November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo dit was mijn bijdrage voor vandaag.
    Ga nu maar aan het eten beginnen. Heb honger. Vandaag weer streng op dieet gegaan. Na een bbq, ijsjes en nasi van het weekend is het weer nodig.
    Ga maaltijdsalade maken met tonijn. Lekker mager dus.

Tot laterrrrrrr

Lfs Kelly

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Mooie fotos,hihihi grappig hoe ze ligt te slapen.
    Kindjes kunnen nu al in een stoeltje achterop hoor,doe ik met Yorben ook al een tijdje.

Zo wij hebben heerlijk gewandeld in Puyenbroek,is een erg mooi park.
    Veel speeltuinen dus kids hebben zich vermaakt en wij in het zonnetje gezeten.

We gaan nu nog even naar het strand een ijsje gaan eten.

doegxxx

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: wat lief dat ze zo op de bank in slaap valt :D Ze kan ook al goed lopen zo te zien! Jullie hebben best een groot balkon dan! Volgens mij is Daynah echt een lief en makkelijk meisje :D Zoals Fajah al zegt kunnen ze n u al achterop, is gewoon vanaf 9 maanden tot 6 jaar ofzo.

Sens: ik heb vanmiddag ff gekeken, de voetsteunen van het fietsstoeltje kunnen nog 1 stand naar beneden. Jaime heeft dan echt lange benen! En naar welke plas zijn jullie uiteindelijk gegaan?

Fajah: Geslaagd dagje dus! Heerlijk dat je nu nog ff naar het strand kunt voor een ijsje :D

Kyllian had vanmiddag weer 3 uurtjes geslapen. Daarna zijn we nog ff hier naar het oude Dorp gegaan waar het 'heerlijk Houten festival was'. Veel kinderactiviteiten, maar daar was Kyllian nog wat te jong voor. Er stondjes wat diertjes, dus Kyllian heeft nog even de geiten en ezels kunnen aaien.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe ben dr ook weer, verbrand en wel van een dagje Noordwijk strand, maar t was heerlijk! Althans dagje was van 10-13.30, toen naar huis en heeft Jill in de auto ff geslapen. Powernappie toch sens?!?! ;) De rest van de middag lekker in de tuin en t zwembad gespeeld met Kim en de buurmeisjes. Was erg leuk. Buuf begon me nat te maken over de schutting, dus ik tuinslang over de schutting gegooid en dr zeiknat gespoten! Kids hadde dolle pret bij dat aanzicht. We eindigden met een biertje en later een rossetje in de tuin ;) Hahaha, heerlijk dus en gezellig. Om 1830 stond Jill te dansen op dr benen en is ze lekker in bad gegaan en hopla in 1x naar bed en in slaap gevallen. Hopelijk vannacht ook nog wat afgelopen nacht was weer elk uur eruit :(

Sem: Wat een leuke Jayna foto's, ze vermaakt zich zo te zien prima op de camping. Heerlijk hoor en die laatste dromerige foto is zo lief! Hoest met je buikje? Showen!

Kel: Daynah is echt goed aan de wandel zo te zien! En wat een geweldige slaapfoto zo op de bank, echt lief! Hihi scheppen vanuit de buggy! Sukkel!;)

AM: Kyl heeft zich zo te zien ook vermaakt bij t meertje. Heb je Djurre nog zover gekregen om mee te laten gaan?! ;) Die tuinbroek is schattig, had em laatst ook in mn handen( HEMA) toch!? Vond em voor Jill ook wel erg leuk eigenlijk, maar heb t toch niet gedaan omdat t een jongensbroek was, vond ik ook zo zielig.

Fajah: Lekker dagje gehad in Puyenbroek? Loopt Yorben trouwens ook al lang? Of ook pas een maandje ofzo? Heb t eigenlijk helemaal gemist dat je vertelde dat ie liep!

Kan niet verder teruglezen en nadenken. Morgen weer aan de slag :( Nog 3 weekjes maar gelukkig.......en dan...........we zullen zien?!

Tot morgen allemaal!

Liefs

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Zo mn meissie is vanavond weer rustig naar bed gegaan en meteen lekker gaan slapen, heerlijk zeg....nu weet ik ook hoe het is als je kind niet wil slapen, gelukkig hebben wij dat maar 2 dagen gehad, heb echt te doen met ouders die het dag in dag uit hebben.

Fajah: mmmmm lekker ijsje halen op het strand, lekker hoor!

AM: Kyllian zal de kermis ook vast leuk vinden, Jayna keek in ieder geval haar ogen uit. Hier is de kermis 1 x per jaar met pinksteren.

Sensee: dan koop je toch gewoon wel vast een zitje voor achterop. Als ze niet meer lekker zit is het ook niks inderdaad. Jayna vond de kermis niet eng, maar vooral erg interressant.

Kel: leuke spam van je meissie! Wat een lange staarten heeft ze al zeg! Leuk hoor de spam van het lopen, jipieeee! En wat schattig hoe ze op de bank in slaap is gevallen, dat zou Jayna nooit doen denk ik. Handig zo t badje op het balkon, kan prima zo toch!

Vanmiddag nog lekker relax in de tuin en badje gezeten met Jayna.
    Lenhard is nu gaan vissen met de buurman. Ik ga lekker bankhangen en tv kijken.
    Zal ook nog ff foto's van de kermis spammen.
    Morgen weer werken, baaaaah, zonde met dit mooie weer! Moet tot half 8 's avonds, want heb huisbezoek bij ouders 's avonds.

Fijne avond!
    Liefs Sem

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: werkse weer morgen. Zal wel ff wennen zijn. Hopelijk kom je de komende 3 weekjes nog een beetje goed door. Ben benieuwd wat er daarna op je pas zal komen! Lekker hoor klinkt jullie dagje aan het strand en in de tuin. Gezellig he als je een beetje fijne buren hebt. Hier van t weekend ook bbq samen, lekker nazitten in de tuin, helaas zonder rosee....haha

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja Robine, laatste buikfoto staat in mijn album, maar zal binnenkort ff een foto van mijzelf spammen waar ik helemaal opsta, denk dat je t nu wel duidelijk ziet. ik voel de kleine in ieder geval dagelijks flink schoppen!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pffffffffff Sem, waar is je buik dan!?!? ;) Hahaha de mijne is groter dan de jouwe met 19 weken, hahahah. Lief jullie in de vliegtuigjes. Hier hadden ze die laatst ook en Jill genoot er ook van! Alleen op zn hoogst hing je behoorlijk scheef he!?

Sens: Fietsstoeltje nu al krap?!?!? Hier ook op laatste stand laatst gezet, maar Jill moet nog bijna met dr tenen bij die stepjes dus net als Kyllian, ruimte zat! Heeft Jaime dan van die lange beentjes!? Ach, achterop is ook leuk toch!?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: haha lol met de buuf. Wel leuk dat jullie zo goed met de buren kunnen opschieten! Heerlijk zo'n stranddagje, alleen dat verbranden is minder he. Naja morgen voel je er niets meer van als het goed is ;) Hier ook verbrand, maar gelukkig niet heel erg aangezien ik een tankini aan had en geen bikini.
    Djurre is vandaag mee gegaan goed he :p En die tuinbroek is van de H&M. Hij had hm vorig jaar ook, maar dan 2 maten kleiner. Ik vind ze nog zo lekker klein lijken in tuinbroeken, zo lief :D
    Suc6 met je laatste 3 weekjes....

Semmi: wat een leuke kermisfoto's!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trek volgende keer een burkini aan, dan verbranden we helemaal niet meer ;)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha pffff moet er alleen niet aan denken met dit weer helemaal ingepakt te zitten ;) Dan maar btje verbranden ;) Of beter insmeren :p Ik had me ook niet ingesmeerd, aangezien ik anders weer spierwit blijf.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: haha.....tuurlijk heb jij nu geen dikkere buik! Moet idd toegeven dat het op de foto nog niet echt heel duidelijk zichtbaar is....binnenkort het bewijs haha! Je hing idd wel scheef ja in die vliegtuigjes op zn hoogst, de kindertijd komt weer helemaal terug he!

16. Zo te zien heeft Jayna lekker genoten op de kermis en mama ook ;)

Robine: Heerlijk dagje strand geweest dus. Lekker hoor. Was het druk? Vast wel. Suc6 morgen met werken. Nog even volhouden en dan ben je van die gekke af.

AM: We hebben best een aardig groot balkon, dus dat is wel lekker. We zouden ook wel een zandbak kunnen plaatsen, maar met Daynah d'r fobie doen we het maar niet en het is makkelijker om een tuin te hebben dan, dus even een jaartje wachten.
    Lekker heh als ze zo lang slapen. Daynah had vanmorgen 1,5 uur geslapen en vanmiddag nog 2 uurtjes.

Ik ga maar weer eens bij Daynah kijken, want die heeft niet zo zin om te gaan slapen. Zal wel komen door haar late middagdutje. Ze werd pas om 18.00 uur wakker. Zal morgenochtend dus weer een probleem worden als ze op moet staan.

Bedankt voor de tip van het kinderstoeltje. Ga het maar eens uitproberen.

Lfs Kelly

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: hoe staat het met jullie huizenjacht? Daynah dus ff uit dr ritme, vervelend dat ze dan wel weer er vroeg uit moeten he. Kyllian is de laatste dagen ook laat gaan slapen en had dus redelijk uitgeslapen. Nu moest ie toch echt weer om 7 uur naar bed ;)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik weet het ook niet. Dat wat jij zegt met dr tenen erbij dat is hier dus echt andersom zeg maar. Ik zal als we volgende keer gaan fietsen ff foto maken. Vind dr lijf trouwens altijd nog langer dan dr benen, maar ze heeft wel benen van chiel en die zijn een heel end zoals je op foto op haar site ziet.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM ga zo ff naar de filmpjes kijken hoor. Tuinbroekjes zijn idd heel lief.

Kel arme jij, vervelend is dat idd als ze niet meer in dat ritme zitten..pfff. Hier altijd op dinsdag gevecht, de woensdag gaat beter donderdag goed, andere dagen slaapt mevrouw uit.

Robine lekkere burkini aan haha. Heerlijk zeg het strand. Hoe ging het met Jill dr zandfobie?

Semmi leuke foto's van de kermis. Echt schattig. Ben het met je eens als je baby niet wil slapen vreselijk lijkt mij dat zeg. Jij ook tot laat werken morgen, hier nog eentje...van 18-20 diner in poppodium met raadsleden etc over nieuwe beleidsplan van het poppodium...

Wij zijn vanmiddag nog even naar de m'veense plassen geweest. WAt een donder is het ook heh en maar heen en weer heen en weer naar het strandje/water. Geweldig vond ze het weer. Ik ben echt voor mijn doen nu al erg bruin. Wordt wat straks na spanje..

Trouwens nog ff een klein ding hoor, wat vinden jullie er nou van dat kinderen van 3 jaar in hun blote reet rondlopen op zo'n strandje. Ik ben misschien net zo'n tut als mn kind maar vind het eigenlijk niet kunnen. Er liepen er daar vanmiddag zoveel. Wat als dat kind nou gaat zitten poepen, met een broekje aan wordt iig nog iets opgevangen maar zonder :( . En ook nog heh weet jij veel wat voor malloten er daar op het strand zitten, straks maken ze nog foto's ofzo..Nee ik vind het eigenlijk not done.

lfs

Deel Deze Pagina