November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Als ik leuke meisjes zie dan ga ik er op af!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even uitrusten....

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,

En wederom heerlijk weer vandaag! SUPER.

AM ah wat lief dat Kyllian zo gaat liggen op een handdoekje! En hij heeft idd geen zandfobie. Welk meertje is dat dat henschoternogwat?

Fajahwat lief dat je dat jurkje hebt gekregen. Mazzel ook dat het dan de laatste was. Toch best snel heh na de operatie dat het beter gaat met hem. ZIe je maar wat die amandelen kunnen doen.

Semmi leuke foto's van Jayna. Is oma jouw moeder volgens mij wel heh want jullie lijken alledrie wel op elkaar zeg.
    Hoe was het op de kermis?

Ik vind ht middagslaapje wel lastig nu hoor. wil gewoon lekker dingen doen.Vanochtend zijn we weer gaan fietsen vond ze geweldig. Toen we thuiskwamen werd ze boos dat ze uit het stoeltje werd gehaald :confused: .
    Het stoeltje is trouwens bijna aan vervanging toe want ze is te lang geworden. Dr voetjes kunnen er niet goed in, tenminste dr bovenbeen komt omhoog van het stoeltje. Hij staat jammergenoeg al op de laatste stand. Ik overweeg een zitje voor achterop te kopen.
    Misschien vanmiddag nog ff naar de plassen toe :D .

lfs

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Fajah: lief dat je t jurkje nog voor moederdag hebt gekregen. hoe ziet ie er verder uit? Fijn dat het beter met Yorben gaat, hopen dat het nu dan ook zo blijft.

AM: leuke spam weer. Kyllian vindt het wel leuk he op t strand!

Sensee: weer lekker op de fiets geweest dus. Vanaf welke leeftijd is zo'n zitje achterop eigenlijk? Veel plezier nog vanmiddag samen!
    En oma is idd mijn moeder....hoor t vaker dat we op elkaar lijken..haha

Kermis vanmorgen was leuk. Samen met Jayna in de vliegtuigjes en draaimolen geweest, ze vond het geweldig. Zal vanavond wel weer ff spammen.
    Ga nu lekker de zon in en straks met Jayna badderen als ze wakker is. Gelukkig was de strijd van het naar bed gaan vanmiddag weer over en slaapt ze nu alweer 2 uren...

Fijne dag nog en tot later!
    Liefs

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Huh het fietsstoeltje al te klein? Wat voor fiersstoeltje hebben jullie? Ja middagslaapje is soms wel onhandig als je dingen wilt doen he. Kyllian slaapt de laatste tijd zo rond de 3 uurtjes 's middags....dus als hij wakker wordt is het alweer bijna etenstijd. Maar ik zeur niet hoor, want vind het ook wel weer heerlijk die rust :D
    Veel plezier bij de plassen als jullie nog gaan! Als het een weer eens mooi weer is kunnen we daar misschien eens afspreken ;)
    Dit was het ene meertje bij ons in de buurt. dat rustig blijven liggen op een handdoek is maar voor mag 30 sec hoor ;)

Semmi: We zien je spam vanavond wel hihi. Hier nog nooit naar een kermis geweest met kyllian eigenlijk. Zal hij vast ook wel leuk vinden, maar ik hoor nooit dat er kermis in de buurt is.
    Zonse en badderse ;)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Am ja is gezellig! Ik zag net dat er nog een plas in de buurt is bij vleuten de meern, bedoelde jij die laatst bij industrieterrein? Wij gaan zo of daarheen of naar maarsseveen.

En stoeltje hier gewoon zo'n bobike tot 15 kg, die voetdingetjes staan op laagste stand nu.

Semmi volgens mij geen leeftijd maar gewicht voor zitje achter, maar ja te klein is ook niks zo voor.
    Overeenkomst is duidelijk te zien! Leuk van de kermis, vond ze het niet eng?

lfs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: nee die plas bedoelde ik niet. Vleuten/ de meern is de plas Strijkviertel toch? Zijn we ook weleens geweest, is ook wel lekker daar.
    Hier ook een bobike fietsstoeltje, zal eens kijken of hij op de laagste stand staan...maar hij heeft iig nog genoeg ruimte. Voor achterop heb je al gewoon fietsstoeltjes vanag 9 maanden.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dit is zijn beenruimte nog...maar het zal wel door de soort fiets komen?

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Staat de stoel bij jou niet op het laagste standje dan, tenminste die voetsteuntjes?
    Ze zit bij chiel op de fiets is een mountainbike. Maar het zit gewoon raar op zich kan het nog wel, misschien maand of twee, hoop ik, maar dr knietjes komen wat omhoog en dr been zit dan dus ook wat omhoog, wat ze dan dus doet is dr voeten/benen helemaal naar voren, zit ze met dr hak van dr voet tegen het voorkantje van dat voetensteuntje aan..nou ja is het nog te begrijpen..hahah

14. Goedemiddag,

Zo wederom een prachtige dag. Heerlijk hoor. Hoop dat het nog heeeeeeel lang zo mag blijven.
    Vandaag ook lekker van het zonnetje genoten, maar dan thuis.

Sem: Ben benieuwd naar de spam van de kermis. Ik zag dat Jayna ook heerlijk heeft genoten op de camping. Wel lekker dat het allemaal bij die camping zit. En wees maar blij dat Jayna geen zandfobie heeft.
    Wat raar van dat slapen van Jayna mss had ze wel heel eng gedroomd ofzo. Gelukkig is het nu over.

Fajah: Leuk zeg dat je een jurkje heb gekregen voor moederdag. Even spammen heh.
    Fijn dat het ook weer beter gaat met Yorben. Het heeft even zijn tijd nodig om te helen. Komt vast helemaal goed.

AM: hihihihihhihihi die kleine Kyllian is gewoon een enorme flirt aan het worden. Leuk die foto's. Hoe gaat het met zijn waterpokken.

Sensee: Ik vind die middagdutjes ook wel lastig hoor. Vooral als het zulk mooi weer is. Nou wil Daynah altijd wel in de buggy slapen als we op stap zijn en in de auto is het ook geen probleem.

Vanaf wanneer kunnen de kids eigenlijk in een stoeltje voor achterop de fiets. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Ik ga even spammen. Daynah werd net wakker en slaapt nu weer verder op de bank, alleen op een gekke manier. Zal ff een foto maken ervan.

Lfs Kelly

15. Even het bewijs dat ik ook aan het stappen ben

16. En gisteren deed ik het ook nog

17. Gewoon zo lief hoe ze op het stoeltje zit in haar pyjama met een strikje van het moederdagkado. Klimt ze trouwens gewoon zelf op.

18. Zo kan je ook met een schepje spelen vanuit de buggy. Heb je teminste geen zand tussen je tenen :)

19. Het bekende zwembadje. Past hier trouwens ook op het balkon. En heb nog genoeg ruimte over.

20. En nu ligt ze dus zo te slapen.......raar kind hoor.

Deel Deze Pagina