mee ging in het water..ze neemt hem ook wel eens mee in bad, boeien hoor..haha.
    Jurkje is rokje met topje, had het op ebay gescoord.

Wij hebben vanochtend ook gefietst. Heel stuk langs de singel en door oude binnenstad.Lekker hoor op de fiets. We kwamen nog langs het nijntje huis en zijn daar ook nog geweest. Nou ze vond het geweldig. Zat alleen maar oooooohhhhhh, ooooohhhh en in dr handen te klappen. Alles zit bomvast daar...haha schilderijen met vier schroeven in de muur gedraaid, je kan ze dus gewoon laten aanklooien.
    Er stond ook een nijntje huis dat was ook het einde natuurlijk. Maar goed ga je naar buiten kom je langs de winkel heh :( . Reteduur, jaime had alweer gelijk tig knuffels van nijn in dr arm..
    We hebben het bij een ketting en een armband gehouden en nog een extra besteksetje voor haar gekocht. Foto op haar site te zien in dagboek en album.

Vanmorgen verwend met ontbijt op bed en een lekkere fles eternity moments.
    Fijne moederdag allemaal, wij gaan vanmiddag weer het water opzoeken, wil eigenlijk ff bootje huren oid.

lfs

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en sap chiel had wel foto's van mij en jaime gemaakt maar ik heb die gewist...leek wel een aangespoelde walrus zo erg. Na de vakantie ga ik weer streng op dieet en op de crosstrainer er moet echt 6 of 7 kg af. Dit is ook maar aanmodderen zo.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: Fijn dat alles goed gaat. Lijkt me super om je 2 kids zo samen te zien. Rust lekker uit en idd niet stressen om de borstvoeding. Doe ik een 2e keer ook niet meer ;) Belangrijkste is dat hij goed groeit. Was het bij Jesse wel gelukt met de bv?
    Joepie marijn ook een eigen website :D
    Is Wes nog even thuis of moet hij snel weer werken? Gaat Jesse dan naar het kdv?

Sens: Ook lekker gefietst jullie! Dat klinkt leuk het Nijntje huis! Ga zo ff op de site spieken. Kyllian heeft ook een nijntje besteksetje, geloof iets van 6,95 bij de Prenatal dus hoop niet dat jullie afgezet zijn ;)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jaime dat is ook wel een hele mooie nijntje ketting en armband hoor!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh lis had je post niet gezien! Fijn dat alles goed gaat en als bv niet lukt heb je gelijk dat je fles gaat doen.
    Lief hoor Jesse met zn broertje knuffelen. En ben benieuwd naar meer foto's van Marijn.

Am bestekset was ook 6,95 :)

Ik ga jaime ff pakken die is net wakker.

8. hallo mama's,

Iedereen een fijne moederdag gehad? Dat het al lekker weer is zijn we al verwend. Hier een lekker luchtje gekregen van Dolce & Gabanna en een beker met de liefste mama. Erg leuk dus.

Vandaag lekker naar het strand geweest en het zandfobie is echt nog niet over. Ze gaat echt niet op zand lopen. Ze loopt iig niet weg :)

Gisteren lekker wezen bbq in Almere bij mijn schoonvader. Was wel gezellig.

Ik heb leuke foto's voorbij zien komen van Kyllian, Jaime, Jill en Yorben en Jelte. De kids genieten ook wel van het mooie weer heh.

LIS: Fijn dat alles zo goed gaat en dat Jesse zo lief is voor Marijn. En ik zou ook niet te lang stuntelen hoor met de bv. Ik ben op een gegeven moment gestopt na 5 weken en er viel gewoon last van mijn schouders af. Ben ook erg benieuwd naar meer foto's van Marijn.

Sensee: Wat grappig dat Jaime zo gek is van die ketting. Daynah heeft dat de laatste tijd met haar poppenbuggy overal moet dat ding mee naar toe.
    7 kilo eraf moet wel lukken toch. Is niet zo heel erg veel. En je heb gelijk om dat na de vakantie te doen.

AM: Nog een gezellige dag gehad met schoonouders en de bbq. Vast wel heh. BBQ is altijd erg lekker.

Sap: Ook aan het badje van kruidvat. Hij is erg leuk heh.
    Hoe was de familiedag? En waarom niet mee wezen fietsen? Te warm? Hoewel borrelen ook veel leuker is hoor.
    En wat lief dat kadootje van Lieke, dat is natuurlijk wel het mooiste wat je heb gekregen een zelfgemaakte moederdagkado.

Robine: Wat een lekker zwembad zeg. Kan je zelf ook in dobberen. Als het in juni mooi weer is. Komen we lekker dobberen in je zwembad ipv winkelen ;)
    Was het wokken gezellig? Zal best wel.

Verder kan ik niet meer lezen. Sorry als ik iemand ben vergeten. Ben ook best moe, dus ga lekker op de bank hangen. Morgen nog 1 dagje vrij en dan weer werken. Nog 2 maandjes en dan lekker met vakantie. Heb er zin in.

Fijne avond.

Lfs Kelly

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee wat een rust hiero.

Net een etentje voor moederdag gekregen..heeeerlijk. Jaime heeft ook genoten. Wat een kind hebben wij zeg, eet als amuse een bietenmousse, daarna zalm en asperges (alleen de kopjes heh, mevrouw weet wat lekker is) aardappel gratin en als dessert liet ze haar eigen kinderijsje staan (nou niet helemaal hoor) en wilde ze mijn tiramisu..hahaha.

Hoe is het hier? Iedereen genoten van het mooie weer?

lfs

ps na het eten kwamen we thuis, ging ze vol met kleding en al in dr zwembad...hahah

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel vraagje over dieet, die punten van ww...mag je dan alles maar alles heeft een punt? En waar kan ik zo'n boekje vinden zonder iedere week te moeten wegen?

11. Ja alles heeft een punt. Je moet even op de site kijken. Mss dat ze daar ook die boekjes verkopen.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ok thanks ga ik ff doen!

13. Denk dat die 7 kilo bij jou er zo af is met de WW.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Joehoe je bent er weer! Fijn dat alles goed gaat met Marijn! Kijk maar lekker hoor of je BV lukt, met een fles wordt ie ook groot! Geniet lekker van je mannetjes!

Sens: Klinkt leuk dat Nijntje huis! Waar is dat dan? Jaime weer verwend met een bestekje?! Leuk! Ennuh moest lachen om je aangespoelde walrus verhaal! Hahaha. Ach je die paar kilootjes........hahaha

Sap: Ook een nieuw badje voor Lieke gescoord? Ze had net die mooie met die kikker en ballen! Jij blijft ook kopen he! Nou ja, lekker dagje gehad dus vandaag en verwend door Lieke, lief dr theepotje!

AM: Leuke schoenen van Kyl. Dat zijn toch niet die oude met die zachte zool? Past hij die nogsteeds!? Lekker zo een meertje achter jullie nieuwe toekomstige huisje! Zou wel een flinke schutting neerzetten om je nieuwe tuin, anders rent ie zo t meertje in als ie ouder is! BBQ ze again! Ben je t nog niet zat?!?! ;)

Hier ochtendje in de tuin gezeten met Jill en John, vanmiddag naar mn moeder geweest en vanavond gewokt. Morgen lekker weer naar Noordwijk strand met vrienden. Gezellig!

Fijne dag morgen nog allemaal!

Liefs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik hoop het want ik ben echt net een aangespoelde walrus ofzo. Die met die dikke snorharen, heb gewoon die foto's gedelete hoor.
    Maar ga het gewoon proberen de sonja hielp wel maar is irritant zo'n menu steeds maken, ook met mn werk omdat ik redelijk wat in avond werk.
    Hoe lang ben jij nu met de ww maand of 5?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Zal ff minderen met spam, maar wilde alleen Jill dr mooie krullen ff showen, dr haar groeit nu echt de pan uit

17. Wow wat een mooie krullen heeft Jill. Van wie heeft ze dat?

Sensee: Ben nu 4 maanden bezig. 8 januari begonnen.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: geen idee, denk van John, die heeft ook slag als t langer wordt, alleen worden t bij Jill echt pijpekrullen :)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow die krullen van Jill zijn erg mooi. Staat ook mooi van die krullen als het nog langer is. Echt meisje heh van die pijpekrullen.

En echt hoor die foto's waren te erg.. Vanaf nu spam met mij alleen met kleren aan.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ben ff druk geweest afgelopen weekend, vandaar ff weinig gepost. Jayna heeft ineens een fobie voor haar bed gekregen, zo vreemd! Vrijdagnacht begon het, ze werd wakker en wilde niet meer terug naar bed. Helemaal hysterisch en meteen gaan staan en alles uit bed gooien, wat ze normaal nooit doet. Zaterdag overdag weer hysterisch, al bij de trap op gaan en gisteravond weer drama. Uiteindelijk is ze op haar knieen tegen de tralies van t bedje aan in slaap gevallen, zo zielig! Maar goed, dat we doorpakken lijkt te helpen, want ze maakt er nog wel een drama van, maar gaf vanavond na 5 min al op....dus hoop dat het snel over is....

Nu ff wat reacties op deze moederdag. Kan niet zover meer teruglezen met al die leuke spam! En iedereen lekker verwend lees ik wel, leuk hoor!

LIS: wat super lief weer die kleine Marijn zeg! Zal idd weer ff wennen zijn met die nachten. Wat fijn dat Jesse er zo goed op reageert. geniet er van samen, want jullie hebben twee heerlijke knullen!

Kel: kan me voorstellen dat jullie uitkijken naar de vakantie, jullie hebben er ook een hele leuke voor de boeg! En idd wel handig die zandfobie wat betreft het niet weglopen...haha!

AM: leuke spam van Kyllian met zn vriendje weer. Leuk dat ze het ze gezellig hebben samen! Mooie taart had je van je broer gekregen zeg!

Robine: whauw wat een mega groot bad hebben jullie zeg! Heerlijk hoor om er zelf lekker bij in te zitten! Veel plezier op t strand morgen!

Sensee: aaaah,lief die Jaime lekker spelen op t strand! En wat komisch dat ze met kleren en al t bad in ging, tuttebel!

Sap: jij ook aan het bekende badje, Lieke vind m wel leuk zeker! Wat lief dat er een ontbijtje voor je klaar stond buiten. Gefeliciteerd met Twente, hier een minder blije man :cry:

Fajah: geweldig zeg die glijbaan zo het badje in. Wat een dikke pret hebben die jongens samen. Echt leuk om ze zo samen te zien. Leuke foto ook van jou en Yorben!

Verder weet ik het ff niet meer.
    Vandaag een heerlijke dag gehad. Lekker op tijd naar de camping gegaan vanmorgen en van de zon genoten. Jayna lekker in t badje bij de caravan en op het strandje gespeeld op de camping. Eerst wou ze ook echt niet lopen op het zand, maar voorzichtig ging ze het later proberen. Wel steeds kwam ze handen schoon maken, haha :)
    Zal straks nog ff spammen.
    Morgen lekker dagje thuis, Jayna badderen en misschien nog naar de kermis hier.

Fijne avond,

Liefs Sem

Deel Deze Pagina