sens:Ik laat mn kids ook nooit in hun blootje rondlopen hoor,toch altijd wel een broekje,heeft niks met preutsheid te maken ofzo,maar op zo ´n strand heb je idd rare mensen rondlopen. Thuis gebeurd het wel een keertje hoor,maar meestal laat ik ze niet lang zo lopen.
Was trouwens erg frisjes op het strand,de wind kwam uit zee ,zat echt met kippenvel,was blij dat ik mn lange broek had aangedaan voor we weggingen.
Leuke foto's van Fajah en leuk jurkje. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind als een kindje met blote billen rond loopt. Bij Daynah doe ik het zelf ook niet hoor, maar meer omdat zij gewoon op haar kleedje blijft zitten. Anders had ik dat zeker wel gedaan. Ik denk daar verder dus ook niet bij na dat er andere vieze mannen zijn die daar foto's van maken. Mss moet ik dat wel doen. Maar als ze nou moeten poepen ofzo dat vind ik nou echt niet erg. Ruimen we gewoon toch op. Daynah was vanmorgen dus niet wakker te krijgen heh. Ze zal nu ook wel weer lekker aan het slapen zijn. Vanmorgen ook weer superdruk op de weg....grrrrr. Werkse allemaal. Lfs Kelly
Lieve lieve LIS, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Marijn. Geweldig zeg! Ontzettende leuke naam. Gaat het goed met jullie ventje? Wat zal Jesse trots zijn. Ben erg blij voor jullie. Geniet! Ik heb nog niet alles gelezen is niet te doen. Ben lang niet op de site geweest Sorry meiden maar het lukt me niet maar wil toch af en toe wat van me laten horen. Ik heb een pand gevonden aan de korte prinsengracht in Amsterdam! Ben dus lekker in de weer met de voorbereidingen. Prachtig pand van 120 m2. Als ik een opendag geef zal ik jullie uitnodigen. Verder hier alles goed. het meisje groeit als kool. Heb geen recente foto's op deze computer staan dus kan niet spammen (als ik dat anders altijd wel doe haha) Even kort berichtje maar moet weer aan de slag. Fijn om jullie leuke foto's te zien... veel liefs
Fijn iets van je te horen jacq,ik vroeg het me al af hoe het met jullie ging. Zo het normale leven is weer begonnen,Jelte moest de eerste schooldag pas om half 10 op school zijn,omdat het sportdag is.Ze moesten hun lunchpakketje meenemen en om 14 uur is het klaar. Konden we nog ietsje langer slapen vanochtend. Hier is het wat bewolkt vandaag ,maar nu komt het zonnetje er af en toe door. Ik heb echt zin in vakantie,maar nog even geduld hebben helaas. Robine:Je vroeg hoelang Yorben al loopt,nou sinds 1 april. Gaat steeds vlugger nu.Jill loopt al van december toch?Die was razendsnel he?
Fajah: Sexy dress hoor! Wow! En dan zo een slank maatje, jij kan ook alles hebben volgens mij qua kleding! Lief de foto's op t strand! Jacq: Fijn om te lezen dat je een pandje hebt gevonden. Hopelijk krijg je alles snel van de grond en kun je lekker gaan beginnen in je eigen toko! Ben wel erg benieuwd naar Pippa hoor! Probeer ff foto te showen van haar! Sens: Ik hou ook niet van de blote konten parade! Jill heeft altijd een zwembroekje aan, ik vind dat gewoon netjes en dan komt er ook niet zo snel zand en andere troep tussen dr billetjes terecht. Ben toch nog beetje huiverig na die urineweginfectie en ik vind een broekje gewoon beter dan naakt. Voor vreemden en voor onszelf ook......niet iedereen hoeft haar mooie bipsje te zien Kel: Ook weer lekker aan de slag jij!>? Hahaha, ik ook, sta alleen de hele dag in de zon op t veld en dat is dus echt bloedheet! Nergens schaduw e vervelende blagen om me heen. Geef mij maar kantoor met airco Daynah niet wakker te krijgen vanmorgen!? Jill staat al om 7 uur te hopsen in dr bedje omdat ze wakker wordt van t zonlicht. Ik ga zo weer aan de slag. Moet nog 2 lesuren van 14-1515 en dan lekker boodschapjes doen, mn meisje halen en met een biertje of roseetje in de tuin, hahaha! Tot laterz Liefs
Hahahaha robine,laat het biertje straks smaken. Dat is het voordeel van rolluiken he,Yorben word meestal pas wakker als ik de rolluik opendoe.Hij heeft laatst tot 11u geslapne zonder tussendoor wakker te worden,is ook niet normaal maarja dacht ,laat hem maar slapen. Ik kan niet alles aan qua kleding hoor,sta niet met skinny jeans hahahah. Maar ben wel blij met het jurkje hoor
En je bent weer vrij zo te merken.........ben jaloers! Rolluiken lijken me ook erg handig bij deze dagen. Hoezo geen skinny jeans bij jou?Kan je makkelijk hebben! Ik ga weer aan de wandel richting t veld! Liefs
Nou geloof me Robine. Op kantoor met airco is ook niet alles hoor. Jij wordt zo nog lekker bruin. Ik zit hier maar naar buiten te kijken naar de mensen die wel vrij zijn.......heerlijk. Ach nog een middagje en dan ben ik ook weer vrij en dan alleen donderdag nog en dan weer weekend. Ik zou ook wel wat voorzichtiger zijn hoor met Jill na die urineinfectie. Ik geloof dat ik ook een van de weinigen ben die er makkelijk overdenkt. Ga maar weer aan de slag.
Ik voelde me vanmiddag opeens niet zo lekker,misselijk en keelpijn en overal pijn in mn spieren. Heb net gekeken en ik heb koorts ook. zelfs als ik door mn haar wrijf doet het pijn,hebben jullie dat ook weleens gehad? Hoop dat ik niet ziek ga worden(althans dat ben ik eigenlijk al) ga als de kids in bed gaan ook maar naar bed Am:Bedankt voor je envelopje?Hoop dat ik het red Sens:Wanneer vertrek je ook alweer naar spanje? en hoelang ga je? Robine:Wat is het geworden bier of Rosé?
Fajah: Geen van beiden nog! Geen tijd voor drankje. Jill opgehaald bij oma en die had de hele dag niet geslapen dus moest hier thuis eten en meteen in bad en naar bed want was doodmoe. Nog geen rust gehad dus..........nu ligt ze er net in. Bedankt voor je filmpje op Hyves! Sjeezus schrok me rot! Kel: Ach jij ook weer bijna vrij joh! Alleen de donderdag nog. Ik alleen morgenochtend nog en dan weer weekend. Toch fijn dat t weer weer wat minder gaat worden, komen we weer eens aan de huishoudelijke taken toe Ik ga koken! Tot later! Liefs P.s. Kreeg deze vandaag nog toegestuurd van gisteren op t strand! gezellig familietafereeltje he
He hallo allemaal, Robine; ahhhh wat een leuke foto van jullie gezinnetje, erg mooi! Klinkt gezellig jullie buren, lekker ouwehoeren moet kunnen he! En daarna lekker aan de rose geweest! Lekkerrrrrrr. Vandaag ook weer gedronken of toch maar niet? Zag nog prachtige pijpekrullen van Jill voorbijkomen, mooi! AM; Zag weer superveel Kyllian spam, heerlijk kliederen en klauteren in het zand. Hij geniet er echt van he? Is ook goed te zien op je filmpjes! Erg leuk. Fajah; leuk jurkje heb je gekregen! Ik denk ook dat alles jou wel goed staat, je bent ook mooi slank! Lieve foto's weer van je kindjes. Balen zeg dat je ziek aan het worden bent. Kruip maar lekker in bed. Veel beterschap! Kelly; ik zag foto's van een flink stappende Daynah! Knap hoor! Houdt ze het nog steeds vol? En nog altijd last van een zandfobie? Haha,zoals je zegt, lopen ze in ieder geval niet weg Lieke loopt ook regelmatig in dr blootje achter het huis hoor! Moet zeggen dat ik op het strand wel een broekje aan zou trekken, maar stoor me verder niet aan andere blote kindjes. Hihi, die Daynah met het slapen op de bank, kan toch niet lekker liggen Jacq; jammer dat we eigenlijk geen foto's van Pippa zien, ben wel heel erg benieuwd hoe ze er nu uitziet! Veel succes met je pand! Semmi; aaaaaah ik zag weer heel veel leuk Jayna spam! Is ze helemaal niet bang in de kermisattracties? Lieke gaat al huilen als ik het autotje voor de supermarkt aanzet Sens; Geweldig toch dat Jaime het zo heerlijk vindt op het strand/meer. Dan geniet je zelf ook volop! Jij ook al lekker bijgekleurd, zal je zien dat het straks in Spanje heel snel gaat en dat je dan poepiebruin wordt. Lieke past nog makkelijk in het fietsstoeltje, en toch is Lieke ook vrij lang. Verder weet ik het niet meer, Gisteren lekker thuis geweest, s'ochtend samen in het badje gezeten (alhoewel....die Lieke....zal straks spammen). S'middag zijn Rick en ik toen Lieke lag te slapen ook ff in bed gedoken tot 15.30uur en tegen 16.00 kwamen mn schoonouders bij ons bbq. Was erg gezellig. Vandaag weer gewerkt, jammer....was het eigenlijk te mooi weer voor. Ik zal ff wat foto's van afgelopen weekend spammen. Tot later, Liefs Sap